quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Pastoor had daar gelijk in iddquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrij achterlijk dat Sparta v Excelsior vrijdag alweer is.
Aad300GODquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:03 schreef Tagliano het volgende:
Deze beelden kunnen dan natuurlijk niet onbesproken blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Haller schiet altijd raak, dus dit is normaal gesproken een goal.Ik weet genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Paul zit nog steeds met een Schøne-trauma.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Die is er alleen als ze tegen Ajax moeten
twitter:Rodney21_ twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 19:10:54RECORD! Sebastian Haller is de buitenlandse speler met de meeste Eredivisie-goals in de historie van FC Utrecht. reageer retweet
Jongeeeeeeeee ik ben er de hele tijdquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul zit nog steeds met een Schøne-trauma.
Oftewel, de ultieme net-niet speler.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:12 schreef Paul het volgende:
twitter:Rodney21_ twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 19:10:54RECORD! Sebastian Haller is de buitenlandse speler met de meeste Eredivisie-goals in de historie van FC Utrecht. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat nou net niet, rare ben jijquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Oftewel, de ultieme net-niet speler.
Net zoiets als recordinternational zijn voor jong-Oranje.
Eeehquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je echt iets kunt, speel je niet lang genoeg bij Utrecht om zoveel goals te maken....
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je echt iets kunt, speel je niet lang genoeg bij Utrecht om zoveel goals te maken....
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom zou hij. Prima op zijn plek bij PSV.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:29 schreef Vasion het volgende:
Locadia zou een leuke opvolger zijn voor Haller.
Dat beweer ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou hij. Prima op zijn plek bij PSV.
Koertquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Koert denkt nog steeds dat Ronaldo goede vrije trappen kan nemen.
Ik was even boodschappen doen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Koert denkt nog steeds dat Ronaldo goede vrije trappen kan nemen.
Goede zaakwaarnemer?quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe komt Elton Acolatse bij Club Brugge terecht???
Die heeft zeker nooit gespeeld bij dat Benfica? Ook zo'n domme keuzequote:Op dinsdag 4 april 2017 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Utrecht is een goede defibrillator voor de talentjes met een krasje. Ould-Chikh schijnt ook kans te maken op een contract.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:48 schreef PicoMMP het volgende:
Tja, Excelsior. Degradatiekandidaat. Als je daar niet van wint...
Helenegodin geen hand gevenquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben blij dat die niet meer bij Vitesse speelt, eng mannetje
Parasiet noem ik hem. Barazite klinkt gewoon nietquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:58 schreef Paul het volgende:
Mensen die haten op Barazite
Niet doorhebben dat hij keigoed is
Dat hij een heel aardige voetballer is geworden staat los van mijn mening over zijn persoonquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:58 schreef Paul het volgende:
Mensen die haten op Barazite
Niet doorhebben dat hij keigoed is
Wat grappig.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Parasiet noem ik hem. Barazite klinkt gewoon niet
Waar is het nou verkeerd gegaan met die jongen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Misschien moet Ajax hem maar weer snel terug nemen
Toen het verstand werd uitgedeeld stond hij achteraan in de rijquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waar is het nou verkeerd gegaan met die jongen?
Ik kijk planet earthquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we om 21.00 uur naar United - Everton kijken
Nergens, hij is gewoon net niet. Is denk ik een goeie voor een Excelsior of Sparta ofzoquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waar is het nou verkeerd gegaan met die jongen?
Kan het helaas niet zienquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komende zondag Twente thuis, altijd lastig amice.
Sowieso!quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel als ze De Kuip stil gaan krijgen?
Hoi Socios!quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Houd je Hoog Catharijne wel een beetje heel dan? Wordt morgen heropend. Genot.
Het is wel te hopen ja.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol, komende weken SPA-EXC, ROD-SPA, SPA-ADO achter elkaar.
Sparta gaat zich veiligspelen, bid ik voor.
Ik vrees voor een doodsaai duel.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
hoop voetbal vandaag
zometeen manunited tegen everton van koeman
hoop dat die mourinho weer op zijn bek gaat
Daar zap ik zo ook maar naar toe danquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
hoop voetbal vandaag
zometeen manunited tegen everton van koeman
hoop dat die mourinho weer op zijn bek gaat
engels voetbal is bijna nooit saaiquote:
Die is het wereldrecord chillen in de lobby aan het neerzetten.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:45 schreef hafcfan het volgende:
Ik weet nog dat Rens mad was dat niemand op Heerenveen rukte. Nu zie je hem nooit meer
Dat komt meer omdat Rens een leven heeft dan dat hij niks meer met Heerenveen heeft volgens mij.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:45 schreef hafcfan het volgende:
Ik weet nog dat Rens mad was dat niemand op Heerenveen rukte. Nu zie je hem nooit meer
Dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
engels voetbal is bijna nooit saai
Engels voetbal is verschrikkelijk zaaddodend.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
engels voetbal is bijna nooit saai
er gaan doelpunten vallen
Hopelijk droogt hij niet uitquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is het wereldrecord chillen in de lobby aan het neerzetten.
Zo ingestort dat team. Streppel-effect maar dan wat verlaat.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:45 schreef hafcfan het volgende:
Veel plezier in het premierleaguetopic!quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
jullie zijn gek man
dat tempo in engeland ligt 3 keer hoger als in nederland
ik verwacht spektakel
Dat kun je bij sommige wedstrijden best verwachten, maar toch niet bij United-Evertonquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
jullie zijn gek man
ik verwacht spektakel
Dat is ook niet bij alle wedstrijden zo.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
jullie zijn gek man
ik verwacht spektakel
ik verklaar dit topic hierbij tot premiertopicquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel plezier in het premierleaguetopic!
Ik, kun je niet lezen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik verklaar dit topic hierbij tot premiertopic
wie heeft daar problemen mee?
Stijn Schaars.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo ingestort dat team. Streppel-effect maar dan wat verlaat.
nee jij schrijft chineesquote:
Ik weet dat hij goed is, maar die kan toch niet het verschil zijn tussen sprankelend voetbal en 4-1 tegen Excelsior en Heracles? Of wel?quote:
Ga maar weg.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee jij schrijft chinees
zolang 422 er geen problemen mee heeft is dit vanaf nu de premiertopic
Fellaini-aidsquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
''Dat tempo''
Die opstelling van United geeft me al honderd keer minder zin om te leven.
ik heb jou naam hier even genoteerd jongequote:
De breedte in de selectie van Heerenveen is niet zo goed. Met alle respect; ze lopen niet over van de middelen. Kobayashi is ook gewoon geen echte controleur, als linkerhalf voor Schaars en samen met V. Amersfoort was het uitstekend. Alleen is Thorsby zo mogelijk nog slechter dan de middenvelders van Achilles '29.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet dat hij goed is, maar die kan toch niet het verschil zijn tussen sprankelend voetbal en 4-1 tegen Excelsior en Heracles? Of wel?
Nou ja daar heb je uiteraard gelijk in maar we hebben het over Excelsior en Heracles... Het is niet alsof die Iniësta in het centrum hebben lopen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De breedte in de selectie van Heerenveen is niet zo goed. Met alle respect; ze lopen niet over van de middelen. Kobayashi is ook gewoon geen echte controleur, als linkerhalf voor Schaars en samen met V. Amersfoort was het uitstekend. Alleen is Thorsby zo mogelijk nog slechter dan de middenvelders van Achilles '29.
Die moet jij toch gespot hebben op de Future Cup destijdsquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie nu pas dat David Luiz meedoet bij Heerenveen.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als de afstemming niet klopt op het middenveld, tsja. Dat heeft met meer te maken dan met alleen naampjes van een wedstrijdformuliertje aflezen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja daar heb je uiteraard gelijk in maar we hebben het over Excelsior en Heracles... Het is niet alsof die Iniësta in het centrum hebben lopen.
Er komt nu vaag iets naar boven.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die moet jij toch gespot hebben op de Future Cup destijds
Deze grap had ik ook zaterdag. Boxquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met een type Ten Hag stonden ze nu wel 4e.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als de afstemming niet klopt op het middenveld, tsja. Dat heeft met meer te maken dan met alleen naampjes van een wedstrijdformuliertje aflezen.
Denk ik niet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met een type Ten Hag stonden ze nu wel 4e.
Wim Jonk vond El Azzouzi beter dan Dolbergquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:05 schreef Tchock het volgende:
Jammer dat El Azzouzi het niet heeft gered bij Sparta. Vond het best een leuke voetballer en hij deed het ook wel aardig in het begin van het seizoen.
Over de gehele selectie en niet alleen 11 man gezien ben ik dat niet met je eens.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hebben 'gewoon' het 4e materiaal van NL.
Wel blij dat Ajax het zoekt in een hoger segment ja.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:08 schreef hafcfan het volgende:
Al is die Larsson wel erg slecht. Goed dat Ajax daar niet in trapte
Jammer dat ik het een beetje druk heb, altijd wel een leuk toernooitje om mee te pakken jaquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik herken hem.
Dit jaar weer futurecup genot
Heeft ook wel echt talent maar hij redt het niet. Sneu.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wim Jonk vond El Azzouzi beter dan Dolberg
Jeugdteam van Ajax is nu niet heel bijzonder toch?quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik herken hem.
Dit jaar weer futurecup genot
Dat mag hoorquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over de gehele selectie en niet alleen 11 man gezien ben ik dat niet met je eens.
Muah bij Fischer lag het er vooral aan dat hij niet echt een positie had waar hij écht goed rendeerde. Hij zat een beetje tussen spits en vleugelspeler in, en daardoor kwam hij bij Ajax niet uit de verf. Ook veel last gehad van zijn blessure.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heeft ook wel echt talent maar hij redt het niet. Sneu.
Dolberg moet ik het ook nog maar van zien hoor. Ben nog steeds bang voor een Fischer-scenario.
Als je het bij Sparta niet haalt heb je niet heel veel talent Johan.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heeft ook wel echt talent maar hij redt het niet. Sneu.
Dolberg moet ik het ook nog maar van zien hoor. Ben nog steeds bang voor een Fischer-scenario.
Neuj, maar de Anderlecht jeugd scouten is altijd lachenquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeugdteam van Ajax is nu niet heel bijzonder toch?
Die 300% en 200% loon op zondag en maandag is wel verleidelijk jaquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jammer dat ik het een beetje druk heb, altijd wel een leuk toernooitje om mee te pakken ja
Gewoon studiequote:Op dinsdag 4 april 2017 21:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die 300% en 200% loon op zondag en maandag is wel verleidelijk ja
Misschien kan Ajax dan weer hun beste speler aantrekken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:12 schreef Brammess het volgende:
[..]
Neuj, maar de Anderlecht jeugd scouten is altijd lachen
Heb net naar Hoffenheim - Bayern gekeken. Verrassende uitslag na een leuke wedstrijd. Dit is niet best inderdaad.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen is gestorven aan aids bij deze abominabele wedstrijd.
Volgens mij raakt hij hem echt helemaal verkeerdquote:
Hoeveel werd het dan? Hoffenheim doet ook nog mee voor een CL ticket toch.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb net naar Hoffenheim - Bayern gekeken. Verrassende uitslag na een leuke wedstrijd. Dit is niet best inderdaad.
1-0quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel werd het dan? Hoffenheim doet ook nog mee voor een CL ticket toch.
Feyenoord gaat niet verliezen morgen. Pakken sowieso wel een punt tegen Kowet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
Rotterdamse ploegen gaan dus verliezen, dat is positief.
Voor Bayern pas het tweede verlies dit jaar.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo verrassend is het nou ook weer niet.
Doelde op diegene die vandaag spelen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Feyenoord gaat niet verliezen morgen. Pakken sowieso wel een punt tegen Kowet.
Hoffenheim speelde ook erg goed in de Allianz Arena en ze draaien sowieso een goede periode.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor Bayern pas het tweede verlies dit jaar.
Vind je het gek met zo'n selectie.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor Bayern pas het tweede verlies dit jaar.
Thiago speelde niet mee vandaag, wel dé man van Bayern. Sanches heeft totaal geen ritme.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n selectie.
Die valt nog wat tegen. Ribery liet in de slotfase als invaller voor hem meer zien.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thiago speelde niet mee vandaag, wel dé man van Bayern. Sanches heeft totaal geen ritme.
Zonde dat die Sanches zo vroeg naar Bayern is gegaan.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thiago speelde niet mee vandaag, wel dé man van Bayern. Sanches heeft totaal geen ritme.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:18 schreef PicoMMP het volgende:
Wij willen Veergod zien
Oh, het ging om Breuer![]()
Wie wil Breuer nou zien?![]()
En anders juichen we voor de andere club uit Zuid Holland.quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:
gaat lekker met de rotterdamse clubs vanavond....
hopelijk gaat het morgenavond beter....
Hij heeft een contract tot 2019quote:Op woensdag 5 april 2017 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk vindt hij geen club na de zomer. Wat een engnek.
Peter Jeltema denk ik.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:46 schreef hafcfan het volgende:
Welke dronkenlap bij Groningen wilde TW hebben?
Dat is van hiv naar tyfus.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu zitten we met het gehandicapte broertje van Davy.
twitter:keeskwakman14 twitterde op woensdag 05-04-2017 om 18:59:33Als @aad300 nog trainer was geweest bij Vitesse had Büttnertje al in de kleedkamer gezeten denk ik.. 🎠🎠. #hervit reageer retweet
Ik zet de TV uit voorzorg pas om 19:30 er op.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag Wim Kieft net alweer heerlijk klagen over United.
Terwijl het al een maand slecht gaat met Sevilla, oh genot.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als Sevilla er af gaat krijgen we vast een Sampaoli-meltdown van de bekende conservatieven.
Dat zegt alles over de wedstrijd.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik stoor me aan die open hoeken in dat Heracles stadion.
Gaan ze de politiek in dan? xDquote:Op woensdag 5 april 2017 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, want Vitesse heeft me toch een partij gecreëerd.
Nee, het was teringsaai. Daarom werd het tijdquote:Op woensdag 5 april 2017 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, want Vitesse heeft me toch een partij gecreëerd.
KNFBquote:Op woensdag 5 april 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:
WTF, Ajax wordt op kanaal 3 uitgezonden?
Wat een onzin.
Genot.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Krul; Johansson, Van Eijden, Wuytens, Haps; Seuntjens, Luckassen, Van Overeem; Jahakbakhsh, Weghorst, Dos Santos
quote:Op woensdag 5 april 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:
Wat een onzin.
WTF! AZ op kanaal 3?!quote:Op woensdag 5 april 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:
Wat een onzin.
Haha, ik ben blij voor je dat je mijn UI zo leuk vind. Je mag er nog een aantal wedstrijden naar kijken.quote:
vindtquote:Op woensdag 5 april 2017 19:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ik ben blij voor je dat je mijn UI zo leuk vind. Je mag er nog een aantal wedstrijden naar kijken.
?quote:Op woensdag 5 april 2017 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je staat 0-1 achter, Hans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |