Noice!!!quote:
Penis? poep? zand? spruitjes?quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:03 schreef deadprez het volgende:
POL / Schande dat de PVV niet mag meedoen #2
dit topic is echt goud
een onophoudelijke stroom aan gehuil van huis-PVV'ers elzies en braindead over hoe oneerlijk het allemaal is dat de PVV niet mee gaat regeren en hoe dat allemaal de schuld is van linksquote:
Als het andersom was geweest was het minder leuk of niet?quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
een onophoudelijke stroom aan gehuil van huis-PVV'ers elzies en braindead over hoe oneerlijk het allemaal is dat de PVV niet mee gaat regeren en hoe dat allemaal de schuld is van links
Wie?quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanwege die hersendode en zijn holmaat gok ik.
weenie kan me niet voorstellen dat iemand uit "mijn" kamp zich zo zou gedragen ;squote:Op dinsdag 4 april 2017 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
Als het andersom was geweest was het minder leuk of niet?
Snap hun punt wel.
bashen is in dat topic niet eens nodig, gewoon toekijkenquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
Laat links maar onterecht bashen, is toch alles waar ze goed in zijn.
dat filmpje met die man met die vlag en zo, over de hertelling die ze eisen ofzo?quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:07 schreef Fylax het volgende:
had je dat filmpje van powned gezien bij die demonstratie tegen uitsluiting, deadprez?
rtquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:13 schreef Chai het volgende:
GAAT ER MILJOENEN NAAR AFRIKA. MAAR ZE ZIJN NIET TEVREDEN DUS KOMEN ZE HIERHEEN NAAR HET BELOOFDE LAND .ZE BRENGEN ZIEKTE MEE ZOALS .AIDS .GEELZUCHT EN GOD WAT NOG MEER .MAAR JA DE MEESTE MOETEN NU NIET KLAGEN ZE HEBBEN OP RUTTE GESTEMD DUS MOET JE DEZE ROTZOOI OOK MAAR PIKKEN .HAD OP PVV GESTEMD DAN HAD ER OPRUIMING EN DE GRENZEN GESLOTEN .NU KOMEN ER NOG EEN PAAR MILJOEN GELDZOEKERS. ARM ARM NEDERLAND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |