Hoe oud ben je dan? En hoe oud is je vriendin?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:24 schreef JohnShooter het volgende:
Leeftijdverschil is toch niet zo'n probleem?
Ik 40 en zij net 30.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? En hoe oud is je vriendin?
Ben je Marokkaan?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Za3ma ik heb een relatie met een kind. Dan kan je zo'n reacties verwachten
Je neukt een 17 jarige. Fijn dat je er zo boos om wordt. Lekker labielquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Za3ma ik heb een relatie met een kind. Dan kan je zo'n reacties verwachten
Dit weet ik, ik bedoel zo'n blonde snol die er maar wat bijloppt en stoer denkt te zijn maar gewoon gebruikt wordt. Iedereen kent wel zo'n chickquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ze is geen Marokkaanse. Ik ben Marokkaanse.
Pardon?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je neukt een 17 jarige. Fijn dat je er zo boos om wordt. Lekker labiel
Misschien ben ik dat wel?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit weet ik, ik bedoel zo'n blonde snol die er maar wat bijloppt en stoer denkt te zijn maar gewoon gebruikt wordt. Iedereen kent wel zo'n chick
Dacht dat je vrijgezel was?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Moet kunnen. Ik ben bijna 28 en mijn vriend wordt bijna 18.
Omdat ik met Marokkanen opgegroeid benquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan ze3ma? Waarom wil iedereen Marokkaan zijn?
So what? Ik gebruik toch ook geen Nederlandse woorden als ik Marokkaans praat omdat ik tussen Nederlanders opgegroeid ben?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat ik met Marokkanen opgegroeid ben
Ja, kendrick heet die.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit weet ik, ik bedoel zo'n blonde snol die er maar wat bijloppt en stoer denkt te zijn maar gewoon gebruikt wordt. Iedereen kent wel zo'n chick
Zo kan je het ook zien natuurlijkquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Iedereen is moslim. Alleen weten ze dat nog niet.
Je praat toch niet met accent hè?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat ik met Marokkanen opgegroeid ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |