quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Pastoor had daar gelijk in iddquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrij achterlijk dat Sparta v Excelsior vrijdag alweer is.
Aad300GODquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:03 schreef Tagliano het volgende:
Deze beelden kunnen dan natuurlijk niet onbesproken blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Haller schiet altijd raak, dus dit is normaal gesproken een goal.Ik weet genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Paul zit nog steeds met een Schøne-trauma.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Die is er alleen als ze tegen Ajax moeten
twitter:Rodney21_ twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 19:10:54RECORD! Sebastian Haller is de buitenlandse speler met de meeste Eredivisie-goals in de historie van FC Utrecht. reageer retweet
Jongeeeeeeeee ik ben er de hele tijdquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul zit nog steeds met een Schøne-trauma.
Oftewel, de ultieme net-niet speler.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:12 schreef Paul het volgende:
twitter:Rodney21_ twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 19:10:54RECORD! Sebastian Haller is de buitenlandse speler met de meeste Eredivisie-goals in de historie van FC Utrecht. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat nou net niet, rare ben jijquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Oftewel, de ultieme net-niet speler.
Net zoiets als recordinternational zijn voor jong-Oranje.
Eeehquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je echt iets kunt, speel je niet lang genoeg bij Utrecht om zoveel goals te maken....
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je echt iets kunt, speel je niet lang genoeg bij Utrecht om zoveel goals te maken....
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom zou hij. Prima op zijn plek bij PSV.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:29 schreef Vasion het volgende:
Locadia zou een leuke opvolger zijn voor Haller.
Dat beweer ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou hij. Prima op zijn plek bij PSV.
Koertquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Koert denkt nog steeds dat Ronaldo goede vrije trappen kan nemen.
Ik was even boodschappen doen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Koert denkt nog steeds dat Ronaldo goede vrije trappen kan nemen.
Goede zaakwaarnemer?quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe komt Elton Acolatse bij Club Brugge terecht???
Die heeft zeker nooit gespeeld bij dat Benfica? Ook zo'n domme keuzequote:Op dinsdag 4 april 2017 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Utrecht is een goede defibrillator voor de talentjes met een krasje. Ould-Chikh schijnt ook kans te maken op een contract.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:48 schreef PicoMMP het volgende:
Tja, Excelsior. Degradatiekandidaat. Als je daar niet van wint...
Helenegodin geen hand gevenquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben blij dat die niet meer bij Vitesse speelt, eng mannetje
Parasiet noem ik hem. Barazite klinkt gewoon nietquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:58 schreef Paul het volgende:
Mensen die haten op Barazite
Niet doorhebben dat hij keigoed is
Dat hij een heel aardige voetballer is geworden staat los van mijn mening over zijn persoonquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:58 schreef Paul het volgende:
Mensen die haten op Barazite
Niet doorhebben dat hij keigoed is
Wat grappig.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Parasiet noem ik hem. Barazite klinkt gewoon niet
Waar is het nou verkeerd gegaan met die jongen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Misschien moet Ajax hem maar weer snel terug nemen
Toen het verstand werd uitgedeeld stond hij achteraan in de rijquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waar is het nou verkeerd gegaan met die jongen?
Ik kijk planet earthquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we om 21.00 uur naar United - Everton kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |