Sta iedere keer weer versteld van het marktonderzoek van die man. Hij weet blijkbaar prima waar er behoefte aan is daar. Wel handig dat zijn sanitairhuisje bijna af is, kunnen ze dat zelf gaan gebruiken. Tjongejonge wat een luchtfietser.quote:Op dinsdag 18 april 2017 07:43 schreef Taiga het volgende:
En weer een nieuw plan voor de familie van Wichen....dat zij niet helemaal moe wordt van al die onwijs goede plannen van hem....
Nou he! 'Ze roken allemaal en zien eruit alsof ze wel een bootcampje kunnen gebruiken', dus kat in het bakkie voor Addy! Terwijl Astrid de godganse dag zit te niksen (ga dan in elk geval je haren wassen of een stroopwafel bakken!) en denkt 'het zal mijn tijd wel duren'. Wat zou er toch in die vrouw omgaan? Al zag ik haar wel een paar keer een hand op d'r buik leggen, dus ik heb zo wel mijn vermoedensquote:Op dinsdag 18 april 2017 08:27 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Sta iedere keer weer versteld van het marktonderzoek van die man. Hij weet blijkbaar prima waar er behoefte aan is daar. Wel handig dat zijn sanitairhuisje bijna af is, kunnen ze dat zelf gaan gebruiken. Tjongejonge wat een luchtfietser.
Deel je vermoedensquote:Op dinsdag 18 april 2017 10:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou he! 'Ze roken allemaal en zien eruit alsof ze wel een bootcampje kunnen gebruiken', dus kat in het bakkie voor Addy! Terwijl Astrid de godganse dag zit te niksen (ga dan in elk geval je haren wassen of een stroopwafel bakken!) en denkt 'het zal mijn tijd wel duren'. Wat zou er toch in die vrouw omgaan? Al zag ik haar wel een paar keer een hand op d'r buik leggen, dus ik heb zo wel mijn vermoedens
Ja ik denk ook dat ze zwanger is. Die verliefde blikken naar d'r kerel terwijl er geen zinnig woord uit komt, het uitdijen, het niksen en dan ook nog de hand op de buik uit een soort automatisme...... maar goed, ik verwacht bij de Posjes ook nog wel een kleintje, als ze klaar zijn met proeven van de wijntjesquote:Op dinsdag 18 april 2017 10:34 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Deel je vermoedenszat ook aan een klein Chileens Van Wichentje te denken.
Zitten er al een maand of drie toch denk ik?quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:25 schreef FredvZ het volgende:
Maar dan zou ze al zwanger moeten zijn geweest vóór vertrek? Of zitten ze er inmiddels al zo lang dat het zichtbaar zou moeten zijn?
(Geen verstand van dat soort zaken)
Viel me wel op dat hij opeens ook veel aanrakerig is naar haar toe. Maar zwanger ik kan het me haast niet voorstellen... Vind het toch meer een vetrol... al lijkt mijn zwangere buik met 20 weken ook op een vetrolquote:Op dinsdag 18 april 2017 10:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat ze zwanger is. Die verliefde blikken naar d'r kerel terwijl er geen zinnig woord uit komt, het uitdijen, het niksen en dan ook nog de hand op de buik uit een soort automatisme...... maar goed, ik verwacht bij de Posjes ook nog wel een kleintje, als ze klaar zijn met proeven van de wijntjes
Al 4 maanden geloof ikquote:Op dinsdag 18 april 2017 14:27 schreef Taiga het volgende:
[..]
Zitten er al een maand of drie toch denk ik?
Ja ze zijn volgens mij nog voor kerst vertrokken! In elk geval eind decemberquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou he! 'Ze roken allemaal en zien eruit alsof ze wel een bootcampje kunnen gebruiken', dus kat in het bakkie voor Addy! Terwijl Astrid de godganse dag zit te niksen (ga dan in elk geval je haren wassen of een stroopwafel bakken!) en denkt 'het zal mijn tijd wel duren'. Wat zou er toch in die vrouw omgaan? Al zag ik haar wel een paar keer een hand op d'r buik leggen, dus ik heb zo wel mijn vermoedens
Dat is 'ie toch net gaan doen? Lijkt me wel zo'n type dat eerst heel gemoedelijk afwacht en dan voorbij de 12 weken ineens hyperactief aan de gang gaat. Zoals nu dusquote:Op dinsdag 18 april 2017 16:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
Maar dan geef je toch wel prioriteit aan je huis, me dunkt?
Voor hetzelfde geld hadden ze in een luxe appartement kunnen zitten:quote:Op maandag 24 april 2017 20:51 schreef Starlie het volgende:
Als ze dan toch wat luxe willen dan hadden ze toch ook wel een hotel kunnen boeken
nou idd ook een goede optie!quote:Op maandag 24 april 2017 20:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld hadden ze in een luxe appartement kunnen zitten:
https://www.airbnb.nl/roo(...)C%20Chili&s=rtzOavnU
Dat viel me ook al op idd. Foutje in de casting?quote:Op maandag 24 april 2017 21:02 schreef Starlie het volgende:
Die broer van Ilona praat hetzelfde als Stefan
Het broer complexquote:Op maandag 24 april 2017 21:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Of misschien is dat wel de reden dat ze ooit op Stefan is gevallen...
Ilona zou wel willen maar ik heb Stefan horen zeggen dat dat niet gaat gebeurenquote:
Dat lijken ze ook te doen volgens mij.quote:Op maandag 24 april 2017 21:30 schreef Starlie het volgende:
Ze kunnen een deel van die spullen toch al meenemen?
Nou daar hoeft Addy zich sowieso geen zorgen om te makenquote:Op dinsdag 25 april 2017 07:42 schreef Taiga het volgende:
Er is een aardbeving geweest vannacht in Chili...ben benieuwd hoe het met de families gaat...
..en stiekem..welk huis staat nog overeind...
Nou ja, op zich...voor wat je ziet van zijn bouwsels, zit het wel goed in elkaar....maar ja dat is misschien op het oog.quote:Op dinsdag 25 april 2017 08:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou daar hoeft Addy zich sowieso geen zorgen om te maken
Die van de Van Kooijtjes zie ik bij de eerste de beste storm de lucht in gaan.quote:Op dinsdag 25 april 2017 08:06 schreef Taiga het volgende:
[..]
Nou ja, op zich...voor wat je ziet van zijn bouwsels, zit het wel goed in elkaar....maar ja dat is misschien op het oog.
Ja mooi!quote:Op dinsdag 25 april 2017 08:48 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Die van de Van Kooijtjes zie ik bij de eerste de beste storm de lucht in gaan.
Ja maar er staat toch nog geen huis? Wat er niet is, kan ook niet kapotquote:Op dinsdag 25 april 2017 08:06 schreef Taiga het volgende:
[..]
Nou ja, op zich...voor wat je ziet van zijn bouwsels, zit het wel goed in elkaar....maar ja dat is misschien op het oog.
Ja geen idee wat er nou precies staat, maar zie elke keer wel bouwsels voorbij komen. Maar vraag mij af hoe sterk. Al lijkt er wel een hoop hout in te gaan.quote:Op dinsdag 25 april 2017 09:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar er staat toch nog geen huis? Wat er niet is, kan ook niet kapot![]()
Overigens twijfel ik wel over de kwaliteit van zijn werk ook, daar niet van
Dat hout ziet er niet al te geweldig uit. De dakconstructie lijkt niet te kloppen. Zie bij Addy en co alleen eigen bouwsels die er wel stevig uit zien maar waar ze nog steeds niets aan hebben.quote:Op dinsdag 25 april 2017 09:08 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja geen idee wat er nou precies staat, maar zie elke keer wel bouwsels voorbij komen. Maar vraag mij af hoe sterk. Al lijkt er wel een hoop hout in te gaan.
Weet niet, voor wat ik zo snel zie, zien zijn bouwsels er wel stevig uit? Maar ik ben ook geen bouwer haha.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:01 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Dat hout ziet er niet al te geweldig uit. De dakconstructie lijkt niet te kloppen. Zie bij Addy en co alleen eigen bouwsels die er wel stevig uit zien maar waar ze nog steeds niets aan hebben.
Hollandse degelijkheidquote:
Echt he...ik zou zo moe worden van zo iemand naast mij...quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:33 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Hollandse degelijkheidJe kunt er alleen niets mee want alles is half af.
Terwijl Addy alweer sterke nieuwe ideeën heeft die Astrid weer braaf op papier zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop