Het broer complexquote:Op maandag 24 april 2017 21:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Of misschien is dat wel de reden dat ze ooit op Stefan is gevallen...
Dat lijken ze ook te doen volgens mij.quote:Op maandag 24 april 2017 21:30 schreef Starlie het volgende:
Ze kunnen een deel van die spullen toch al meenemen?
Nou daar hoeft Addy zich sowieso geen zorgen om te makenquote:Op dinsdag 25 april 2017 07:42 schreef Taiga het volgende:
Er is een aardbeving geweest vannacht in Chili...ben benieuwd hoe het met de families gaat...
..en stiekem..welk huis staat nog overeind...
Nou ja, op zich...voor wat je ziet van zijn bouwsels, zit het wel goed in elkaar....maar ja dat is misschien op het oog.quote:Op dinsdag 25 april 2017 08:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou daar hoeft Addy zich sowieso geen zorgen om te maken
Die van de Van Kooijtjes zie ik bij de eerste de beste storm de lucht in gaan.quote:Op dinsdag 25 april 2017 08:06 schreef Taiga het volgende:
[..]
Nou ja, op zich...voor wat je ziet van zijn bouwsels, zit het wel goed in elkaar....maar ja dat is misschien op het oog.
Ja mooi!quote:Op dinsdag 25 april 2017 08:48 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Die van de Van Kooijtjes zie ik bij de eerste de beste storm de lucht in gaan.
Ja maar er staat toch nog geen huis? Wat er niet is, kan ook niet kapotquote:Op dinsdag 25 april 2017 08:06 schreef Taiga het volgende:
[..]
Nou ja, op zich...voor wat je ziet van zijn bouwsels, zit het wel goed in elkaar....maar ja dat is misschien op het oog.
Ja geen idee wat er nou precies staat, maar zie elke keer wel bouwsels voorbij komen. Maar vraag mij af hoe sterk. Al lijkt er wel een hoop hout in te gaan.quote:Op dinsdag 25 april 2017 09:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar er staat toch nog geen huis? Wat er niet is, kan ook niet kapot![]()
Overigens twijfel ik wel over de kwaliteit van zijn werk ook, daar niet van
Dat hout ziet er niet al te geweldig uit. De dakconstructie lijkt niet te kloppen. Zie bij Addy en co alleen eigen bouwsels die er wel stevig uit zien maar waar ze nog steeds niets aan hebben.quote:Op dinsdag 25 april 2017 09:08 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja geen idee wat er nou precies staat, maar zie elke keer wel bouwsels voorbij komen. Maar vraag mij af hoe sterk. Al lijkt er wel een hoop hout in te gaan.
Weet niet, voor wat ik zo snel zie, zien zijn bouwsels er wel stevig uit? Maar ik ben ook geen bouwer haha.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:01 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Dat hout ziet er niet al te geweldig uit. De dakconstructie lijkt niet te kloppen. Zie bij Addy en co alleen eigen bouwsels die er wel stevig uit zien maar waar ze nog steeds niets aan hebben.
Hollandse degelijkheidquote:
Echt he...ik zou zo moe worden van zo iemand naast mij...quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:33 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Hollandse degelijkheidJe kunt er alleen niets mee want alles is half af.
Terwijl Addy alweer sterke nieuwe ideeën heeft die Astrid weer braaf op papier zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |