SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Durf 'm toch niet goed harder te zetten.quote:Op donderdag 6 april 2017 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Het klinkt alsof de radio bij m'n buurman aanstaat.
Je weet het nooit bij Knokkels stond al klaar als TTquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:01 schreef svann het volgende:
[..]
Durf 'm toch niet goed harder te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
* knokkels shakes Elf's paranoiaquote:
In goed overleg, uutereerdquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je weet het nooit bij Knokkels stond al klaar als TT
Dat was een goeie geweest.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:02 schreef Stien_Struis het volgende:
Je weet het nooit bij Knokkels stond al klaar als TT
Geen idee, hoorde het laatst in de wandelgangen tijdens een koffierondjequote:
alstuquote:
Ja, dat zeker. De tekst is ook al redelijk lang achterhaald. Maar het is lastig om deze te vinden. Op die manier obscuurquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het heeft hoog snoepgoed gehalte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Ja goed is ie he?quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:22 schreef livelink het volgende:
Lekker nummer dit. Ik moest er even inkomen, maar nu
Nice and fuuuuuuuuuuuunkyquote:
Morgen om 05:30 uur? Dat is pas over 29 uur joh...quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:32 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten. Morgen om 05.30 gaat de wekker weer.![]()
Dank voor de muziek, Knokkels
woah.... slaap lekker livelinkquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:32 schreef livelink het volgende:
quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Morgen om 05:30 uur? Dat is pas over 29 uur joh...
Toch welterusten...
Trusten!quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:32 schreef livelink het volgende:
In de subtiele, maar prettige Finson reworkquote:
Ijsland.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de subtiele, maar prettige Finson reworkEn Finson komt uit..... (nee, niet Finland, maar twee landen westelijker)
Zou kunnenquote:
Finland heeft een grens met Noorwegenquote:
Nee, ik selecteerde een inactief nummer en die werd actiefquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je klapte eruit. We hoorden het heus wel hoor...
wat is meer jouw ding? Reggae?quote:
Aparte eetgewoonten, raar taaltje. Wel beeldschone trollen elfen damesquote:
beter zo?quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:48 schreef svann het volgende:
[..]
Vanalles, maar deze beat vind ik te scherp.
Dames scoren daar is een eitje, alle kerels zijn al voor middernacht volslagen lam.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aparte eetgewoonten, raar taaltje. Wel beeldschone trollen elfen dames
Dit is te heftig voor je spul.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:49 schreef knokkels het volgende:
Hmmm, ik moet die AGC eens even goed onder handen nemen
Nou...quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aparte eetgewoonten, raar taaltje. Wel beeldschone trollen elfen dames
Mijn supervisor van toen met VercomNet, nouquote:
Kloptquote:
Heb me wel vermaakt daar in de 2 weken cursus bij Valmetquote:
Jij ook bedanktquote:
Ik denk dat ik stereotool weer eens van stal ga halen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:57 schreef Stien_Struis het volgende:
Het is dat je in Den Helder woont anders was ik ff je geluid goed komen zetten.
quote:
quote:
Hangt van de samples aan elkaar.quote:Op vrijdag 7 april 2017 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
Deze muziek werd ergens in een tv-programma gebruikt. Klinkt me bekend in de oren.
scherpquote:Op vrijdag 7 april 2017 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
Gisteren was je ook een iets jonger Knokkeltje dan nu....
Dat mijn ex een keer Norman Cook in haar winkel had.quote:
Maar Huizenjacht was volgens mij wel het antwoord op waar ik die muziek van kende. Volgens mij SBS toch zo'n programma?quote:Op vrijdag 7 april 2017 01:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat mijn ex een keer Norman Cook in haar winkel had.
Yup, true thatquote:Op vrijdag 7 april 2017 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar Huizenjacht was volgens mij wel het antwoord op waar ik die muziek van kende. Volgens mij SBS toch zo'n programma?
In Den Helder?quote:Op vrijdag 7 april 2017 01:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat mijn ex een keer Norman Cook in haar winkel had.
Nee in Brighton. Zij woonde daar. Of woont. En hij ookquote:
quote:
Mooi tekstquote:Op vrijdag 7 april 2017 01:20 schreef knokkels het volgende:
[..]onderschat pareltje wel
![]()
Ha, alles wel?
Komt eraanquote:
Bryant Oden doet kinderliedjes, alleen dan net wat andersquote:
Pareltje welquote:
Die is niiiiiiiicequote:
Klinkt heel okeequote:
Shotgun was minder jouw ding?quote:Op vrijdag 7 april 2017 01:31 schreef Elfletterig het volgende:
Als Yellow Claw meer van dit soort muziek gaat maken, ga ik ze misschien ooit nog eens goed vinden.
Vergeet die 1e met Rochelle niet.quote:Op vrijdag 7 april 2017 01:31 schreef Elfletterig het volgende:
Als Yellow Claw meer van dit soort muziek gaat maken, ga ik ze misschien ooit nog eens goed vinden.
deze?quote:Op vrijdag 7 april 2017 01:32 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vergeet die 1e met Rochelle niet.
Goeie kwaliteiten ook.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2017 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd leukKun je dat zelf weer?
Rochelle maakt veel goed.quote:Op vrijdag 7 april 2017 01:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, sorry. Dit zit tegen irritant aan (vind ik).
quote:
quote:
Totaal relaxed hierquote:
Radio49, nu online radio. Live naar je oren gebracht door moi, DJ Knokkelsquote:
Ik luister alleen BNRquote:Op vrijdag 7 april 2017 01:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Radio49, nu online radio. Live naar je oren gebracht door moi, DJ Knokkels
Hier wordt radio gemaaktquote:
Meer RedTube gok ikquote:Op vrijdag 7 april 2017 01:51 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ook YouTube of zet je geluid af daar?
Ik wist ook niet dat ik hem had. Stond ook in een Nederlands muziek mapje. Onverwacht enzulksquote:Op vrijdag 7 april 2017 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb een cd van Holy Ghost! hier in de kast liggen, maar dit nummer ken ik niet. Klinkt fijn.
Rafquote:
Het is alweer bijna 2 uur...quote:Op vrijdag 7 april 2017 01:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat ik hem had. Stond ook in een Nederlands muziek mapje. Onverwacht enzulks
die scherptequote:
quote:Op vrijdag 7 april 2017 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
Hehehehe... Knokkels begint gewoon een nieuwe show
verrassendquote:
SPOILER: VNV Nation - ArenaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
VNV Nation - Arena was getagd als zijnde VNV Nation - Arena. Alleen was het een opname van een eerdere showquote:
Dit lijkt zelf al op een parodie.quote:Op vrijdag 7 april 2017 02:18 schreef knokkels het volgende:
Ik heb hier een geniale parodie van gehad
speaking of parodyquote:Op vrijdag 7 april 2017 02:20 schreef Stien_Struis het volgende:
Of ben niet in de stemming voor hophop, dat kan ook.
Noem je Fogel nou een vrouwquote:Op vrijdag 7 april 2017 02:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ideale plaat voor Fogel om te draaien: I'm like a bird...
Bird in Engels, slang: Vrouwquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 7 april 2017 02:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga trouwens om 02:30 uur afhaken; weer veel leuke en rare muziek gehoord
quote:
Ga ik ook niet begrijpen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 02:27 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zal binnenkort The Woman Song draaien
slotnummer komt hiernaquote:Op vrijdag 7 april 2017 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
Mooi slotnummer. Echt zo'n track die ik puur dankzij Radio 49 ken.
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
Mooi slotnummer. Echt zo'n track die ik puur dankzij Radio 49 ken.
quote:
Gelukkig welquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2017 02:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hee Knokkie mzzzls weer tot de volgende keer en ga nu snoeiharde Dub opzetten
Slaap lekker Elfquote:
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 7 april 2017 02:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Op de radio heeft weinig zin nu.
Heb hele sets opgezet, die houd ik fijn hier.quote:Op vrijdag 7 april 2017 02:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tuurlijk welZullen wel mensen komen aanwaaien
dank je welquote:Op vrijdag 7 april 2017 07:46 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal.
En omdat het vrijdag is, vandaag weer koek voor iedereen.
Vandaag een heerlijke Overijsselse lekkernij:
Deventer koek
[ afbeelding ]
Tast toe!
It's the end of the world as we know itquote:
Koop dan ook gewoon muziekquote:
Oh dan duik ik mijn bed weer inquote:Op vrijdag 7 april 2017 07:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
It's the end of the world as we know it
dat luisterd ook zo makkelijk terwijl ik in de trein zit. Welk probleem heb jij met spotify?quote:
Op je ipod of iphone zetten. Kan je prima in de trein luisteren.quote:Op vrijdag 7 april 2017 07:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat luisterd ook zo makkelijk terwijl ik in de trein zit. Welk probleem heb jij met spotify?
Als het werkt is het heerlijk
De tweede kamer is vandaag ook vrij. Dus iedereen mag vrijquote:
Mogguh groom to bequote:
Dat heb ik nog nooit gegeten... Dus bedankt.quote:Op vrijdag 7 april 2017 07:46 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Deventer koek
[ afbeelding ]
Tast toe!
yummmmmquote:Op vrijdag 7 april 2017 07:46 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Deventer koek
[ afbeelding ]
Tast toe!
quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:23 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Ook namens mijn maatje Lucky, heel hartelijk dank weer voor deze tulpen opkikker![]()
Vanmiddag wordt het infuus afgekoppeld en zitten de 8 chemo's erop. Maandag wordt de CT-scan gemaakt en dan is donderdag het spannende moment bij de oncoloog.
Er wordt wat afgejankt hier, maar gelukkig heel veel meer gelachen en lol gemaakt
Er ís een makkelijkere oplossing he... een usb kabeltje en je telefoon en harddisk.. connect die drie, gooi wat muziek van je harddisk naar je telefoon, kloarquote:Op vrijdag 7 april 2017 07:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat luisterd ook zo makkelijk terwijl ik in de trein zit. Welk probleem heb jij met spotify?
Als het werkt is het heerlijk
kan dan toch ggeen nieuwe nummers vindenquote:Op vrijdag 7 april 2017 08:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Op je ipod of iphone zetten. Kan je prima in de trein luisteren.
Ik heb geen problemen met spotify
Jij kent élk nummer op je harddisk?quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
kan dan toch ggeen nieuwe nummers vinden
ik denk dat ik 1 procent ken en 2 procent wil kennen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij kent élk nummer op je harddisk?![]()
Ik ontdek nog altijd
Beiden hebben gewoon een zoekfunctie hoor.quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
kan dan toch ggeen nieuwe nummers vinden
maar hdd bevat niet de nieuweste releasesquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Beiden hebben gewoon een zoekfunctie hoor.
Spotify straks ook niet meer, tenzij je betalende gebruiker bent.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar hdd bevat niet de nieuweste releases
ben ikquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Spotify straks ook niet meer, tenzij je betalende gebruiker bent.
Graag gedaan, Muis.quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:23 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Ook namens mijn maatje Lucky, heel hartelijk dank weer voor deze tulpen opkikker![]()
Vanmiddag wordt het infuus afgekoppeld en zitten de 8 chemo's erop. Maandag wordt de CT-scan gemaakt en dan is donderdag het spannende moment bij de oncoloog.
Er wordt wat afgejankt hier, maar gelukkig heel veel meer gelachen en lol gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
koffie? Nee thee graag..quote:
Nein doch. Die deuntjesquote:
quote:Programma van vandaag
10:47 - 12:45 DJ Knokkels - Start Je Morgen Op Met Knokkels
20:00 - 22:00 Tailfox- Een nieuw staartje
ben aan T werk, kan niet luisteren, sorry.quote:
awwquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ben aan T werk, kan niet luisteren, sorry.
Ah cool, succesquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kan ook niet luisteren.
Vandaag op pad voor de zaak.
Het is er gelukkig mooi weer voor.
Tijd voor een cabrio!quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kan ook niet luisteren.
Vandaag op pad voor de zaak.
Het is er gelukkig mooi weer voor.
Oscar is wel een BMW typequote:
BMW cabrio dan!quote:
Succesquote:Op vrijdag 7 april 2017 11:11 schreef just me het volgende:
[..]
BMW cabrio dan!
En nu moet ik nog even doorwerken weer met dit weer
hebben de tulpjes ook een opkikker nodigquote:Op vrijdag 7 april 2017 09:23 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Heeeeel veel toi toi toiquote:Op vrijdag 7 april 2017 09:23 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Mogguh. Verdorie, zondag op twee locaties op de route van de terugweg wegafsluitingen, dat wordt een half uur omrijden.
Heel veel sterkte!quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:23 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
met de trein doe je er standaard bijna twee uur over, met de auto normaal vanaf mama Symph een uurtje en nu dus de terugweg een half uur langer, dus nog steeds een betere optie dan de treinquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:57 schreef knokkels het volgende:
[..]Wil je nog een bepaald nummer horen?
quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]niet ingetuned
Moet zo naar het ziekenhuis voor het afkoppelen
De weersvoorspellingen zijn goed dus het gaat sowieso genieten wordenquote:Op vrijdag 7 april 2017 12:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met de trein doe je er standaard bijna twee uur over, met de auto normaal vanaf mama Symph een uurtje en nu dus de terugweg een half uur langer, dus nog steeds een betere optie dan de trein
En enige cd's die niet meer luisterbaar zijn kan je op de snelweg dum.........quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:10 schreef just me het volgende:
[..]
De weersvoorspellingen zijn goed dus het gaat sowieso genieten worden
quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
En enige cd's die niet meer luisterbaar zijn kan je op de snelweg dum.........
ehhh *kuch*
En dat laatste is het belangrijkste...quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:23 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:05 schreef tailfox het volgende:
Programma van vandaag
22:00 - 00:00 EggsTC - Draaien is een eitje
Op verzoekquote:Op vrijdag 7 april 2017 18:05 schreef tailfox het volgende:
Programma van vandaag
22:00 - 00:00 EggsTC - Draaien is een eitje
mis draai ik vanavond iets goeds :pquote:Op vrijdag 7 april 2017 18:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dat ligt er aan wat/hoe je draait...
dat mag ik als kunstenaar.quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie weet, de laatste keer draaide je helemaal niks...
Niet van mij want ik ben geen jongenquote:Op vrijdag 7 april 2017 18:51 schreef tailfox het volgende:
Jongens van wie krijg ik een biertje als mijn show succesvol verloopt?
als ik niet in slaap val wel, ik heb vanmiddag gegolfd en ik ben nu lekker moequote:
wat is succesvol?quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:51 schreef tailfox het volgende:
Jongens van wie krijg ik een biertje als mijn show succesvol verloopt?
My friend the wind.quote:
Ik checkquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:00 schreef tailfox het volgende:
jongens waarom sta ik ineens niet goed in de server
oh oh...quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:00 schreef tailfox het volgende:
jongens waarom sta ik ineens niet goed in de server
mag het ook een verkoudheidje zijn?quote:
wat balen johquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn instellingen zijn goed.
heb me nu maar uit de server gegooid
Opnieuw inroosteren?quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:22 schreef tailfox het volgende:
dus als iemand mij opnieuw daar inkan zetten
kijk eens op roosterquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opnieuw inroosteren?
Dat heeft ToT net toch al gedaan?
al gedaanquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
DM je me nog even alle exacte settings die je hebt?
die aanpassing heb ik nietquote:Op vrijdag 7 april 2017 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar heb je die aanpassing nog gedaan die ik je verteld heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |