Niet nodig. Als je je gewoon goed eet dan val je af zonder sporten. Merk het echt bij mezelf. Hoe slank was ik.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat voor salade was dat
Ben weer niet gaan sporten. Moet een man hebben die me dwingt.
Nee niet gelijk 1 week, maar dan kan ik ipc de hele weekquote:Op donderdag 6 april 2017 15:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Woow, wil je gelijk week met me spenderen dan? Laten we beginnen met 1 date?
Ik wil niet slank zijn. Ik heb rondingen en die wil ik behouden. Wil alleen wat strakker en iets minder mollig zijn. En daar bij helpt sportquote:Op donderdag 6 april 2017 18:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niet nodig. Als je je gewoon goed eet dan val je af zonder sporten. Merk het echt bij mezelf. Hoe slank was ik.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 6 april 2017 18:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil niet slank zijn. Ik heb rondingen en die wil ik behouden. Wil alleen wat strakker en iets minder mollig zijn. En daar bij helpt sport
Nemen rondingen af dan als je af valt? Ik heb dat gek genoeg niet. Ik kan nog zoveel afvallen, mijn borsten en kont blijven hetzelfde formaat behouden.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil niet slank zijn. Ik heb rondingen en die wil ik behouden. Wil alleen wat strakker en iets minder mollig zijn. En daar bij helpt sport
Maar, even vraag. Je hebt wel de intentie om met me te trouwen?quote:Op donderdag 6 april 2017 18:24 schreef VAS het volgende:
[..]
Nee niet gelijk 1 week, maar dan kan ik ipc de hele week![]()
Dus zeg maarwanneer?
Ben jij dat???quote:Op donderdag 6 april 2017 18:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niet nodig. Als je je gewoon goed eet dan val je af zonder sporten. Merk het echt bij mezelf. Hoe slank was ik.
[ afbeelding ]
Nee ze nemen niet af, maar ik vind het dan niet mooi meer. Zoals ik nu ben is te mollig voor mij. Mijn borsten worden wel wat kleiner maar dat juich ik toe. Vind ze nu te groot.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nemen rondingen af dan als je af valt? Ik heb dat gek genoeg niet. Ik kan nog zoveel afvallen, mijn borsten en kont blijven hetzelfde formaat behouden.
Iets minder molliger kan ook door gewoon anders eten. Strakheid vraagt inderdaad wel om sport.
Of elke zaterdag inlassen als een dag waarop je wat ongezonds mag eten? Schijnt ook wel te werken.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee ze nemen niet af, maar ik vind het dan niet mooi meer. Zoals ik nu ben is te mollig voor mij. Mijn borsten worden wel wat kleiner maar dat juich ik toe. Vind ze nu te groot.
Ik eet gezond, laat me soms gaan met chocola. Ik mijd gewoon die supermarkt als ik honger heb. Dat helpt![]()
Sporten is heerlijk. Maar het opstaan en alleen gaan is ruk![]()
Vraag eerst z'n foto. Straks is het een ugly ass.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar, even vraag. Je hebt wel de intentie om met me te trouwen?
In welke omgv. woon je?quote:Op donderdag 6 april 2017 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee ze nemen niet af, maar ik vind het dan niet mooi meer. Zoals ik nu ben is te mollig voor mij. Mijn borsten worden wel wat kleiner maar dat juich ik toe. Vind ze nu te groot.
Ik eet gezond, laat me soms gaan met chocola. Ik mijd gewoon die supermarkt als ik honger heb. Dat helpt![]()
Sporten is heerlijk. Maar het opstaan en alleen gaan is rukO,
Ja doe ik alquote:Op donderdag 6 april 2017 18:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Of elke zaterdag inlassen als een dag waarop je wat ongezonds mag eten? Schijnt ook wel te werken.
Je hebt gelijk. En of hij bereid is zich te bekeren.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vraag eerst z'n foto. Straks is het een ugly ass.
Amsterdamquote:Op donderdag 6 april 2017 18:34 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Wat is dat![]()
Ben net wakker ben nog beetje duizelig
Vertel me je krul regime voor ik ga.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:34 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Wat is dat![]()
Ben net wakker ben nog beetje duizelig
Oke ik gebruik shampoo en conditioner van loving blends (Argan en Cameliaolie) daarnaast gebruik ik shampoo en conditioner essence ultime en een BB beauty balm. Was mijn haar 2x in de week dus 1 dag die ene en die andere dag de andere. Wel gebruik ik elke dag een Care 2-Fase Cosmetic.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vertel me je krul regime voor ik ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |