SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink![]()
BOem Boem Boem.quote:Op donderdag 6 april 2017 01:08 schreef Tuned22 het volgende:
Wist niet of ie explicit was maar zo te horen niet
De straat ken ik al sinds de jaren 70. Had wel goede Surinaamse vriend maar die is gesneuveld.quote:
Rook je die zooi in huisquote:Op donderdag 6 april 2017 01:24 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik ga Jonko draaien voor de volgende.
Knoflook ook.quote:Op donderdag 6 april 2017 01:32 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Bllll dan nog... je ruikt die weeïge lucht al op 1 km afstand
MoeMoe land.quote:Op donderdag 6 april 2017 01:46 schreef Tuned22 het volgende:
Dit was m'n laatste Pietnog 2 Glory Days te gaan en dan weer weekend
quote:Op donderdag 6 april 2017 01:51 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vind 'm nog steeds beste van KLF maar ik spoor niet.
quote:
quote:
quote:
Beter van niet.quote:Op donderdag 6 april 2017 08:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
Koffietijd, goed idee
Goed plan.quote:
Mogguhquote:
quote:
ja was vreemd wakker worden zonder gele vlekken te zienquote:
quote:
jij spoort niet hèquote:
dat is dan toch extra genieten!quote:Op donderdag 6 april 2017 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
Dat was een hectische ochtend. Brand in de parkeerkelder op het werk, gebouw moest ontruimd worden. Daarna nog 2 gesprekken en nu vrij. Dat ben ik niet gewend op een donderdag.
quote:
Shiva! Supquote:
Depend For Women. Dé hulp, die je af en toe nodig hebt.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
ja was vreemd wakker worden zonder gele vlekken te zien
Dat is zeker zo.quote:Op donderdag 6 april 2017 13:34 schreef just me het volgende:
[..]
jij spoort niet hè
[..]
dat is dan toch extra genieten!
QFTquote:
quote:Op donderdag 6 april 2017 14:13 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Aardappelbeeldhouwer lijkt me best een leuk beroep
dat heet kokquote:Op donderdag 6 april 2017 14:13 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Aardappelbeeldhouwer lijkt me best een leuk beroep
Lekker lekker manquote:
Jij gaat geniale muziek draaien?quote:
quote:Op donderdag 6 april 2017 17:05 schreef tailfox het volgende:
2 roosteraars al wachtend op eggs zijn antwoord
ymorgen van 8 tot 10quote:Op donderdag 6 april 2017 17:10 schreef EggsTC het volgende:
ik beloof niets.dus ik zou er geen geld op zetten.
quote:
quote:Op donderdag 6 april 2017 17:10 schreef EggsTC het volgende:
ik beloof niets.dus ik zou er geen geld op zetten.
quote:
quote:Programma van vandaag
17:30:00 - 19:30 DJ EggsTC - Misschien Morgen. Maar zet er geen geld op
vanaf 8 staat al een djquote:Op donderdag 6 april 2017 17:18 schreef EggsTC het volgende:
Nee nee, zeker niet om half 6, dat gaat gewoon niet. If uberhaupt, dan pas vanaf 8 of 9
Kijk eens op het roosterquote:Op donderdag 6 april 2017 17:18 schreef EggsTC het volgende:
Nee nee, zeker niet om half 6, dat gaat gewoon niet. If uberhaupt, dan pas vanaf 8 of 9
Je stond niet op het rooster hoorquote:Op donderdag 6 april 2017 17:26 schreef EggsTC het volgende:
Dan wellicht van 22 maar moet nog kijken of dat gaat lukken.
Dat bedoelde ik eigenlijk wel zo'n beetjequote:Op donderdag 6 april 2017 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet!Jij blijft gewoon en gaat zo draaien!
![]()
ik denk dat Melting en Eggs eventueel daar wel een issue mee zouden kunnen hebbenquote:
Joh!quote:Op donderdag 6 april 2017 17:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk wel zo'n beetje
18:00 dan tot 20quote:Op donderdag 6 april 2017 17:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik denk dat Melting en Eggs eventueel daar wel een issue mee zouden kunnen hebben
quote:Programma van vandaag
17:45 - 19:00 DJ Knokkels - This Is The Voice ... Of Knokkels
19:00 - 21:00 Dj Melting - Movie hits
Ik hoop dat die jingle het begin wordt van een leuke set ervaringenquote:
Ik heb vandaag positief nieuws gehad. Je weet wat ik bedoel, denk ik....quote:Op donderdag 6 april 2017 17:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoop dat die jingle het begin wordt van een leuke set ervaringen
quote:Op donderdag 6 april 2017 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb vandaag positief nieuws gehad. Je weet wat ik bedoel, denk ik....
Ik heb geeeeeeen ideequote:Op donderdag 6 april 2017 17:54 schreef Elfletterig het volgende:
Gaat Voice het thema worden, Knokkels?
Ik zat al wat te zoeken, maar er is niet zo veel muziek met voice in de titel. Dus doe vooral lekker je dingquote:Op donderdag 6 april 2017 17:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb geeeeeeen idee![]()
ach ja waarom niet
a capella. Da's ook voicequote:Op donderdag 6 april 2017 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat al wat te zoeken, maar er is niet zo veel muziek met voice in de titel. Dus doe vooral lekker je ding
quote:
Niet echt hequote:
Het hele oeuvre van Cappella kan ookquote:Op donderdag 6 april 2017 18:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
a capella. Da's ook voice
Speaking of which. Ik heb een leuke gevonden.
Iedere DJ heeft z'n trademark-bands; ik kan dat natuurlijk moeilijk ontkennen.quote:
whehehe ik zat er aan te denken netquote:Op donderdag 6 april 2017 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het hele oeuvre van Cappella kan ook
Ik heb ook nog wel een track van Anticappella voor je. Zijprojectje van dezelfde mensen achter Cappella.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe ik zat er aan te denken netmaar max 3, 4
![]()
2 dit uur, de rest dan later
Anticappella, serieus? Tofquote:Op donderdag 6 april 2017 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een track van Anticappella voor je. Zijprojectje van dezelfde mensen achter Cappella.
Ik heb sowieso geen idee of de mannen achter Cappella nog actief zijn. Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Anticappella, serieus? TofTijd niets gehoord van ze
Die zijn aan het rentenierenquote:Op donderdag 6 april 2017 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen idee of de mannen achter Cappella nog actief zijn. Ik betwijfel het.
Dít ga ik niet redden. Die dictie van Christopher Walkenquote:
quote:Op donderdag 6 april 2017 18:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dít ga ik niet redden. Die dictie van Christopher Walken
Huilende Rappers, een Noisia sideprojectquote:
quote:Op donderdag 6 april 2017 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik word nu ultiem op de proef gesteld om te blijven luisteren.... - ik ontvang zojuist een pakketje; een PSB-fanclubboek met bonus-cd met unieke tracks....
stereoluisterenquote:Op donderdag 6 april 2017 18:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik blijf nog even luisteren. Ik draai die cd-single om 19:00 uur wel
quote:Op donderdag 6 april 2017 18:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik blijf nog even luisteren. Ik draai die cd-single om 19:00 uur wel
Forgive him Melting, for he didn't take your show into accountquote:
quote:Op donderdag 6 april 2017 18:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Forgive him Melting, for he didn't take your show into account
Ja, eerst mijn show doorkomen hequote:
quote:Op donderdag 6 april 2017 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
Ik luister wel hoor, maar zit ondertussen even te lezen
quote:Op donderdag 6 april 2017 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent toch weer bij de voicebox aangekomen, zie ik?
quote:Op donderdag 6 april 2017 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
Binnenkort re-issues met bonusmateriaal (o.a. niet eerder uitgebrachte tracks / versies) van 5 Pet Shop Boys-albums
Heb net een fanclubboek met bonus-cd ontvangen. Bij sommige albums komt zelfs een dubbele bonus-disc. Wordt echt leuk...quote:
quote:Op donderdag 6 april 2017 18:51 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Afbeelding open in nieuw tabblad.
Ik moet nog koffie halen. Mijn koffie was opquote:
quote:Op donderdag 6 april 2017 18:51 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Afbeelding open in nieuw tabblad.
quote:Op donderdag 6 april 2017 18:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moet nog koffie halen. Mijn koffie was op
Ik ga ineens veel harder door de koffie heen, weird.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:56 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
2e keer in een korte tijd.
Dat noem ik slechte planning.
Smakelijk en veel plezierquote:Op donderdag 6 april 2017 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels, bedankt weer!![]()
Ik ga eten en moet zo weg. Tot gauw
Alstuquote:
Jeujquote:
Sluit ik me bij aanquote:
quote:Op donderdag 6 april 2017 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij is vorig jaar gestorven.![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Burt_Kwouk
mumblemublemubmlequote:Op donderdag 6 april 2017 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Rambo als film bestaat niet eens!
First blood!
quote:Op donderdag 6 april 2017 19:09 schreef knokkels het volgende:
Sorry, ik kon de hoofdrolspeler niet verstaan. Hij mompelt ook zo
VredigeDiaanManquote:
of die jaquote:
Het is vandaag raden uit welke film het nummer komt.quote:
Ja ik had het door inmiddels.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is vandaag raden uit welke film het nummer komt.
Alleen de filmtitel is voldoende.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar ben niet zo goed in filmmuziek...![]()
quote:Op donderdag 6 april 2017 19:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga kijken wat ik voor jullie kan raden.
Goede avond peace.quote:
Best wel camp, die filmquote:Op donderdag 6 april 2017 19:16 schreef Diaan73 het volgende:
Nog nooit gezien die film, dus ook dit ken ik niet.
als de rust hier wederkeert wel jaquote:Op donderdag 6 april 2017 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond peace.
Leuk dat je meeluistert.
Bedtijd!quote:Op donderdag 6 april 2017 19:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
als de rust hier wederkeert wel ja![]()
kids zijn nogal druk
Ik denk dat ik oversla....quote:Op donderdag 6 april 2017 19:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Best wel camp, die filmNiet wereldschokkend, maar meer cult
Je zou hem eens moeten kijken
De één gaat nu douchen, de ander leren. Hebben we in ieder geval 10 minuten even rust.quote:
Ik las levenquote:Op donderdag 6 april 2017 19:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De één gaat nu douchen, de ander leren. Hebben we in ieder geval 10 minuten even rust.
Arnie had nogal big gunsquote:
With the help of a magic ticket, a young film fan is transported into the fictional world of his favorite action film character.quote:
Het neemt wel alle filmcliché's uit die tijd op de hak, zoals dat als je op een auto schiet en zelfs alleen maar de kofferbak raakt, dat-ie meteen helemaal ontploft enzo.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
With the help of a magic ticket, a young film fan is transported into the fictional world of his favorite action film character.
quote:Op donderdag 6 april 2017 19:21 schreef MadMaster het volgende:
Kom ik naar huis voor Morricone en zo, krijgen we deze herrie...
quote:Op donderdag 6 april 2017 19:21 schreef MadMaster het volgende:
Ook goedenavondquote:Op donderdag 6 april 2017 19:21 schreef MadMaster het volgende:
ik was laatst wat voiceovers aan het luisteren.. Het stukjequote:
kwam er in voor. Alleen sprak ze het per ongeluk verkeerd uit:quote:I did it on purpose
quote:I did it on porpoise
Madquote:Op donderdag 6 april 2017 19:21 schreef MadMaster het volgende:
Komt zo ook wel rustigere muziek hoor.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook goedenavond![]()
Ik ben het wel met je eens trouwens.Herrie.
Ah!quote:Op donderdag 6 april 2017 19:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik was laatst wat voiceovers aan het luisteren.. Het stukje
[..]
kwam er in voor. Alleen sprak ze het per ongeluk verkeerd uit:
[..]
Dennis Hopper als een evil bastardquote:
Dat kan straks ook nog.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:25 schreef knokkels het volgende:
Ik moet nog even naar de winkel, eten enzulks. Maar muziek. Keuzes Keuzes
AH is tot 22:00 uur open, maar dat ik wel laat om nog wat te eten.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:25 schreef knokkels het volgende:
Ik moet nog even naar de winkel, eten enzulks. Maar muziek. Keuzes Keuzes
Ik heb die film nog nooit gezien in z'n geheel.quote:
Je hoeft niet zo te schreeuwen.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
jA KUT, TE LAAT MET MIJN EDIT! _o-
Maar dan zonder caps!
Sorry ToT, ik dacht er ook aanquote:Op donderdag 6 april 2017 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
jA KUT, TE LAAT MET MIJN EDIT! _o-
Maar dan zonder caps!
Ja die ene met dat varken dat verliefd op 'm was!quote:Op donderdag 6 april 2017 19:29 schreef knokkels het volgende:
Oh dit was die ene van die kikker toch?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |