Daar zit sls in, toch?quote:Op donderdag 6 april 2017 13:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
Stimorol, jarenlang shampoo van Yes To. Sinds maand shampoo (in zeepvorm) van Lush. Maar steil haar wordt gewoon snel vettig helaas.
Ja, en toch werkt dat niet bij me.quote:Op donderdag 6 april 2017 14:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee klopt. Minder wassen toch. Je haar went eraan.
Bij mij welquote:Op donderdag 6 april 2017 14:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, en toch werkt dat niet bij me.
Hoe dankbaar en nederig moet ik nou nog meer zijn.quote:Op donderdag 6 april 2017 14:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Vind dit een mooie reminder. Voor iedereen.
[ afbeelding ]
Nederig jegens je vriend!!!quote:Op donderdag 6 april 2017 14:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe dankbaar en nederig moet ik nou nog meer zijn.
Het is geen ruziequote:Op donderdag 6 april 2017 14:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, nog ruzie dus. Ben je koppig? Of is hij dat?
Vind je je werk niets meer aan?quote:Op donderdag 6 april 2017 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is geen ruzie![]()
Heb gewoon geen zin om bepaalde dingen te bespreken. Ben moe, lui en alles wat komt kijken bij het haten van je werk.
Nee. Ga volgende week elders solliciteren.quote:Op donderdag 6 april 2017 14:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Vind je je werk niets meer aan?
Mis je uitdaging?quote:Op donderdag 6 april 2017 14:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ga volgende week elders solliciteren.
Verveel mij te erg.
Ja, zeer zeker. Heb het idee ook steeds dommer te worden. Daarnaast is de omgeving waarin ik werk niet geheel aan mij besteed, het zijn mensen die van elders (buiten kantoor) komen en de wijze waarop zij in hun werk staan matcht niet met de mijne.quote:
Herkenbaar. Heb jij het ook dat je al heel snel en vaak uitdaging mist? Alsof niks echt je niveau is?quote:Op donderdag 6 april 2017 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, zeer zeker. Heb het idee ook steeds dommer te worden. Daarnaast is de omgeving waarin ik werk niet geheel aan mij besteed, het zijn mensen die van elders (buiten kantoor) komen en de wijze waarop zij in hun werk staan matcht niet met de mijne.
HBO niveau is niet bijzonder hoog dus nee, maar ik doe nu mbo niveau dus heb vaak het gevoel gek te worden uit verveling.quote:Op donderdag 6 april 2017 14:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb jij het ook dat je al heel snel en vaak uitdaging mist? Alsof niks echt je niveau is?
Dat begrijp ik. Ik overweeg een master te gaan doen omdat ik echt uitdaging mis.quote:Op donderdag 6 april 2017 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HBO niveau is niet bijzonder hoog dus nee, maar ik doe nu mbo niveau dus heb vaak het gevoel gek te worden uit verveling.
Ga solliciteren op HBO. Vanaf daar kan ik wel verder.
Ik wil een leuke echtgenoot en dan reizenquote:Op donderdag 6 april 2017 15:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Ik overweeg een master te gaan doen omdat ik echt uitdaging mis.
Je vriend? Of niet leuk genoeg?quote:Op donderdag 6 april 2017 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil een leuke echtgenoot en dan reizen
Ik weet het echt niet.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je vriend? Of niet leuk genoeg?
Wallah zelfs dat weet ik niet.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je zit even in een dipje. Ik merk het.
Lol. Lijkt op een tekening van mijn neefjequote:Op donderdag 6 april 2017 15:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dit tafeltje (ga het gebruiken als nachtkastje in mijn toekomstige huis) net besteld.
[ afbeelding ]
Lelijk.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dit tafeltje (ga het gebruiken als nachtkastje in mijn toekomstige huis) net besteld.
[ afbeelding ]
Sowieso! Wanneee je wil, ben over 2 weeken een weekje vrij... we appen wel😘😜quote:Op donderdag 6 april 2017 13:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wanneer gaan we daten? Je houdt van Marokkaanse vrouwen toch?
quote:Op donderdag 6 april 2017 15:50 schreef VAS het volgende:
[..]
Sowieso! Wanneee je wil, ben over 2 weeken een weekje vrij... we appen wel😘😜
Goed hoor. DRUK met werk en vrijdag een HEUSE deadline, maar ik moet rustig blijven. Heb behoefte aan cocaïne nu. I need it. Grapje he. Gewoon rustig blijven.quote:
Woow, wil je gelijk week met me spenderen dan? Laten we beginnen met 1 date?quote:Op donderdag 6 april 2017 15:50 schreef VAS het volgende:
[..]
Sowieso! Wanneee je wil, ben over 2 weeken een weekje vrij... we appen wel😘😜
Ja he. Heb alles in garage staan. Bijna klaar met mijn gehele inboedel. Dan kan ik beginnen met inboedel voor huis Marokko.quote:
Hahah. Wat voor een deadline. Wat voor een werk deed je ookal weer ?quote:Op donderdag 6 april 2017 15:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Goed hoor. DRUK met werk en vrijdag een HEUSE deadline, maar ik moet rustig blijven. Heb behoefte aan cocaïne nu. I need it. Grapje he. Gewoon rustig blijven.
quote:in m"n borst is een bobbel ontdekt die er niet in hoort, moet een echo laten maken en shit. Maar pff rot feeling.
Ik dm je even.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:55 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hahah. Wat voor een deadline. Wat voor een werk deed je ookal weer ?
Ik wilde je al opkomen zoeken, hamkaa.
Ik kom net terug van de arts, zit er echt door heen.
[..]
Niet meteen zorgen makenquote:Op donderdag 6 april 2017 15:55 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hahah. Wat voor een deadline. Wat voor een werk deed je ookal weer ?
Ik wilde je al opkomen zoeken, hamkaa.
Ik kom net terug van de arts, zit er echt door heen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |