De verwachting voor morgen is, goed.... daarbij maakt hij hamburgers naar mijn recept (dat hij door de jaren heen wat geperfectioneerd heeft), dus dat is altijdquote:Op zaterdag 8 april 2017 14:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen jullie dan al onze zon ja, kunnen jullie lekker BBQ'en.
Heb ik het niet stervensdruk op werk
Gezelligquote:Op zaterdag 8 april 2017 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
De verwachting voor morgen is, goed.... daarbij maakt hij hamburgers naar mijn recept (dat hij door de jaren heen wat geperfectioneerd heeft), dus dat is altijd![]()
![]()
Nicequote:Op zaterdag 8 april 2017 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
De verwachting voor morgen is, goed.... daarbij maakt hij hamburgers naar mijn recept (dat hij door de jaren heen wat geperfectioneerd heeft), dus dat is altijd![]()
![]()
Ja, meneer heeft vorig jaar een Weber BBQ gekocht en sindsdien is hij behoorlijk fanatiek, zo fanatiek dat er al eens een buurman is komen vragen wat hij toch iedere keer aan het doen was, want hij was vast niet dagelijks aan het BBQ'en (wel dusquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, meneer heeft vorig jaar een Weber BBQ gekocht en sindsdien is hij behoorlijk fanatiek, zo fanatiek dat er al eens een buurman is komen vragen wat hij toch iedere keer aan het doen was, want hij was vast niet dagelijks aan het BBQ'en (wel dus).
Maar goed, ze hebben diepe tuinen dus het is niet alsof hij op 5 meter afstand van 4 buren staat te bakken.
Ik heb net even gemeten op google maps, maar de achterburen zitten zo'n 32 meter verderop, dus als hij bij hun achterin de tuin staat te BBQ'en dan is dat zo'n 12½ meter van hun eigen huis (en hun buren) en zo'n 17½ meter van de dichtstbijzijnde achterbuur.... al met al ziet het eruit alsof zijn tuin bijna 15 meter diep is (en bij de achterburen idem, brandgang ertussen).quote:
Ja goed, aan bbq'en kan ik me niet ergeren hoor. Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb net even gemeten op google maps, maar de achterburen zitten zo'n 32 meter verderop, dus als hij bij hun achterin de tuin staat te BBQ'en dan is dat zo'n 12½ meter van hun eigen huis (en hun buren) en zo'n 17½ meter van de dichtstbijzijnde achterbuur.... al met al ziet het eruit alsof zijn tuin bijna 15 meter diep is (en bij de achterburen idem, brandgang ertussen).
Dus dan snap ik wel dat ze geen zin hadden in die nieuwbouw starterswoningen met een tuintje van 5 meter diep
Maar goed, als het mooi weer is zitten mensen in de tuin, dus tsja.... nou scheelt het dat het dorp een beetje een vrijplaats is zeg maar
Neuh, volgens mij heeft hij de BBQ dit jaar nog niet aangehadquote:Op zaterdag 8 april 2017 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goed, aan bbq'en kan ik me niet ergeren hoor. Ieder zijn ding.
Hoewel t anders wordt als ik zeven dagen per week 12 maanden per jaar in de bbq-rook zou zitten. Dan ga je hobby maar elders uitoefenen.
En hij is mijn buurman nietquote:Op zaterdag 8 april 2017 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij heeft hij de BBQ dit jaar nog niet aangehad
Ja, ik heb er ook niet zoveel, en sowieso al niemand die aan de achterkant in m'n tuin kijkt, alleen de 2 buren direct naast ons zouden in de tuin kunnen kijken, en dat geeft best een vrij gevoel, als ik dan zie dat de overburen gewoon weer buren in hun achtertuin hebben dan is geen achterburen een stuk relaxter.quote:Op zaterdag 8 april 2017 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hij is mijn buurman niet. Is wel chill hoor, geen directe buren hebben
.
Absoluut waar.quote:Op zaterdag 8 april 2017 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook niet zoveel, en sowieso al niemand die aan de achterkant in m'n tuin kijkt, alleen de 2 buren direct naast ons zouden in de tuin kunnen kijken, en dat geeft best een vrij gevoel, als ik dan zie dat de overburen gewoon weer buren in hun achtertuin hebben dan is geen achterburen een stuk relaxter.
Maar goed, we zitten nog in de stad, dus dan is het al heel wat dat je in de achtertuin niet tegen andere huizen aankijkt.
Proost.quote:Op zaterdag 8 april 2017 16:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Zeker, heerlijk weer. Lekker met een biertje in de zon.
Daarmee voorkom je waarschijnlijk dat iedere jodokus uit de Randstad er een tweede huis heeft en het dorp buiten de vakanties compleet uitgestorven is....quote:Op zaterdag 8 april 2017 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Absoluut waar.
Ik zit in een klein dorpje, eigenlijk een gat. Met huizenprijzen waar je u tegen zegt.
Dat wordt vast verwarrend voor een aantal andere partijen die last van homofobie hebben.quote:Op zaterdag 8 april 2017 16:47 schreef Ryon het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)75a1d2d55fbd4b295a2f
Linkse homo's boos op rechtse homo's. Want homo nationalisme. Gaat weer lekker zo.
Nee. De prijs is opgedreven door Duitsers en Belgen. Voor vaste inwoners is er geen betaalbaar huis te vinden hierquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarmee voorkom je waarschijnlijk dat iedere jodokus uit de Randstad er een tweede huis heeft en het dorp buiten de vakanties compleet uitgestorven is....
Bummer, het door mij omschreven gebeuren heeft dus al plaatsgevondenquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. De prijs is opgedreven door Duitsers en Belgen. Voor vaste inwoners is er geen betaalbaar huis te vinden hier.
En woont hier in de winter een anderhalve man en een paardenkop.
Jupquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bummer, het door mij omschreven gebeuren heeft dus al plaatsgevonden
Triest is dat, als gewone woningen als vakantiewoning gebruikt worden, daar zouden ze op sommige plekken echt wat tegen moeten doen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup.
Ook gewoon echt dom van de gemeente. Er is hier zoveel werk, idioot veel vacatures. Alleen het paviljoen bij mij in de buurt vraagt 15 man personeel, wij zijn op zoek naar 3 man personeel.
Veel werk. Geen plek om te wonen. De gemeente waar ik woon blinkt niet uit in logisch nadenken.
Klopt. Ik weet dat er tot een jaar geleden een verkoopverbod was, dat heet, huizen mochten alleen verkocht worden aan Nederlanders en dan bij voorkeur aan Nederlanders uit de gemeente, of mensen die zich hier permanent wilden vestigen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Triest is dat, als gewone woningen als vakantiewoning gebruikt worden, daar zouden ze op sommige plekken echt wat tegen moeten doen.
Salarisverhoging eisen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup.
Ook gewoon echt dom van de gemeente. Er is hier zoveel werk, idioot veel vacatures. Alleen het paviljoen bij mij in de buurt vraagt 15 man personeel, wij zijn op zoek naar 3 man personeel.
Veel werk. Geen plek om te wonen. De gemeente waar ik woon blinkt niet uit in logisch nadenken.
Les 1 in Brusselquote:
Ik kijk toch liever Bayern - Dortmund.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:17 schreef GSbrder het volgende:
Een playlist samenstellen voor een kantoorborrel. Het klonk eenvoudiger toen een collega het me vroeg.
Foute hitjes tegen het einde, dat is de basis. Daarvoor opvullenquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:17 schreef GSbrder het volgende:
Een playlist samenstellen voor een kantoorborrel. Het klonk eenvoudiger toen een collega het me vroeg.
Deze op repeat:quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:17 schreef GSbrder het volgende:
Gewoon Totale escalatie opzetten.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:17 schreef GSbrder het volgende:
Gewoon Deutsche schlagers. Met een beetje geluk hoef je t nooit weer te doen. Met een beetje pech mag je t voortaan altijd doen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:17 schreef GSbrder het volgende:
Beginnen met een liedje van Napalm Death om de sfeer er een beetje in te krijgen, lijkt me.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:17 schreef GSbrder het volgende:
In de categorie Duitse hitjes heb ik wel een mooie lijst beschikbaarquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon Deutsche schlagers. Met een beetje geluk hoef je t nooit weer te doen. Met een beetje pech mag je t voortaan altijd doen.
DUUUUUUU BIST ALLES, WAS ICH HABE AUF DEM WEEEEEHEEEHEEEELT! DUUUU BIST ALLES, WAS ICH WILL,YEAH! DUUUUUUHUHUUUUUUUUUU!quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In de categorie Duitse hitjes heb ik wel een mooie lijst beschikbaar
Correct. Ook nog op maandag, dus iedereen aan de ranja en de secretaresse trakteert zichzelf op twee gebakjes.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:34 schreef Tem het volgende:
Groot The Office gehalte bij GS zijn kantoorborrel.
Sounds like a hootquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correct. Ook nog op maandag, dus iedereen aan de ranja en de secretaresse trakteert zichzelf op twee gebakjes.
En een paar liedjes daarna de NL versie, geen flauw idee van wie die is, ik ken m ook alleen maar uit de homokroeg.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
DUUUUUUU BIST ALLES, WAS ICH HABE AUF DEM WEEEEEHEEEHEEEELT! DUUUU BIST ALLES, WAS ICH WILL,YEAH! DUUUUUUHUHUUUUUUUUUU!
Is er een NL-versiequote:Op zaterdag 8 april 2017 19:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En een paar liedjes daarna de NL versie, geen flauw idee van wie die is, ik ken m ook alleen maar uit de homokroeg.
Mix tussen:quote:
Onder andere.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
DUUUUUUU BIST ALLES, WAS ICH HABE AUF DEM WEEEEEHEEEHEEEELT! DUUUU BIST ALLES, WAS ICH WILL,YEAH! DUUUUUUHUHUUUUUUUUUU!
King Africa - La Bombaquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:17 schreef GSbrder het volgende:
Gewoon op vrijmibo zoeken.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:17 schreef GSbrder het volgende:
Ach, bandjes zijn meestal wel leuk.... gewoon, vanwege de sfeer, ook al zou je het op youtube wegklikken, maar op youtube smaakt het bier ook minder.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:59 schreef 99.999 het volgende:
Heb me laten overhalen een bandje te gaan kijken. Wel een dubieuze keuze. Dikke bak herrie
En het voorprogramma was de reis al waard. Drie dames en een drummer uit Duitsland die lekker tekeer gingenquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, bandjes zijn meestal wel leuk.... gewoon, vanwege de sfeer, ook al zou je het op youtube wegklikken, maar op youtube smaakt het bier ook minder.
IN MEPPEL?quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:59 schreef 99.999 het volgende:
Heb me laten overhalen een bandje te gaan kijken. Wel een dubieuze keuze. Dikke bak herrie
Nee, maar kan me gewoon moeilijk voorstellen dat er in Meppel iets met entertainmentwaarde wordt georganiseerd.quote:
Als ik zie waar ze vanavond optreden dan vind ik de naam van het evenement een beetje gewaagd voor du_ke.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, maar kan me gewoon moeilijk voorstellen dat er in Meppel iets met entertainmentwaarde wordt georganiseerd.
Hehequote:Op zaterdag 8 april 2017 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees dubbel t ipv ft.... lastig dit.
Moet ook bij noiserock. Gewoon de hele zaal verzuipen in distortion, constant snerpende bekkens, en een pruttelende bas. En dat dat geheel dan op regelmatige intervallen wordt doorbroken met een snijdende snare, net tegen de pijngrens aan.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Had vooraf twee halve nummers via spotify geluisterd. Live is het een muur van herrie
Haha het grootste deel van het publiek waardeert het ook daadwerkelijkquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moet ook bij noiserock. Gewoon de hele zaal verzuipen in distortion, constant snerpende bekkens, en een pruttelende bas. En dat dat geheel dan op regelmatige intervallen wordt doorbroken met een snijdende snare, net tegen de pijngrens aan.
Meer bier.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha het grootste deel van het publiek waardeert het ook daadwerkelijk.
Ik ben slechts invaller voor de invaller.
De betere bandnamen die ik heb gezien zijn toch wel Pony Slaystation, Herpes uit Salou en Kringspiertyfus.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De betere bandnamen die ik heb gezien zijn toch wel Pony Slaystation, Herpes uit Salou en Kringspiertyfus.
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De betere bandnamen die ik heb gezien zijn toch wel Pony Slaystation, Herpes uit Salou en Kringspiertyfus.
Teringjantjequote:Op zaterdag 8 april 2017 22:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Links Kadaver.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat, en het is geweldig dat Warner Bros. nu moet gaan bewijzen dat het echt isquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Fantastisch, dat intellectueel eigendom. Zulke zaken zijn toch mooi?
Nouja, als het aan hun wederpartij ligt ja. Zal uiteindelijk vast wel meevallen, maar vooral in de VS kunnen zaken wel eens apart lopen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, en het is geweldig dat Warner Bros. nu moet gaan bewijzen dat het echt is
De Mr Garrison bikequote:Op zondag 9 april 2017 00:40 schreef KetchupFTW het volgende:
Wat voor soort fiets is geschikt voor dagelijks gebruik n langeafstands-sporten?
Die was helaas al uitverkocht.quote:
Mijn fiets niet. Verdomme net een klapbandquote:Op zondag 9 april 2017 00:40 schreef KetchupFTW het volgende:
Wat voor soort fiets is geschikt voor dagelijks gebruik n langeafstands-sporten?
quote:Op zondag 9 april 2017 00:40 schreef KetchupFTW het volgende:
Bij mijn suggestie nooit last van. Ja, of je moet een tweefrontentocht beginnen.quote:Op zondag 9 april 2017 00:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mijn fiets niet. Verdomme net een klapband
Hehequote:Op zondag 9 april 2017 00:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bij mijn suggestie nooit last van. Ja, of je moet een tweefrontentocht beginnen.
Mooi gedaan Samzz. Wat ben je ook een schatje.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of ik begrijp het verkeerd of jij?quote:
Goed bezig.quote:
99.999 moet minder knuffelen.quote:Op zondag 9 april 2017 02:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Alles waar jij tegen bent is wat 99.999 met open armen wil, du bist alles was ich will.
Ich hasse, heb ik al aan het afspelen.quote:
Heeft die het niet allang ontkent?quote:Op zondag 9 april 2017 02:22 schreef Japie77 het volgende:
VVD-slapjanus Halbe Zijlstra vindt dat “de euro mislukt is en spoedig zal verdwijnen”, maar weigert in te grijpen
http://www.dagelijksestan(...)igert-in-te-grijpen/
Was dit al bekend hier? Hoe kijken de rasechte VVD-ers D66-ers en andere eurofielen hier naar?
Wat is er precies TBS aan?quote:Op zondag 9 april 2017 02:29 schreef Friek_ het volgende:
Verrek, ik trek me even terug uit dit TBS-caf.
quote:Op zondag 9 april 2017 02:29 schreef Friek_ het volgende:
2.39.45 is het nog nacht of is het al ochtend?quote:
0:00 tot 6:00 is nacht.quote:Op zondag 9 april 2017 02:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
2.39.45 is het nog nacht of is het al ochtend?
Het kan verkeren.quote:Op zondag 9 april 2017 02:29 schreef Friek_ het volgende:
Yep en om 0,00,01 breekt een nieuwe dag aan, wat is het zeg het maar, is het dan nacht van de volgende dag?quote:Op zondag 9 april 2017 02:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
0:00 tot 6:00 is nacht.
6:00 tot 12:00 is ochtend.
12:00 tot 18:00 is middag.
18:00 tot 0:00 is avond.
Etmaal is een betere term.quote:Op zondag 9 april 2017 02:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Yep en om 0,00,01 breekt een nieuwe dag aan, wat is het zeg het maar, is het dan nacht van de volgende dag?
Hier vanmiddag een beetje in de zon biertjes zitten drinken. Nu nachtwerk om de gederfde studeertijd in te halen. Nu dus weer compleet nuchter.quote:Op zondag 9 april 2017 02:43 schreef Kowloon het volgende:
Was wel fijn om terug naar huis te scheuren over 's lands verlaten Rijkswegen. Nu nog maar even een drankje om dat nare BOB-gevoel te verteren.
17 april toch en om welke tijd weet men toch niet of wel?quote:Op zondag 9 april 2017 02:46 schreef Drugshond het volgende:
Voor mijn gevoel is dit de wederopstanding.
Was een heerlijk weertje eind van de middag/avond inderdaad. Puike barbecue gehad in het hoge noorden.quote:Op zondag 9 april 2017 02:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hier vanmiddag een beetje in de zon biertjes zitten drinken. Nu nachtwerk om de gederfde studeertijd in te halen. Nu dus weer compleet nuchter.
Boeiend. Interessant.quote:Op zondag 9 april 2017 02:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hier vanmiddag een beetje in de zon biertjes zitten drinken. Nu nachtwerk om de gederfde studeertijd in te halen. Nu dus weer compleet nuchter.
Op zich wel relaxed. Doordat je druk bezig bent merk je niks van de vermoeidheid. En dan 's avonds direct voldaan het bed in om te slapen.quote:Op zondag 9 april 2017 02:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joah, effe zwaar als maandag de wekker vroeg gaat. Dan weer ergens een dagje aan de beun.
Heb ik vandaag ook wel. Lekker gaargekookt in het zonnetje, en dan nog even iets productiefs doen voor ik onder de wol kruip. Gloei nog een beetje na.quote:Op zondag 9 april 2017 02:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Op zich wel relaxed. Doordat je druk bezig bent merk je niks van de vermoeidheid. En dan 's avonds direct voldaan het bed in om te slapen.
Een paar pagina's terug was Ketchup op zoek naar advies over een sportfiets, trouwens. Wellicht kun jij hem van wat wijze woorden voorzien?quote:Op zondag 9 april 2017 02:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Op zich wel relaxed. Doordat je druk bezig bent merk je niks van de vermoeidheid. En dan 's avonds direct voldaan het bed in om te slapen.
quote:Op zondag 9 april 2017 03:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb ik vandaag ook wel. Lekker gaargekookt in het zonnetje, en dan nog even iets productiefs doen voor ik onder de wol kruip. Gloei nog een beetje na.
Ah, werken in het restaurant?quote:Op zondag 9 april 2017 03:01 schreef skysherrif het volgende:
ik ben wel bang voor morgen
gaat een hels drukke dag worden
Yes, feest. Wel enorm blij dat we vandaag een nieuwe afwasser van 18 jaar gevonden hebben, hoef ik dat minder te doen.quote:
Jij weet nog niet eens of die blijft en niet wegloopt.quote:Op zondag 9 april 2017 03:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yes, feest. Wel enorm blij dat we vandaag een nieuwe afwasser van 18 jaar gevonden hebben, hoef ik dat minder te doen.
Dan zou ik voor een tourfiets of hybride fiets gaan. Sportieve fiets, maar geen racefiets en dus ook nog geschikt om bagage mee te nemen.quote:Op zondag 9 april 2017 00:40 schreef KetchupFTW het volgende:
Hihi, die kan dus gelijk flink aan de bak.quote:Op zondag 9 april 2017 03:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yes, feest. Wel enorm blij dat we vandaag een nieuwe afwasser van 18 jaar gevonden hebben, hoef ik dat minder te doen.
psvquote:Op zondag 9 april 2017 03:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Moet Ajax ook nog een paar vervelende wedstrijden spelen?
Zo even en vriend helpen verhuizen. Daarna naar het terras is de planningquote:Op zondag 9 april 2017 10:31 schreef Kaas- het volgende:
Ondanks het mooie weer ga ik weer de halve dag binnen zitten om een beetje aan sollicitaties te werken. Als het goed gaat in de namiddag nog wel even naar het strand.
Beetje maten helpen verhuizen vind ik altijd wel tof eigenlijk. Beetje fysiek, beetje lachen en klooien met z'n allen, en na afloop biedt 'ie als hij geen eikel is wel een chill diner of bierproeverijtje aan of zo.quote:Op zondag 9 april 2017 10:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo even en vriend helpen verhuizen. Daarna naar het terras is de planning
Ja, dat vond ik vroeger ook wel leuk, zo'n verhuizing.... tegenwoordig laat ik gewoon een verhuisbedrijf komenquote:Op zondag 9 april 2017 10:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje maten helpen verhuizen vind ik altijd wel tof eigenlijk. Beetje fysiek, beetje lachen en klooien met z'n allen, en na afloop biedt 'ie als hij geen eikel is wel een chill diner of bierproeverijtje aan of zo.
Klop, ik vind het ook altijd wel vermakelijk. Al is het wat lullig dat het voor hen dat ze hier pas sinds januari wonenquote:Op zondag 9 april 2017 10:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje maten helpen verhuizen vind ik altijd wel tof eigenlijk. Beetje fysiek, beetje lachen en klooien met z'n allen, en na afloop biedt 'ie als hij geen eikel is wel een chill diner of bierproeverijtje aan of zo.
Je moet ook niet op die websites zitten, met je tenenkaas.quote:Op zondag 9 april 2017 10:57 schreef Kaas- het volgende:
http://www.eerstewerkgeve(...)llicitatiebrief.html
Dit is gewoon een kutbrief. Al die advieswebsites proberen me volens mij enkel tegen te werken. En complot.
Haha dat is wel erg matig inderdaad.quote:Op zondag 9 april 2017 10:57 schreef Kaas- het volgende:
Dit is gewoon een kutbrief. Al die advieswebsites proberen me volens mij enkel tegen te werken. En complot.
Jezus. Dat wordt ook gewoon geadviseerd? Ik zie vaak van dat soort ongenspireerde brieven voorbij komen, maar had geen idee dat "advieswebsites" ook echt menen dat je kans maakt met zo'n brief.quote:Op zondag 9 april 2017 10:57 schreef Kaas- het volgende:
Op zich is zoiets ook wel de basisquote:Op zondag 9 april 2017 11:04 schreef Kaas- het volgende:
Ja hallo ik ben Kaas en ik ben zeer geschikt voor uw functie want ik herken bij heel erg in het profiel en ik word er wel enthousiast van!!11! Groetjes
Daar komt dat 'advies' een beetje op neer.
"Ik word heel enthousiast van de functie van intermediair procesbegeleider, het sluit heel erg aan bij mijn interesses"quote:Op zondag 9 april 2017 11:04 schreef Kaas- het volgende:
Ja hallo ik ben Kaas en ik ben zeer geschikt voor uw functie want ik herken bij heel erg in het profiel en ik word er wel enthousiast van!!11! Groetjes
Ik had ooit een leraar economie die uit het bedrijfsleven kwam, en een functie (in het bedrijfsleven) had gekregen door alleen maar "Ja, ik wil!" als sollicitatiebrief te sturen.quote:Op zondag 9 april 2017 11:04 schreef Kaas- het volgende:
Eerlijkheid wordt dan weer niet zo gewaardeerd door de meeste mensen.quote:Op zondag 9 april 2017 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Ik word heel enthousiast van de functie van intermediair procesbegeleider, het sluit heel erg aan bij mijn interesses"
Geloven ze het zelf?
Ik ben zelf meer van eerlijkheid. Heb een brief gezien van iemand die zei "ik ken de inhoud van deze functie niet goed maar wil gewoon heel graag weer aan het werk". Daar spreekt in elk geval motivatie uit.
Je laat daarin achterwege dat je filosoof bent?quote:Op zondag 9 april 2017 11:15 schreef Friek_ het volgende:
Toch blijft een goede sollicitatiebrief schrijven wel een kunst. Ik heb er nu ook eentje waarmee ik erg vaak word uitgenodigd op gesprek.
Hij vermijdt er in ieder geval het noemen van zijn lijflied.quote:Op zondag 9 april 2017 11:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je laat daarin achterwege dat je filosoof bent?
Meestal wel, ja. Gok dat er weinig lui op zo'n studie zitten te wachten.quote:Op zondag 9 april 2017 11:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je laat daarin achterwege dat je filosoof bent?
Zijn de 30 andere sollicitanten die de inhoud van de functie wel kennen niet gemotiveerd?quote:Op zondag 9 april 2017 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Ik word heel enthousiast van de functie van intermediair procesbegeleider, het sluit heel erg aan bij mijn interesses"
Geloven ze het zelf?
Ik ben zelf meer van eerlijkheid. Heb een brief gezien van iemand die zei "ik ken de inhoud van deze functie niet goed maar wil gewoon heel graag weer aan het werk". Daar spreekt in elk geval motivatie uit.
Nee, die willen de baan alleen maar om hun brood en het dak boven hun hoofd te kunnen betalen, de vuige opportunisten.quote:Op zondag 9 april 2017 11:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zijn de 30 andere sollicitanten die de inhoud van de functie wel kennen niet gemotiveerd?
Dan solliciteer je toch gewoon op parttime banen? Kun je twee bedrijven gelukkig maken.quote:Op zondag 9 april 2017 11:52 schreef Kaas- het volgende:
Vind het bij solliciteren wel jammer dat slechts n organisatie me aan zal kunnen nemen en dat die anderen het dus zonder mij zullen moeten doen. Wat een gemis.
Of gewoon een open werkrelatie.quote:Op zondag 9 april 2017 11:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan solliciteer je toch gewoon op parttime banen? Kun je twee bedrijven gelukkig maken.
Oh dat doe ikquote:
Het staat zeker niet vast dat hij dat ooit gezegd heeft. Dat wordt enkel geroepen door een echte eurohater en Zijlstra ontkent het. Maar aangezien Zijlstra best wel een mongool is zou het me eigenlijk niet verbazen.quote:Op zondag 9 april 2017 12:01 schreef Japie77 het volgende:
Halbe Zijlstra (VVD) ‘denkt eigenlijk dat de euro is mislukt’
Achter gesloten deuren slaat Halbe Zijlstra een heel andere toon aan over de euro dan het beleid van de VVD doet vermoeden. Zijlstra zou van mening zijn dat de euro is mislukt, en denkt dat de munt niet lang meer zal bestaan.
http://www.elsevier.nl/ec(...)o-is-mislukt-479605/
Tja hij kan het ook moeilijk gaan bevestigen natuurlijk. Ontkennen is ook het enige dat hij kan doen. Het zou wel logisch zijn mocht hij het wel gezegd hebben aangezien er weer een nieuwe crisis aan zit te komen (cycle van 8 jaar ongeveer) en er landen in de EU zijn die gigantisch in de schulden zitten zoals bv een Portugal en wij als Nederland verplicht zijn om bij te springen mocht het weer mis gaan.quote:Op zondag 9 april 2017 12:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het staat zeker niet vast dat hij dat ooit gezegd heeft. Dat wordt enkel geroepen door een echte eurohater en Zijlstra ontkent het. Maar aangezien Zijlstra best wel een mongool is zou het me eigenlijk niet verbazen.
Ik zie ook diverse risico's en bedreigingen die de eurozone momenteel voortbrengt, maar de kans dat het allemaal goed zal verlopen en zelfs sterk zal verbeteren is aanzienlijk groter dan het tegenovergestelde. Volgens mij wordt dat nogal eens over het hoofd gezien door zij die vanuit ideologische overwegingen al besloten hebben geen gemeenschappelijke munt te willen voeren.quote:Op zondag 9 april 2017 12:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja hij kan het ook moeilijk gaan bevestigen natuurlijk. Ontkennen is ook het enige dat hij kan doen. Het zou wel logisch zijn mocht hij het wel gezegd hebben aangezien er weer een nieuwe crisis aan zit te komen (cycle van 8 jaar ongeveer) en er landen in de EU zijn die gigantisch in de schulden zitten zoals bv een Portugal en wij als Nederland verplicht zijn om bij te springen mocht het weer mis gaan.
Hoezo is de kans dat het allemaal sterk zal verbeteren aanzienlijk groter dan de bedreigingen dan?quote:Op zondag 9 april 2017 12:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zie ook diverse risico's en bedreigingen die de eurozone momenteel voortbrengt, maar de kans dat het allemaal goed zal verlopen en zelfs sterk zal verbeteren is aanzienlijk groter dan het tegenovergestelde. Volgens mij wordt dat nogal eens over het hoofd gezien door zij die vanuit ideologische overwegingen al besloten hebben geen gemeenschappelijke munt te willen voeren.
Uiteindelijk zullen we een neuro en een zeuro krijgen.quote:Op zondag 9 april 2017 12:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zie ook diverse risico's en bedreigingen die de eurozone momenteel voortbrengt, maar de kans dat het allemaal goed zal verlopen en zelfs sterk zal verbeteren is aanzienlijk groter dan het tegenovergestelde. Volgens mij wordt dat nogal eens over het hoofd gezien door zij die vanuit ideologische overwegingen al besloten hebben geen gemeenschappelijke munt te willen voeren.
En daarna weer de gulden. Of wellicht de nedermark ofzo.quote:Op zondag 9 april 2017 12:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen we een neuro en een zeuro krijgen.
Nedermark, dat klinkt wel goed. De gulden was volgens mij ook alleen maar zo sterk door de koppeling met de Duitse Mark.quote:Op zondag 9 april 2017 12:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
En daarna weer de gulden. Of wellicht de nedermark ofzo.
Welnee. Een zeuro heeft geen enkel nut.quote:Op zondag 9 april 2017 12:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik uiteindelijk gevonden, ik twijfel nu tussen deze drie:quote:Op zondag 9 april 2017 03:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een tourfiets of hybride fiets gaan. Sportieve fiets, maar geen racefiets en dus ook nog geschikt om bagage mee te nemen.
Dit idee dus (relatief smalle banden, sterk frame, derailleur want dat rijdt licht en veel bagagemogelijkheden):
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Respectievelijk de Gazelle vento T27, de Gazelle Vento S27 en de Batavus Zonar Comfort. Denk dat mijn voorkeur uitgaat naar die eerste, maar erg lastig
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
All-risk verzekering is 4,- p/m.quote:Op zondag 9 april 2017 13:07 schreef Euribob het volgende:
Ah, een dure fiets voor alledaags gebruik in de Randstad. Dat kan alleen maar goed gaan.
quote:Op zondag 9 april 2017 12:58 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik uiteindelijk gevonden, ik twijfel nu tussen deze drie:Koop er meteen vijf kettingsloten bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Respectievelijk de Gazelle vento T27, de Gazelle Vento S27 en de Batavus Zonar Comfort. Denk dat mijn voorkeur uitgaat naar die eerste, maar erg lastig“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Heb je ze ook verteld waar je die fiets ging gebruiken?quote:
Jazeker, postcode moest worden ingevuld.quote:Op zondag 9 april 2017 13:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heb je ze ook verteld waar je die fiets ging gebruiken?
Hahaquote:Op zondag 9 april 2017 13:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heb je ze ook verteld waar je die fiets ging gebruiken?
Hogere.quote:Op zondag 9 april 2017 13:18 schreef KetchupFTW het volgende:
Maar zo'n laag stuurtje van de S27 of een wat hogere van de T27?
De Uniemark, wel zo modern.quote:Op zondag 9 april 2017 12:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
En daarna weer de gulden. Of wellicht de nedermark ofzo.
Van die zuidelijke landen die eerst hun geld opmaken aan drank en vrouwen, en vervolgens hand ophouden bij de EU.quote:Op zondag 9 april 2017 12:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee. Een zeuro heeft geen enkel nut.
SES / Hoge punten voor een opleiding of gemiddelde voor twee?quote:Zoals wellicht te concluderen is nav mn name wil ik Beurshandelaar worden.
Heb echter c&m en daarmee mag je niet beginnen aan wo economie.
Je mag wel beginnen aan hbo economie versneld.
Waarom lees je in SES?quote:Op zondag 9 april 2017 13:27 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
SES / Hoge punten voor een opleiding of gemiddelde voor twee?
Ik ben via SES Fok! binnengekomen.quote:
En de hoofdzetel van de Centrale bank voor de zeuro gewoon in Brussel plaatsen, want het moet eens ophouden met die fragmentatie van Europaquote:Op zondag 9 april 2017 12:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Yay, fielaks is zwartquote:Op zondag 9 april 2017 13:44 schreef Fylax het volgende:
Zo ff een betoog maken voor school over TK-verkiezingen
quote:Op zondag 9 april 2017 13:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Van die zuidelijke landen die eerst hun geld opmaken aan drank en vrouwen, en vervolgens hand ophouden bij de EU.
Gewoon eruit met dat soort gasten.
Nee.quote:Op zondag 9 april 2017 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Yay, fielaks is zwart
Nu nog even alle crewfuncties neerleggen zodat ik je kan blocken.
Nergens aan vast, als ik hem hebben wil en het kan niet gooi ik hem wel in de gracht. Grappig bedoelt trouwens.quote:Op zondag 9 april 2017 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hogere.
En vergeet je vijf kettingsloten niet. Zelfs waar ik woon gooi ik er een groot slot om.
Jawel, aan een ijzeren pin in de grond of aan een lantaarnpaal.quote:Op zondag 9 april 2017 13:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nergens aan vast, als ik hem hebben wil en het kan niet gooi ik hem wel in de gracht. Grappig bedoelt trouwens.
Goed zo!quote:Op zondag 9 april 2017 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, aan een ijzeren pin in de grond of aan een lantaarnpaal.
De ketting gaat door de spaken, om de voorvork en dan om een lantaarnpaal naar het slot.quote:Op zondag 9 april 2017 14:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Goed zo!
Aan het wiel met een snelkoppeling aan de as?
Heerlijk dit, plastic om de ketting, denk dat die fiets als zonder wel eens flink begaaid kan zijn anders?quote:Op zondag 9 april 2017 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
De ketting gaat door de spaken, om de voorvork en dan om een lantaarnpaal naar het slot.
Mijn fiets staat op de lijst met meest gestolen fietsen in NLquote:Op zondag 9 april 2017 14:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heerlijk dit, plastic om de ketting, denk dat die fiets als zonder wel eens flink begaaid kan zijn anders?
Men gaat tegenwoordig geloof ik al bewapend met een betonschaar door een stad?
Dus niet in de randstad?quote:Op zondag 9 april 2017 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn fiets staat op de lijst met meest gestolen fietsen in NL.
Gelukkig woon ik in een dorp waar jaarlijks nog geen halve fiets gejat wordt, staat ie altijd binnen 's nachts en buiten altijd aan een zwaar kettingslot.
Zijn de Joden weer bezig?quote:Op zondag 9 april 2017 14:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Ondertussen worden er weer christenen opgeblazen in Egypte. Zal toch niet wr de religie van de vrede™ achter zitten?
Nope.quote:
Inderdaad dan kan men beter een fiets hebben waar men nog niet dood mee gevonden wil worden.quote:Op zondag 9 april 2017 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope.
Als ik in de Randstad had gewoond, zou ik een fiets als de mijne niet kopen.
Nee hoor. Ik ben dom.quote:Op zondag 9 april 2017 15:01 schreef Monolith het volgende:
Het zit wel goed met de intelligentie in deze SC volgens mij:
https://www.theguardian.c(...)ality-quiz?CMP=fb_gu
Er zijn altijd een paar uitzonderingen.quote:
Die heb je nodig om de regel te bevestigen.quote:Op zondag 9 april 2017 15:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn altijd een paar uitzonderingen.
Die studie maar even in geprinte vorm meenemen voor wanneer mensen weer eens aanstoot nemen aan mijn verfijnde gevoel voor humor.quote:Op zondag 9 april 2017 15:01 schreef Monolith het volgende:
Het zit wel goed met de intelligentie in deze SC volgens mij:
https://www.theguardian.c(...)ality-quiz?CMP=fb_gu
Ik hoop dan ook dat Feyenoord er gewoon drie meeneemt.quote:Op zondag 9 april 2017 15:44 schreef Monolith het volgende:
PEC is ook absoluut nog niet zeker van een punt.
Werden er nog bijna nul.quote:Op zondag 9 april 2017 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook dat Feyenoord er gewoon drie meeneemt.
Moet kunnen lukken.
En de EU maar proberen investeerders te krijgen die in Noord Afrika bedrijven willen opzetten om de werkloosheid daar aan te pakken.quote:Op zondag 9 april 2017 14:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Ondertussen worden er weer christenen opgeblazen in Egypte. Zal toch niet wr de religie van de vrede™ achter zitten?
Heb al jaren een hybride (Cube), gaat prima.quote:Op zondag 9 april 2017 13:07 schreef Euribob het volgende:
Ah, een dure fiets voor alledaags gebruik in de Randstad. Dat kan alleen maar goed gaan.
Je had over hem heen moeten kotsen.quote:Op zondag 9 april 2017 16:37 schreef Friek_ het volgende:
Gisteren tijdens het uitgaan een leerling tegengekomen. 3.00u 's nachts en ik was goed bezopen.
Maar snel doorgelopen, ook al tikte hij me nog aan.
Eigenlijk is dat geen hybride maar een fiets met electromotorquote:Op zondag 9 april 2017 16:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb al jaren een hybride (Cube), gaat prima.
Is dat de zieke intelligente humor waar net over gesproken werd?quote:
Have fun 'riding' itquote:Op zondag 9 april 2017 16:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[ afbeelding ]
Heb dit lekkere ding net besteld.
Beetje een ouwelullenmodel.quote:Op zondag 9 april 2017 16:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik meende het volkomen serieus Piet.quote:Op zondag 9 april 2017 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is dat de zieke intelligente humor waar net over gesproken werd?
Alle hybrides zien er zo uit.quote:
Zadel zit zo laag, lijkt wel zo'n model voor 70+. Heb je er ook een windjack bij?quote:
Je kan tegenwoordig zadels verstellen he Erik.quote:Op zondag 9 april 2017 17:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zadel zit zo laag, lijkt wel zo'n model voor 70+. Heb je er ook een windjack bij?
Een britse vriendin van mij vroeg voor haar 8e verjaardag een chopperquote:Op zondag 9 april 2017 16:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[ afbeelding ]
Van de ANWB.quote:Op zondag 9 april 2017 17:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zadel zit zo laag, lijkt wel zo'n model voor 70+. Heb je er ook een windjack bij?
En dat is intelligente humor?quote:Op zondag 9 april 2017 16:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik meende het volkomen serieus Piet.
Jezus
Wel een verzekering bij de ANWB.quote:
Humor is een concept dat veel te hoog gegrepen is voor jou, dat is al lang bekend.quote:
quote:Op zondag 9 april 2017 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je ook een wegenwacht fietsservice abo?
Komen ze je band voor je plakken.
Er zijn dan ook weinig mensen <35 die even een paar honderd euro stukslaan op een nieuwe fiets voor woon-werkverkeer. Zeker op een studentenbudget is dat veel geld voor iets waar je in principe met een paar tientjes klaar kan zijnquote:
Het is voornamelijk een fiets om mee te sporten, maar ik wil niet gelijk zo'n ding van 1500 euro kopenquote:Op zondag 9 april 2017 17:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er zijn dan ook weinig mensen <35 die even een paar honderd euro stukslaan op een nieuwe fiets voor woon-werkverkeer. Zeker op een studentenbudget is dat veel geld voor iets waar je in principe met een paar tientjes klaar kan zijn
Koop je toch gewoon een tweedehands racefiets? Dit is geen fiets om mee te sporten.quote:Op zondag 9 april 2017 17:08 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het is voornamelijk een fiets om mee te sporten, maar ik wil niet gelijk zo'n ding van 1500 euro kopen.
Jaja, je fiets van een zwerver kopen zeker.quote:Op zondag 9 april 2017 17:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er zijn dan ook weinig mensen <35 die even een paar honderd euro stukslaan op een nieuwe fiets voor woon-werkverkeer. Zeker op een studentenbudget is dat veel geld voor iets waar je in principe met een paar tientjes klaar kan zijn
Vorig jaar nog een nieuwe fiets gekocht. Heel blij mee.quote:Op zondag 9 april 2017 17:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden een Merida MTB gekocht van een vriend voor 100. Prima ding.quote:Op zondag 9 april 2017 17:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Koop je toch gewoon een tweedehands racefiets? Dit is geen fiets om mee te sporten.
Dit is een fiets gemaakt voor langeafstandsfietsenquote:Op zondag 9 april 2017 17:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Koop je toch gewoon een tweedehands racefiets? Dit is geen fiets om mee te sporten.
Met 15 km/u ja.quote:Op zondag 9 april 2017 17:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dit is een fiets gemaakt voor langeafstandsfietsen
Nee, het is een hybride fiets, een kruising tussen een stadsfiets en racefiets. Met 27 versnellingen, verende voorvork, dunne/grote banden, lichtgewicht etc.quote:
Hmmhmm. Nouja, als je er maar blij mee bent.quote:Op zondag 9 april 2017 17:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee, het is een hybride fiets, een kruising tussen een stadsfiets en racefiets. Met 27 versnellingen, verender voorvork, dunne/grote banden, lichtgewicht etc.
Maar jij stamt mentaal dan weer uit de jaren '40/'50.quote:Op zondag 9 april 2017 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vorig jaar nog een nieuwe fiets gekocht. Heel blij mee.
Bij de lokale fietsenboer een tweedehandsje gekocht voor 60 euro. Voor 20 een bagagedrager gekocht. Groot kettingslot heb ik er bij-onderhandeld.quote:Op zondag 9 april 2017 17:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jaja, je fiets van een zwerver kopen zeker.
Noem je me nu oudquote:Op zondag 9 april 2017 17:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar jij stamt mentaal dan weer uit de jaren '40/'50.
Sarcasme is dat voor jouquote:Op zondag 9 april 2017 17:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Humor is een concept dat veel te hoog gegrepen is voor jou, dat is al lang bekend.
Tschuuuuuuu Piet
*ignore
Nee, ik noem je ouderwets.quote:Op zondag 9 april 2017 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem je me nu oud?
Mijn nieuwe jurk tho.
Mijn fiets van 75 is een paar maanden geleden gestolen. Fietste zo ontiegelijk veel kutter dan de huurfiets die ik tijdens mijn introductieweek had gehuurd, dus ik mis dat wel.quote:Op zondag 9 april 2017 17:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bij de lokale fietsenboer een tweedehandsje gekocht voor 60 euro. Voor 20 een bagagedrager gekocht. Groot kettingslot heb ik er bij-onderhandeld.
Mag dat wel van de WBV?quote:Op zondag 9 april 2017 17:08 schreef remlof het volgende:
Zo, ik heb mijn moestuintjes weer gezaaid. Altijd leuk zo'n survival of the fittest op m'n balkon.
Geestelijk iig niet, ik ben de kleutertijd ontgroeidquote:Op zondag 9 april 2017 17:18 schreef eriksd het volgende:
Ben jij van dezelfde leeftijd als Remlof, Piet?
Ah, ik dacht dat dat een randonneur heetquote:Op zondag 9 april 2017 17:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee, het is een hybride fiets, een kruising tussen een stadsfiets en racefiets. Met 27 versnellingen, verender voorvork, dunne/grote banden, lichtgewicht etc.
Ik heb geen idee hoe oud Pokkel isquote:Op zondag 9 april 2017 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij nen je zelfs jonger dan Pokkel
Nouja zeg. Ketchup vindt vintage fietsen leuk.quote:Op zondag 9 april 2017 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud Pokkel is. Maar ik ben ouderwets omdat ik vintage jurken mooi vind
.
Gok dat Piet toch al dik in de vijftig is.quote:Op zondag 9 april 2017 17:18 schreef eriksd het volgende:
Ben jij van dezelfde leeftijd als Remlof, Piet?
quote:Op zondag 9 april 2017 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nouja zeg. Ketchup vindt vintage fietsen leuk.
En Pokkel vintage langstuderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vond ik nog mooier.“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
Wat zit ie dan te hatenquote:Op zondag 9 april 2017 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nouja zeg. Ketchup vindt vintage fietsen leuk.
En Pokkel vintage langstuderen.
quote:Op zondag 9 april 2017 17:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]Daar kan je goed kratten bier mee halen in Duitsland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vond ik nog mooier.
quote:Op zondag 9 april 2017 17:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]Piet Pelle? Is die ook al hipster?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vond ik nog mooier.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
En impotent.quote:Op zondag 9 april 2017 17:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gok dat Piet toch al dik in de vijftig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |