Daar zit sls in, toch?quote:Op donderdag 6 april 2017 13:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
Stimorol, jarenlang shampoo van Yes To. Sinds maand shampoo (in zeepvorm) van Lush. Maar steil haar wordt gewoon snel vettig helaas.
Ja, en toch werkt dat niet bij me.quote:Op donderdag 6 april 2017 14:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee klopt. Minder wassen toch. Je haar went eraan.
Bij mij welquote:Op donderdag 6 april 2017 14:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, en toch werkt dat niet bij me.
Hoe dankbaar en nederig moet ik nou nog meer zijn.quote:Op donderdag 6 april 2017 14:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Vind dit een mooie reminder. Voor iedereen.
[ afbeelding ]
Nederig jegens je vriend!!!quote:Op donderdag 6 april 2017 14:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe dankbaar en nederig moet ik nou nog meer zijn.
Het is geen ruziequote:Op donderdag 6 april 2017 14:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, nog ruzie dus. Ben je koppig? Of is hij dat?
Vind je je werk niets meer aan?quote:Op donderdag 6 april 2017 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is geen ruzie![]()
Heb gewoon geen zin om bepaalde dingen te bespreken. Ben moe, lui en alles wat komt kijken bij het haten van je werk.
Nee. Ga volgende week elders solliciteren.quote:Op donderdag 6 april 2017 14:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Vind je je werk niets meer aan?
Mis je uitdaging?quote:Op donderdag 6 april 2017 14:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ga volgende week elders solliciteren.
Verveel mij te erg.
Ja, zeer zeker. Heb het idee ook steeds dommer te worden. Daarnaast is de omgeving waarin ik werk niet geheel aan mij besteed, het zijn mensen die van elders (buiten kantoor) komen en de wijze waarop zij in hun werk staan matcht niet met de mijne.quote:
Herkenbaar. Heb jij het ook dat je al heel snel en vaak uitdaging mist? Alsof niks echt je niveau is?quote:Op donderdag 6 april 2017 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, zeer zeker. Heb het idee ook steeds dommer te worden. Daarnaast is de omgeving waarin ik werk niet geheel aan mij besteed, het zijn mensen die van elders (buiten kantoor) komen en de wijze waarop zij in hun werk staan matcht niet met de mijne.
HBO niveau is niet bijzonder hoog dus nee, maar ik doe nu mbo niveau dus heb vaak het gevoel gek te worden uit verveling.quote:Op donderdag 6 april 2017 14:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb jij het ook dat je al heel snel en vaak uitdaging mist? Alsof niks echt je niveau is?
Dat begrijp ik. Ik overweeg een master te gaan doen omdat ik echt uitdaging mis.quote:Op donderdag 6 april 2017 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HBO niveau is niet bijzonder hoog dus nee, maar ik doe nu mbo niveau dus heb vaak het gevoel gek te worden uit verveling.
Ga solliciteren op HBO. Vanaf daar kan ik wel verder.
Ik wil een leuke echtgenoot en dan reizenquote:Op donderdag 6 april 2017 15:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Ik overweeg een master te gaan doen omdat ik echt uitdaging mis.
Je vriend? Of niet leuk genoeg?quote:Op donderdag 6 april 2017 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil een leuke echtgenoot en dan reizen
Ik weet het echt niet.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je vriend? Of niet leuk genoeg?
Wallah zelfs dat weet ik niet.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je zit even in een dipje. Ik merk het.
Lol. Lijkt op een tekening van mijn neefjequote:Op donderdag 6 april 2017 15:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dit tafeltje (ga het gebruiken als nachtkastje in mijn toekomstige huis) net besteld.
[ afbeelding ]
Lelijk.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dit tafeltje (ga het gebruiken als nachtkastje in mijn toekomstige huis) net besteld.
[ afbeelding ]
Sowieso! Wanneee je wil, ben over 2 weeken een weekje vrij... we appen wel😘😜quote:Op donderdag 6 april 2017 13:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wanneer gaan we daten? Je houdt van Marokkaanse vrouwen toch?
quote:Op donderdag 6 april 2017 15:50 schreef VAS het volgende:
[..]
Sowieso! Wanneee je wil, ben over 2 weeken een weekje vrij... we appen wel😘😜
Goed hoor. DRUK met werk en vrijdag een HEUSE deadline, maar ik moet rustig blijven. Heb behoefte aan cocaïne nu. I need it. Grapje he. Gewoon rustig blijven.quote:
Woow, wil je gelijk week met me spenderen dan? Laten we beginnen met 1 date?quote:Op donderdag 6 april 2017 15:50 schreef VAS het volgende:
[..]
Sowieso! Wanneee je wil, ben over 2 weeken een weekje vrij... we appen wel😘😜
Ja he. Heb alles in garage staan. Bijna klaar met mijn gehele inboedel. Dan kan ik beginnen met inboedel voor huis Marokko.quote:
Hahah. Wat voor een deadline. Wat voor een werk deed je ookal weer ?quote:Op donderdag 6 april 2017 15:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Goed hoor. DRUK met werk en vrijdag een HEUSE deadline, maar ik moet rustig blijven. Heb behoefte aan cocaïne nu. I need it. Grapje he. Gewoon rustig blijven.
quote:in m"n borst is een bobbel ontdekt die er niet in hoort, moet een echo laten maken en shit. Maar pff rot feeling.
Ik dm je even.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:55 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hahah. Wat voor een deadline. Wat voor een werk deed je ookal weer ?
Ik wilde je al opkomen zoeken, hamkaa.
Ik kom net terug van de arts, zit er echt door heen.
[..]
Niet meteen zorgen makenquote:Op donderdag 6 april 2017 15:55 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hahah. Wat voor een deadline. Wat voor een werk deed je ookal weer ?
Ik wilde je al opkomen zoeken, hamkaa.
Ik kom net terug van de arts, zit er echt door heen.
[..]
Niet nodig. Als je je gewoon goed eet dan val je af zonder sporten. Merk het echt bij mezelf. Hoe slank was ik.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat voor salade was dat
Ben weer niet gaan sporten. Moet een man hebben die me dwingt.
Nee niet gelijk 1 week, maar dan kan ik ipc de hele weekquote:Op donderdag 6 april 2017 15:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Woow, wil je gelijk week met me spenderen dan? Laten we beginnen met 1 date?
Ik wil niet slank zijn. Ik heb rondingen en die wil ik behouden. Wil alleen wat strakker en iets minder mollig zijn. En daar bij helpt sportquote:Op donderdag 6 april 2017 18:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niet nodig. Als je je gewoon goed eet dan val je af zonder sporten. Merk het echt bij mezelf. Hoe slank was ik.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 6 april 2017 18:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil niet slank zijn. Ik heb rondingen en die wil ik behouden. Wil alleen wat strakker en iets minder mollig zijn. En daar bij helpt sport
Nemen rondingen af dan als je af valt? Ik heb dat gek genoeg niet. Ik kan nog zoveel afvallen, mijn borsten en kont blijven hetzelfde formaat behouden.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil niet slank zijn. Ik heb rondingen en die wil ik behouden. Wil alleen wat strakker en iets minder mollig zijn. En daar bij helpt sport
Maar, even vraag. Je hebt wel de intentie om met me te trouwen?quote:Op donderdag 6 april 2017 18:24 schreef VAS het volgende:
[..]
Nee niet gelijk 1 week, maar dan kan ik ipc de hele week![]()
Dus zeg maarwanneer?
Ben jij dat???quote:Op donderdag 6 april 2017 18:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niet nodig. Als je je gewoon goed eet dan val je af zonder sporten. Merk het echt bij mezelf. Hoe slank was ik.
[ afbeelding ]
Nee ze nemen niet af, maar ik vind het dan niet mooi meer. Zoals ik nu ben is te mollig voor mij. Mijn borsten worden wel wat kleiner maar dat juich ik toe. Vind ze nu te groot.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nemen rondingen af dan als je af valt? Ik heb dat gek genoeg niet. Ik kan nog zoveel afvallen, mijn borsten en kont blijven hetzelfde formaat behouden.
Iets minder molliger kan ook door gewoon anders eten. Strakheid vraagt inderdaad wel om sport.
Of elke zaterdag inlassen als een dag waarop je wat ongezonds mag eten? Schijnt ook wel te werken.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee ze nemen niet af, maar ik vind het dan niet mooi meer. Zoals ik nu ben is te mollig voor mij. Mijn borsten worden wel wat kleiner maar dat juich ik toe. Vind ze nu te groot.
Ik eet gezond, laat me soms gaan met chocola. Ik mijd gewoon die supermarkt als ik honger heb. Dat helpt![]()
Sporten is heerlijk. Maar het opstaan en alleen gaan is ruk![]()
Vraag eerst z'n foto. Straks is het een ugly ass.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar, even vraag. Je hebt wel de intentie om met me te trouwen?
In welke omgv. woon je?quote:Op donderdag 6 april 2017 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee ze nemen niet af, maar ik vind het dan niet mooi meer. Zoals ik nu ben is te mollig voor mij. Mijn borsten worden wel wat kleiner maar dat juich ik toe. Vind ze nu te groot.
Ik eet gezond, laat me soms gaan met chocola. Ik mijd gewoon die supermarkt als ik honger heb. Dat helpt![]()
Sporten is heerlijk. Maar het opstaan en alleen gaan is rukO,
Ja doe ik alquote:Op donderdag 6 april 2017 18:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Of elke zaterdag inlassen als een dag waarop je wat ongezonds mag eten? Schijnt ook wel te werken.
Je hebt gelijk. En of hij bereid is zich te bekeren.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vraag eerst z'n foto. Straks is het een ugly ass.
Amsterdamquote:Op donderdag 6 april 2017 18:34 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Wat is dat![]()
Ben net wakker ben nog beetje duizelig
Vertel me je krul regime voor ik ga.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:34 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Wat is dat![]()
Ben net wakker ben nog beetje duizelig
Oke ik gebruik shampoo en conditioner van loving blends (Argan en Cameliaolie) daarnaast gebruik ik shampoo en conditioner essence ultime en een BB beauty balm. Was mijn haar 2x in de week dus 1 dag die ene en die andere dag de andere. Wel gebruik ik elke dag een Care 2-Fase Cosmetic.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vertel me je krul regime voor ik ga.
Heb je last van slappe pluizige krullen die ingezakt zijn?quote:Op donderdag 6 april 2017 18:44 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Oke ik gebruik shampoo en conditioner van loving blends (Argan en Cameliaolie) daarnaast gebruik ik shampoo en conditioner essence ultime en een BB beauty balm. Was mijn haar 2x in de week dus 1 dag die ene en die andere dag de andere. Wel gebruik ik elke dag een Care 2-Fase Cosmetic.
Nee dat niet. Het is gwn krullend maar ik denk dat het door hoofddoek komt. Het is zeg maar zo dat de klitten die ik eruit haal vol met stof zitten, en daar die klit omheen zit.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je last van slappe pluizige krullen die ingezakt zijn?
Maar het kan zo veel mooier... Stop die shampoo etc, dat is te zwaar.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:54 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Nee dat niet. Het is gwn krullend maar ik denk dat het door hoofddoek komt. Het is zeg maar zo dat de klitten die ik eruit haal vol met stof zitten, en daar die klit omheen zit.
Ik kam ook bijna niet.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar het kan zo veel mooier... Stop die shampoo etc, dat is te zwaar.
Heb ook erge klitten. Echt te erg soms, maar ik kam mijn haar niet en dan krijg je dat.
Van wat voor stof is je hoofddoek?
Zijden zal goed doen.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:58 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik kam ook bijna niet.
Hoofddoeken zijn verschillend. Polyester en krep
Ik heb 1 die zijde is.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zijden zal goed doen.
Waar woon je? DM me eens dat. Heb een boek die gaat over hoe je krullen perfect te behandelen.
Jouw shampoo's enzo bevatten een hoop alcohol, daarmee droog je je schatjes uit.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:07 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik heb 1 die zijde is.
Is goed. Je hebt een dm.
Welke shampoo raad je me aan?quote:Op donderdag 6 april 2017 19:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jouw shampoo's enzo bevatten een hoop alcohol, daarmee droog je je schatjes uit.
Ik gebruik nu een shampoo van De Tuinen, Petal Fresh. Dat doe ik 1 maal per 10 tot 15 dagen ofzo. De rest van die dagen was ik om de 3 a 4 dagen mijn haar met conditioner (zonder sls, parabenen en rotzooi). Kammen doe ik als ik mijn haar was.quote:
Primaquote:Op donderdag 6 april 2017 18:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wil trouwen, dus geen gedate en zo.
Goede.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
Wil ook trouwen. En daarna scheiden als ik al het goud heb.
Mwah valt mee.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Goede.
Ik wil een bruidsschat van 2000 euro sowieso.
Gewoon normaal. En natuurlijk wel gouden sieraden er nog bij, hè.quote:
Hoezo? Als je nu weer trouwt krijg je toch nog wel een bruidsschat lijkt me?quote:Op donderdag 6 april 2017 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ben blij dat k dat gezeik niet meer heb.
Yes, gewoon negeren. Hoe ging het bij de arts?quote:Op donderdag 6 april 2017 20:47 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik voel me echt heel raar.herkennen jullie dat, dat je je zomaar raar voelt?
Ik moet nog een afspraak maken bij de mammapoli. Dat doe ik morgen en dan snel duidelijkheid in shaa Allah.quote:Op donderdag 6 april 2017 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yes, gewoon negeren. Hoe ging het bij de arts?
Maghrebijnse, denk het wel...?
Als het echt ernstig iets was had je je afspraak meteen gekregen, toch?quote:Op donderdag 6 april 2017 20:56 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik moet nog een afspraak maken bij de mammapoli. Dat doe ik morgen en dan snel duidelijkheid in shaa Allah.
Je moet een door verwijzing hebben. Anders moet je het uit eigen zak betalen. Die heb ik vanmiddag gekregen. En moet zelf een afspraak maken.quote:Op donderdag 6 april 2017 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als het echt ernstig iets was had je je afspraak meteen gekregen, toch?
raar?quote:Op donderdag 6 april 2017 20:47 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik voel me echt heel raar.herkennen jullie dat, dat je je zomaar raar voelt?
Oh lekkerquote:Op donderdag 6 april 2017 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
Fuck me. Vind een zilvervisje op m'n bed![]()
![]()
Heb je dit vaker of soms.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:04 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ehm nouja. Zit gewoon niet lekker in mijn vel, geen eetlust, nergens zin in.
Nope, mijn bed is niet vies. Ik heb een nieuwbouwhuis en die hoerenzooi vind ik overal. Godsamme wil gewoon even gillen.quote:
Ah zo, is er geen spray tegen silvervisjes ? Ik zou helemaal gek worden hahahaquote:Op donderdag 6 april 2017 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nope, mijn bed is niet vies. Ik heb een nieuwbouwhuis en die hoerenzooi vind ik overal. Godsamme wil gewoon even gillen.
Die is aan het werk en ben niet nu in staat om geknuffeld te worden, ben zo f*cking chagrijnigquote:Op donderdag 6 april 2017 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geef er dan lekker aan toe. Ik zoek dan meestal veel liefde van partner.
Heb al gezocht naar tips net. Beter ontluchten.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:12 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ah zo, is er geen spray tegen silvervisjes ? Ik zou helemaal gek worden hahaha
Lekker slapen?quote:Op donderdag 6 april 2017 22:14 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Die is aan het werk en ben niet nu in staat om geknuffeld te worden, ben zo f*cking chagrijnig
lah3awnk ya khtiquote:Op donderdag 6 april 2017 22:04 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ehm nouja. Zit gewoon niet lekker in mijn vel, geen eetlust, nergens zin in.
Hahaha ga even gillen dat lucht soms opquote:Op donderdag 6 april 2017 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb al gezocht naar tips net. Beter ontluchten.
Ik voel kriebels in me. Ken je dat. Wil echt ff gillen.
Wat versta jij onder liefde?quote:Op donderdag 6 april 2017 22:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Me2. Waarom hebben vrouwen dit?
Daar had je de hele avond voorquote:Op donderdag 6 april 2017 22:25 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
K moet nog eten maken voor mijn harde werker.
Gewoon een fijne man die bij me past. Waar ik mezelf kan zijn en me respecteert. Elkaar de ruimte geven maar tegelijkertijd ook samen dingen doen en ontdekken. Zucht, vind ik nooit.quote:
Snoezigquote:Op donderdag 6 april 2017 22:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gewoon een fijne man die bij me past. Waar ik mezelf kan zijn en me respecteert. Elkaar de ruimte geven maar tegelijkertijd ook samen dingen doen en ontdekken. Zucht, vind ik nooit.
Ik had geslapen, geen zin, beetje discussie met hem dus dacht zoek het maar uit. Maar ga toch maar eten maken voor hemquote:
Wij vrouwen zijn te goed.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:28 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik had geslapen, geen zin, beetje discussie met hem dus dacht zoek het maar uit. Maar ga toch maar eten maken voor hem
Ik begrijp je vraag dus echt niet....quote:Op donderdag 6 april 2017 22:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Gewoon tederheid. Zonder details.
Dat is oke.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag dus echt niet....
Het is gewoon liefde. Dat je de warmte voelt, gezellig samen. Kaarsjes aan. Dat soort romantische dingetjes.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag dus echt niet....
sowquote:Op donderdag 6 april 2017 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is oke.
Ik kan het je niet uitleggen. Misschien snapt Bella mij wel
Het is natuurlijk niet geforceerd is romatisch-warm. Gewoon gezelligheidsliefde. Moeilijk uit te leggen.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nee van geforceerde romantiek niks. Man moet aankomen met rode rozen en romantisch diner met kaarslicht. Ik ren dan serieus keihard weg.
Nee. Wil naast hem liggen en zijn lichaam tegen mij aanvoelen. Tegen hem aan, zijn warmte voelen en zijn geur ruiken en mij gelukzalig voelenquote:Op donderdag 6 april 2017 22:39 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Het is gewoon liefde. Dat je de warmte voelt, gezellig samen. Kaarsjes aan. Dat soort romantische dingetjes.![]()
Gezelligheidsliefde is?quote:Op donderdag 6 april 2017 22:41 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet geforceerd is romatisch-warm. Gewoon gezelligheidsliefde. Moeilijk uit te leggen.
K snap het. " warmte voelen " is fijn. Knuffelen, masseren etc.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Wil naast hem liggen en zijn lichaam tegen mij aanvoelen. Tegen hem aan, zijn warmte voelen en zijn geur ruiken en mij gelukzalig voelen
Niet eens dat. Tegen hem aanliggen en je compleet voelen.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:43 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
K snap het. " warmte voelen " is fijn. Knuffelen, masseren etc.
Nu heb k er echt geen zin inquote:Op donderdag 6 april 2017 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet eens dat. Tegen hem aanliggen en je compleet voelen.
Lekker gay doen.
Heb dat allemaal al mogen meemaken. Hoop het weer opnieuw te mogen meemaken.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:44 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Samen lachen, lol maken, stoeien. Ik hoop serieus dat je het mag meemaken snel!
Komt goed girl.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heb dat allemaal al mogen meemaken. Hoop het weer opnieuw te mogen meemaken.
Jawel maar k ben boos op hemquote:Op donderdag 6 april 2017 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik mij rot voel snak ik naar liefde heb jij dat niet
Hehhee afstraffen die handelquote:Op donderdag 6 april 2017 22:48 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Jawel maar k ben boos op hem![]()
Dat is als die thuis is wel weer weg. Maar op dit moment brr.
Ik heb hbo gedaan?quote:Op vrijdag 7 april 2017 08:51 schreef Fushia2 het volgende:
Hhahaa Stimorol doet een mbo opleiding, zo voorspelbaar
quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien kun je je bezighouden met je negerinnnetje.
35 euro per half uurquote:Op donderdag 6 april 2017 22:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik wil ook gemasseerd worden. Wie oh wie?
Whatever! Wat doet dat er überhaupt toe?quote:Op vrijdag 7 april 2017 08:51 schreef Fushia2 het volgende:
Hhahaa Stimorol doet een mbo opleiding, zo voorspelbaar
Prima. Is het wel waard. Je weet wel dat ik dik ben en je dus een hele zware kluif aan me hebt? Ik ben zeg maar maatje 40.quote:
Maat 40 is toch niet dik?quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Prima. Is het wel waard. Je weet wel dat ik dik ben en je dus een hele zware kluif aan me hebt? Ik ben zeg maar maatje 40.
Omg, eerlijk? Ik vind maatje 38 al best dik. Laat staan 40 of meer. Ik ben ziekelijk denk ik.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:11 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Is dat dik dan? Meer vrouwvlees om van te houden denk ik dan.
Ik kijk meer naar het geheel zeg maar. Een vrouw moet niet te dun zijn, ze moet vol zijn op de juiste plaatsenquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Omg, eerlijk? Ik vind maatje 38 al best dik. Laat staan 40 of meer. Ik ben ziekelijk denk ik.
Heb btw gewoon maatje 36.
Dan moet je niet bij Nederlandse vrouwen wezen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:16 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Ik kijk meer naar het geheel zeg maar. Een vrouw moet niet te dun zijn, ze moet vol zijn op de juiste plaatsen
Echt hoor.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij Nederlandse vrouwen wezen.
Daarom vrij ik met een Arubaanse. Ik vind Nederlandse vrouwen spuuglelijk.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij Nederlandse vrouwen wezen.
quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:21 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Daarom vrij ik met een Arubaanse. Ik vind Nederlandse vrouwen spuuglelijk.
En koeien heupen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lijkt me wel fijn zo weinig kont en tiet.
Ik ben lang en wit.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:38 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
En lopen als een paard. Te lang, te wit enzovoort enzovoort
Word eerst rood. Krijg nog meer sproeten dan ik al heb en mijn haar/wenkbrauwen worden blond van de zon. Ik word verder wel snel bruin ja. Heb toch dar Meditteraanse in me.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:44 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Maar jij wordt waarschijnlijk wel snel bruin.
Hoe lang bende?
1,71 is niet echt kort nee.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Word eerst rood. Krijg nog meer sproeten dan ik al heb en mijn haar/wenkbrauwen worden blond van de zon. Ik word verder wel snel bruin ja. Heb toch dar Meditteraanse in me.
1.71! Voor een Marokkaanse ben ik lang.
Oh, wat zielig voor je. Zonder hakken was ze wel gewoon kleiner dan jij?quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:56 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
1,71 is niet echt kort nee.
Zou je een man daten die kleiner is dan jijzelf? Ik heb een keer een date met een soort reuzin gehad die ook nog op een paar hoge hakken liep (weliswaar als een paard). Met die hakken was ze langer dan mij,en ik ben niet echt de kleinste ofzo.
Voelde me echt voor lul staan naast haar. Ze was een cm langer dan mij maar met hakken was ze zeker 6 cm langer.
Nee, ze was 1.89 en ik ben 1.87.quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, wat zielig voor je. Zonder hakken was ze wel gewoon kleiner dan jij?
Ja, zou ik prima kunnen als de rest verder goed is. Het geniet niet mijn voorkeur.
Was je onzeker, John?quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:03 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Nee, ze was 1.89 en ik ben 1.87.
Heb me zelden zo voor lul voelen staan om een vrouw. Is ook niks geworden.
Lolquote:Op vrijdag 7 april 2017 11:11 schreef JohnShooter het volgende:
Onzeker niet hoor. Hooguit een beetje geïntimideerd door haar lengte. Ik hou van kleine vrouwen. Daar kun je nog echt een vent voor zijn.
Ik ben, gezien jouw lengte, klein. Zullen we het proberen? Trouwen?quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:11 schreef JohnShooter het volgende:
Onzeker niet hoor. Hooguit een beetje geïntimideerd door haar lengte. Ik hou van kleine vrouwen. Daar kun je nog echt een vent voor zijn.
Euh, ik heb al iemand he..quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ben, gezien jouw lengte, klein. Zullen we het proberen? Trouwen?
Zij is de leukste,liefste en mooiste vrouw van de wereld. Daar kan niemand tegen op. Met haar ga ik trouwen en oud worden.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Prima. Is het wel waard. Je weet wel dat ik dik ben en je dus een hele zware kluif aan me hebt? Ik ben zeg maar maatje 40.
Had je niet gevoel zo van: "kijk eens wat ik heb veroverd?"quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:03 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Nee, ze was 1.89 en ik ben 1.87.
Heb me zelden zo voor lul voelen staan om een vrouw. Is ook niks geworden.
Nee, voelde me voor lul staan. Heel erg zelfs.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Had je niet gevoel zo van: "kijk eens wat ik heb veroverd?"
Ze moet natuurlijk geen 10 cm boven mij uit toren, maar net iets langers heeft wel iets.
Een lekker ding is een lekker ding of ze nu 5 cm korter of langer is (en er zijn natuurlijk wel limieten aan langer zijnquote:Op vrijdag 7 april 2017 12:08 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Nee, voelde me voor lul staan. Heel erg zelfs.
Tuurlijk kwam ik die avond ik weet niet hoeveel bekende van me tegen
Ze had alleen een foto van haar gezicht gestuurd dus het was een he le schok om te zien dat ze nagenoeg even lang was als mij.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een lekker ding is een lekker ding of ze nu 5 cm korter of langer is (en er zijn natuurlijk wel limieten aan langer zijn).
Je had haar niet de tip gegeven om geen hakken aan te doen?
Ah op die fiets! Van te voren niet over elkaars lengte gehad?quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:14 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Ze had alleen een foto van haar gezicht gestuurd dus het was een he le schok om te zien dat ze nagenoeg even lang was als mij.
Ik val ook niet op lange vrouwen. Klein maar fijn voor mij.
Ze zei wel dat ze lang was maar zo lang had ik niet verwacht. Ook onhandig in bed lijkt me.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ah op die fiets! Van te voren niet over elkaars lengte gehad?
Ook raar van haar, want voor een vrouw van haar zou je toch verwachten dat ze dat ff checkt aangezien zij bovengemiddeld lang is voor een vrouw.
Haha, waar je problemen ziet, zie ik het vooral als spannend in the bedroom. But to each his own...quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:33 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Ze zei wel dat ze lang was maar zo lang had ik niet verwacht. Ook onhandig in bed lijkt me.
Is jouw bed ook langer dan 2 meter gezien jouw lengte?quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:33 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Ze zei wel dat ze lang was maar zo lang had ik niet verwacht. Ook onhandig in bed lijkt me.
Je gaf eerder aan dat je een voorkeur voor korte vrouwen had, maar daar zit toch ook een ondergrens aan?quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:39 schreef JohnShooter het volgende:
220, anders lig ik helemaal opgevouwen.
Nee niet echt. Mijn vriendin is maar 1.57, technisch gezien is ze een kabouter.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je gaf eerder aan dat je een voorkeur voor korte vrouwen had, maar daar zit toch ook een ondergrens aan?
Ik had een keer een kort vriendinnetje dat ik door mijn knieën moest om haar te kussen.
John, ik durf het bijna niet te vragen maar met jouw lengte icm met haar lengte kan ze het bijna staand doen hè.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:58 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Nee niet echt. Mijn vriendin is maar 1.57, technisch gezien is ze een kabouter.
Ik ben 1.80. supquote:Op vrijdag 7 april 2017 12:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Haha, waar je problemen ziet, zie ik het vooral als spannend in the bedroom. But to each his own...
Hahaha op je tenen getrapt Rebecca? Problemen met Brandon?quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien kun je je bezighouden met je negerinnnetje.
Beter ga je je kindje prikken.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahaha op je tenen getrapt Rebecca? Problemen met Brandon?
True. Hou wel van wat steviger en groter thoughquote:
Langer betekent niet per definitie steviger of jij iets wat ik niet weetquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
True. Hou wel van wat steviger en groter though
Alle mannen luisteren naar mij.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je alles al uitgesproken mevrouw of luistert hij nog steeds niet?
Waarom doe je zo gemeen?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahaha op je tenen getrapt Rebecca? Problemen met Brandon?
Gemiddeld? Nee joh. Voor een vrouw is dat gewoon lang. 1.68 is het gemiddelde in Nederland. Voor een vrouw dan.quote:
Ze is geen Marokkaanse. Ik ben Marokkaanse.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Was je vroeger zo'n typische Marokkanen sletje?
Hoe oud ben je dan? En hoe oud is je vriendin?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:24 schreef JohnShooter het volgende:
Leeftijdverschil is toch niet zo'n probleem?
Ik 40 en zij net 30.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? En hoe oud is je vriendin?
Ben je Marokkaan?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Za3ma ik heb een relatie met een kind. Dan kan je zo'n reacties verwachten
Je neukt een 17 jarige. Fijn dat je er zo boos om wordt. Lekker labielquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Za3ma ik heb een relatie met een kind. Dan kan je zo'n reacties verwachten
Dit weet ik, ik bedoel zo'n blonde snol die er maar wat bijloppt en stoer denkt te zijn maar gewoon gebruikt wordt. Iedereen kent wel zo'n chickquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ze is geen Marokkaanse. Ik ben Marokkaanse.
Pardon?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je neukt een 17 jarige. Fijn dat je er zo boos om wordt. Lekker labiel
Misschien ben ik dat wel?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit weet ik, ik bedoel zo'n blonde snol die er maar wat bijloppt en stoer denkt te zijn maar gewoon gebruikt wordt. Iedereen kent wel zo'n chick
Dacht dat je vrijgezel was?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Moet kunnen. Ik ben bijna 28 en mijn vriend wordt bijna 18.
Omdat ik met Marokkanen opgegroeid benquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan ze3ma? Waarom wil iedereen Marokkaan zijn?
So what? Ik gebruik toch ook geen Nederlandse woorden als ik Marokkaans praat omdat ik tussen Nederlanders opgegroeid ben?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat ik met Marokkanen opgegroeid ben
Ja, kendrick heet die.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit weet ik, ik bedoel zo'n blonde snol die er maar wat bijloppt en stoer denkt te zijn maar gewoon gebruikt wordt. Iedereen kent wel zo'n chick
Zo kan je het ook zien natuurlijkquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Iedereen is moslim. Alleen weten ze dat nog niet.
Je praat toch niet met accent hè?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat ik met Marokkanen opgegroeid ben
Ach ga niet lopen klagen meid. Alsof jij nooit Engelse of woordjes gebruikt uit een andere taal.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
So what? Ik gebruik toch ook geen Nederlandse woorden als ik Marokkaans praat omdat ik tussen Nederlanders opgegroeid ben?
Ik begrijp het wel hoor. Marokkaans zijn is cool.
Nee. Je bent gewoon een wannebe.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ach ga niet lopen klagen meid. Alsof jij nooit Engelse of woordjes gebruikt uit een andere taal.
Soms wel, soms niet. Verschilt met wie ik ben.Op het werk nooit bijvoorbeeld.quote:
Ohjee.....quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee. Je bent gewoon een wannebe.
Als je niet in Nederland bent opgegroeid dan is het je vergeven. Niks is ergers dan een accentje opzetten.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Verschilt met wie ik ben.Op het werk nooit bijvoorbeeld.
Maar ik ben niet in Nederland opgegroeid. Waar ik vandaan kom is straattaal maar een mix van Frans/Berbers en Arabisch
Ben je Tangeroise ja?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik ga doneren zodra ik in Tanger ben.
Brusselquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:37 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als je niet in Nederland bent opgegroeid dan is het je vergeven. Niks is ergers dan een accentje opzetten.
Waar ben je dan opgegroeid?
Hahaha je reageert echt als een Tangeroise. Dit bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat verklaart het? Mijn schoonheid? Ja, mee eens.
Hoe reageren Tangawiyen dan volgens jou?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahaha je reageert echt als een Tangeroise. Dit bedoel ik dus.
Kloptquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wonen veel mensen uit Tetouan in Brussel!
Hoezo kut? Tanger is een leuke stad. Zeker keer gaan. Tetouan ook. En als je daar toch bent ook even een bezoekje brengen aan Chaouen en Asilah.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar wel kut, ben al vaak uitgenodigd geweest in Tanger maar nog nooit gelukt
Brussel, nooit geweest, maar ik heb alleen maar een negatief beeld van deze stad.quote:
Meid je bent 1m80 en duideijk lelijk. Als je mooi was met die lengte was je al lang model.quote:
Sow.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Meid je bent 1m80 en duideijk lelijk. Als je mooi was met die lengte was je al lang model.
Jammer maar helaas dus
De film black heb ik gezien ja, het boek had ik destijds al lang gelezen. Het geeft een idee van hoe het er aan toe gaat, maar meer niet.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Brussel, nooit geweest, maar ik heb alleen maar een negatief beeld van deze stad.
Heb je trouwens de film Black gezien (aangezien die in Brussel afspeelt)? En zo ja wat vond je ervan?
Nee mijn beeld van Brussel is niet gebaseerd op de film (want ik heb alleen de trailer gezien).quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
De film black heb ik gezien ja, het boek had ik destijds al lang gelezen. Het geeft een idee van hoe het er aan toe gaat, maar meer niet.
Brussel is een leuke stad, mensen zijn niet zo bekrompen als in Nederland. Ook is het als moslim in Brussel veel gemakkelijker en gemoedlijker leven.
Maar als je hier over kunt kijken zul je merken dat Brussel met een fantastische stad is. Waar je vandaan komt, of je nou een accent hebt van waar dan ook niemand geeft er om. Brussel is in mijn ogen een mooi voorbeeld van een geslaagde multiculturele samenleving.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:52 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nee mijn beeld van Brussel is niet gebaseerd op de film (want ik heb alleen de trailer gezien).
Als ik aan Brussel denk, zie ik alleen maar een vieze, grijze en grauwe stad. Veel sporen van zware industrie. Veel bedelaars..onderkant van de samenleving veel meer zichtbaar.
Ben sws knapper dan die roetmop.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Meid je bent 1m80 en duideijk lelijk. Als je mooi was met die lengte was je al lang model.
Jammer maar helaas dus
Brah. Ik weet wie je date. Doe ajb niet alsof je hoge standard hebt.quote:Op vrijdag 7 april 2017 15:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Haha racistische opmerkingen. Zo voorspelbaar![]()
En neen.
Love Brussel. Voel me daar als Marokkaan echt thuis tussen al mijn landgenoten. Ga ook standaard naar die Marokkaanse wijken als ik daar ben. Heerlijk. Alsof ik even weer in Tetouan ben.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar als je hier over kunt kijken zul je merken dat Brussel met een fantastische stad is. Waar je vandaan komt, of je nou een accent hebt van waar dan ook niemand geeft er om. Brussel is in mijn ogen een mooi voorbeeld van een geslaagde multiculturele samenleving.
Probleem in Brussel is ook dat de slechte wijken verspreidt liggen over heel de stad. Als je 100 meter verkeerd loopt bij Manneke Pis ben je in een van de slechtste wijken van Brussel. Maar het is en blijft een grote stad, dit trekt altijd criminelen aan.
Je denkt alles te weten omdat je een oude foto zag ja. Maar neen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 15:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Brah. Ik weet wie je date. Doe ajb niet alsof je hoge standard hebt.
Ik hou het verder hierbij.quote:Op vrijdag 7 april 2017 15:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je denkt alles te weten omdat je een oude foto zag ja. Maar neen.
Wat is je afkomst?quote:Op vrijdag 7 april 2017 15:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je denkt alles te weten omdat je een oude foto zag ja. Maar neen.
Ik woonde dus in een Marokkaanse wijk. Maar Brussel is heerlijk, alleen al om uiteten te gaan voel je je in een islamitisch lans. Lekkere en goedkope halal restaurantjes in overvloedquote:Op vrijdag 7 april 2017 15:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Love Brussel. Voel me daar als Marokkaan echt thuis tussen al mijn landgenoten. Ga ook standaard naar die Marokkaanse wijken als ik daar ben. Heerlijk. Alsof ik even weer in Tetouan ben.
No spang. Broeja no de.quote:Op vrijdag 7 april 2017 15:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doel niet op jou a bezem. Dat zeg ik.
Ja, zie je nu zelf pas in hoe debiel het is? Je bent zelf een draak van een wijf en je gaat als tegenaanval iemand die je niet eens kent afkraken?quote:
Mijn beide ouders zijn mixjes. Heb dus niet echt een uitgesproken afkomst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |