Maar ik kan geen foto's van mijzelf maken van de achterkant. Vraag huisgenoot wel vandaag.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nog geen excuus voor het gebrek aan foto's, gr gr
Wil ze ook wel maken hoorquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik kan geen foto's van mijzelf maken van de achterkant. Vraag huisgenoot wel vandaag.
Hou je bek joh manquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zou McDonald's verboden moeten worden om hun troep McKroket te noemen. Het is absoluut geen kroket
naaktfilmpje mag ookquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik kan geen foto's van mijzelf maken van de achterkant. Vraag huisgenoot wel vandaag.
Of hij je even van achteren wil nemen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
met goede sneeuw gebeurt dat niet, en je mag hier ook niet met kettingen rijdenquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kut is dat hé
Wel die tyfus kou, maar niet de vreugde van sneeuw en ijzel. Al moet ik wel bekennen dat de dag dat het wel sneeuwde ergens in januari ik gelijk schade reed op mijn voorganger
Amarantha ik merk dat ik onvriendelijker doe tegen je sinds je mod bent. Ik denk dat de bakermat van dit gedrag bij mijn intrinsieke aversie jegens het blauw ligt en dat jij hier geen schuld aan hebt.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Amarantha ik merk dat ik onvriendelijker doe tegen je sinds je mod bent. Ik denk dat de bakermat van dit gedrag bij mijn intrinsieke aversie jegens het blauw ligt en dat jij hier geen schuld aan hebt.
Bij deze bied ik mijn nederige verontschuldigingen aan.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe eens fucking normaal tegen Amarantha, mafkees.
quote:
Doe eens fucking normaal tegen Azpilicueta, mafkees.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kroketschijfquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zou McDonald's verboden moeten worden om hun troep McKroket te noemen. Het is absoluut geen kroket
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Amarantha ik merk dat ik onvriendelijker doe tegen je sinds je mod bent. Ik denk dat de bakermat van dit gedrag bij mijn intrinsieke aversie jegens het blauw ligt en dat jij hier geen schuld aan hebt.
Bij deze bied ik mijn nederige verontschuldigingen aan.
Gaan we weer...quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De McKroket is echt schofterig zalig.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Thx broerquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe eens fucking normaal tegen Azpilicueta, mafkees.
Deze baas weetquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:01 schreef Faeroer het volgende:
#lekkerdik ja tog, meer gains bij bankdrukken
Warme banaan ook?quote:
En penis?quote:
Nu niet meer.quote:
quote:
Echt! ken je prioriteiten.quote:
Komt door de ghbquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
Afgelopen dagen elke dag seks gehad maar ik blijf ontzettend geil.. waarom? door het weer?
Goede poppers gekocht?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
Afgelopen dagen elke dag seks gehad maar ik blijf ontzettend geil.. waarom? door het weer?
Wat is 'hun' scene?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die gebruikt tardis. 't schijnt nogal normaal te zijn in hun scene
Nog nooit ghb gehad. Waar ik van weet.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
pikt wel.weer wat goaltjes mee jaquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Denk dat het wel scheelt dat Havenaar weer terug is
Lijkt mij ook, ook gezien noel zijn hoink + tardis grapjes. Gek dat zo'n slimme knul dat zelf niet kan bedenkenquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
Gek dat zo'n slimme knul dat zelf niet kan bedenken
Eerlijk is eerlijk we meten niet alleen de negatieve dingen hier uit hoor.quote:
Gay zijn is negatief?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk we meten niet alleen de negatieve dingen hier uit hoor.
Niet specifiek maar dat is ook niet het enige waar we hier op doorgaan. Maar leuke selectieve verontwaardiging weer.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee positief. Hiv positief that is
Veel verder dan dit en janken komen jullie nietquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet specifiek maar dat is ook niet het enige waar we hier op doorgaan. Maar leuke selectieve verontwaardiging weer.
Aldus de huilebalk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Veel verder dan dit en janken komen jullie niet
Hahah jij die over janken begintquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Veel verder dan dit en janken komen jullie niet
Lekker man, hoef je niet eens meer druk uit te oefenen. De drol valt zo uit je sterretjequote:Op dinsdag 4 april 2017 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
crewbashquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:41 schreef Catkiller het volgende:
Jeetje en mijn tekst eronder was nog wel niet serieus bedoeld.
Flikker op nazi.quote:
Ben je wel vaker niet serieus?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een ban voor je aangevraagd jongemanquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:41 schreef Catkiller het volgende:
Nee dit was een uitzondering.quote:
Ben voor geen ban niet bang, maak van mij maar een martelaar, Allah zal mij belonen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb een ban voor je aangevraagd jongeman
De wereld op je rug om te vechten tegen onrechtquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben voor geen ban niet bang, maak van mij maar een martelaar, Allah zal mij belonen.
Inshallahquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben voor geen ban niet bang, maak van mij maar een martelaar, Allah zal mij belonen.
Ama heeft nog de prestatiedrang van een kersverse moderatorquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahahha heeft ze hem echt verwijderd![]()
Ama
quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:44 schreef Catkiller het volgende:
Oooh shit hij heeft zijn shirt niet aan, hnnnngggggg![]()
![]()
Gelukkig. Anders was mijn beeld van jou totaal veranderd.quote:
wat?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahahha heeft ze hem echt verwijderd![]()
Ama
Wat doe je.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:44 schreef Catkiller het volgende:
En geen sokken, mijn fetish wat doe je met me
Echt sexy schouders, zo zacht dat ze mij aan de borsten van mijn dinnetje doen denken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |