http://www.parool.nl/opin(...)oor-holman~a4483255/quote:“Ik snap niet waar Holman het lef vandaan haalt dit te schrijven. Nog minder snap ik waarom Het Parool de column gewoon geplaatst heeft. Blijkbaar is seksisme in de media zo geïnstitutionaliseerd en genormaliseerd dat niet eens wordt opgemerkt wat voor seksistische en ronduit gore column Holman schrijft.
Dat deze columns in het publieke debat geaccepteerd worden, baart mij extreme zorgen, want mijn verhaal staat niet op zichzelf.
We willen niet dat dan één van ons nog een keer verbaal aangerand wordt in een grote krant. Bovendien praat je tegen mijn mond en niet tegen mijn vagina.
Er is geen enkel scenario waarin Holmans column goed is. Lezers die het ermee oneens zijn, vinden het goor, lezers die het met Holman eens zijn, worden bemoedigd in slecht gedrag.”
Ah, daar hebben we de eerste seksueel gefrustreerde boze witte man al. Het gelijk van Anne Fleur wordt wederom bevestigd. En dat al binnen één post.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:49 schreef Grems het volgende:
Verbaal aangerand![]()
Als Thierry haar nu eens gewoon goed zou nemen dan zat haar vagijn ook niet meer zo vol zand.
Fleurtje is overduidelijk geobsedeerd door Thierry, jammer dat ie geen miljardair is anders was haar 50 shades fantasie compleet.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de eerste seksueel gefrustreerde boze witte man al. Het gelijk van Anne Fleur wordt wederom bevestigd. En dat al binnen één post.
Ik weet niet of Theodor vrienden heeft.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Is er nou geen vriend(in), broer/zus, vader/moeder die eens zegt neem toch even wat afstand van social media?
Ik heb het natuurlijk over Dekker.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet of Theodor vrienden heeft.
Gelukkig heeft Anne-Fleur jou nog om haar eer te verdedigen.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de eerste seksueel gefrustreerde boze witte man al. Het gelijk van Anne Fleur wordt wederom bevestigd. En dat al binnen één post.
Pappa's prinsesje heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 5 april 2017 18:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Is er nou geen vriend(in), broer/zus, vader/moeder die eens zegt neem toch even wat afstand van social media?
Waarom is het dan onterecht als Dekker dat nog eens aanhaalt?quote:Op woensdag 5 april 2017 18:02 schreef Metalfrost het volgende:
Ik vind dat ze zich onterecht uit richting Holman.
Ten eerste: hij laat het niveau van het schrijfsel weten in de titel van de column.
Vrijheid van meningsuiting geeft je de vrijheid om seksistische dingen te zeggen. Dekker wil dan ook niet dat het verboden wordt. Ze vraagt zich hoogstens af waarom een krant als het Parool daar een podium aan geeft.quote:Ten tweede: aan vrijheid van meningsuiting op papier is niks seksistisch aan. Je leest het omdat het je interesse heeft wat een ander te vertellen heeft. Vind je het minder interessant, dan klik / tap je op iets anders. Simpel zat.
En hij maakt haar belachelijk door te zeggen dat ze waarschijnlijk graag 'fascistische corpsballen' neukt. Dat is waar ze op reageert. Het lijkt me best terecht als iemand kortaf reageert wanneer hij of zij op zo'n manier afgezeken wordt.quote:Ten derde: er worden vergelijkingen getroffen met de wijze waarop Dekker zich presenteert aan het publiek. Holman refereert hier naar zijn vroegere jeugdmomenten waarin hij gelijkenissen treft met mensen die ook bekend stonden aan dergelijk gedrag en presentatie. Holman erkent hierdoor het karakter van Dekker, iets wat bijna een compliment zou kunnen afgeven.
Een nationale krant is geen social media.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Het zegt veel over jou dat je zo'n opmerking alleen maar ziet als een manier om bij een vrouw in het broekje te komen.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Anne-Fleur jou nog om haar eer te verdedigen.Wist je dat vrouwen er helemaal niet van onder de indruk zijn wanneer je ze op een voetstuk plaatst?
Zeg dat tegen Theo van Gogh.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:15 schreef Tocadisco het volgende:
Is er nou helemaal niemand die haar ooit heeft uitgelegd dat woorden ook aan inflatie onderhevig kunnen zijn?
Ze zit niet meer bij GL.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:21 schreef remlof het volgende:
Terecht commentaar van Dekker.
Ik zie haar nog wel in het parlement komen voor GL.
En dan heeft ze eindelijk een klant, gaat ze jankenquote:
daarom..quote:Op woensdag 5 april 2017 17:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Even opgezocht wie dat is, maar ze ziet er vrij onrandbaar uit.
Sommige mensen mogen dan van mening zijn dat buiten de ring het buitenland begint, maar dat maakt het parool nog geen nationale krant.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Een nationale krant is geen social media.
Daar doet Holman dan ook gewoon aan mee. Haar gedrag is vrij rationeel bezien uit het oogpunt van de beginnende opiniemaker die naamsbekendheid wil.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:55 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:
Leuk stuk van Holman, niks mis mee. Anne-Fleur is natuurlijk bang dat ze nu ze eenmaal aandacht kreeg dat men uitgekeken is op haar na haar 15 minutes of fame. Dus die grijpt alles aan om het zolang mogelijk te laten duren.
Haar gedrag is schandalig. Oproepen tot steniging en dan janken over een ander? Laat dat wijf lekker eerst es naar zichzelf kijken met d'r schele kop als resultaat van jarenlang wegkijken.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:06 schreef Monolith het volgende:
. Haar gedrag is vrij rationeel bezien uit het oogpunt van de beginnende opiniemaker die naamsbekendheid wil.
Ze krijgt precies wat ze wil, jij werkt er ook aan mee. Welke andere jonge opiniemaker krijgt bijvoorbeeld zoveel topics op Fok?quote:Op woensdag 5 april 2017 19:08 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:
[..]
Haar gedrag is schandalig. Oproepen tot steniging en dan janken over een ander? Laat dat wijf lekker eerst es naar zichzelf kijken met d'r schele kop als resultaat van jarenlang wegkijken.
lol, wist niet dat het daarom draaide.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:13 schreef Monolith het volgende:
Ze krijgt precies wat ze wil, jij werkt er ook aan mee. Welke andere jonge opiniemaker krijgt bijvoorbeeld zoveel topics op Fok?
Dan moet je beter lezen, want dat is namelijk exact hetgeen ik stelde in de post waar je op reageerde.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:15 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:
[..]
lol, wist niet dat het daarom draaide.
De boodschap die ze verkondigt blijft verrot hoor.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:16 schreef Monolith het volgende:
Dan moet je beter lezen, want dat is namelijk exact hetgeen ik stelde in de post waar je op reageerde.
Alsof dat relevant is in het echte levenquote:Op woensdag 5 april 2017 19:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze krijgt precies wat ze wil, jij werkt er ook aan mee. Welke andere jonge opiniemaker krijgt bijvoorbeeld zoveel topics op Fok?
Is het nou een marginaal randfiguur of een jonge opiniemaker die precies krijgt wat ze wil en continu in de spotlights staat?quote:Op woensdag 5 april 2017 19:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zijn marginale randfiguren die wanhopig proberen in de spotlights te staan en daarbij worden geholpen door de (sociale) media.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Is het nou een marginaal randfiguur of een jonge opiniemaker die precies krijgt wat ze wil en continu in de spotlights staat?
Dit was een tijdje terug een trend op twitter tegen feministen die het opvatten als een oordeel over hun uiterlijk ipv een statement dat de man in kwestie geen verkrachter is.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:19 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:
[..]
Denk ook wel dat je er een aantal SOA's aan overhoudt bij dat wijf.
U kent het fenomeen ironie en sarcasme als stijlmiddel niet?quote:Op woensdag 5 april 2017 17:49 schreef Ryon het volgende:
Goed stuk van Anne Fleur. Holman maakt een misser en Anne Fleur schiet het balletje er zeer professioneel in.
Tijd voor Holman om zijn columns nog eens kritisch te bekijken voordat hij op SEND drukt.
Die vraag kun je beter aan jezelf stellen.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:34 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
U kent het fenomeen ironie en sarcasme als stijlmiddel niet?
Dan gaat ze dat vrij goed af.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:31 schreef Monolith het volgende:
Het zijn marginale randfiguren die wanhopig proberen in de spotlights te staan en daarbij worden geholpen door de (sociale) media.
Dat kan Holman helemaal niet. Holman is een door Theo van Gogh omhooggevallen nietsnut die zichzelf met slechte stukjes belangrijk maakt.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:34 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ja, wie leest die stukjes van Holman dan ook...quote:Op woensdag 5 april 2017 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan Holman helemaal niet. Holman is een door Theo van Gogh omhooggevallen nietsnut die zichzelf met slechte stukjes belangrijk maakt.
Gelukkig schrijft hij niet voor de NRC of de Volkskrant.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wie leest die stukjes van Holman dan ook....
Nee idd, NRC komt weer met een stukje dat het nu toch echt wel tijd begint te worden dat we delen van de sharia overnemen in ons burgerlijk wetboek, en daar reageert Holman dan weer op...quote:Op woensdag 5 april 2017 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Gelukkig schrijft hij niet voor de NRC of de Volkskrant.
Je bedoelt die partij waarvan ze onlangs haar lidmaatschap heeft opgezegd?quote:Op woensdag 5 april 2017 18:21 schreef remlof het volgende:
Terecht commentaar van Dekker.
Ik zie haar nog wel in het parlement komen voor GL.
quote:Op woensdag 5 april 2017 19:49 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Theodor Holman
Anne Fleur Dekker
/thread
Het 'boze witte mannen' discours gebruikenquote:Op woensdag 5 april 2017 17:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Helemaal waar!quote:Op woensdag 5 april 2017 20:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik vind het schofferend voor alle vrouwen die ooit daadwerkelijk aangerand zijn.
Het is inderdaad een enorm slechte column.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Het is ook een belachelijke column. Prima dat hij het met Dekker oneens is, maar dit raakt kant noch wal.
Jij begrijptquote:Op woensdag 5 april 2017 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan Holman helemaal niet. Holman is een door Theo van Gogh omhooggevallen nietsnut die zichzelf met slechte stukjes belangrijk maakt.
Ik word doodmoe van die Anne Fleur, trouwens. En ik vrees dat Wierd Duk gelijk gaat krijgen. Die schreef laatst op Twitter dat ze zich nu heeft gevestigd als opiniemaker en dat we nog veel van haar gaan horen...quote:Mijn moeder was ook een Gudrun en een Anne Fleur. Had mijn moeder wapens gehad, dan had ze die zeker gebruikt. Zag ze een Japanner op straat, dan had ze zin die 'net zo te martelen' als de 'Jappen' haar hadden gemarteld. Mamma was volstrekt radicaal.
(...) Met mijn moeder kon je ook goed praten, maar je moest wel goed weten dat een redenering met een andere uitkomst dan die zij voor ogen had, per definitie voor haar een vorm van fascisme was.
Alles beter dan Annefleur de binair denkende simpelextremist. Wat een idioot wijf, met de waarheid in pacht...quote:Op woensdag 5 april 2017 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar, het is karaktermoord, zoals zij zelf probeert te plegen op Baudet. Ik ben geen fan van Baudet, rare rechtse kwast. Maar ook Annefleur gaat niet in op argumenten. Ergo: stijlfiguur ironie en sarcasme.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:26 schreef Buurtzwaan het volgende:
Ondanks dat ik niks met haar ideeën op heb, kan ik haar in deze toch geen ongelijk geven. Over een man zou zo'n soortgelijk stuk nooit geschreven zijn. Ik snap dat mensen het verontwaardigd radicaal toontje van Anne Fleur niet aanstaat en haar daarom niet serieus nemen. Alleen zie je in het stuk van deze columnist dat haar niet serieus nemen wordt gelinkt aan haar seksuele escapdes. Hij gaat niet in op de argumenten van de Anne Fleur, nee. hij gaat plat praten over dat Anne Fleur wel van die rechtse types wil neuken.
Dit dus, Anne Fleur wordt de Sylvana van extreem linksquote:Op woensdag 5 april 2017 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
Anne Fleur reageert eigenlijk precies zoals Holman in zijn column al voorspelt als hij het over z'n moeder heeft:
[..]
Ik word doodmoe van die Anne Fleur, trouwens. En ik vrees dat Wierd Duk gelijk gaat krijgen. Die schreef laatst op Twitter dat ze zich nu heeft gevestigd als opiniemaker en dat we nog veel van haar gaan horen...
De Sylvana van extreem links?quote:Op woensdag 5 april 2017 23:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit dus, Anne Fleur wordt de Sylvana van extreem links![]()
Haar populariteit zal alleen maar groeien de komende tijd
Gefeliciteerd met het bevestigen van het domme seksisme afkomstig van de boze, blanke man in de eerste post van het topic.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:49 schreef Grems het volgende:
Verbaal aangerand![]()
Als Thierry haar nu eens gewoon goed zou nemen dan zat haar vagijn ook niet meer zo vol zand.
Boze blanke man? Nee joh, ik gun deze boze, blanke meid het in vervulling komen van haar overduidelijke fantasie. Dan zou ze ook niet meer zo boos zijn.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het bevestigen van het domme seksisme afkomstig van de boze, blanke man in de eerste post van het topic.
En opnieuw hetzelfde soort domme seksisme. Het zou tot kunst verheven moeten worden anno 2017.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:43 schreef Grems het volgende:
[..]
Boze blanke man? Nee joh, ik gun deze boze, blanke meid het in vervulling komen van haar overduidelijke fantasie. Dan zou ze ook niet meer zo boos zijn.
Dat is verbale aanranding.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:49 schreef Grems het volgende:
Verbaal aangerand![]()
Nogal een devaluatie van het concept aanranden, niet? Waarom maken we er niet gewoon meteen verkrachting van?quote:Op donderdag 6 april 2017 00:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat is verbale aanranding.
Vrouwen vernederen
Is zelfs de term "verbaal" al te moeilijk? Man man man.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:47 schreef Grems het volgende:
[..]
Nogal een devaluatie van het concept aanranden, niet?
En dan in een ander topic weer fulmineren over de buitenlanders die onze banen en vrouwen komen inpikken. Met het gebrek aan IQ wat nodig is om zo seksistisch te zijn is die bezorgdheid waarschijnlijk wel enigszins terecht.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:48 schreef Fascination het volgende:
Seksisme is niet echt een onderwerp dat je op fok kunt bespreken, blijkt maar weer. Mijn god, wat een reacties.
Nee hoor, devaluatie blijkbaar wel. Aanranding is een serieus misdrijf, door huilconcepten als verbale aanranding te verzinnen doe je af aan de ernst van een legitiem probleem.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Is zelfs de term "verbaal" al te moeilijk? Man man man.
Ik had het over verbaal aanranden. Dat is met woorden vrouwen sexueel aanspreken, verbaal vernederen onder het motto: "daar moet een piemel in... en dan is ze genezen'quote:Op donderdag 6 april 2017 00:47 schreef Grems het volgende:
[..]
Nogal een devaluatie van het concept aanranden, niet? Waarom maken we er niet gewoon meteen verkrachting van?
Je snapt het dus echt niet.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:51 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee hoor, devaluatie blijkbaar wel. Aanranding is een serieus misdrijf, door huilconcepten als verbale aanranding te verzinnen doe je af aan de ernst van een legitiem probleem.
Theodor Holman is een dikke pinda, dus eigenlijk is Anne Fleur als witte supremacist aan het haten op minderheden.quote:Op woensdag 5 april 2017 20:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het 'boze witte mannen' discours gebruikenTypisch extreemlinkse retoriek.
ach gut de schijn van politieke correctheid van discriminerende lieden....quote:Op donderdag 6 april 2017 00:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Theodor Holman is een dikke pinda, dus eigenlijk is Anne Fleur als witte supremacist aan het haten op minderheden.
Wat een drama zeg, zo'n opiniestukje. Dan moeten we Fleurtje maar meteen oppakken met haar waslijst aan twitterhaat en ludieke dreigementen.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik had het over verbaal aanranden. Dat is met woorden vrouwen sexueel aanspreken, verbaal vernederen onder het motto: "daar moet een piemel in... en dan is ze genezen'
quote:Op woensdag 5 april 2017 18:23 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat een stuk stront zoals Herman Tongerloo nog aandacht krijgt. Die man kan niks en denkt als wannabe-columnist alles te kunnen en mogen zeggen. Schandalige literaire verpulpering. Weg met die amateur.
Natuurlijk snap je het niet. Je mist die sociale intelligentie...quote:Op donderdag 6 april 2017 00:59 schreef Grems het volgende:
[..]
Wat een drama zeg, zo'n opiniestukje. Dan moeten we Fleurtje maar meteen oppakken met haar waslijst aan twitterhaat en ludieke dreigementen.
Met een opinie is niets mis, met een flinke portie haat ook niet, maar als mensen op ras, afkomst of sekse gaan spelen heb je eigenlijk automatisch verloren.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:59 schreef Grems het volgende:
[..]
Wat een drama zeg, zo'n opiniestukje.
Theodor kan toch nooit een boze witte man zijn? Anne Fleur is wel een boze witte vrouw.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ach gut de schijn van politieke correctheid van discriminerende lieden....
pinda is een beledigende term, maar dat snap je natuurlijk niet
quote:Op donderdag 6 april 2017 01:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Natuurlijk snap je het niet. Je mist die sociale intelligentie...
Ik ken genoeg GL-radicaaltjes om te weten dat Holman zeer waarschijnlijk gelijk heeft met zijn schrijvenquote:Op donderdag 6 april 2017 01:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Met een opinie is niets mis, met een flinke portie haat ook niet, maar als mensen op ras, afkomst of sekse gaan spelen heb je eigenlijk automatisch verloren.
Als je zo seksistisch bent ingesteld zie je al je seksistische vooroordelen ook weer snel bevestigd worden, ja. Dat kan ik me nog wel voorstellen.quote:Op donderdag 6 april 2017 01:04 schreef Grems het volgende:
[..]
[..]
Ik ken genoeg GL-radicaaltjes om te weten dat Holman zeer waarschijnlijk gelijk heeft met zijn schrijven
Welk seksisme? Mannen doen dit net zo goed, alleen erkennen we dan eerder dat het om een gestoorde, seksueel gefrustreerde stalker gaat.quote:Op donderdag 6 april 2017 01:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je zo seksistisch bent ingesteld zie je al je seksistische vooroordelen ook weer snel bevestigd worden, ja. Dat kan ik me nog wel voorstellen.
Genoeg voorbeelden van zijn boosheden. En of hij wit is, is niet van belang.quote:Op donderdag 6 april 2017 01:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Theodor kan toch nooit een boze witte man zijn? Anne Fleur is wel een boze witte vrouw.
Dat vind ik nou ook.quote:Op woensdag 5 april 2017 23:43 schreef Nintex het volgende:
Holman herkent er het extreme linkse gedrag van de RAF in en maakt een sprongetje naar actievoerders die het in eerste instantie niet slecht bedoelen (Gudrun, zijn moeder), maar uiteindelijk te ver gaan in de haat voor de 'vijand' en daarin zichzelf verliezen. Zijn column is sterk.
Haar column is vrij zwak, omdat ze niet snapt welk (cynische) punt hij probeert te maken en het staat notabene in de titel: "Afschuwelijke oude mannencolumn"
twitter:annefleurdd twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 14:51:17Bovendien praat je tegen mijn mond en niet tegen mijn vagina. - Hallo Parool, waarom vinden jullie seksisme OK? https://t.co/nv5aNNZTS6 reageer retweet
is niet iets wat normaal is. Maar gebeurt veel.quote:Op donderdag 6 april 2017 01:26 schreef DrDentz het volgende:
Half uurtje uit Nazomergasten S01E05 met Sietske Bergsma, waarin ze aan Theodor Holman uitlegt wat de manipulatietactiek 'gaslighting' is, hoe die werkt en wie er misbruik van maken. Leerzaam!
Interresant.quote:Op donderdag 6 april 2017 01:26 schreef DrDentz het volgende:
Half uurtje uit Nazomergasten S01E05 met Sietske Bergsma, waarin ze aan Theodor Holman uitlegt wat de manipulatietactiek 'gaslighting' is, hoe die werkt en wie er misbruik van maken. Leerzaam!
Rot op met je frame,als.je het hebt over generaliseren en discriminatie. Is de term boze blanke man zowel discriminatie als seksisme.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het bevestigen van het domme seksisme afkomstig van de boze, blanke man in de eerste post van het topic.
En vinden! Wat dat betreft is haar missie geslaagd. Maar dat komt wel door haar geile bekje. Als een lelijke oude kerel boze tweets verstuurd maakt niemand zich daar druk over en komt hij zeker niet op televisie en in de krant.quote:
Op het parool kun je zien welke stukjes veel gelezen worden. En dat zijn vaak die van Holmanquote:Op woensdag 5 april 2017 19:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wie leest die stukjes van Holman dan ook....
Wie heeft dit opgepikt de Anne Fleur hype? Hoe begon het? Ik snap niet dat er zoveel aandacht word besteed aan iemand met een beetje radicale provenceeerde mening alsof dat heel bijzonder is.quote:Op donderdag 6 april 2017 08:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
En vinden! Wat dat betreft is haar missie geslaagd. Maar dat komt wel door haar geile bekje. Als een lelijke oude kerel boze tweets verstuurd maakt niemand zich daar druk over en komt hij zeker niet op televisie en in de krant.
Haar mening is totaal niet interessant maar haar uiterlijk wel. Het is toch een aantrekkelijke jonge vrouw. Uiteindelijk domineren vooral fantasieen (van mannen) over hoe dit vrouwtje eens goed aangepakt en gepenetreerd moet worden en op die manier haar plaats weer moet leren kennen. Door zowel Links (Pauw, Klaver) als Rechts (Holman, FOK!).quote:Op donderdag 6 april 2017 08:35 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Wie heeft dit opgepikt de Anne Fleur hype? Hoe begon het? Ik snap niet dat er zoveel aandacht word bestaat aan iemand met een beetje radicale provenceeerde mening alsof datheel bijzonder is.
ja en natuurlijk heftig terug erop reageren/proveceren olie op het vuur gooien. Slaat nergens op heel saai eigenlijk.quote:Op donderdag 6 april 2017 08:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Haar mening is totaal niet interessant maar haar uiterlijk wel. Het is toch een aantrekkelijke jonge vrouw. Uiteindelijk domineren vooral fantasieen (van mannen) over hoe dit vrouwtje eens goed aangepakt en gepenetreerd moet worden en op die manier haar plaats weer moet leren kennen. Door zowel Links (Pauw, Klaver) als Rechts (Holman, FOK!).
Het gaat puur om seks. Niemand interesseert zich voor de mening van een 20-jarig wereldvreemd wicht.
Voor jou wel. Voor mannen, en zeker de wat oudere mannen met meer macht absoluut niet. Voor hen is het absoluut opwindend. Geloof me dat Holman er een slinger aan heeft gegeven toen AF hem beschuldigde van verbale aanranding. Met haar bekje en haar neuspiercing..quote:Op donderdag 6 april 2017 08:40 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja en natuurlijk heftig terug erop reageren/proveceren olie op het vuur gooien. Slaat nergens op heel saai eigenlijk.
ja vreemd en fascinerend wel.quote:Op donderdag 6 april 2017 08:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voor jou wel. Voor mannen, en zeker de wat oudere mannen met meer macht absoluut niet.
quote:Op donderdag 6 april 2017 08:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zelf kan ik er ook nauwelijks genoeg van krijgen.
quote:Op woensdag 5 april 2017 19:34 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
van extase? Van Anne? Van het effect?quote:Op donderdag 6 april 2017 08:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zelf kan ik er ook nauwelijks genoeg van krijgen.
Het is gewoon interessant, opwindend. Niet alleen voor mij natuurlijk. Het is niet voor niets dat er zoveel topics en reacties hierop zijn. Zeker 3000 hier op FOK! Hoeveel voor de aanslagen in de Russische metro? 200? Dus ik ben niet de enige.quote:Op donderdag 6 april 2017 08:43 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
van extase? Van Anne? Van het effect?
Opmerkelijk ja.quote:Op donderdag 6 april 2017 08:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is gewoon interessant, opwindend. Niet alleen voor mij natuurlijk. Het is niet voor niets dat er zoveel topics en reacties hierop zijn. Zeker 3000 hier op FOK! Hoeveel voor de aanslagen in de Russische metro? 200? Dus ik ben niet de enige.
Ook fijn dat in deze politieke discussie het woord vagina toch heel vaak gebruikt wordt. Zelfs door vrouwen.quote:Op donderdag 6 april 2017 08:47 schreef Status het volgende:
Ben het wel met haar eens. Hier natuurlijk niet, want veel kansloze kereltjes die nog nooit een vagina van dichtbij hebben gezien.En zo ook die dikke Theodor. Gewoon vies wat 'ie schrijft. Dat ie zich aanbied ook nog, brrrr.
AF heeft in zoverre wel gelijk dat mannen haar dus verbaal kunnen nemen door publiekelijk in de (sociale) media haar op haar plaats te zetten. Het is een (zeer) abstracte vorm van verkrachting of sex. Daarom ook niet zo interessant voor de minder intelligente mannen, die kunnen dat verband niet goed leggen.quote:
Ja precies en ze verwoord het dan miss een beetje grof/hard maarja het is zoals het is. Maarja ze word steeds meer getergd dat word nog wat..quote:Op donderdag 6 april 2017 08:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
AF heeft in zoverre wel gelijk dat mannen haar dus verbaal kunnen nemen door publiekelijk in de (sociale) media haar op haar plaats te zetten. Het is een (zeer) abstracte vorm van verkrachting of sex. Daarom ook niet zo interessant voor de minder intelligente mannen, die kunnen dat verband niet goed leggen.
Emancipatie werkt twee kanten op. Ik ben tegen vrouwonvriendelijkheid, maar vind de column niet zo erg als Anne-Fleur wil doen geloven.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:04 schreef Status het volgende:
Ik vind het iig verschrikkelijk. Hekel aan vrouwonvriendelijkheid en het is nog overal. Hier in het topic ook duidelijk te zien.
Ik ben ook een vrouw en vind het verschrikkelijk hoe sommige vrouwen zich gedragen. Daarmee doel ik dus op types zoals Anne en Sylvana.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:04 schreef Status het volgende:
Ik vind het iig verschrikkelijk. Hekel aan vrouwonvriendelijkheid en het is nog overal. Hier in het topic ook duidelijk te zien.
Oh Anne Fleur, ik heb je zo gemist.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:48 schreef Warsaw het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.parool.nl/opin(...)oor-holman~a4483255/
als reactie op:
http://www.parool.nl/opin(...)nnencolumn~a4481402/
Mooie quote voor de Anne Fleur kalender 2017.quote:Op donderdag 6 april 2017 07:01 schreef wolkentoetje het volgende:
[ afbeelding ]twitter:annefleurdd twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 14:51:17Bovendien praat je tegen mijn mond en niet tegen mijn vagina. - Hallo Parool, waarom vinden jullie seksisme OK? https://t.co/nv5aNNZTS6 reageer retweet
Over de kwaliteit van die column heeft ze wel een punt, ze mist alleen volledig het punt door te pleiten voor censuur.quote:Op donderdag 6 april 2017 08:43 schreef DustPuppy het volgende:
Je kunt over haar zeggen wat je wilt, maar hierin in Anne-Fleur gewoon gelijk.
De column van Holman is werkelijk beneden alle peil.
Fixed.quote:
ah vandaar dat ze zo traag van begrip lijkt te zijn, meeste mensen registreren geluid met hun oren namelijk.quote:Op donderdag 6 april 2017 07:01 schreef wolkentoetje het volgende:
[ afbeelding ]twitter:annefleurdd twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 14:51:17Bovendien praat je tegen mijn mond en niet tegen mijn vagina. - Hallo Parool, waarom vinden jullie seksisme OK? https://t.co/nv5aNNZTS6 reageer retweet
Anne Fleur komt op mij over als passief agressief terwijl ze soms echt wel een punt heeft maar zelf doet ze gewoon ook enorm passief agressief.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouw en vind het verschrikkelijk hoe sommige vrouwen zich gedragen. Daarmee doel ik dus op types zoals Anne en Sylvana.
Dat geschreeuw de hele tijd over hoe zielig ze wel niet zijn, kom op zeg.
Eerst doen ze zich voor als stoere wijven en vervolgens gaan ze huilen en betichten ze anderen van ongewenst gedrag. Bijzonder hoe dat alleen bij dit soort dames voorkomt en ze niet aan zelfreflectie kunnen doen. Het ligt namelijk per definitie altijd aan een ander, en dan met voorkeur bij "boze witte mannen".
Dit gedrag lijkt op het gedrag op de kleuterschool:
Juf, hij slaat mij..
En wat heb jij gedaan? Niets
En vervolgens blijkt dat er een hele geschiedenis van bagger aan vooraf is gegaan.
En tongzoenen? Mag dat wel met haar vagina? Want die kop raak ik met mijn tong niet aan, hoor.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:05 schreef NgInE het volgende:
[..]
Mooie quote voor de Anne Fleur kalender 2017.
Bedankt voor deze informatie.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En tongzoenen? Mag dat wel met haar vagina? Want die kop raak ik met mijn tong niet aan, hoor.
quote:Op donderdag 6 april 2017 10:38 schreef NgInE het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie.
De elven dansen in de kring
Midden in het bos
Oh wee, wat is dit?
Diamante sterren,
Maken met hun schijnsel
Anne Fleur,
Hun elven koningin.
Maar volgens BadderHaring heb je een rot kop. Hij heeft dan ook geen smaak.
Ik vind haar vooral kwetsend en verwijtend, terug naar de kern van haar betoog:quote:Op donderdag 6 april 2017 10:35 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Anne Fleur komt op mij over als passief agressief terwijl ze soms echt wel een punt heeft maar zelf doet ze gewoon ook enorm passief agressief.
Bron?quote:Op donderdag 6 april 2017 10:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
maar stapt vervolgens doodleuk in een vliegtuig van Sunweb richting Spanje voor een welverdiende vakantie...
Kunst is een zeer overschat iets. Zeker als het op het schrijven van liedjes en gedichten aankomt.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2017 10:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral kwetsend en verwijtend, terug naar de kern van haar betoog:
iedereen is rechts en niemand zorgt voor het milieu en voor de dieren.
Daar schiet het bij mij al in het verkeerde keelgat, ze tiert en blert maar stapt vervolgens doodleuk in een vliegtuig van Sunweb richting Spanje voor een welverdiende vakantie...
Kunst is even waardevol als degene die de waarde ervan schat.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kunst is een zeer overschat iets. Zeker als het op het schrijven van liedjes en gedichten aankomt.
Dat is het hele probleem van GroenLinks. Terwijl het qua vergezicht de enige partij is die snapt waar de maatschappij heen moet.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:48 schreef LLgetikt het volgende:
[..]Ze slaat gewoon door geen probleem voor iets te staan wat je belangrijk vind maarja.. ze maakt zichzelf een karikatuur dat heeft ze niet zo door denk ik
.
Precies.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:50 schreef NgInE het volgende:
[..]
Kunst is even waardevol als degene vindt die de waarde ervan schat.
Dat was makkelijker dan dat ik dacht.quote:
Ja precies en dat werkt gewoon niet/averechts.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem van GroenLinks. Terwijl het qua vergezicht de enige partij is die snapt waar de maatschappij heen moet.
Alleen hun korte termijn maatregelen kloppen niet met dat vergezicht. Blijven te veel in hun neo-liberale en milieugekkie dogma's hangen om echt verder te kunnen.
Jouw instemming met mijn wijziging ook.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:51 schreef NgInE het volgende:
[..]
Dat was makkelijker dan dat ik dacht.
Sneaky! Dat had ik helemaal niet gezien.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jouw instemming met mijn wijziging ook.
Kijk maar op haar eigen instagram...quote:
DWDD materiaal, absoluut.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:55 schreef LLgetikt het volgende:
Maar we zijn alle getuige van het begin van een carrière op tv/politiek van Anne Fleur.
Nieuwe vaste tafelgast.. etc etc.
Nee hoor, deze dame is geestesziek. Ze is niet puur en eerlijk in haar keuzes, wie wil daar nu mee geassocieerd worden?quote:Op donderdag 6 april 2017 10:55 schreef LLgetikt het volgende:
Maar we zijn alle getuige van het begin van een carrière op tv/politiek van Anne Fleur.
Nieuwe vaste tafelgast.. etc etc.
Natuurlijk is ze niet realistisch; die meid is 22. Wel knap dat ze zo veel media aandacht trekt.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee hoor, deze dame is geestesziek. Ze is niet puur en eerlijk in haar keuzes, wie wil daar nu mee geassocieerd worden?
Daarnaast is ze zo wispelturig als de pest, dus van een langdurige samenwerking is IMO nooit sprake, ruzies en meningsverschillen zullen haar parten blijven spelen. Zie haar reactie op GL nadat zij ten strijde trok. Haar verwachtingspatroon is niet realistisch.
DWDD verdwijnt spoedig van de TV, compleet uitgemolken. Vara zit compleet op een eilandje en snappen niets van wat er gaande is buiten de grachtengordel. Volgens mij hebben ze een wurgcontact met van Nieuwkerk.quote:
Niet dat ik dat ook wil hoorquote:Op donderdag 6 april 2017 11:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee hoor, deze dame is geestesziek. Ze is niet puur en eerlijk in haar keuzes, wie wil daar nu mee geassocieerd worden?
Daarnaast is ze zo wispelturig als de pest, dus van een langdurige samenwerking is IMO nooit sprake, ruzies en meningsverschillen zullen haar parten blijven spelen. Zie haar reactie op GL nadat zij ten strijde trok. Haar verwachtingspatroon is niet realistisch.
Media aandacht die haar in haar verdere carriere linksom of rechtsom negatief gaat achtervolgen.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:34 schreef NgInE het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze niet realistisch; die meid is 22. Wel knap dat ze zo veel media aandacht trekt.
Een inconsequenter schreeuwerige linksmens dus? DWDD kan daar prima mee omgaan.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Awww...niet opeens dood gaan Anne Fleur!quote:Op donderdag 6 april 2017 11:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Media aandacht die haar in haar verdere carriere linksom of rechtsom negatief gaat achtervolgen.
Toch worden dit soort types over het algemeen niet erg oud, de kans is groot dat ze zich een keer dodelijk verslikt in een koekje bij het lezen van het Parool.
Wordt nog steeds angstaanjagend goed bekeken anders. En dat eiland kent de VARA al decennia. Het is hetzelfde beperkte denkwereldje wat ze ook ten tijde van Kopspijkers al hadden, alleen kon je daar soms nog bij glimlachen.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
DWDD verdwijnt spoedig van de TV, compleet uitgemolken. Vara zit compleet op een eilandje en snappen niets van wat er gaande is buiten de grachtengordel. Volgens mij hebben ze een wurgcontact met van Nieuwkerk.
DWDD is niet meer wat het ooit geweest was, het was al een tijdje erg slecht maar door die Halina van Reijn is het helemaal bagger geworden.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een inconsequenter schreeuwerige linksmens dus? DWDD kan daar prima mee omgaan.
Of ze word juist veel erger.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:39 schreef NgInE het volgende:
[..]
Awww...niet opeens dood gaan Anne Fleur!
Ik denk dat wij haar mee gaan maken als gematigd-linkse 30-jarige. Dan komt ze weer op tv en zegt ze dat ze toch wel spijt heeft van bepaalde uitspraken uit het verleden enzo.
https://nl.linkedin.com/in/anne-fleur-dekker-8b0a8842quote:Op donderdag 6 april 2017 11:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Heeft zij ook werk of zo? Wat doet ze eigenlijk?
Ach nee joh, dat zijn van die terroristjes die juist uit de media proberen te blijven.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:40 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Of ze word juist veel erger.
Gaat ze Thierry aanvallen met verf ofzo om een statement te maken![]()
Wat een lief gedicht voor zo'n dame die volgens mij gewoon altijd agressief is en verontwaardigtquote:Op donderdag 6 april 2017 11:48 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ach nee joh, dat zijn van die terroristjes die juist uit de media proberen te blijven.
Als ik door jouw haar streel,
Anne Fleur,
Dan voel ik de zachtheid van de nymphen.
Jouw ogen zijn portalen naar de Groene Wouden die groeien buiten tijd.
Je lippen bewegen ritmisch mee met de vlagen van de wind.
Ik zou je graag willen vertellen,
Dat ik veel van jouw uitspraken erg onhandig vind.
Maar dat is het bijzondere; ze ziet er zo lief uit. Je vraagt je dan toch af waar dat allemaal vandaan komt.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:48 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Wat een lief gedicht voor zo'n dame die volgens mij gewoon altijd agressief is en verontwaardigt
Maar misschien wel op de oplossing, die hardheid en woede beantwoorden met poëzie en liefde. Met name van de boze witte mannen.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:48 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Wat een lief gedicht voor zo'n dame die volgens mij gewoon altijd agressief is en verontwaardigt
Idd ze kijkt heel lief en opzich ook onschuldig bij vlagenquote:Op donderdag 6 april 2017 11:51 schreef NgInE het volgende:
[..]
Maar dat is het bijzondere; ze ziet er zo lief uit. Je vraagt je dan toch af waar dat allemaal vandaan komt.
Ik snap haar verontwaardiging over bepaalde zaken, zo mag alleen wel eens wat media training volgen ofzo.
Haha ja miss.. naja is allemaal maar vreemdquote:Op donderdag 6 april 2017 11:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar misschien wel op de oplossing, die hardheid en woede beantwoorden met poëzie en liefde. Met name van de boze witte mannen.
Laat haar eerst een training doen bij de GGZ.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:51 schreef NgInE het volgende:
[..]
Maar dat is het bijzondere; ze ziet er zo lief uit. Je vraagt je dan toch af waar dat allemaal vandaan komt.
Ik snap haar verontwaardiging over bepaalde zaken, ze mag alleen wel eens wat media training volgen ofzo.
quote:Op donderdag 6 april 2017 11:46 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
https://nl.linkedin.com/in/anne-fleur-dekker-8b0a8842
Ze ziet er lief uit?quote:Op donderdag 6 april 2017 11:53 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Idd ze kijkt heel lief en opzich ook onschuldig bij vlagenmaarja dat is gewoon de buitenkant..
Hypedame is het, of ze blijft aspiraties houden om haar punt te maken op wat voor manier dan ook.
Ik denk dat ze graag de wereld wil veranderen. Ze snapt niet dat niet iedereen interesse heeft in haar politiek. En ze is boos dat alt-rechts zo gegroeid is, maar doet er weinig aan om daar een passend tegengeluid tegenover te zetten.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:53 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Idd ze kijkt heel lief en opzich ook onschuldig bij vlagenmaarja dat is gewoon de buitenkant..
Hypedame is het, of ze blijft aspiraties houden om haar punt te maken op wat voor manier dan ook.
meid van de straatquote:Op donderdag 6 april 2017 11:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Broodjes verkopen in een kiosk.
bij vlagen hequote:Op donderdag 6 april 2017 11:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze ziet er lief uit?
Ik vind haar uitstraling nog het meest weg hebben van een woeste stier, inclusief neusring.
Anne Fleur is niet gek, Anne Fleur is naïef.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Laat haar eerst een training doen bij de GGZ.
En als ze milieu-activist blijfteen training bij Greenpeace zodat ze weet dat je 24/7 voor het milieu bent en niet even vakantie kunt nemen van je standpunten om een vliegtuig te pakken naar een ordinaire zonbestemming.
Daar is maar 1 passend antwoord op:quote:Op donderdag 6 april 2017 11:58 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik denk dat ze graag de wereld wil veranderen. Ze snapt niet dat niet iedereen interesse heeft in haar politiek. En ze is boos dat alt-rechts zo gegroeid is, maar doet er weinig aan om daar een passend tegengeluid tegenover te zetten.
Dit is iemand die doorgedraaid is, zo'n iemand moet je beschermen. Al die dingen ook op haar twitter dat is aardig radicaal.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:58 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik denk dat ze graag de wereld wil veranderen. Ze snapt niet dat niet iedereen interesse heeft in haar politiek. En ze is boos dat alt-rechts zo gegroeid is, maar doet er weinig aan om daar een passend tegengeluid tegenover te zetten.
Dat is veel beter dan: Verbeter de wereld, roep op tot geweld.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar is maar 1 passend antwoord op:
Verbeter de wereld begin bij jezelf.
Een echte milieuactivist stapt niet in een vliegtuig. Gaat niet naar een land waar stieren voor volksvertier mishandeld en gedood worden.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:59 schreef NgInE het volgende:
[..]
Anne Fleur is niet gek, Anne Fleur is naïef.
En ik vind dat ze zo een vakantie best verdient, met al die haatmail die ze waarschijnlijk elke dag krijgt.
quote:Op donderdag 6 april 2017 12:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar Anne is de enige niet, misschien kunnen ze een groep samenstellen speciaal voor deze narcisten. Ik kan zo wat mensen opnoemen die een uitnodiging kunnen krijgen voor deelname.
Peter Jan Rens
Sylvana Simons
Anne Fleur Dekker
Halina van Reijn
Erik van Muiswinkel
Dries Roelvink
Ma Hazes
Patricia Paay
Peter RRRRR. de Vries
Gebruiken we de loods van Utopia, zetten we ze erin en DWDD van de buis, zodat we welke avond rustig kunnen kijken of deze figuren al vorderingen maken.
Dat lijk erg op een kort, dystopisch verhaal dat ik in het vorige Anne Fleur topic had gepost.quote:Op donderdag 6 april 2017 12:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een echte milieuactivist stapt niet in een vliegtuig. Gaat niet naar een land waar stieren voor volksvertier mishandeld en gedood worden.
Maar zo denkt onze Anne niet. Anne denkt alleen aan zichzelf.
Anne zit vol woede en frustratie, en dit uit ze in elke vorm van media-aandacht die ze maar kan krijgen, dat alleen is een reden om haar geestelijke welzijn in de gaten te houden.
Maar Anne is de enige niet, misschien kunnen ze een groep samenstellen speciaal voor deze narcisten. Ik kan zo wat mensen opnoemen die een uitnodiging kunnen krijgen voor deelname.
Peter Jan Rens
Sylvana Simons
Anne Fleur Dekker
Halina van Reijn
Erik van Muiswinkel
Dries Roelvink
Ma Hazes
Patricia Paay
Gebruiken we de loods van Utopia, zetten we ze erin en DWDD van de buis, zodat we welke avond rustig kunnen kijken of deze figuren al vorderingen maken.
quote:Op donderdag 6 april 2017 08:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
AF heeft in zoverre wel gelijk dat mannen haar dus verbaal kunnen nemen door publiekelijk in de (sociale) media haar op haar plaats te zetten. Het is een (zeer) abstracte vorm van verkrachting of sex. Daarom ook niet zo interessant voor de minder intelligente mannen, die kunnen dat verband niet goed leggen.
Oeh la la!quote:Op donderdag 6 april 2017 12:19 schreef StaceySinger het volgende:
Anne Fleur Dekker de "veganist"
van haar twitter![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |