http://www.parool.nl/opin(...)oor-holman~a4483255/quote:“Ik snap niet waar Holman het lef vandaan haalt dit te schrijven. Nog minder snap ik waarom Het Parool de column gewoon geplaatst heeft. Blijkbaar is seksisme in de media zo geïnstitutionaliseerd en genormaliseerd dat niet eens wordt opgemerkt wat voor seksistische en ronduit gore column Holman schrijft.
Dat deze columns in het publieke debat geaccepteerd worden, baart mij extreme zorgen, want mijn verhaal staat niet op zichzelf.
We willen niet dat dan één van ons nog een keer verbaal aangerand wordt in een grote krant. Bovendien praat je tegen mijn mond en niet tegen mijn vagina.
Er is geen enkel scenario waarin Holmans column goed is. Lezers die het ermee oneens zijn, vinden het goor, lezers die het met Holman eens zijn, worden bemoedigd in slecht gedrag.”
Ah, daar hebben we de eerste seksueel gefrustreerde boze witte man al. Het gelijk van Anne Fleur wordt wederom bevestigd. En dat al binnen één post.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:49 schreef Grems het volgende:
Verbaal aangerand![]()
Als Thierry haar nu eens gewoon goed zou nemen dan zat haar vagijn ook niet meer zo vol zand.
Fleurtje is overduidelijk geobsedeerd door Thierry, jammer dat ie geen miljardair is anders was haar 50 shades fantasie compleet.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de eerste seksueel gefrustreerde boze witte man al. Het gelijk van Anne Fleur wordt wederom bevestigd. En dat al binnen één post.
Ik weet niet of Theodor vrienden heeft.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Is er nou geen vriend(in), broer/zus, vader/moeder die eens zegt neem toch even wat afstand van social media?
Ik heb het natuurlijk over Dekker.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet of Theodor vrienden heeft.
Gelukkig heeft Anne-Fleur jou nog om haar eer te verdedigen.quote:Op woensdag 5 april 2017 17:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de eerste seksueel gefrustreerde boze witte man al. Het gelijk van Anne Fleur wordt wederom bevestigd. En dat al binnen één post.
Pappa's prinsesje heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 5 april 2017 18:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Is er nou geen vriend(in), broer/zus, vader/moeder die eens zegt neem toch even wat afstand van social media?
Waarom is het dan onterecht als Dekker dat nog eens aanhaalt?quote:Op woensdag 5 april 2017 18:02 schreef Metalfrost het volgende:
Ik vind dat ze zich onterecht uit richting Holman.
Ten eerste: hij laat het niveau van het schrijfsel weten in de titel van de column.
Vrijheid van meningsuiting geeft je de vrijheid om seksistische dingen te zeggen. Dekker wil dan ook niet dat het verboden wordt. Ze vraagt zich hoogstens af waarom een krant als het Parool daar een podium aan geeft.quote:Ten tweede: aan vrijheid van meningsuiting op papier is niks seksistisch aan. Je leest het omdat het je interesse heeft wat een ander te vertellen heeft. Vind je het minder interessant, dan klik / tap je op iets anders. Simpel zat.
En hij maakt haar belachelijk door te zeggen dat ze waarschijnlijk graag 'fascistische corpsballen' neukt. Dat is waar ze op reageert. Het lijkt me best terecht als iemand kortaf reageert wanneer hij of zij op zo'n manier afgezeken wordt.quote:Ten derde: er worden vergelijkingen getroffen met de wijze waarop Dekker zich presenteert aan het publiek. Holman refereert hier naar zijn vroegere jeugdmomenten waarin hij gelijkenissen treft met mensen die ook bekend stonden aan dergelijk gedrag en presentatie. Holman erkent hierdoor het karakter van Dekker, iets wat bijna een compliment zou kunnen afgeven.
Een nationale krant is geen social media.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Het zegt veel over jou dat je zo'n opmerking alleen maar ziet als een manier om bij een vrouw in het broekje te komen.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Anne-Fleur jou nog om haar eer te verdedigen.Wist je dat vrouwen er helemaal niet van onder de indruk zijn wanneer je ze op een voetstuk plaatst?
Zeg dat tegen Theo van Gogh.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:15 schreef Tocadisco het volgende:
Is er nou helemaal niemand die haar ooit heeft uitgelegd dat woorden ook aan inflatie onderhevig kunnen zijn?
Ze zit niet meer bij GL.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:21 schreef remlof het volgende:
Terecht commentaar van Dekker.
Ik zie haar nog wel in het parlement komen voor GL.
En dan heeft ze eindelijk een klant, gaat ze jankenquote:
daarom..quote:Op woensdag 5 april 2017 17:50 schreef Hyaenidae het volgende:
Even opgezocht wie dat is, maar ze ziet er vrij onrandbaar uit.
Sommige mensen mogen dan van mening zijn dat buiten de ring het buitenland begint, maar dat maakt het parool nog geen nationale krant.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Een nationale krant is geen social media.
Daar doet Holman dan ook gewoon aan mee. Haar gedrag is vrij rationeel bezien uit het oogpunt van de beginnende opiniemaker die naamsbekendheid wil.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:55 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:
Leuk stuk van Holman, niks mis mee. Anne-Fleur is natuurlijk bang dat ze nu ze eenmaal aandacht kreeg dat men uitgekeken is op haar na haar 15 minutes of fame. Dus die grijpt alles aan om het zolang mogelijk te laten duren.
Haar gedrag is schandalig. Oproepen tot steniging en dan janken over een ander? Laat dat wijf lekker eerst es naar zichzelf kijken met d'r schele kop als resultaat van jarenlang wegkijken.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:06 schreef Monolith het volgende:
. Haar gedrag is vrij rationeel bezien uit het oogpunt van de beginnende opiniemaker die naamsbekendheid wil.
Ze krijgt precies wat ze wil, jij werkt er ook aan mee. Welke andere jonge opiniemaker krijgt bijvoorbeeld zoveel topics op Fok?quote:Op woensdag 5 april 2017 19:08 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:
[..]
Haar gedrag is schandalig. Oproepen tot steniging en dan janken over een ander? Laat dat wijf lekker eerst es naar zichzelf kijken met d'r schele kop als resultaat van jarenlang wegkijken.
lol, wist niet dat het daarom draaide.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:13 schreef Monolith het volgende:
Ze krijgt precies wat ze wil, jij werkt er ook aan mee. Welke andere jonge opiniemaker krijgt bijvoorbeeld zoveel topics op Fok?
Dan moet je beter lezen, want dat is namelijk exact hetgeen ik stelde in de post waar je op reageerde.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:15 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:
[..]
lol, wist niet dat het daarom draaide.
De boodschap die ze verkondigt blijft verrot hoor.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:16 schreef Monolith het volgende:
Dan moet je beter lezen, want dat is namelijk exact hetgeen ik stelde in de post waar je op reageerde.
Alsof dat relevant is in het echte levenquote:Op woensdag 5 april 2017 19:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze krijgt precies wat ze wil, jij werkt er ook aan mee. Welke andere jonge opiniemaker krijgt bijvoorbeeld zoveel topics op Fok?
Is het nou een marginaal randfiguur of een jonge opiniemaker die precies krijgt wat ze wil en continu in de spotlights staat?quote:Op woensdag 5 april 2017 19:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zijn marginale randfiguren die wanhopig proberen in de spotlights te staan en daarbij worden geholpen door de (sociale) media.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Is het nou een marginaal randfiguur of een jonge opiniemaker die precies krijgt wat ze wil en continu in de spotlights staat?
Dit was een tijdje terug een trend op twitter tegen feministen die het opvatten als een oordeel over hun uiterlijk ipv een statement dat de man in kwestie geen verkrachter is.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:19 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:
[..]
Denk ook wel dat je er een aantal SOA's aan overhoudt bij dat wijf.
U kent het fenomeen ironie en sarcasme als stijlmiddel niet?quote:Op woensdag 5 april 2017 17:49 schreef Ryon het volgende:
Goed stuk van Anne Fleur. Holman maakt een misser en Anne Fleur schiet het balletje er zeer professioneel in.
Tijd voor Holman om zijn columns nog eens kritisch te bekijken voordat hij op SEND drukt.
Die vraag kun je beter aan jezelf stellen.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:34 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
U kent het fenomeen ironie en sarcasme als stijlmiddel niet?
Dan gaat ze dat vrij goed af.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:31 schreef Monolith het volgende:
Het zijn marginale randfiguren die wanhopig proberen in de spotlights te staan en daarbij worden geholpen door de (sociale) media.
Dat kan Holman helemaal niet. Holman is een door Theo van Gogh omhooggevallen nietsnut die zichzelf met slechte stukjes belangrijk maakt.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:34 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
U kent het fenomeen ironie en sarcasme als stijlmiddel niet?
Ja, wie leest die stukjes van Holman dan ook...quote:Op woensdag 5 april 2017 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan Holman helemaal niet. Holman is een door Theo van Gogh omhooggevallen nietsnut die zichzelf met slechte stukjes belangrijk maakt.
Gelukkig schrijft hij niet voor de NRC of de Volkskrant.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wie leest die stukjes van Holman dan ook....
Nee idd, NRC komt weer met een stukje dat het nu toch echt wel tijd begint te worden dat we delen van de sharia overnemen in ons burgerlijk wetboek, en daar reageert Holman dan weer op...quote:Op woensdag 5 april 2017 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Gelukkig schrijft hij niet voor de NRC of de Volkskrant.
Je bedoelt die partij waarvan ze onlangs haar lidmaatschap heeft opgezegd?quote:Op woensdag 5 april 2017 18:21 schreef remlof het volgende:
Terecht commentaar van Dekker.
Ik zie haar nog wel in het parlement komen voor GL.
quote:Op woensdag 5 april 2017 19:49 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Theodor Holman
Anne Fleur Dekker
/thread
Het 'boze witte mannen' discours gebruikenquote:Op woensdag 5 april 2017 17:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |