doe halenquote:
noh wachten duurt langquote:
Kut is dat héquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
deze man weet. ik wil hier gewoon blijven voorlopig, behalve in de winter want hier is nooit geen sneeuw
Dit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
Nog steeds geen pic gezien van ama haar nieuwe haar. Jammer.
quote:
Oh ja shit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
Nog steeds geen pic gezien van ama haar nieuwe haar. Jammer.
Afgelopen winter lag er meerdere keren sneeuw en kon er op buitenbaantjes geschaatst worden?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kut is dat hé
Wel die tyfus kou, maar niet de vreugde van sneeuw en ijzel. Al moet ik wel bekennen dat de dag dat het wel sneeuwde ergens in januari ik gelijk schade reed op mijn voorganger
Niet in Azpilicueta land helaasquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Afgelopen winter lag er meerdere keren sneeuw en kon er op buitenbaantjes geschaatst worden?
Kroket is toch troep met zo'n krokant laagje?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zou McDonald's verboden moeten worden om hun troep McKroket te noemen. Het is absoluut geen kroket
Mcnuggets worden dan: 'ruikt naar kip'quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zou McDonald's verboden moeten worden om hun troep McKroket te noemen. Het is absoluut geen kroket
Hoe wil je het dan noemen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mcnuggets worden dan: 'ruikt naar kip'
Zou wel mooi zijn als ze de waarheid zouden gaan hanteren
McTroepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |