quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Pastoor had daar gelijk in iddquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrij achterlijk dat Sparta v Excelsior vrijdag alweer is.
Aad300GODquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:03 schreef Tagliano het volgende:
Deze beelden kunnen dan natuurlijk niet onbesproken blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Haller schiet altijd raak, dus dit is normaal gesproken een goal.Ik weet genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Paul zit nog steeds met een Schøne-trauma.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Die is er alleen als ze tegen Ajax moeten
twitter:Rodney21_ twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 19:10:54RECORD! Sebastian Haller is de buitenlandse speler met de meeste Eredivisie-goals in de historie van FC Utrecht. reageer retweet
Jongeeeeeeeee ik ben er de hele tijdquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul zit nog steeds met een Schøne-trauma.
Oftewel, de ultieme net-niet speler.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:12 schreef Paul het volgende:
twitter:Rodney21_ twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 19:10:54RECORD! Sebastian Haller is de buitenlandse speler met de meeste Eredivisie-goals in de historie van FC Utrecht. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat nou net niet, rare ben jijquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Oftewel, de ultieme net-niet speler.
Net zoiets als recordinternational zijn voor jong-Oranje.
Eeehquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je echt iets kunt, speel je niet lang genoeg bij Utrecht om zoveel goals te maken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |