Fuck, die naast humerto staatquote:Op maandag 3 april 2017 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima dochters, koekoek
[ afbeelding ]
fijn dat ik dit nu weetquote:Op maandag 3 april 2017 18:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sowieso. Maar hij nog een zoon. Die schijnen ze ook te hebben gekregen omdat Tan eerder vreemd was geweest. Verzoeningsbaby
Moet hij weten.quote:Op maandag 3 april 2017 18:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sowieso. Maar hij heeft nog een zoon. Die schijnen ze ook te hebben gekregen omdat Tan eerder vreemd was geweest. Verzoeningsbaby
Niet zo knap als Nicki, maar ze komt in de buurt.quote:
Wat kan mij dat godverdomme schelen.quote:Op maandag 3 april 2017 18:59 schreef Scrummie het volgende:
Wat is er met Humberto Tan en Dionne Stax dan? Is dat een stel?
Die tentamens heb je vanavond?quote:Op maandag 3 april 2017 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, vanavond Celta v Las Palmas.
Maar tentamens, dus ja.
Dat werkleef is ook niks voor jou.quote:Op maandag 3 april 2017 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben veelte moe om een vorm van opwinding te voelen.
Dat zal wel kut met peren zijn..quote:Op maandag 3 april 2017 19:03 schreef JanCees het volgende:
Tino Martin en gerard joling met een duet![]()
Er is nog een man die dat van Jos vindt begreep ik.quote:Op maandag 3 april 2017 19:01 schreef JanCees het volgende:
Frans en jos verstappen wat een vreselijke mensen zeg
Wie is de gast?quote:
Bij jouw 'opleiding' wel ja.quote:Op maandag 3 april 2017 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan toch tegelijk met voetbal kijken.
Daar hoop ik ook op.quote:
Ik zeg niks.quote:Op maandag 3 april 2017 19:03 schreef JanCees het volgende:
Tino Martin en gerard joling met een duet![]()
Als ik alle theorie heb uitgewerkt zou het kunnen, maar ik weet beter.quote:Op maandag 3 april 2017 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan toch tegelijk met voetbal kijken.
Nog nooit gezien.quote:Op maandag 3 april 2017 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga denk ik Peking Express kijken. Jeugdsentiment.
Wat een makkelijke slappe comeback zeg, gadverdamme.quote:Op maandag 3 april 2017 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb jij voor opleidingen gedaan eigenlijk?
Het was een serieuze vraag.quote:Op maandag 3 april 2017 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een makkelijke slappe comeback zeg, gadverdamme.
mbo4 ictquote:
Zendt FOX dat uit?quote:Op maandag 3 april 2017 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is ook Jong Ajax v Jong FC Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |