quote:Programma van vandaag
17:45 - 19:00 DJ Knokkels - This Is The Voice ... Of Knokkels
19:00 - 21:00 Dj Melting - Movie hits
Ik hoop dat die jingle het begin wordt van een leuke set ervaringenquote:
Ik heb vandaag positief nieuws gehad. Je weet wat ik bedoel, denk ik....quote:Op donderdag 6 april 2017 17:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoop dat die jingle het begin wordt van een leuke set ervaringen
quote:Op donderdag 6 april 2017 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb vandaag positief nieuws gehad. Je weet wat ik bedoel, denk ik....
Ik heb geeeeeeen ideequote:Op donderdag 6 april 2017 17:54 schreef Elfletterig het volgende:
Gaat Voice het thema worden, Knokkels?
Ik zat al wat te zoeken, maar er is niet zo veel muziek met voice in de titel. Dus doe vooral lekker je dingquote:Op donderdag 6 april 2017 17:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb geeeeeeen idee![]()
ach ja waarom niet
a capella. Da's ook voicequote:Op donderdag 6 april 2017 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat al wat te zoeken, maar er is niet zo veel muziek met voice in de titel. Dus doe vooral lekker je ding
quote:
Niet echt hequote:
Het hele oeuvre van Cappella kan ookquote:Op donderdag 6 april 2017 18:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
a capella. Da's ook voice
Speaking of which. Ik heb een leuke gevonden.
Iedere DJ heeft z'n trademark-bands; ik kan dat natuurlijk moeilijk ontkennen.quote:
whehehe ik zat er aan te denken netquote:Op donderdag 6 april 2017 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het hele oeuvre van Cappella kan ook
Ik heb ook nog wel een track van Anticappella voor je. Zijprojectje van dezelfde mensen achter Cappella.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe ik zat er aan te denken netmaar max 3, 4
![]()
2 dit uur, de rest dan later
Anticappella, serieus? Tofquote:Op donderdag 6 april 2017 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een track van Anticappella voor je. Zijprojectje van dezelfde mensen achter Cappella.
Ik heb sowieso geen idee of de mannen achter Cappella nog actief zijn. Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Anticappella, serieus? TofTijd niets gehoord van ze
Die zijn aan het rentenierenquote:Op donderdag 6 april 2017 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen idee of de mannen achter Cappella nog actief zijn. Ik betwijfel het.
Dít ga ik niet redden. Die dictie van Christopher Walkenquote:
quote:Op donderdag 6 april 2017 18:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dít ga ik niet redden. Die dictie van Christopher Walken
Huilende Rappers, een Noisia sideprojectquote:
quote:Op donderdag 6 april 2017 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik word nu ultiem op de proef gesteld om te blijven luisteren.... - ik ontvang zojuist een pakketje; een PSB-fanclubboek met bonus-cd met unieke tracks....
stereoluisterenquote:Op donderdag 6 april 2017 18:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik blijf nog even luisteren. Ik draai die cd-single om 19:00 uur wel
quote:Op donderdag 6 april 2017 18:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik blijf nog even luisteren. Ik draai die cd-single om 19:00 uur wel
Forgive him Melting, for he didn't take your show into accountquote:
quote:Op donderdag 6 april 2017 18:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Forgive him Melting, for he didn't take your show into account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |