Noice!!!quote:
Penis? poep? zand? spruitjes?quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:03 schreef deadprez het volgende:
POL / Schande dat de PVV niet mag meedoen #2
dit topic is echt goud
een onophoudelijke stroom aan gehuil van huis-PVV'ers elzies en braindead over hoe oneerlijk het allemaal is dat de PVV niet mee gaat regeren en hoe dat allemaal de schuld is van linksquote:
Als het andersom was geweest was het minder leuk of niet?quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
een onophoudelijke stroom aan gehuil van huis-PVV'ers elzies en braindead over hoe oneerlijk het allemaal is dat de PVV niet mee gaat regeren en hoe dat allemaal de schuld is van links
Wie?quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanwege die hersendode en zijn holmaat gok ik.
weenie kan me niet voorstellen dat iemand uit "mijn" kamp zich zo zou gedragen ;squote:Op dinsdag 4 april 2017 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
Als het andersom was geweest was het minder leuk of niet?
Snap hun punt wel.
bashen is in dat topic niet eens nodig, gewoon toekijkenquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
Laat links maar onterecht bashen, is toch alles waar ze goed in zijn.
dat filmpje met die man met die vlag en zo, over de hertelling die ze eisen ofzo?quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:07 schreef Fylax het volgende:
had je dat filmpje van powned gezien bij die demonstratie tegen uitsluiting, deadprez?
rtquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:13 schreef Chai het volgende:
GAAT ER MILJOENEN NAAR AFRIKA. MAAR ZE ZIJN NIET TEVREDEN DUS KOMEN ZE HIERHEEN NAAR HET BELOOFDE LAND .ZE BRENGEN ZIEKTE MEE ZOALS .AIDS .GEELZUCHT EN GOD WAT NOG MEER .MAAR JA DE MEESTE MOETEN NU NIET KLAGEN ZE HEBBEN OP RUTTE GESTEMD DUS MOET JE DEZE ROTZOOI OOK MAAR PIKKEN .HAD OP PVV GESTEMD DAN HAD ER OPRUIMING EN DE GRENZEN GESLOTEN .NU KOMEN ER NOG EEN PAAR MILJOEN GELDZOEKERS. ARM ARM NEDERLAND
uitstekendquote:
jeetje doe eens niet zo onvriendelijkquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je komt ook fris over
Echt trots op je
uitstekendquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeetje doe eens niet zo onvriendelijk
quote:
netjesquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb sokken aan waar L en R opstaat
Trek express L aan om mijn rechtervoet
#fucksociety#fuckrules
zo rol ik doorgaans door die levenquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
netjes
keihard tegen de maatschappij in
Sow, voor jou moet je uitkijken merk ikquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb sokken aan waar L en R opstaat
Trek express L aan om mijn rechtervoet
#fucksociety#fuckrules
in het verkeer wellichtquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sow, voor jou moet je uitkijken merk ik
Lobiquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeetje doe eens niet zo onvriendelijk
Mijn ogen schitteren ook nu, omdat ik moet janken om hoe kut die post van Myrr is.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op basis van mijn schitterende ogen?
ik heb echt hele mooie ogen, dat is echt mijn trademarkquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn ogen schitteren ook nu, omdat ik moet janken om hoe kut die post van Myrr is.
Ik heb niets gelezen maar in elke hoek heb je een hoop debielen helaas.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
bashen is in dat topic niet eens nodig, gewoon toekijken
Dan kijk je te veel wegquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie kan me niet voorstellen dat iemand uit "mijn" kamp zich zo zou gedragen ;s
maar nee je zou toch ondertussen moeten weten dat ik genoeg zelfspot en shit heb om niet te lopen mauwen als t andersom is
quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:34 schreef Myrr het volgende:
Kipdij gemarineerd. Gon' be good tonight yuhyuh.
Lekker boeieee, dit weekend doordeweekse speelronde. DAT IS PAS BOEIENDquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:03 schreef deadprez het volgende:
POL / Schande dat de PVV niet mag meedoen #2
dit topic is echt goud
nou.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker boeieee, dit weekend doordeweekse speelronde. DAT IS PAS BOEIEND
dit weekend doordeweekse speelrondequote:Op dinsdag 4 april 2017 12:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker boeieee, dit weekend doordeweekse speelronde. DAT IS PAS BOEIEND
Mortaxx slaapt uit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ziet.
Goed gedaan mort
Als je tussen de middag 16 hotwings eet ben je wel echt moddervet.quote:
Heb er 3 weggegevenquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je tussen de middag 16 hotwings eet ben je wel echt moddervet.
Oh dan ben je niet moddervet.quote:
Het voelt ook wel alsof ik binnen nu en 3 uur de geboorte ga geven aan een tweeling, maar dat mag de pret niet drukkenquote:
Ik vond het bloed irritant dat zij ook meteen weer 3 punten pakte bij Twente.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zal nog lastig zat worden met alle blessures maar mag hopen dat GAE geen probleem mag zijn
Ja, dat verzin je ook niet uit tegen Twente. Zeker omdat Twente best goed speelt. Maar ik denk dat Ado wel in blijft. Te goed om eruit te vliegen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond het bloed irritant dat zij ook meteen weer 3 punten pakte bij Twente.
Ja, alleen te laat op stoom gekomen. Vrees nog steeds het ergste wel.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, dat verzin je ook niet uit tegen Twente. Zeker omdat Twente best goed speelt. Maar ik denk dat Ado wel in blijft. Te goed om eruit te vliegen.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond het bloed irritant dat zij ook meteen weer 3 punten pakte bij Twente.
PVV is niet liefquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
een onophoudelijke stroom aan gehuil van huis-PVV'ers elzies en braindead over hoe oneerlijk het allemaal is dat de PVV niet mee gaat regeren en hoe dat allemaal de schuld is van links
Denk dat het wel scheelt dat Havenaar weer terug isquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, alleen te laat op stoom gekomen. Vrees nog steeds het ergste wel.
En anno 2017 is er een dunkin donuts in Nederland. Nu heb je helemaal geen reden meer om terug te willenquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
PVV is niet lief
Dan moet ik gewoon terug naar m'n eigen land, en beetje met elanden rondrennen zeker en in de zomer allemaal muggenbulten omdat die water daar zo kaolo veel is
Hier in NL kan je beetje trainen, kip eten en dan lekker slapen in de gras denken aan je jeugd toen je nog zo'n plushe teddybeer had die ze niet meer maken en wie oma gewassen had maar daarna stinkt naar zeepzop en heel jeugddrama
deze man weet. ik wil hier gewoon blijven voorlopig, behalve in de winter want hier is nooit geen sneeuwquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En anno 2017 is er een dunkin donuts in Nederland. Nu heb je helemaal geen reden meer om terug te willen
Mijn ervaring is idd ongeveer datquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het voelt ook wel alsof ik binnen nu en 3 uur de geboorte ga geven aan een tweeling, maar dat mag de pret niet drukken
Zou het jammer vinden als je weggaat man.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
deze man weet. ik wil hier gewoon blijven voorlopig, behalve in de winter want hier is nooit geen sneeuw
doe halenquote:
noh wachten duurt langquote:
Kut is dat héquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
deze man weet. ik wil hier gewoon blijven voorlopig, behalve in de winter want hier is nooit geen sneeuw
Dit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
Nog steeds geen pic gezien van ama haar nieuwe haar. Jammer.
quote:
Oh ja shit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
Nog steeds geen pic gezien van ama haar nieuwe haar. Jammer.
Afgelopen winter lag er meerdere keren sneeuw en kon er op buitenbaantjes geschaatst worden?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kut is dat hé
Wel die tyfus kou, maar niet de vreugde van sneeuw en ijzel. Al moet ik wel bekennen dat de dag dat het wel sneeuwde ergens in januari ik gelijk schade reed op mijn voorganger
Niet in Azpilicueta land helaasquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Afgelopen winter lag er meerdere keren sneeuw en kon er op buitenbaantjes geschaatst worden?
Kroket is toch troep met zo'n krokant laagje?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zou McDonald's verboden moeten worden om hun troep McKroket te noemen. Het is absoluut geen kroket
Mcnuggets worden dan: 'ruikt naar kip'quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zou McDonald's verboden moeten worden om hun troep McKroket te noemen. Het is absoluut geen kroket
Hoe wil je het dan noemen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mcnuggets worden dan: 'ruikt naar kip'
Zou wel mooi zijn als ze de waarheid zouden gaan hanteren
McTroepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |