SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Durf 'm toch niet goed harder te zetten.quote:Op donderdag 6 april 2017 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Het klinkt alsof de radio bij m'n buurman aanstaat.
Je weet het nooit bij Knokkels stond al klaar als TTquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:01 schreef svann het volgende:
[..]
Durf 'm toch niet goed harder te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
* knokkels shakes Elf's paranoiaquote:
In goed overleg, uutereerdquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je weet het nooit bij Knokkels stond al klaar als TT
Dat was een goeie geweest.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:02 schreef Stien_Struis het volgende:
Je weet het nooit bij Knokkels stond al klaar als TT
Geen idee, hoorde het laatst in de wandelgangen tijdens een koffierondjequote:
alstuquote:
Ja, dat zeker. De tekst is ook al redelijk lang achterhaald. Maar het is lastig om deze te vinden. Op die manier obscuurquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het heeft hoog snoepgoed gehalte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Ja goed is ie he?quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:22 schreef livelink het volgende:
Lekker nummer dit. Ik moest er even inkomen, maar nu
Nice and fuuuuuuuuuuuunkyquote:
Morgen om 05:30 uur? Dat is pas over 29 uur joh...quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:32 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten. Morgen om 05.30 gaat de wekker weer.![]()
Dank voor de muziek, Knokkels
woah.... slaap lekker livelinkquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:32 schreef livelink het volgende:
quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Morgen om 05:30 uur? Dat is pas over 29 uur joh...
Toch welterusten...
Trusten!quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:32 schreef livelink het volgende:
In de subtiele, maar prettige Finson reworkquote:
Ijsland.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de subtiele, maar prettige Finson reworkEn Finson komt uit..... (nee, niet Finland, maar twee landen westelijker)
Zou kunnenquote:
Finland heeft een grens met Noorwegenquote:
Nee, ik selecteerde een inactief nummer en die werd actiefquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je klapte eruit. We hoorden het heus wel hoor...
wat is meer jouw ding? Reggae?quote:
Aparte eetgewoonten, raar taaltje. Wel beeldschone trollen elfen damesquote:
beter zo?quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:48 schreef svann het volgende:
[..]
Vanalles, maar deze beat vind ik te scherp.
Dames scoren daar is een eitje, alle kerels zijn al voor middernacht volslagen lam.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aparte eetgewoonten, raar taaltje. Wel beeldschone trollen elfen dames
Dit is te heftig voor je spul.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:49 schreef knokkels het volgende:
Hmmm, ik moet die AGC eens even goed onder handen nemen
Nou...quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aparte eetgewoonten, raar taaltje. Wel beeldschone trollen elfen dames
Mijn supervisor van toen met VercomNet, nouquote:
Kloptquote:
Heb me wel vermaakt daar in de 2 weken cursus bij Valmetquote:
Jij ook bedanktquote:
Ik denk dat ik stereotool weer eens van stal ga halen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:57 schreef Stien_Struis het volgende:
Het is dat je in Den Helder woont anders was ik ff je geluid goed komen zetten.
quote:
quote:
Hangt van de samples aan elkaar.quote:Op vrijdag 7 april 2017 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
Deze muziek werd ergens in een tv-programma gebruikt. Klinkt me bekend in de oren.
scherpquote:Op vrijdag 7 april 2017 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
Gisteren was je ook een iets jonger Knokkeltje dan nu....
Dat mijn ex een keer Norman Cook in haar winkel had.quote:
Maar Huizenjacht was volgens mij wel het antwoord op waar ik die muziek van kende. Volgens mij SBS toch zo'n programma?quote:Op vrijdag 7 april 2017 01:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat mijn ex een keer Norman Cook in haar winkel had.
Yup, true thatquote:Op vrijdag 7 april 2017 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar Huizenjacht was volgens mij wel het antwoord op waar ik die muziek van kende. Volgens mij SBS toch zo'n programma?
In Den Helder?quote:Op vrijdag 7 april 2017 01:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat mijn ex een keer Norman Cook in haar winkel had.
Nee in Brighton. Zij woonde daar. Of woont. En hij ookquote:
quote:
Mooi tekstquote:Op vrijdag 7 april 2017 01:20 schreef knokkels het volgende:
[..]onderschat pareltje wel
![]()
Ha, alles wel?
Komt eraanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |