quote:
Echt! ken je prioriteiten.quote:
Komt door de ghbquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
Afgelopen dagen elke dag seks gehad maar ik blijf ontzettend geil.. waarom? door het weer?
Goede poppers gekocht?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
Afgelopen dagen elke dag seks gehad maar ik blijf ontzettend geil.. waarom? door het weer?
Wat is 'hun' scene?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die gebruikt tardis. 't schijnt nogal normaal te zijn in hun scene
Nog nooit ghb gehad. Waar ik van weet.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die gebruikt tardis. 't schijnt nogal normaal te zijn in hun scene
pikt wel.weer wat goaltjes mee jaquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Denk dat het wel scheelt dat Havenaar weer terug is
Lijkt mij ook, ook gezien noel zijn hoink + tardis grapjes. Gek dat zo'n slimme knul dat zelf niet kan bedenkenquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
Gek dat zo'n slimme knul dat zelf niet kan bedenken
Eerlijk is eerlijk we meten niet alleen de negatieve dingen hier uit hoor.quote:
Gay zijn is negatief?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk we meten niet alleen de negatieve dingen hier uit hoor.
Niet specifiek maar dat is ook niet het enige waar we hier op doorgaan. Maar leuke selectieve verontwaardiging weer.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee positief. Hiv positief that is
Veel verder dan dit en janken komen jullie nietquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet specifiek maar dat is ook niet het enige waar we hier op doorgaan. Maar leuke selectieve verontwaardiging weer.
Aldus de huilebalk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Veel verder dan dit en janken komen jullie niet
Hahah jij die over janken begintquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Veel verder dan dit en janken komen jullie niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |