Ze gaan denk ik erg beroemd worden na het ESC. Wat ik vooral lees in het buitenland (niet over het liedje maar over hun 3):quote:Op zondag 9 april 2017 00:36 schreef ato het volgende:
Ik vind dit het beste live-optreden van hun tot nu toe.
Dit moeten zij ook doen in de halve finale, zaal meekrijgen.
Zij komen enthousiast en minder zielloos over.
Liedje blijft nog steeds Mwoaah, maar zij voeren het perfect uit.
Live komt het beter over.
Ik snap nu waarom het ESC nog steeds dat enorme nichterige gehalte heeft. Tering jantje zeg. Ook al val je op mannen, gedraag je alsjeblieft normaal en niet zo over de top gatverdamme. Neem een voorbeeld aan een Jeroen kijk in de Vegte ofzo, jezus christus.quote:
Zou best kunnen dat het Songfestival een redelijke flop wordt, maar dat ze daarna een contract krijgen aangeboden om internationaal muziek te gaan maken, en dan met échte tekstschrijvers aan de slag kunnen.quote:Op zondag 9 april 2017 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze gaan denk ik erg beroemd worden na het ESC. Wat ik vooral lees in het buitenland (niet over het liedje maar over hun 3):
SO TALENTED
HOLY FUCK HOW?
WOW THESE HARMONIES!!!!
Ze gaan natuurlijk met 3 vingers door naar de finale. Dat eindstuk is niet normaal, zo goed. Je ziet bij dat optreden ook die hele zaal denken FUCK YEAHHHH! Kwaliteit!quote:Op zondag 9 april 2017 00:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat het Songfestival een redelijke flop wordt, maar dat ze daarna een contract krijgen aangeboden om internationaal muziek te gaan maken, en dan met échte tekstschrijvers aan de slag kunnen.
Boeienquote:Op zondag 9 april 2017 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom het ESC nog steeds dat enorme nichterige gehalte heeft. Tering jantje zeg. Ook al val je op mannen, gedraag je alsjeblieft normaal en niet zo over de top gatverdamme. Neem een voorbeeld aan een Jeroen kijk in de Vegte ofzo, jezus christus.
Ik keek omdat het gepost was maar dat was meteen de laatste keerquote:Op zondag 9 april 2017 00:44 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Boeien. Kijk er dan niet naar. Ik vind hem soms ook irritant hysterisch, maar ieder z'n manier toch.
Ik moet juist om hem lachen, is ook een imago.quote:Op zondag 9 april 2017 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom het ESC nog steeds dat enorme nichterige gehalte heeft. Tering jantje zeg. Ook al val je op mannen, gedraag je alsjeblieft normaal en niet zo over de top gatverdamme. Neem een voorbeeld aan een Jeroen kijk in de Vegte ofzo, jezus christus.
Rokjes mogen wel uit bohhhquote:Op zondag 9 april 2017 01:19 schreef Cyan9 het volgende:
Mooi hoe ze de zaal mee proberen te krijgen. Dat maakt het optreden zoveel sterker.
Ik snap nu waarom vrouwen nog steeds enorme last hebben van sexistische opmerkingen. Tering jantje zeg. Ook al val je op vrouwen, gedraag je alsjeblieft normaal en niet zo over de top gatverdamme. Neem een voorbeeld aan een Jan Smit ofzo, jezus christus.quote:
quote:Op zondag 9 april 2017 06:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom vrouwen nog steeds enorme last hebben van sexistische opmerkingen. Tering jantje zeg. Ook al val je op vrouwen, gedraag je alsjeblieft normaal en niet zo over de top gatverdamme. Neem een voorbeeld aan een Jan Smit ofzo, jezus christus.
Echt jammer van het nummerquote:Op zondag 9 april 2017 00:22 schreef Childofthe90s het volgende:
Weet niet of iemand het al ergens heeft geplaatst.
Je weet gewoon dat ze thuis gaan zeggen: pap, dat klapstukje pakte precies zo uit als we bedacht hadden.quote:Op zondag 9 april 2017 00:22 schreef Childofthe90s het volgende:
Weet niet of iemand het al ergens heeft geplaatst.
Had ik dan stiekem toch als tweede verwacht na Italië.quote:Op zondag 9 april 2017 09:53 schreef aarontje112 het volgende:
OG3NE staat 3e in de poll van WiwiBloggs wie de beste live performance gaf gisteren
http://wiwibloggs.com/201(...)concert-2017/185382/
wil niks zeggen hoor, dit zijn hypocriete slijmballen die mensen van wiwibloggsquote:Op zondag 9 april 2017 09:53 schreef aarontje112 het volgende:
OG3NE staat 3e in de poll van WiwiBloggs wie de beste live performance gaf gisteren
Maar Polen vond ik live ook erg overtuigend! Zou zomaar weer top 10 kunnen doen.quote:Op zondag 9 april 2017 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik dan stiekem toch als tweede verwacht na Italië.
Nee ik snap ook dat dit niet de werkeljke uitslag zal zijnquote:Op zondag 9 april 2017 10:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wil niks zeggen hoor, dit zijn hypocriete slijmballen die mensen van wiwibloggs
top, alles voor de lol, die YouTube haters vind ik zo walgelijk, hoe kunnen sommige mensen bv een vrolijk liedje als yodel it zeggen dat Ilinca niet kan zingen, omg de afgelopen 2 promo party's Tel Aviv en nu Amsterdam heeft ze juist alles gegeven qua zingen en yodelen, en Alex vind ik ook beter worden als performer, meer interactie met het publiek wat ikzelf ook wilde waar ze zich op moesten verbeterenquote:Op zondag 9 april 2017 10:13 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nee ik snap ook dat dit niet de werkeljke uitslag zal zijn. Plaats het gewoon VOOR DE LEUK.
ja Malta superslecht qua views net als Litouwen kansloosquote:Op zondag 9 april 2017 10:28 schreef Soren het volgende:
Wiwibloggs views Eurovision in Concert Amsterdam
10969 Italy
6166 The Netherlands
5875 France
5573 FYR Macedonia
4369 Armenia
4299 Bulgaria
4127 Serbia
4085 Israel
4050 Albania
3728 Sweden
3638 Denmark
3329 United Kingdom
3186 Romania
3059 Cyprus
3040 Poland
2809 Montenegro
2665 Ireland
2380 Belarus
2304 Spain
2211 Austria
2147 Georgia
1925 Lithuania
1488 Finland
1485 Ukraine
1365 Czech Republic
1092 Malta
956 Iceland
Alle video's zijn binnen twee uur geüpload. Zou je op basis van de views iets zinnigs kunnen concluderen?
Hoe kom je bij die poll? Ik weet nooit waar ik moet klikken om bij de poll te komen?!quote:Op zondag 9 april 2017 09:53 schreef aarontje112 het volgende:
Da's waar inderdaad.quote:Op zondag 9 april 2017 10:12 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Maar Polen vond ik live ook erg overtuigend! Zou zomaar weer top 10 kunnen doen.
Ik snap de kleding van die donkere ook niet. Nog minder dat zij in het midden staat. Je doet je minst mooie toch niet in het midden? Of begint zij het liedje?quote:Op zondag 9 april 2017 09:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat ze thuis gaan zeggen: pap, dat klapstukje pakte precies zo uit als we bedacht hadden.
Walgelijke outfits, wanneer leert die middelste zich eens kleden naar haar gewicht, en het liedje is nog steeds oersaai.
Ben zo bang dat als dit doorgaat naar de finale, we genoegen nemen met dit niveau van nummers.
In dat artikel naar beneden scrollen, eerst zelf stemmen en dan zie je daarna de uitslag/stand so far.quote:Op zondag 9 april 2017 10:29 schreef Soren het volgende:
[..]
Hoe kom je bij die poll? Ik weet nooit waar ik moet klikken om bij de poll te komen?!
Hij staat zeker boven deze tekst?quote:Op zondag 9 april 2017 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
In dat artikel naar beneden scrollen, eerst zelf stemmen en dan zie je daarna de uitslag/stand so far.
Is kennelijk de sterkste zangeres van de drie. Ik zou Amy in het midden zetten.quote:Op zondag 9 april 2017 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap de kleding van die donkere ook niet. Nog minder dat zij in het midden staat. Je doet je minst mooie toch niet in het midden? Of begint zij het liedje?
Ja daar staat ie:quote:Op zondag 9 april 2017 10:32 schreef Soren het volgende:
[..]
Hij staat zeker boven deze tekst?
[POLL]
So who did you vote for? Do you think that Italy’s Francesco Gabbani has the contest sewn up already? Or did any of the acts convince you that they pose a major threat? Let us know in the comments box below and by using the wiwibloggs app, available on Android and iOS.
Want to learn more about this year’s acts? You can check out some of our interviews from the Eurovision in Concert press day below.
---
Die polls zijn bij mij dus niet zichtbaar![]()
Ik zou de blonde doen, blond is licht en trekt altijd de aandacht. Die rooie vind ik soms net op de grens van goedkoop.quote:Op zondag 9 april 2017 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Is kennelijk de sterkste zangeres van de drie. Ik zou Amy in het midden zetten.En de andere twee geen korte rokjes.
Het is natuurlijk allemaal een kwestie van smaak hèquote:Op zondag 9 april 2017 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou de blonde doen, blond is licht en trekt altijd de aandacht. Die rooie vind ik soms net op de grens van goedkoop.
Aan de andere kant, als die donkere het beste zingt dan kijk je als kijker voor het eerst en tref je links en rechts nog de knappere aan.
Als die donkere opent dan snap ik het. Wel jammer. Niemand zet in een meidengroep niet de mooiste of mooiere meiden voor het midden.
haha, nu pas Wilson Phillips die hebben dezelfde harmonieen als o'g3ne niks origineels dusquote:Op zondag 9 april 2017 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik wel jammer vind dat ik bij Wilson Philips nu ineens die samenzang op vind vallen en me erger, na al die jaren dat ik het liedje tof vond
Jup, maar ik denk dat ik met zekerheid wel durf te zeggen dat die donkere bij een poll als laatste gekozen wordquote:Op zondag 9 april 2017 10:42 schreef Soren het volgende:
[..]
Het is natuurlijk allemaal een kwestie van smaak hè
Als ik het nu luister, vind ik het ook niet zo bijzonder en vind hun hit 'Hold On' ook erg cheesy. Vind O'G3NE's samenzang een stuk minder nasaal/zeikerig klinken om de een of andere reden.quote:Op zondag 9 april 2017 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik wel jammer vind dat ik bij Wilson Philips nu ineens die samenzang op vind vallen en me erger, na al die jaren dat ik het liedje tof vond
twitter:willyleeadams twitterde op zondag 09-04-2017 om 11:43:26@MichelsZone @wiwibloggs @ESCinConcert They really won me over last night. I hate that I had to submit my score bef… https://t.co/aYOuF1RSsM reageer retweet
Het nummer is 27 jaar oud, logisch dat het cheesy klinktquote:Op zondag 9 april 2017 14:41 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als ik het nu luister, vind ik het ook niet zo bijzonder en vind hun hit 'Hold On' ook erg cheesy. Vind O'G3NE's samenzang een stuk minder nasaal/zeikerig klinken om de een of andere reden.
Ja, nummer begint meer te lijken op een eerbetoon aan Wilson Phillips, ipv aan zieke moeder.quote:Op zondag 9 april 2017 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
Wtf, heeft Wilson Philips een album dat Shadows and Light heet? Uit 1992
Dat meen je nietwat een treurnis, papa osjien. Hij kopieerde niet alleen het lied, ook een albumtitel nagenoeg
![]()
De beste man kan gewoon niks zelf schrijven. Daarom zijn ze nu ook veel gevraagd door het coveren. Maar eigen hits? Neh. Enkel het plaatje waar ze in The Voice mee stonden.quote:Op zondag 9 april 2017 15:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, nummer begint meer te lijken op een eerbetoon aan Wilson Phillips, ipv aan zieke moeder.
What the...quote:Op zondag 9 april 2017 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
Dat meen je nietwat een treurnis, papa osjien. Hij kopieerde niet alleen het lied, ook een albumtitel nagenoeg
![]()
Ik zit echt hardop te lachenquote:Op zondag 9 april 2017 15:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, nummer begint meer te lijken op een eerbetoon aan Wilson Phillips, ipv aan zieke moeder.
ja ik ook, daar gaat de originaliteitquote:
haha, goeie songwriter die papaquote:Op zondag 9 april 2017 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
Maar echt, dat vind verzin je toch niet? Je staat toch voor joker met al dat gekopieer?
Ik ben benieuwd of er niet meer mensen online zijn die het al lang ontdekt hadden.
Dan ook maar meteen dit plan omgooien.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:20 schreef Greys het volgende:
Richard vd Crommert (songfestival boek en Telegraaf heeft een blog gepost op FB (edit: NIET VAN HEM ZELF BLIJKT NU) met hoe het er volgens die blogger uit moet gaan zien, info over de regisseur etc. Op zich leuke blog, maar van dit stukje schrok ik:
Als Lisa, Amy & Shelley dan toch iets moois willen doen; iets dat recht doet aan de moeder van O’G3NE Wilson Phillips, dan zou ik het een mooi gebaar vinden als bij het inzetten van de band de dames het lied openlijk opdragen aan hun moeder Wilson Phillips. Dat hoeft enkel maar 5 seconden te duren. We kunnen ons dan wel voorstellen hoe de reacties in de Europese huiskamers zullen zijn….
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
https://songfestivalwerk.(...)tips-voor-teamog3ne/
Ik zag iemand dat inderdaad ook al op de Facebook pagina van Eurovision noemen.quote:Op zondag 9 april 2017 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
Maar echt, dat vind verzin je toch niet? Je staat toch voor joker met al dat gekopieer?
Ik ben benieuwd of er niet meer mensen online zijn die het al lang ontdekt hadden.
Dus toch!quote:Op zondag 9 april 2017 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag iemand dat inderdaad ook al op de Facebook pagina van Eurovision noemen.
[ afbeelding ]
Er is helemaal geen lied dat zo heet, toch? Wel een albumtitel. Maar met de titel daarmee heb je nog geen lied geschreven of een melodie. Tis niet dat hij een melodie gekopieerd heeft, dus ik snap het 'zo kan ik ook een lied schrijven' niet helemaal.quote:Op zondag 9 april 2017 17:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
haha, goeie songwriter die papa, dan kan ik ook wel liedjes schrijven lol
Oh naja ik weet het pas net en vind het echt lachwekkend.quote:Op zondag 9 april 2017 18:09 schreef Mani89 het volgende:
En iedereen weet toch dat de inspiratie is gehaald uit WP? Niemand maakt hier een geheim van hoor. Zeker papa zelf niet, anders had hij het nummer wel anders genoemd.
nee hoor, melodieën lijken ook een beetje op de liedjes van wilson phillips ongeveer dezelfde harmonieen ookquote:Op zondag 9 april 2017 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is helemaal geen lied dat zo heet, toch? Wel een albumtitel. Maar met de titel daarmee heb je nog geen lied geschreven of een melodie. Tis niet dat hij een melodie gekopieerd heeft, dus ik snap het 'zo kan ik ook een lied schrijven' niet helemaal.
Waylon z'n artiestennaam is 'gekopieerd' van z'n muzikale idool. Heeft ie dan ook meteen z'n muziek gejat?
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:55 schreef Booyah het volgende:
Het nummer doet me teveel denken aan die zoetsappige band Wilson Phillips, ook zussen. Die hebben btw ooit een album gemaakt dat 'Shadows and Light' heette.
Vond Wilson Phillips vroeger ook al niets en dit nummer doet me ook niet veel. Maar het gaat niet om mijn mening, maar gaat er natuurlijk om want Europa er van vindt.
KAP EENS MANIquote:Op zondag 9 april 2017 18:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
oke dan neem ik die woorden wel terug
Hier ben ik het overigens wel mee eens. Wel een beetje lachwekkend dat het lied uitgerekend Lights and Shadows heet, als er een album van WP Shadows and Lights heet. Dan lijkt het alsof je de nadruk er juist op wilt leggen.quote:Op zondag 9 april 2017 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh naja ik weet het pas net en vind het echt lachwekkend.
Inspiratie halen, prima. Maar een lied naar een album noemen..
Heeft WP ook een clip in het bos?
lolquote:
Gebeurd elk jaar hoor. Belgie dit jaar is gejat, Belgie vorig jaar was gejat (gedeeltelijk), Zweden vorig jaar was gejat etc etcquote:Op zondag 9 april 2017 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh naja ik weet het pas net en vind het echt lachwekkend.
Inspiratie halen, prima. Maar een lied naar een album noemen..
Heeft WP ook een clip in het bos?
quote:Op zondag 9 april 2017 18:22 schreef Momo... het volgende:
Sound check
Met zn drieën check
Titel check
Videoclip in bos check
Veel zwarte kleren check
En tijdens the voice
quote:Op zondag 9 april 2017 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Het zegt natuurlijk helemaal niets .. maar tochquote:Op zondag 9 april 2017 10:28 schreef Soren het volgende:
Wiwibloggs views Eurovision in Concert Amsterdam
10969 Italy
6166 The Netherlands
5875 France
5573 FYR Macedonia
4369 Armenia
4299 Bulgaria
4127 Serbia
4085 Israel
4050 Albania
3728 Sweden
3638 Denmark
3329 United Kingdom
3186 Romania
3059 Cyprus
3040 Poland
2809 Montenegro
2665 Ireland
2380 Belarus
2304 Spain
2211 Austria
2147 Georgia
1925 Lithuania
1488 Finland
1485 Ukraine
1365 Czech Republic
1092 Malta
956 Iceland
Alle video's zijn binnen twee uur geüpload. Zou je op basis van de views iets zinnigs kunnen concluderen?
MonteNegro toch? 😄quote:Op zondag 9 april 2017 19:18 schreef Nexum het volgende:
I HAVE MY SUIT ON
NO NEED TO WORRY
GIVE ME YOUR BODY
LETS WRITE A STORY
OUR BODY LANGUAGE
DUDUDUDUDUDUDUDUU
ROCKET TO THE STARSSSS
Hoe waren zij live trouwens?quote:Op zondag 9 april 2017 19:24 schreef Fred_B het volgende:
Ik had Finland eigenlijk wel iets hoger verwacht in dat lijstje.
ik welquote:Op zondag 9 april 2017 22:14 schreef ato het volgende:
[..]
Hoe waren zij live trouwens?
Ps:
Ik snap niet dat Frankrijk zo hoog staat?
Van België weet ik nog niet hoe het live klinkt.quote:Op maandag 10 april 2017 00:22 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
ik welGeweldig nummer, derde na belgie en portugal
Ja. En ook van TCL.quote:Op maandag 10 april 2017 07:42 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Had die niet vorig jaar ook een nummer gemaakt van Douwes single
dit is leuk vind ikquote:
maar hem toch afwijzenquote:Op maandag 10 april 2017 09:56 schreef Em31 het volgende:
Nog een interview met de Belgen. Ze hebben dus wel met Hans (en meerdere regisseurs) gesproken.
haha al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt het welquote:Op maandag 10 april 2017 10:37 schreef Greys het volgende:
Beetje gek dat ze in dat Belgische filmpje hierboven zeggen dat ze de liedjes 'vanavond hier live kunnen horen' terwijl ze in de Efteling en Alphen gingen optreden?
Jokkebrokjes.
Maar goed, over de selectie waren ze ook al niet helemaal eerlijk en dat ze uitgebreid met Pannecoucke en meerdere regisseurs hebben gesproken geloof ik ook niet.
Hebben jullie ooit gedacht: LAP! Het gaat daar misschien niet doorgaan?quote:Op maandag 10 april 2017 09:56 schreef Em31 het volgende:
Nog een interview met de Belgen. Ze hebben dus wel met Hans (en meerdere regisseurs) gesproken.
Op dat album staat het nummer "You won't see me cry".quote:Op zondag 9 april 2017 18:17 schreef libranl het volgende:
[..]
Hier ben ik het overigens wel mee eens. Wel een beetje lachwekkend dat het lied uitgerekend Lights and Shadows heet, als er een album van WP Shadows and Lights heet. Dan lijkt het alsof je de nadruk er juist op wilt leggen.
kloptquote:Op maandag 10 april 2017 12:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Op dat album staat het nummer "You won't see me cry".
Inclusief een rossige, blonde en iets mollige brunette. Met handgebaartjes.
Cornald wil dat je in de visuals kan zien dat het nummer geïnspireerd is op de ziekte van hun moeder. Zie dit nog niet echt voor metwitter:songfestival twitterde op maandag 10-04-2017 om 14:27:42Maar liefst 33 landen waren bij @ESCinConcert. Wat vinden de andere kandidaten van @OG3NE? Wij zochten het uit… https://t.co/uwiQoYNIoB reageer retweet
Hmm. Ik ook niet. Of zouden ze foto's van hun moeder op de Ledwall hebben?quote:Op maandag 10 april 2017 15:40 schreef Em31 het volgende:
Cornald wil dat je in de visuals kan zien dat het nummer geïnspireerd is op de ziekte van hun moeder. Zie dit nog niet echt voor metwitter:songfestival twitterde op maandag 10-04-2017 om 14:27:42Maar liefst 33 landen waren bij @ESCinConcert. Wat vinden de andere kandidaten van @OG3NE? Wij zochten het uit… https://t.co/uwiQoYNIoB reageer retweet
Verder wel een leuk filmpje weer door het officiële account.
Dat wel heel erg in your face zijn.quote:Op maandag 10 april 2017 17:23 schreef grazz het volgende:
[..]
Hmm. Ik ook niet. Of zouden ze foto's van hun moeder op de Ledwall hebben?
ik denk hetquote:Op maandag 10 april 2017 17:23 schreef grazz het volgende:
[..]
Hmm. Ik ook niet. Of zouden ze foto's van hun moeder op de Ledwall hebben?
Als een ander land het zou doen, is het goedkoop en manipulerend, maar als Nederland het doet zegt niemand er een onvertogen woord over in de media.quote:Op maandag 10 april 2017 15:40 schreef Em31 het volgende:
Verder wel een leuk filmpje weer door het officiële account.
ja maar Cornald zegt het tochquote:Op maandag 10 april 2017 17:40 schreef Greys het volgende:
Dat gaan ze vast niet doen. Zelfs ik heb ze hoger zitten dan dat. Dat zou walgelijke tv zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |