De grap is dat dit in elk stadion kan gebeuren in Nederlandquote:Op donderdag 6 april 2017 22:22 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie ze al Vak X/S/T/R/legio andere vakken ontruimen bij een thuiswedstrijd in de Kuip
Stoer verhaal.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:22 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie ze al Vak X/S/T/R/legio andere vakken ontruimen bij een thuiswedstrijd in de Kuip
Sowieso dat hele Twente. Nouja qua huishouding en supporters. Wat er op het veld staat is wel primaquote:
twitter:pauwnl twitterde op donderdag 06-04-2017 om 22:20:20Vak P ligt er uit helaas, u kunt straks weer overschakelen naar Pauw #PAUW /NPO1 reageer retweet
D66er gespotquote:Op donderdag 6 april 2017 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laat lekker gaan die drugs, als mensen dat willen kopen.
Inderdaad.quote:
en voorafquote:Op donderdag 6 april 2017 22:24 schreef onlogisch het volgende:
In Amsterdam doen ze dit meestal gewoon uit zichzelf rond de 75e minuut.
#twepsv
Of Politie. Die denken "hee, dat is ons vak!"quote:
Die grap was al gemaakt hans.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:24 schreef onlogisch het volgende:
#twepsv
Ik snap niet hoe Heracles zo netjes kan zijn terwijl ze naast dat Twente liggen.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso dat hele Twente. Nouja qua huishouding en supporters. Wat er op het veld staat is wel prima
Ik heb hem al gemaaktquote:Op donderdag 6 april 2017 22:24 schreef onlogisch het volgende:
#twepsv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |