SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Younes die het voor elkaar krijgt om over te schieten van 4 meter
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Doe Onana maar eventjes geen verbeterde aanbieding.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:11 schreef Pedroso het volgende:
Doe Onana maar eventjes geen verbeterde aanbieding.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:11 schreef Pedroso het volgende:
Doe Onana maar eventjes geen verbeterde aanbieding.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Inschalen bij de best verdienende spelers in de selectie is voor een keeper sowieso geen goede zaak.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Want?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Inschalen bij de best verdienende spelers in de selectie is voor een keeper sowieso geen goede zaak.![]()
![]()
Keepers zijn niet de belangrijkste spelers in je team, zijn ook minder waard wb transfersom dan veldspelers.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Een keeper die je regelmatig redt is inderdaad totaal niet belangrijkquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Keepers zijn niet de belangrijkste spelers in je team, zijn ook minder waard wb transfersom dan veldspelers.![]()
Dat zeg ik niet.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een keeper die je regelmatig redt is inderdaad totaal niet belangrijkAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Traore in de spits gaat ook steeds beter. Lekker hoor,Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Als ze er zin in blijven houden dan kan dit zomaar 0-8 worden. Maar dat zal wel niet, Ziyech zal bv wel gespaard worden in de 2e helft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vooral die op Younes. Godsklere hoe krijg je die niet in de goal?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:23 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Neres had 2 assists erbij moeten hebbenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Omdat Younes er heel weinig van kan, die moet Ajax echt doorselecteren.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral die op Younes. Godsklere hoe krijg je die niet in de goal?Oh.![]()
Mee eens. Younes mag gaan banken.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Maar Ajax heeft Kluivert al!!!!"
Volgend jaar die gasten beide op de flanken bohHey![]()
Dan in de zomer nog een klasbak op links kopen uit de categorie Neres en dan afwisselen met Neres/Kluivert/aankoop/Cernyquote:Oh.![]()
Hopelijk dat Cerny weer het licht gaat zien, was gewoon één van de grootste talenten die er rondliep in de jeugdopleiding. Was gisteren eindelijk weer is goed bezig.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan in de zomer nog een klasbak op links kopen uit de categorie Neres en dan afwisselen met Neres/Kluivert/aankoop/CernyAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Welke arrogantie ?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:29 schreef S0nic het volgende:
Ben ik de enige die de arrogantie van Veltman niet kan uitstaan?
Veltman wordt onderschat, als linksbuiten van de tegenstander heb je geen lekkere wedstrijd tegen hemAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En ik ben benieuwd wat Ajax met Muric gaat doen als hij terugkomt, ik gok wel op een verkoop.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hopelijk dat Cerny weer het licht gaat zien, was gewoon één van de grootste talenten die er rondliep in de jeugdopleiding. Was gisteren eindelijk weer is goed bezig.Oh.![]()
Laat Schöne, Klaassen en Ziyech maar uitrusten voor donderdag en de tweede helft spelen met Appie, Donny en Frenkie.![]()
![]()
Zal niet veel opleveren, mag al blij zijn met een club als Groningen of Heracles.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik ben benieuwd wat Ajax met Muric gaat doen als hij terugkomt, ik gok wel op een verkoop.
Is geen Ajax niveau dus sowieso niet houden lijkt me.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Was toch wel een aardig talent hoor.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal niet veel opleveren, mag al blij zijn met een club als Groningen of Heracles.
Is geen Ajax niveau dus sowieso niet houden lijkt me.Oh.![]()
Schöne is dan geschorst, dus die kan je prima laten staan.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:34 schreef BobW het volgende:
Laat Schöne, Klaassen en Ziyech maar uitrusten voor donderdag en de tweede helft spelen met Appie, Donny en Frenkie.Oh.![]()
Aardig talent ja, niet meer dan dat. Vd Beek, Nouri en Cerny zijn / waren de grote talenten van die lichting.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was toch wel een aardig talent hoor.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wie gaat dan spelen denk je? Riedewald was 6 maar nu niet meer, VDBeek valt daar ook nooit in en De Jong speelt nauwelijks in het eerste. Zal VDBeek dan toch maar worden als vaste middelveldinvaller.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne is dan geschorst, dus die kan je prima laten staan.![]()
Oh ja, dat is waar. Toch wel jammer, benieuwd hoe Bosz dat gaat invullen donderdag. Denk niet dat ie Riedewald daar gaat laten spelen en vd Beek is een beetje hetzelfde type als Klaassen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne is dan geschorst, dus die kan je prima laten staan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik gok dat Bosz voor v/d Beek op die plek gaat ja.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:37 schreef BobW het volgende:
[..]
Wie gaat dan spelen denk je? Riedewald was 6 maar nu niet meer, VDBeek valt daar ook nooit in en De Jong speelt nauwelijks in het eerste. Zal VDBeek dan toch maar worden als vaste middelveldinvaller.Oh.![]()
Ik vond Muric niet perse veel minder dan Cerny in Jong Ajax vaak, maar heeft de verkeerde keuze gemaakt.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Aardig talent ja, niet meer dan dat. Vd Beek, Nouri en Cerny zijn / waren de grote talenten van die lichting.Oh.![]()
Was De Jong even vergeten, zal me niets verbazen als Bosz die gaat opstellen. Daar hoop ik eigenlijk ook op, best mogelijke optie voor mij als vervanger voor Schone.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gok dat Bosz voor v/d Beek op die plek gaat ja.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
als hij zijn kansen afmaakt wel jaquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:20 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk een geweldige speler, die Traore.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Dan mag hij wel eens wat beter gaan spelenquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gok dat Bosz voor v/d Beek op die plek gaat ja.![]()
Muah die speelt veel minder dan V/d Beek in Ajax, dus die zal hij niet meteen in de basis gooien in zo'n belangrijke pot.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was De Jong even vergeten, zal me niets verbazen als Bosz die gaat opstellen. Daar hoop ik eigenlijk ook op, best mogelijke optie voor mij als vervanger voor Schone.Hij mag nu alvast even oefenen, kijken hoe hij het doet.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan mag hij wel eens wat beter gaan spelenOh.![]()
Riedewald voor De Ligt.
Van de Beek voor Schöne.
Niemand rust dus want Schöne speelt donderdag sowieso niet en De Ligt denk het ook niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: