En koeien heupen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lijkt me wel fijn zo weinig kont en tiet.
Ik ben lang en wit.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:38 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
En lopen als een paard. Te lang, te wit enzovoort enzovoort
Word eerst rood. Krijg nog meer sproeten dan ik al heb en mijn haar/wenkbrauwen worden blond van de zon. Ik word verder wel snel bruin ja. Heb toch dar Meditteraanse in me.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:44 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Maar jij wordt waarschijnlijk wel snel bruin.
Hoe lang bende?
1,71 is niet echt kort nee.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Word eerst rood. Krijg nog meer sproeten dan ik al heb en mijn haar/wenkbrauwen worden blond van de zon. Ik word verder wel snel bruin ja. Heb toch dar Meditteraanse in me.
1.71! Voor een Marokkaanse ben ik lang.
Oh, wat zielig voor je. Zonder hakken was ze wel gewoon kleiner dan jij?quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:56 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
1,71 is niet echt kort nee.
Zou je een man daten die kleiner is dan jijzelf? Ik heb een keer een date met een soort reuzin gehad die ook nog op een paar hoge hakken liep (weliswaar als een paard). Met die hakken was ze langer dan mij,en ik ben niet echt de kleinste ofzo.
Voelde me echt voor lul staan naast haar. Ze was een cm langer dan mij maar met hakken was ze zeker 6 cm langer.
Nee, ze was 1.89 en ik ben 1.87.quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, wat zielig voor je. Zonder hakken was ze wel gewoon kleiner dan jij?
Ja, zou ik prima kunnen als de rest verder goed is. Het geniet niet mijn voorkeur.
Was je onzeker, John?quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:03 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Nee, ze was 1.89 en ik ben 1.87.
Heb me zelden zo voor lul voelen staan om een vrouw. Is ook niks geworden.
Lolquote:Op vrijdag 7 april 2017 11:11 schreef JohnShooter het volgende:
Onzeker niet hoor. Hooguit een beetje geïntimideerd door haar lengte. Ik hou van kleine vrouwen. Daar kun je nog echt een vent voor zijn.
Ik ben, gezien jouw lengte, klein. Zullen we het proberen? Trouwen?quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:11 schreef JohnShooter het volgende:
Onzeker niet hoor. Hooguit een beetje geïntimideerd door haar lengte. Ik hou van kleine vrouwen. Daar kun je nog echt een vent voor zijn.
Euh, ik heb al iemand he..quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ben, gezien jouw lengte, klein. Zullen we het proberen? Trouwen?
Zij is de leukste,liefste en mooiste vrouw van de wereld. Daar kan niemand tegen op. Met haar ga ik trouwen en oud worden.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Prima. Is het wel waard. Je weet wel dat ik dik ben en je dus een hele zware kluif aan me hebt? Ik ben zeg maar maatje 40.
Had je niet gevoel zo van: "kijk eens wat ik heb veroverd?"quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:03 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Nee, ze was 1.89 en ik ben 1.87.
Heb me zelden zo voor lul voelen staan om een vrouw. Is ook niks geworden.
Nee, voelde me voor lul staan. Heel erg zelfs.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Had je niet gevoel zo van: "kijk eens wat ik heb veroverd?"
Ze moet natuurlijk geen 10 cm boven mij uit toren, maar net iets langers heeft wel iets.
Een lekker ding is een lekker ding of ze nu 5 cm korter of langer is (en er zijn natuurlijk wel limieten aan langer zijnquote:Op vrijdag 7 april 2017 12:08 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Nee, voelde me voor lul staan. Heel erg zelfs.
Tuurlijk kwam ik die avond ik weet niet hoeveel bekende van me tegen
Ze had alleen een foto van haar gezicht gestuurd dus het was een he le schok om te zien dat ze nagenoeg even lang was als mij.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een lekker ding is een lekker ding of ze nu 5 cm korter of langer is (en er zijn natuurlijk wel limieten aan langer zijn).
Je had haar niet de tip gegeven om geen hakken aan te doen?
Ah op die fiets! Van te voren niet over elkaars lengte gehad?quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:14 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Ze had alleen een foto van haar gezicht gestuurd dus het was een he le schok om te zien dat ze nagenoeg even lang was als mij.
Ik val ook niet op lange vrouwen. Klein maar fijn voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |