1quote:Op zondag 9 april 2017 16:42 schreef Iwanius het volgende:
waardoor het onderlinge verschil tussen deze club uit Rotterdam-Zuid en ons aller Ajax nog maar 2 punten verschil heeft
Zit niet zo stom te lullen man, alsof jij je kop durft te laten zien.quote:Op zondag 9 april 2017 16:45 schreef Iwanius het volgende:
Jongens. Als ons aller Ajax de landstitel pakt en jullie zijn Ajax sympathisanten dan gaan we het op mijn kosten vieren!
Pure aanname van iemand die op zijn zolderkamer zit en een toetsenbord hooligan is.quote:Op zondag 9 april 2017 16:46 schreef renwan het volgende:
Zit niet zo stom te lullen man, alsof jij je kop durft te laten zien.
Weet zeker dat als iemand je een keer spot op een terras en hier een foto plaatst dat je onmiddelijk gaat lopen janken bij de mods. Ontzettende kneus die je bent
Acclimatiseren met iwaniusquote:Op zondag 9 april 2017 16:45 schreef Iwanius het volgende:
Jongens. Als ons aller Ajax de landstitel pakt en jullie zijn Ajax sympathisanten dan gaan we het op mijn kosten vieren!
Staat genoteerdquote:Op zondag 9 april 2017 16:45 schreef Iwanius het volgende:
JIJ BENT MIJN HELDquote:Op zondag 9 april 2017 17:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Pure aanname van iemand die op zijn zolderkamer zit en een toetsenbord hooligan is.
Maar:
[ afbeelding ]
Is mijn scc ook goed?quote:Op zondag 9 april 2017 17:27 schreef Iwanius het volgende:
En ik heet geen elan die zijn woord niet nakomt. Voorwaarde is ook dat je onder je jack iets van Ajax moet dragen als je komt zodat ik zeker weet dat je geen Feyenoorder in disguise bent die gratis wilt zuipen of een streek wilt leveren.
Onder een jack?quote:Op zondag 9 april 2017 17:27 schreef Iwanius het volgende:
En ik heet geen elan die zijn woord niet nakomt. Voorwaarde is ook dat je onder je jack iets van Ajax moet dragen als je komt zodat ik zeker weet dat je geen Feyenoorder in disguise bent die gratis wilt zuipen of een streek wilt leveren.
Ik woon op een steenworp van de Kuip, maar ik zal er zijn. In Ajax-shirt.quote:Op zondag 9 april 2017 17:27 schreef Iwanius het volgende:
2 telefoons? Ben je dealer?quote:Op zondag 9 april 2017 17:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Pure aanname van iemand die op zijn zolderkamer zit en een toetsenbord hooligan is.
Maar:
[ afbeelding ]
Ik kan hier tegenin gaan maar dat ga ik mooi niet doen. Sneuneusquote:Op zondag 9 april 2017 17:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar:
[ afbeelding ]
Zijn wel overeenkomsten natuurlijk. Jij durfde niet te meeten, Elan durft de afspraak niet na te komen.quote:Op zondag 9 april 2017 17:27 schreef Iwanius het volgende:
Mag ik mee?quote:Op zondag 9 april 2017 16:45 schreef Iwanius het volgende:
Ons aller feyenoord moet helaas ook nog een aantal wedstrijdjes spelenquote:Op zondag 9 april 2017 19:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Nog tweede staan en nu al denken dat je kampioen gaat worden. Typische arrogantie van joden. Vergeet niet dat jullie nog tegen PSV moeten.
Gelukkig geen toppers.quote:Op zondag 9 april 2017 19:26 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ons aller feyenoord moet helaas ook nog een aantal wedstrijdjes spelen
Ja, thuis. Die gaan ze wel winnen. NSB'ers als TS moeten ze trouwens van de Euromast flikkeren.quote:Op zondag 9 april 2017 19:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet inderdaad. Volgende week utrecht toch?
Ik hoop hetquote:Op zondag 9 april 2017 19:31 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, thuis. Die gaan ze wel winnen. NSB'ers als TS moeten ze trouwens van de Euromast flikkeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |