SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Younes die het voor elkaar krijgt om over te schieten van 4 meter
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Doe Onana maar eventjes geen verbeterde aanbieding.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:11 schreef Pedroso het volgende:
Doe Onana maar eventjes geen verbeterde aanbieding.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:11 schreef Pedroso het volgende:
Doe Onana maar eventjes geen verbeterde aanbieding.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Inschalen bij de best verdienende spelers in de selectie is voor een keeper sowieso geen goede zaak.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Want?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Inschalen bij de best verdienende spelers in de selectie is voor een keeper sowieso geen goede zaak.![]()
![]()
Keepers zijn niet de belangrijkste spelers in je team, zijn ook minder waard wb transfersom dan veldspelers.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Een keeper die je regelmatig redt is inderdaad totaal niet belangrijkquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Keepers zijn niet de belangrijkste spelers in je team, zijn ook minder waard wb transfersom dan veldspelers.![]()
Dat zeg ik niet.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een keeper die je regelmatig redt is inderdaad totaal niet belangrijkAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Traore in de spits gaat ook steeds beter. Lekker hoor,Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Als ze er zin in blijven houden dan kan dit zomaar 0-8 worden. Maar dat zal wel niet, Ziyech zal bv wel gespaard worden in de 2e helft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vooral die op Younes. Godsklere hoe krijg je die niet in de goal?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:23 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Neres had 2 assists erbij moeten hebbenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Omdat Younes er heel weinig van kan, die moet Ajax echt doorselecteren.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral die op Younes. Godsklere hoe krijg je die niet in de goal?Oh.![]()
Mee eens. Younes mag gaan banken.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Maar Ajax heeft Kluivert al!!!!"
Volgend jaar die gasten beide op de flanken bohHey![]()
Dan in de zomer nog een klasbak op links kopen uit de categorie Neres en dan afwisselen met Neres/Kluivert/aankoop/Cernyquote:Oh.![]()
Hopelijk dat Cerny weer het licht gaat zien, was gewoon één van de grootste talenten die er rondliep in de jeugdopleiding. Was gisteren eindelijk weer is goed bezig.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan in de zomer nog een klasbak op links kopen uit de categorie Neres en dan afwisselen met Neres/Kluivert/aankoop/CernyAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Welke arrogantie ?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:29 schreef S0nic het volgende:
Ben ik de enige die de arrogantie van Veltman niet kan uitstaan?
Veltman wordt onderschat, als linksbuiten van de tegenstander heb je geen lekkere wedstrijd tegen hemAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En ik ben benieuwd wat Ajax met Muric gaat doen als hij terugkomt, ik gok wel op een verkoop.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hopelijk dat Cerny weer het licht gaat zien, was gewoon één van de grootste talenten die er rondliep in de jeugdopleiding. Was gisteren eindelijk weer is goed bezig.Oh.![]()
Laat Schöne, Klaassen en Ziyech maar uitrusten voor donderdag en de tweede helft spelen met Appie, Donny en Frenkie.![]()
![]()
Zal niet veel opleveren, mag al blij zijn met een club als Groningen of Heracles.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik ben benieuwd wat Ajax met Muric gaat doen als hij terugkomt, ik gok wel op een verkoop.
Is geen Ajax niveau dus sowieso niet houden lijkt me.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Was toch wel een aardig talent hoor.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal niet veel opleveren, mag al blij zijn met een club als Groningen of Heracles.
Is geen Ajax niveau dus sowieso niet houden lijkt me.Oh.![]()
Schöne is dan geschorst, dus die kan je prima laten staan.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:34 schreef BobW het volgende:
Laat Schöne, Klaassen en Ziyech maar uitrusten voor donderdag en de tweede helft spelen met Appie, Donny en Frenkie.Oh.![]()
Aardig talent ja, niet meer dan dat. Vd Beek, Nouri en Cerny zijn / waren de grote talenten van die lichting.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was toch wel een aardig talent hoor.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wie gaat dan spelen denk je? Riedewald was 6 maar nu niet meer, VDBeek valt daar ook nooit in en De Jong speelt nauwelijks in het eerste. Zal VDBeek dan toch maar worden als vaste middelveldinvaller.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne is dan geschorst, dus die kan je prima laten staan.![]()
Oh ja, dat is waar. Toch wel jammer, benieuwd hoe Bosz dat gaat invullen donderdag. Denk niet dat ie Riedewald daar gaat laten spelen en vd Beek is een beetje hetzelfde type als Klaassen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne is dan geschorst, dus die kan je prima laten staan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik gok dat Bosz voor v/d Beek op die plek gaat ja.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:37 schreef BobW het volgende:
[..]
Wie gaat dan spelen denk je? Riedewald was 6 maar nu niet meer, VDBeek valt daar ook nooit in en De Jong speelt nauwelijks in het eerste. Zal VDBeek dan toch maar worden als vaste middelveldinvaller.Oh.![]()
Ik vond Muric niet perse veel minder dan Cerny in Jong Ajax vaak, maar heeft de verkeerde keuze gemaakt.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Aardig talent ja, niet meer dan dat. Vd Beek, Nouri en Cerny zijn / waren de grote talenten van die lichting.Oh.![]()
Was De Jong even vergeten, zal me niets verbazen als Bosz die gaat opstellen. Daar hoop ik eigenlijk ook op, best mogelijke optie voor mij als vervanger voor Schone.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gok dat Bosz voor v/d Beek op die plek gaat ja.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
als hij zijn kansen afmaakt wel jaquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:20 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk een geweldige speler, die Traore.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Dan mag hij wel eens wat beter gaan spelenquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gok dat Bosz voor v/d Beek op die plek gaat ja.![]()
Muah die speelt veel minder dan V/d Beek in Ajax, dus die zal hij niet meteen in de basis gooien in zo'n belangrijke pot.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was De Jong even vergeten, zal me niets verbazen als Bosz die gaat opstellen. Daar hoop ik eigenlijk ook op, best mogelijke optie voor mij als vervanger voor Schone.Hij mag nu alvast even oefenen, kijken hoe hij het doet.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan mag hij wel eens wat beter gaan spelenOh.![]()
Riedewald voor De Ligt.
Van de Beek voor Schöne.
Niemand rust dus want Schöne speelt donderdag sowieso niet en De Ligt denk het ook niet.![]()
Zal je nog zien dat je het nog moeilijk gaat krijgen ook![]()
Wat dat betreft is het een geluk bij een ongeluk dat je sowieso qua doelsaldo Feyenoord niet meer zou inhalenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:59 schreef Syntix het volgende:
Onana moet echt eens gaan oefenen op het uitkomenKon ook niet zo veel toch? Vanwege strafschopgebiedquote:![]()
Nee tuurlijk niet maar hij had daar niet moeten staanquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Kon ook niet zo veel toch? Vanwege strafschopgebied![]()
Als hij bleef staan kreeg die jongen helemaal veel tijd om hem rustig in te schieten.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar hij had daar niet moeten staanOh.![]()
Doe maar even snel die 1-4 maken dan is het wel helemaal klaar. Nu gaat NEC er nog in geloven ook.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Onana zag er weer niet lekker uit, maar die ellende begon omdat Van de Beek een simpele bal onder zijn voet laat doorlopen.![]()
Dan scoort die gozer helemaal 1 op 1.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar hij had daar niet moeten staan
Veltman moest naar hem toe lopen![]()
Dat zijn 2 prima bekeken schuivers in de hoek, hij is dus niet zo blind voor de goal als dat het zich eerder liet aanzien.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die actie van Younes was prima, maar hij verpestte het nog bijna zelf weer door alle ruimte dicht te lopen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zoals altijd heeft hij geen idee wat hij wil gaan doen zodra hij zijn man voorbij isquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die actie van Younes was prima, maar hij verpestte het nog bijna zelf weer door alle ruimte dicht te lopen.
Oh.![]()
Hij staat in dat soort situaties in principe ver uit z'n goal om te kunnen sweepen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar hij had daar niet moeten staan![]()
Neres is ook prima in de combinatie en ziet zijn medespelers ook staan tijdens een actie. Echt een prima spelertje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je ziet ook het grote verschil met Neres. Die trekt wel ruimte en geeft goed voor waardoor het veel gevaarlijker wordt.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals altijd heeft hij geen idee wat hij wil gaan doen zodra hij zijn man voorbij isVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Maar hij moest er in februari al staan, want er is 12 miljoen afgetikt!!quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:08 schreef Pedroso het volgende:
Neres is ook prima in de combinatie en ziet zijn medespelers ook staan tijdens een actie. Echt een prima spelertje.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja die heeft veel meer inzicht daarmee, zie je meteen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je ziet ook het grote verschil met Neres. Die trekt wel ruimte en geeft goed voor waardoor het veel gevaarlijker wordt.Oh.![]()
Traore heeft het licht gezien.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Toch zijn er dan mensen die het als een voordeel zagen dat hij speelde ipv Klaassen tegen een Kopenhagenquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:02 schreef Fargo het volgende:
Onana zag er weer niet lekker uit, maar die ellende begon omdat Van de Beek een simpele bal onder zijn voet laat doorlopen.![]()
![]()
Die zijn omgekocht, zou me niks verbazen met al die rare buitenlanders.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:10 schreef Monolith het volgende:
Nou is dit NEC ook echt wel heel matig.Oh.![]()
Is wel een ander type spits, creeert ook meer zelf zijn kansen dan Dolberg. Maar ik ben het met je eens dat ie op dit moment zeker niet voor Dolberg onder doet (en meer toevoegt).quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze Traoré is wel een fantastische spits voor Ajax hoor, doet zeker niet onder voor Dolberg.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als hij zijn vorm van een tijdje geleden had gehad zat daar ook zeker wat inquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch zijn er dan mensen die het als een voordeel zagen dat hij speelde ipv Klaassen tegen een Kopenhagen![]()
Volgens mij zit Ziyech ook alweer op een stuk of zeven kansloze schoten van buiten de zestien.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Sowieso veel slechte afstandsschoten gezien vandaagquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:13 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij zit Ziyech ook alweer op een stuk of zeven kansloze schoten van buiten de zestien.![]()
Dat is wel een stuk minder dan in zijn Twente tijd ja, verder ben ik wel blij met hem.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:13 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij zit Ziyech ook alweer op een stuk of zeven kansloze schoten van buiten de zestien.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daar mag hij wel eens op gaan oefenen ja.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:13 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij zit Ziyech ook alweer op een stuk of zeven kansloze schoten van buiten de zestien.Oh.![]()
Wat een kansen en bijna kansen deze wedstrijd. Als je hier wint met 1-5 dan doe je het nog slecht.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tja Ajax en gebrek aan rendement hè, het verhaal van dit seizoen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:16 schreef Pedroso het volgende:
Wat een kansen en bijna kansen deze wedstrijd. Als je hier wint met 1-5 dan doe je het nog slecht.Oh.![]()
Daar heb je het dit seizoen ook wel flink laten liggen. Dat verschil in doelsaldo met Feyenoord had echt niet zo groot hoeven zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:16 schreef Pedroso het volgende:
Wat een kansen en bijna kansen deze wedstrijd. Als je hier wint met 1-5 dan doe je het nog slecht.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Al is het nu eindelijk wel een wedstrijd waarin je niet tot de 90e minuut met samengeknepen billen zit.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja Ajax en gebrek aan rendement hè, het verhaal van dit seizoen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heb in hem ook nooit het grote talent gezien. Hobbelt wat mee als 'ie wat minuten mag maken, maar doet nooit echt iets waar je nu steil van achterover slaat.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch zijn er dan mensen die het als een voordeel zagen dat hij speelde ipv Klaassen tegen een Kopenhagen![]()
Als hij structureel het niveau haalt dat hij sinds de afwezigheid van Dolberg haalt vind ik hem beter.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze Traoré is wel een fantastische spits voor Ajax hoor, doet zeker niet onder voor Dolberg.![]()
Was ook in de jeugd heel lang geen groot talent volgens mij, maar maakte toen stappen onder Jonk zijn trainingswijze.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:22 schreef Fargo het volgende:
[..]
Heb in hem ook nooit het grote talent gezien. Hobbelt wat mee als 'ie wat minuten mag maken, maar doet nooit echt iets waar je nu steil van achterover slaat.Oh.![]()
Nu was hij tegen Excelsior nog wel heel erg matig toenquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als hij structureel het niveau haalt dat hij sinds de afwezigheid van Dolberg haalt vind ik hem beter.
Oh.![]()
Ik ook. En niet geheel onlogisch, hij is natuurlijk al wat jaren verder in zijn ontwikkeling. Traoré is gewoon geen rechtsbuiten en doet het als spits vaak uitstekend.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als hij structureel het niveau haalt dat hij sinds de afwezigheid van Dolberg haalt vind ik hem beter.![]()
Nou ja, als je hem vorige week al die kansen ziet missen dan kan je dat tegen een Schalke gewoon de overwinning kosten. Als hij dan speelt natuurlijkquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:24 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik ook. En niet geheel onlogisch, hij is natuurlijk al wat jaren verder in zijn ontwikkeling. Traoré is gewoon geen rechtsbuiten en doet het als spits vaak uitstekend.![]()
Klopt, dat viel me toen erg tegen. Net als in het begin van het seizoen toen je de Traoré van Vitesse als referentie had.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu was hij tegen Excelsior nog wel heel erg matig toen![]()
Waar ligt volgens jullie de top van Ziyech? Clubs met statuur van Valencia, Sevilla, Roma, Lyon etc?Hey![]()
Toen was hij thuis tegen Rostov nog wel goed, en kreeg hij ook weinig tijd om echt in vorm te komen op die positie want Dolberg stond daar al vrij snel.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, dat viel me toen erg tegen. Net als in het begin van het seizoen toen je de Traoré van Vitesse als referentie had.
Neemt niet weg dat hij op rechtsbuiten ook genoeg kansen had die hij moest afmaken.Oh.![]()
Ja dat denk ik wel ja, misschien nog bij een Dortmund. Maar hij moet sowieso nog een seizoen hier blijven om dan echt de onbetwist beste speler te zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:27 schreef Dakterras het volgende:
Waar ligt volgens jullie de top van Ziyech? Clubs met statuur van Valencia, Sevilla, Roma, Lyon etc?Oh.![]()
Ook tegen Feyenoord was het toch echt nog wel heel wild wat Traore deed, ook al zaten er prima solo's bij.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Klopt, hier krijgt hij natuurlijk ook wel de tijd. Zal me niks verbazen als hij tegen Schalke ook weer wat goede kansen mist, alhoewel Dolberg dan wel weer zal beginnen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:29 schreef Monolith het volgende:
Ook tegen Feyenoord was het toch echt nog wel heel wild wat Traore deed, ook al zaten er prima solo's bij.Oh.![]()
Rest de vraag of je hem zou kopen als die mogelijkheid er zou komen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:24 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik ook. En niet geheel onlogisch, hij is natuurlijk al wat jaren verder in zijn ontwikkeling. Traoré is gewoon geen rechtsbuiten en doet het als spits vaak uitstekend.
Want er moet wel een spits bij als Traoré teruggaat, waarbij je mag hopen dat ze niet bij Huntelaar uitkomen.![]()
Zonder enige twijfel.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rest de vraag of je hem zou kopen als die mogelijkheid er zou komen.
Want er moet wel een spits bij als Traoré teruggaat, waarbij je mag hopen dat ze niet bij Huntelaar uitkomen.![]()
Er moet helemaal geen spits bij, we hebben Cassierraquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Oké.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er moet helemaal geen spits bij, we hebben Cassierra![]()
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:39 schreef Dakterras het volgende:
Wtf, Trabelsi is ook al 40!
Moest het even kwijtOh.![]()
En Zivko.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er moet helemaal geen spits bij, we hebben CassierraEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat heeft iedereen tegen Huntelaar? Als hij als tweede spits wil komen zou dat toch geweldig zijn? Er worden genoeg kansen verpruts.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Want er moet wel een spits bij als Traoré teruggaat, waarbij je mag hopen dat ze niet bij Huntelaar uitkomen.Snelle Egel![]()
Hij is al een paar seizoenen in hele matige vorm, en meevoetballend was hij altijd al erg matig.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:41 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen tegen Huntelaar? Als hij als tweede spits wil komen zou dat toch geweldig zijn? Er worden genoeg kansen verpruts.Oh.![]()
Matchfixing. Vermoedens van matchfixing, want ik kan niks bewijzen natuurlijk.
Maar zooo gemakkelijk, net op het moment nadat Feyenord het ook heel gemakkelijk kreeg. Gebeurt er ook wat we zien???![]()
NEC speelde echt niet slechtquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:50 schreef PSVCL het volgende:
NEC kan er niks van , zelf het PSV van voor de winterstop won daar met 0-4![]()
doe aangifte.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:47 schreef Bronson_ het volgende:
Matchfixing. Vermoedens van matchfixing, want ik kan niks bewijzen natuurlijk.
Maar zooo gemakkelijk, net op het moment nadat Feyenord het ook heel gemakkelijk kreeg. Gebeurt er ook wat we zien???'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Nah, erg jong is hij niet meer en gebaseerd zijn fysieke capaciteiten en interviews krijg je niet het idee dat hij volledig heeft geleefd voor zijn sport. Ik moet het nog zien.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:27 schreef Dakterras het volgende:
Waar ligt volgens jullie de top van Ziyech? Clubs met statuur van Valencia, Sevilla, Roma, Lyon etc?![]()
Wat een fijne wedstrijd weer
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dortmund is een top club man. Zit ver boven die andere clubs. Daarnaast spelen die een soort voetbal waarbij je super fit moet zijn. Ziyech houdt het hier al geen 3 wedstrijden achter elkaar vol.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel ja, misschien nog bij een Dortmund. Maar hij moet sowieso nog een seizoen hier blijven om dan echt de onbetwist beste speler te zijn.
Hij moet sowieso fysiek nog grote stappen maken voordat hij in zo'n competitie mee kan.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
spannend he vandaag
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
0-1 is genoegquote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Leuk, kans is er dat Excelsior - Feyenoord in de Kuip gaat worden gespeeld.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat lijkt me nietquote:Op zondag 9 april 2017 10:46 schreef Pedroso het volgende:
Leuk, kans is er dat Excelsior - Feyenoord in de Kuip gaat worden gespeeld.![]()
quote:Op zondag 9 april 2017 10:46 schreef Pedroso het volgende:
Leuk, kans is er dat Excelsior - Feyenoord in de Kuip gaat worden gespeeld.
matchfixing
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2017 10:53:02 ]![]()
KNJBquote:Op zondag 9 april 2017 10:46 schreef Pedroso het volgende:
Leuk, kans is er dat Excelsior - Feyenoord in de Kuip gaat worden gespeeld.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Van der Gaag had het er net over bij de tafel van Kees, mocht Feyenoord kampioen kunnen worden in die wedstrijd dan is er een kans dat ze uitwijken naar een groter stadion. Zou De Kuip kunnen zijn.quote:
Denk ook niet dat het doorgaat, moet sowieso op het kleine veld van Excelsior gespeeld worden lijkt me.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Inderdaad, in de Kuip wint Feyenoord vrijwel alles. Anders zou er wel echt sprake zijn van competitievervalsing.quote:Op zondag 9 april 2017 10:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van der Gaag had het er net over bij de tafel van Kees, mocht Feyenoord kampioen kunnen worden in die wedstrijd dan is er een kans dat ze uitwijken naar een groter stadion. Zou De Kuip kunnen zijn.
Denk ook niet dat het doorgaat, moet sowieso op het kleine veld van Excelsior gespeeld worden lijkt me.![]()
Alleen het idee al: waarom zou dat moeten? Omdat er anders wat doorgesnoven tokkies zich verzamelen rond Woudestein?quote:Op zondag 9 april 2017 10:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Inderdaad, in de Kuip wint Feyenoord vrijwel alles. Anders zou er wel echt sprake zijn van competitievervalsing.![]()
Voor wat het waard istwitter:telesport twitterde op zondag 09-04-2017 om 11:44:40Schalke mist Choupo-Moting in het eerste treffen met Ajax https://t.co/a7okri7WkM #ajasch reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die Burgstaller is daar volgens mij wel een prima spitsje, zag gisteren althans wat goede goals van hem.quote:Op zondag 9 april 2017 12:27 schreef Tagliano het volgende:
Voor wat het waard istwitter:telesport twitterde op zondag 09-04-2017 om 11:44:40Schalke mist Choupo-Moting in het eerste treffen met Ajax https://t.co/a7okri7WkM #ajasch reageer retweet
Oh.![]()
Ik heb er meer vertrouwen in dan ik tegen Kopenhagen had eigenlijkquote:Op zondag 9 april 2017 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vrees voor een afgang tegen Sgalleke.![]()
Ik denk wel dat we eruit gaan tegen Schalke, maar niet als een afgang. Meer heel nipt eruit omdat ze bij Schalke toch net wat meer ervaren zullen zijn om het eruit te slepen (en qua kwaliteit zal het ook wel iets beter zijn). 1-1 thuis en dan uit 2-1 verliezen oidOh.![]()
Ons missen van kansen gaat ons duur komen te staan. Veel zullen we er niet krijgen.quote:Op zondag 9 april 2017 12:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb er meer vertrouwen in dan ik tegen Kopenhagen had eigenlijkEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Uit gaat het 3-0 worden en thuis een gelijkspelletje denk. Schalke is beter en meer ervaren.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik zie het niet zozeer als dat Schalke 04 zo goed is, meer dat Ajax zo wisselvallig als de pest is.quote:Op zondag 9 april 2017 13:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Uit gaat het 3-0 worden en thuis een gelijkspelletje denk. Schalke is beter en meer ervaren.
Verder lijken ze veel moeite te hebben om een wedstrijd dood te maken, veel verslapping.wooblabalurg![]()
iPhones voor de hele Zwolle selectiequote:Op zondag 9 april 2017 14:38 schreef coronatus het volgende:
[..]
Hopelijk maakt hij een hattrick, dan zit Ajax goed.![]()
Heeft toch ook wel te maken gehad met het vasthouden aan Younes en Traore op de vleugels in mijn ogen. En de vorm van Ziyech.quote:Op zondag 9 april 2017 13:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie het niet zozeer als dat Schalke 04 zo goed is, meer dat Ajax zo wisselvallig als de pest is.
Verder lijken ze veel moeite te hebben om een wedstrijd dood te maken, veel verslapping.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik wou het niet zeggen omdat ik Younes al genoeg afzeik.quote:Op zondag 9 april 2017 14:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heeft toch ook wel te maken gehad met het vasthouden aan Younes en Traore op de vleugels in mijn ogen. En de vorm van Ziyech.wooblabalurg![]()
Juich niet te hard.quote:Op zondag 9 april 2017 14:44 schreef Heeinz het volgende:
AJAX IS LANDSKAMPIOEN GEWORDEN
HET IS NIET TE GELOVEN
HET IS NIET TE GELOVEN![]()
Moeten ze nog een keer punten verspelen.quote:Op zondag 9 april 2017 14:44 schreef Heeinz het volgende:
HET IS NIET TE GELOVEN
HET IS NIET TE GELOVENwooblabalurg![]()
Nee natuurlijk niet, maar aangezien ik één van de weinigen was/ben die er nog wel vertrouwen in had is dit wel even lekkerquote:![]()
![]()
Voetbal is ook geluk, maar Ajax staat nog niet boven kwa doelsaldo. En ze moeten nog tegen PSV.quote:Op zondag 9 april 2017 14:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar aangezien ik één van de weinigen was/ben die er nog wel vertrouwen in had is dit wel even lekker![]()
PSV uit maak ik me totaal geen zorgen overquote:Op zondag 9 april 2017 14:46 schreef coronatus het volgende:
[..]
Voetbal is ook geluk, maar Ajax staat nog niet boven kwa doelsaldo. En ze moeten nog tegen PSV.![]()
Wel na een europa league wedstrijd.quote:Op zondag 9 april 2017 14:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
PSV uit maak ik me totaal geen zorgen over![]()
Zal niet voor het eerst zijn dat ze dit nog ombuigenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Nee, dit is ook echt nog geen puntverlies voor Feyenoord. Vd Hart missen we ook vrij weinig aan in ieder geval.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Feyenoord wint nog wel hoor. Maak je daar maar niet druk omDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lichte blessure geloof ikquote:Op zondag 9 april 2017 15:20 schreef Brammess het volgende:
Waarom werd Schöne trouwens gewisseld? Uitgerekend de enige die niet speelt donderdag![]()
Om alvast te oefenen met het middenveld dat dan wel gaat spelen. En hij had wat last dacht ik.quote:Op zondag 9 april 2017 15:20 schreef Brammess het volgende:
Waarom werd Schöne trouwens gewisseld? Uitgerekend de enige die niet speelt donderdagOh.![]()
Ah dat is vrij logisch, al zie ik liever Riedegod op 6.quote:Op zondag 9 april 2017 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om alvast te oefenen met het middenveld dat dan wel gaat spelen. En hij had wat last dacht ik.![]()
Ik ga er sowieso vanuit dat Feyenoord minimaal twee keer puntverlies moet lijden wil Ajax nog kans hebben op de titel. Dus dan boeit het ook niet zo of het gelijk wordt of PEC wint.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik ook wel denk ik. Al ben ik benieuwd of hij het volle druk kan zetten op die positie.quote:Op zondag 9 april 2017 15:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ah dat is vrij logisch, al zie ik liever Riedegod op 6.Oh.![]()
Hoi.quote:Op zondag 9 april 2017 14:44 schreef Heeinz het volgende:
HET IS NIET TE GELOVEN
HET IS NIET TE GELOVEN![]()
Irritant dat Feyenoord je steeds hoopt geeft en dan meestal alsnog wintIf I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
PEC houdt dit ook echt geen half uur vol op deze manier.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
FC Twente 09/10 all over againquote:Op zondag 9 april 2017 15:45 schreef MaxC het volgende:
Irritant dat Feyenoord je steeds hoopt geeft en dan meestal alsnog wintOh.![]()
Omgedraaid hetzelfde.quote:Op zondag 9 april 2017 15:45 schreef MaxC het volgende:
Irritant dat Feyenoord je steeds hoopt geeft en dan meestal alsnog wintMoeten zij weten![]()
Is die Van der Hart niet ooit eens uitgeroepen tot talent van de toekomst?wat een prutser
Snelle Egel![]()
Die is wel heel slecht vandaag.quote:Op zondag 9 april 2017 16:01 schreef S0nic het volgende:
Is die Van der Hart niet ooit eens uitgeroepen tot talent van de toekomst?wat een prutser
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jammer dat ze een punt hebben verdiend.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Maakt niet zo veel uit, twee keer puntverlies is nodig of dat nou verlies of gelijkspel isquote:Op zondag 9 april 2017 16:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jammer dat ze een punt hebben verdiend.![]()
Genot.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ajax kampioenen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wat zou het toch lekker zijn om alsnog kampioen te worden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja toen hij floot voor buitenspel vlak voor de 2-2 was hij op z'n bestquote:Op zondag 9 april 2017 16:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Die Blom speelde weer goed, gaat nog wel een grote worden bij jullie hoor.![]()
quote:Op zondag 9 april 2017 16:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Die Blom speelde weer goed, gaat nog wel een grote worden bij jullie hoor.![]()
Feyenoord mag Blom wel bedanken. Hielp ze toch wel aardig.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Met een beetje pech hadden jullie verloren, maar de KNJB scheidsrechters floten voor buitenspel wat geen buitenspel wasquote:Op zondag 9 april 2017 16:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Die Blom speelde weer goed, gaat nog wel een grote worden bij jullie hoor.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
quote:Op zondag 9 april 2017 16:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja toen hij floot voor buitenspel vlak voor de 2-2 was hij op z'n best
Van alles is weer waardeloos.![]()
Allemaal even lachen jongensquote:Op zondag 9 april 2017 16:30 schreef PizzaGeit het volgende:
Wel weer typisch dat Ajax gewoon op een normale avond mag spelen en Feyenoord het op een fucking warme middag moet doen![]()
Vind je het dan niet typisch? Ajax speelt altijd op zondag, en wordt het weer eindelijk eens een keertje kut mogen ze meteen op zaterdagquote:KNJB strikes again
![]()
![]()
![]()
Jij bent één van de leukere trolls op fokquote:Op zondag 9 april 2017 16:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vind je het dan niet typisch? Ajax speelt altijd op zondag, en wordt het weer eindelijk eens een keertje kut mogen ze meteen op zaterdagKNJB strikes again
![]()
![]()
Het is 20 graden man. doe normaalquote:Op zondag 9 april 2017 16:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vind je het dan niet typisch? Ajax speelt altijd op zondag, en wordt het weer eindelijk eens een keertje kut mogen ze meteen op zaterdagKNJB strikes again
![]()
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ja, want PEC heeft dat nadeel nietquote:Tis 20 graden
en dan ook achteraf pas klagen haha
Ik vind het knap van Pec, ze spelen nergens meer om en dan toch gelijkspelen. Maar om hier nou gelijk te zeggen dat Ajax kampioen is, to remember Ajax staat nog met 1 punt achter.![]()
Het was gelijkspel, Hans.quote:Op zondag 9 april 2017 16:36 schreef coronatus het volgende:
Ik vind het knap van Pec, ze spelen nergens meer om en dan toch gelijkspelen. Maar om hier nou gelijk te zeggen dat Ajax kampioen is, to remember Ajax staat nog met 1 punt achter.![]()
Clubs als PEC doen gewoon altijd veel meer hun best tegen Feyenoord dan tegen Ajax. Zo'n NEC hield gisteren ook gewoon doodleuk open huis, terwijl Feyenoord er met moeite met 1-2 van won. Walgelijk is datquote:Op zondag 9 april 2017 16:36 schreef coronatus het volgende:
![]()
quote:Op zondag 9 april 2017 16:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Clubs als PEC doen gewoon altijd veel meer hun best tegen Feyenoord dan tegen Ajax. Zo'n NEC hield gisteren ook gewoon doodleuk open huis, terwijl Feyenoord er met moeite met 1-2 van won. Walgelijk is dat![]()
![]()
Er zijn meer clubs die tegen Ajax 200% geven dan Feyenoord. Feyenoord heeft minder kwaliteit dan Ajax. Ze spelen niet eens europa league. Dat Feyenoord aan kop staat is eigenlijk net als bij AZ en Fc Twente.quote:Op zondag 9 april 2017 16:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Clubs als PEC doen gewoon altijd veel meer hun best tegen Feyenoord dan tegen Ajax. Zo'n NEC hield gisteren ook gewoon doodleuk open huis, terwijl Feyenoord er met moeite met 1-2 van won. Walgelijk is dat![]()
Alsof Ajax geen angstgegners heeft die tegen feyenoord en psv als een mak lammetje de slachtbank op gaan.quote:Op zondag 9 april 2017 16:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nou...lui... dat heb je hé als je niet gewend bent voor landstitels te spelen. Dan wordt de druk op het einde te groot en dan mors je punten.![]()
I.i.g. kunnen de draaiboeken voor een huldiging weer uit de kast in Mokum. Ik ga eens kijken waar ik een mooie magnum bubbel alvast kan bestellen want reken maar dat ik, als ons aller Ajax alsnog kampioen wordt, dit in Rotterdam flink ga inpeperen.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2017 16:50:26 ]![]()
Het onvermogen bij die kakkerlakken, een feestje. Het is iedereen z'n schuld, de KNJB, de scheids, de stand van de zon en maan, maar nooit die van die bloedzuigers zelf.
-nee-![]()
quote:Op zondag 9 april 2017 16:58 schreef Marsenal het volgende:
Het onvermogen bij die kakkerlakken, een feestje. Het is iedereen z'n schuld, de KNJB, de scheids, de stand van de zon en maan, maar nooit die van die bloedzuigers zelf.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ik denk nog steeds dat feyenoord nu nog 5 punten moet laten liggen de komende 4 wedstrijden, aangezien psv uit gewoon lastig zat is.![]()
Komende week wordt fucking zwaar, als we daar zonder kleerscheuren vanaf komen, dan pakken we psv d'r week erop. Dan is 't hopen dat Feyenoord nog 1 laatste uitglijder maakt en dan is er prima kansquote:Op zondag 9 april 2017 17:12 schreef Syntix het volgende:
Ik denk nog steeds dat feyenoord nu nog 5 punten moet laten liggen de komende 4 wedstrijden, aangezien psv uit gewoon lastig zat is.
Hef jezelf op man. Hetzelfde geldt voor Utrecht en ADO tegen Ajax, of Roda en NAC tegen PSV.quote:Op zondag 9 april 2017 16:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe op stoom Ajax is de laatste wedstrijden. Ze spelen frivool,dominant en echt met zo een winnaars uitstraling van "wie maakt ons wat."Hey de aloude...Ajax filosofie. De druk ligt nu helemaal bij de club uit Rotterdam-Zuid en niet bij ons.quote:Op zondag 9 april 2017 17:12 schreef Syntix het volgende:
Ik denk nog steeds dat feyenoord nu nog 5 punten moet laten liggen de komende 4 wedstrijden, aangezien psv uit gewoon lastig zat is.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2017 17:22:39 ]![]()
Zag er erg knullig uit. Alsof de bal pijn deed of hij er bang voor wasquote:Op zondag 9 april 2017 16:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Veltman kon die bal niet gewoon weg koppen? Wat een wijf is dat ook he.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 09-04-2017 om 16:40:29Lekker Studio Sport kijken vanavond Ajacieden? https://t.co/xwE3x5OtFT reageer retweet
Oh.![]()
quote:Op zondag 9 april 2017 16:58 schreef Marsenal het volgende:
Het onvermogen bij die kakkerlakken, een feestje. Het is iedereen z'n schuld, de KNJB, de scheids, de stand van de zon en maan, maar nooit die van die bloedzuigers zelf.quote:Thuisvoordeel
Dat er sprake is van een groter thuisvoordeel dan gemiddeld onderstrepen de cijfers die AD vorig jaar oktober al eens onder elkaar zette. Heracles Almelo pakte in 2005 de primeur van eerste eredivisieclub op kunstgras. In de negen seizoenen die volgden schaarden FC Volendam, Excelsior, PEC Zwolle en SC Cambuur zich in hetzelfde rijtje.
En wat bleek: in al die jaren sleepten die ploegen 69% van hun puntentotaal binnen via thuiswedstrijden, terwijl het gemiddelde in de eredivisie op 61,7% lag. Een verschil dat er toe doet."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
daar heeft elke club net zoveel last van dus.quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Hahahaha savagequote:Op zondag 9 april 2017 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 09-04-2017 om 16:40:29Lekker Studio Sport kijken vanavond Ajacieden? https://t.co/xwE3x5OtFT reageer retweet
![]()
quote:[img]Kunstgras, zegen of gruwel?
19-11-2014, 09:12VOETBAL
Het kunstgrasveld van SC Cambuur ANP PRO SHOTS
Kunstgras. Het blijft de gemoederen in het Nederlandse profvoetbal bezighouden. Terwijl inmiddels al achttien clubs in het betaald voetbal op nepsprieten spelen, probeert Feyenoord het voor elkaar te krijgen dat er in ieder geval in de eredivisie niet meer op kunstgras gevoetbald mag worden.
Clubs die de ouderwetse groene zoden hebben afgezworen, deden dat doorgaans vooral vanwege de financiën: kunstgras vergt veel minder onderhoud en dat drukt de kosten. Een valide maar tevens opvallend argument voor een proforganisatie die toch geld over zou moeten hebben voor de beste speelomstandigheden.
Tegenstanders van de kunstgrasvelden wijzen op de grotere kans op blessures, maar ook op competitievervalsing. Het voetballen op 'plastic' is toch net even anders dan op gras: het loopt anders, het voelt anders, het stuitert anders. En dat speelt voetballers die maar incidenteel op namaakgras spelen behoorlijk parten.
Thuisvoordeel
Dat er sprake is van een groter thuisvoordeel dan gemiddeld onderstrepen de cijfers die AD vorig jaar oktober al eens onder elkaar zette. Heracles Almelo pakte in 2005 de primeur van eerste eredivisieclub op kunstgras. In de negen seizoenen die volgden schaarden FC Volendam, Excelsior, PEC Zwolle en SC Cambuur zich in hetzelfde rijtje.
En wat bleek: in al die jaren sleepten die ploegen 69% van hun puntentotaal binnen via thuiswedstrijden, terwijl het gemiddelde in de eredivisie op 61,7% lag. Een verschil dat er toe doet.
Die statistieken konden Gijs de Jong, manager competitiezaken bij de KNVB, niet verleiden tot ingrijpen. "De regels zijn helder: het mag volgens de FIFA-regels. En de clubs die overstappen doen dat niet om extra punten te pakken, maar vanwege financiële en economische redenen."
Gestage groei
Het aantal profclubs dat de overstap heeft gemaakt, is de laatste jaren gestaag gegroeid. In de eredivisie ontvangen dit seizoen zes clubs hun gasten op kunstgras (Heracles, ADO Den Haag, FC Dordrecht, PEC Zwolle, Excelsior en SC Cambuur) en in de Jupiler League zelfs al twaalf: in de eerste divisie doen alleen NEC, Achilles '29, MVV, Fortuna Sittard, De Graafschap, Telstar, Jong Ajax en Jong FC Twente niet mee.[/img]"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
we hebben niet verloren wijsneusquote:Op zondag 9 april 2017 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunstgras moet verder sowieso wel weg, maar daar lag jullie puntverlies niet aan Klaasje."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Maar wel punten verspeeldquote:Op zondag 9 april 2017 17:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we hebben niet verloren wijsneus
Oh.![]()
Dit dus.quote:Op zondag 9 april 2017 16:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja toen hij floot voor buitenspel vlak voor de 2-2 was hij op z'n bestDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hij typt 'puntverlies'.quote:Op zondag 9 april 2017 17:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we hebben niet verloren wijsneus![]()
er stond eerst nederlaag maar toen ik ging tiepen heeft hij snel puntverlies getiept de clownquote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Nope. Toen jij op quote drukte stond er al 'puntverlies'. Anders komt dat niet zo in jouw bericht, stumper.quote:Op zondag 9 april 2017 18:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er stond eerst nederlaag maar toen ik ging tiepen heeft hij snel puntverlies getiept de clown![]()
ja dat kan welquote:Op zondag 9 april 2017 18:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nope. Toen jij op quote drukte stond er al 'puntverlies'. Anders komt dat niet zo in jouw bericht, stumper.
alles is hier mogelijk"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dat kan wel. Klaas is geninja'd.quote:Op zondag 9 april 2017 18:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nope. Toen jij op quote drukte stond er al 'puntverlies'. Anders komt dat niet zo in jouw bericht, stumper.![]()
We spelen nu wel twee keer later dan Feyenoord, dus we kunnen niet weer vooraf de druk opschroeven.Oh.![]()
FC Dordrecht speelt niet eens eredivisie.quote:Op zondag 9 april 2017 17:53 schreef klaasweetalles het volgende:
In de eredivisie ontvangen dit seizoen zes clubs hun gasten op kunstgras (Heracles, ADO Den Haag, FC Dordrecht, PEC Zwolle, Excelsior en SC Cambuur)![]()
Raar dat Klaas dat niet weet.quote:Op zondag 9 april 2017 18:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
FC Dordrecht speelt niet eens eredivisie.![]()
Leuk dat Feyenoord punten laat liggen, maar die worden gewoon kampioen. Wij gaan na Schalke punten laten liggen. Feyenoord moet nog wel tegen Utrecht, maar die zijn al vrij zeker van de 4e plaats. Die gaan echt niet hun best doen, zelf liever 5e dan Ajax kampioen.
Feyenoord laat misschien nog 1x punten liggen tegen Vitesse, maar wij gaan aankomend weekend punten lagen liggen tegen Heerenveen. Dan zit de EL nog lekker in de benen dus zal dan wel weer een pot zaadvoetbal worden.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
en je moet nog naar Eindhoven of ietsquote:Op zondag 9 april 2017 19:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Leuk dat Feyenoord punten laat liggen, maar die worden gewoon kampioen. Wij gaan na Schalke punten laten liggen. Feyenoord moet nog wel tegen Utrecht, maar die zijn al vrij zeker van de 4e plaats. Die gaan echt niet hun best doen, zelf liever 5e dan Ajax kampioen.
Feyenoord laat misschien nog 1x punten liggen tegen Vitesse, maar wij gaan aankomend weekend punten lagen liggen tegen Heerenveen. Dan zit de EL nog lekker in de benen dus zal dan wel weer een pot zaadvoetbal worden.![]()
Ik zie ons thuis tegen Heerenveen geen punten laten liggen hoor, die zijn echt in belabberde vorm.quote:Op zondag 9 april 2017 19:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Feyenoord laat misschien nog 1x punten liggen tegen Vitesse, maar wij gaan aankomend weekend punten lagen liggen tegen Heerenveen. Dan zit de EL nog lekker in de benen dus zal dan wel weer een pot zaadvoetbal worden.Oh.![]()
Wat eng, je bent niet stront negatief.quote:Op zondag 9 april 2017 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie ons thuis tegen Heerenveen geen punten laten liggen hoor, die zijn echt in belabberde vorm.![]()
Dat ben ik sowieso nooitquote:Op zondag 9 april 2017 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat eng, je bent niet stront negatief.
Oh.![]()
Wel zuur dat je bij Excelsior zo extreem knullig punten hebt laten liggen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tja daar hebben alle clubs natuurlijk last van, op die uitslag viel ook niet echt iets af te dingen. Niet dat we allemaal kansen hadden gemist of dat ons penalty's werden onthouden. We speelden gewoon extreem slecht.quote:Op zondag 9 april 2017 20:17 schreef Monolith het volgende:
Wel zuur dat je bij Excelsior zo extreem knullig punten hebt laten liggen.Oh.![]()
Feyenoord Netwerkquote:Op zondag 9 april 2017 20:26 schreef Brammess het volgende:
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2721-131.php
Gaat lekker daar
Oh.![]()
Thanks voor de tipquote:Op zondag 9 april 2017 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Over een uurtje Bosz bij Rondo op Ziggo SportMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dankjequote:Op zondag 9 april 2017 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Over een uurtje Bosz bij Rondo op Ziggo Sport![]()
![]()
Zou Bram ook een Ajaxpyjama hebben?quote:Op zondag 9 april 2017 20:42 schreef PicoMMP het volgende:
https://www.foxsports.nl/(...)ajax-kampioen-wordt/
Van PolenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
zijn broertje?quote:Op zondag 9 april 2017 20:42 schreef PicoMMP het volgende:
https://www.foxsports.nl/(...)ajax-kampioen-wordt/
Van Polen![]()
We gaan het gewoon flikkenquote:Op zondag 9 april 2017 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat eng, je bent niet stront negatief.![]()
![]()
Wat zou het heer-lijk zijn om nu nog kampioen te worden zeg. Heel Nederland in rouw en wij staan gewoon met die schaal, beeld het je in.![]()
Het gejank op de Coolsingel zal in Amsterdam te horen zijnquote:Op zondag 9 april 2017 21:04 schreef Brammess het volgende:
Wat zou het heer-lijk zijn om nu nog kampioen te worden zeg. Heel Nederland in rouw en wij staan gewoon met die schaal, beeld het je in.![]()
![]()
Ik beeld me in dat Feyenoord thuis 2-1 voorstaat tegen Heracles en dat Kuwas langs Nelom slalomt voor de 40e keer in de wedstrijd en gewoon in de 84e minuut de 2-2 erin jast.quote:Op zondag 9 april 2017 21:07 schreef MeneerDeSultan het volgende:
[..]
Het gejank op de Coolsingel zal in Amsterdam te horen zijn![]()
Dit gaat dan niet goed voor mijn hart zijn.quote:Op zondag 9 april 2017 21:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik beeld me in dat Feyenoord thuis 2-1 voorstaat tegen Heracles en dat Kuwas langs Nelom slalomt voor de 40e keer in de wedstrijd en gewoon in de 84e minuut de 2-2 erin jast.Oh.![]()
94e zou leuker zijn.quote:Op zondag 9 april 2017 21:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik beeld me in dat Feyenoord thuis 2-1 voorstaat tegen Heracles en dat Kuwas langs Nelom slalomt voor de 40e keer in de wedstrijd en gewoon in de 84e minuut de 2-2 erin jast.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Echte clubliefde. *kuch*quote:Op zondag 9 april 2017 20:26 schreef Brammess het volgende:
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2721-131.php
Gaat lekker daar![]()
Dromen mag altijd, gaat helaas niet gebeuren. Maar dan lekker door een buitenspelgoal in de 93e minuut Wamberto style.quote:Op zondag 9 april 2017 21:04 schreef Brammess het volgende:
Wat zou het heer-lijk zijn om nu nog kampioen te worden zeg. Heel Nederland in rouw en wij staan gewoon met die schaal, beeld het je in.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
ik beeld me in dat Kongolo dan al fit is en speelt....quote:Op zondag 9 april 2017 21:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik beeld me in dat Feyenoord thuis 2-1 voorstaat tegen Heracles en dat Kuwas langs Nelom slalomt voor de 40e keer in de wedstrijd en gewoon in de 84e minuut de 2-2 erin jast.
Wat jank jij. Almelo gunt het Ajax eerder. En vast wel meer clubsquote:Op zondag 9 april 2017 21:04 schreef Brammess het volgende:
welke dan? Ajax is niet zo populair hoor....quote:Op zondag 9 april 2017 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat jank jij. Almelo gunt het Ajax eerder. En vast wel meer clubs"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Sparta?quote:Op zondag 9 april 2017 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
welke dan? Ajax is niet zo populair hoor....Oh.![]()
mooie droom maar dromen zijn meestal bedrogquote:Op zondag 9 april 2017 21:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dromen mag altijd, gaat helaas niet gebeuren. Maar dan lekker door een buitenspelgoal in de 93e minuut Wamberto style."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Forum Opties Forumhop: Hop naar: