Maar ik kan geen foto's van mijzelf maken van de achterkant. Vraag huisgenoot wel vandaag.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nog geen excuus voor het gebrek aan foto's, gr gr
Wil ze ook wel maken hoorquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik kan geen foto's van mijzelf maken van de achterkant. Vraag huisgenoot wel vandaag.
Hou je bek joh manquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zou McDonald's verboden moeten worden om hun troep McKroket te noemen. Het is absoluut geen kroket
naaktfilmpje mag ookquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik kan geen foto's van mijzelf maken van de achterkant. Vraag huisgenoot wel vandaag.
Of hij je even van achteren wil nemen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
met goede sneeuw gebeurt dat niet, en je mag hier ook niet met kettingen rijdenquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kut is dat hé
Wel die tyfus kou, maar niet de vreugde van sneeuw en ijzel. Al moet ik wel bekennen dat de dag dat het wel sneeuwde ergens in januari ik gelijk schade reed op mijn voorganger
Amarantha ik merk dat ik onvriendelijker doe tegen je sinds je mod bent. Ik denk dat de bakermat van dit gedrag bij mijn intrinsieke aversie jegens het blauw ligt en dat jij hier geen schuld aan hebt.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Amarantha ik merk dat ik onvriendelijker doe tegen je sinds je mod bent. Ik denk dat de bakermat van dit gedrag bij mijn intrinsieke aversie jegens het blauw ligt en dat jij hier geen schuld aan hebt.
Bij deze bied ik mijn nederige verontschuldigingen aan.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe eens fucking normaal tegen Amarantha, mafkees.
quote:
Doe eens fucking normaal tegen Azpilicueta, mafkees.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kroketschijfquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zou McDonald's verboden moeten worden om hun troep McKroket te noemen. Het is absoluut geen kroket
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Amarantha ik merk dat ik onvriendelijker doe tegen je sinds je mod bent. Ik denk dat de bakermat van dit gedrag bij mijn intrinsieke aversie jegens het blauw ligt en dat jij hier geen schuld aan hebt.
Bij deze bied ik mijn nederige verontschuldigingen aan.
Gaan we weer...quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De McKroket is echt schofterig zalig.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Thx broerquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe eens fucking normaal tegen Azpilicueta, mafkees.
Deze baas weetquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:01 schreef Faeroer het volgende:
#lekkerdik ja tog, meer gains bij bankdrukken
Warme banaan ook?quote:
En penis?quote:
Nu niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |