Het was een serieuze vraag.quote:Op maandag 3 april 2017 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een makkelijke slappe comeback zeg, gadverdamme.
mbo4 ictquote:
Zendt FOX dat uit?quote:Op maandag 3 april 2017 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is ook Jong Ajax v Jong FC Utrecht.
Ga huilen dan..quote:Op maandag 3 april 2017 19:18 schreef GGMM het volgende:
Wat een onoverzichtelijke teringsite van voetbalinsite.
Ik wilde gewoon even kijken wie de gast is vanavond, maar na een kwartier zoeken heb ik helemaal NIETS kunnen vinden.
Boskampquote:Op maandag 3 april 2017 19:18 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde gewoon even kijken wie de gast is vanavond, maar na een kwartier zoeken heb ik helemaal NIETS kunnen vinden.
Het is trouwens Voetbal Inside.. Lamlul..quote:Op maandag 3 april 2017 19:18 schreef GGMM het volgende:
Ik kon het ook al niet vinden, echt een kutsite ja.quote:Op maandag 3 april 2017 19:18 schreef GGMM het volgende:
Tenminste, ik dacht dat ze dat zeiden toen, dat na de klassieker jan er zit.quote:
het is allemaal watquote:Op maandag 3 april 2017 19:22 schreef Scrummie het volgende:
Ik post net in de NWS FB dat het geen SC is, gaat die Specularium zeggen dat dat klopt, anders was het wel VBL FB.
Wedden dat ie hier meeleest.
Je moet op hun twitter kijken.quote:Op maandag 3 april 2017 19:18 schreef GGMM het volgende:
Klopt, ik vond het uiteindelijk via hun twitter.quote:Op maandag 3 april 2017 19:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tenminste, ik dacht dat ze dat zeiden toen, dat na de klassieker jan er zit.
Je moet even langs alle schijtlolligheden scrollen ja.quote:Op maandag 3 april 2017 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n doodvermoeiend account
Dat is toch al best lang bekendquote:Op maandag 3 april 2017 19:22 schreef Scrummie het volgende:
Ik post net in de NWS FB dat het geen SC is, gaat die Specularium zeggen dat dat klopt, anders was het wel VBL FB.
Wedden dat ie hier meeleest.
Ik hoop dat hij dan ook leest dan hij de meest incompetente van het stel is. Wat een beperkte gast is dat zeg.quote:
Scrummie?quote:Op maandag 3 april 2017 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dan ook leest dan hij de meest incompetente van het stel is. Wat een beperkte gast is dat zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |