dit weekend doordeweekse speelrondequote:Op dinsdag 4 april 2017 12:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker boeieee, dit weekend doordeweekse speelronde. DAT IS PAS BOEIEND
Mortaxx slaapt uit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ziet.
Goed gedaan mort
Als je tussen de middag 16 hotwings eet ben je wel echt moddervet.quote:
Heb er 3 weggegevenquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je tussen de middag 16 hotwings eet ben je wel echt moddervet.
Oh dan ben je niet moddervet.quote:
Het voelt ook wel alsof ik binnen nu en 3 uur de geboorte ga geven aan een tweeling, maar dat mag de pret niet drukkenquote:
Ik vond het bloed irritant dat zij ook meteen weer 3 punten pakte bij Twente.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zal nog lastig zat worden met alle blessures maar mag hopen dat GAE geen probleem mag zijn
Ja, dat verzin je ook niet uit tegen Twente. Zeker omdat Twente best goed speelt. Maar ik denk dat Ado wel in blijft. Te goed om eruit te vliegen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond het bloed irritant dat zij ook meteen weer 3 punten pakte bij Twente.
Ja, alleen te laat op stoom gekomen. Vrees nog steeds het ergste wel.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, dat verzin je ook niet uit tegen Twente. Zeker omdat Twente best goed speelt. Maar ik denk dat Ado wel in blijft. Te goed om eruit te vliegen.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond het bloed irritant dat zij ook meteen weer 3 punten pakte bij Twente.
PVV is niet liefquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
een onophoudelijke stroom aan gehuil van huis-PVV'ers elzies en braindead over hoe oneerlijk het allemaal is dat de PVV niet mee gaat regeren en hoe dat allemaal de schuld is van links
Denk dat het wel scheelt dat Havenaar weer terug isquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, alleen te laat op stoom gekomen. Vrees nog steeds het ergste wel.
En anno 2017 is er een dunkin donuts in Nederland. Nu heb je helemaal geen reden meer om terug te willenquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
PVV is niet lief
Dan moet ik gewoon terug naar m'n eigen land, en beetje met elanden rondrennen zeker en in de zomer allemaal muggenbulten omdat die water daar zo kaolo veel is
Hier in NL kan je beetje trainen, kip eten en dan lekker slapen in de gras denken aan je jeugd toen je nog zo'n plushe teddybeer had die ze niet meer maken en wie oma gewassen had maar daarna stinkt naar zeepzop en heel jeugddrama
deze man weet. ik wil hier gewoon blijven voorlopig, behalve in de winter want hier is nooit geen sneeuwquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En anno 2017 is er een dunkin donuts in Nederland. Nu heb je helemaal geen reden meer om terug te willen
Mijn ervaring is idd ongeveer datquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het voelt ook wel alsof ik binnen nu en 3 uur de geboorte ga geven aan een tweeling, maar dat mag de pret niet drukken
Zou het jammer vinden als je weggaat man.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
deze man weet. ik wil hier gewoon blijven voorlopig, behalve in de winter want hier is nooit geen sneeuw
doe halenquote:
noh wachten duurt langquote:
Kut is dat héquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
deze man weet. ik wil hier gewoon blijven voorlopig, behalve in de winter want hier is nooit geen sneeuw
Dit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
Nog steeds geen pic gezien van ama haar nieuwe haar. Jammer.
quote:
Oh ja shit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
Nog steeds geen pic gezien van ama haar nieuwe haar. Jammer.
Afgelopen winter lag er meerdere keren sneeuw en kon er op buitenbaantjes geschaatst worden?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kut is dat hé
Wel die tyfus kou, maar niet de vreugde van sneeuw en ijzel. Al moet ik wel bekennen dat de dag dat het wel sneeuwde ergens in januari ik gelijk schade reed op mijn voorganger
Niet in Azpilicueta land helaasquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Afgelopen winter lag er meerdere keren sneeuw en kon er op buitenbaantjes geschaatst worden?
Kroket is toch troep met zo'n krokant laagje?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zou McDonald's verboden moeten worden om hun troep McKroket te noemen. Het is absoluut geen kroket
Mcnuggets worden dan: 'ruikt naar kip'quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zou McDonald's verboden moeten worden om hun troep McKroket te noemen. Het is absoluut geen kroket
Hoe wil je het dan noemen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mcnuggets worden dan: 'ruikt naar kip'
Zou wel mooi zijn als ze de waarheid zouden gaan hanteren
McTroepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |