Ik kan niet wachten totdat ik eind deze week weer thuis ben.. Ik heb louter in proppen pleepapier gespoten afgelopen twee weken..quote:
rtl boulevard doet hypocriet zodra het gaat om een van hunniesquote:
Je begint nogal obsessief te worden en dat is ook weer niet goed. Het moet wel een beetje binnen de grenzen blijven.quote:
Tja boeien ook.quote:Op maandag 3 april 2017 18:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
rtl boulevard doet hypocriet zodra het gaat om een van hunnies
dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 3 april 2017 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je begint nogal obsessief te worden en dat is ook weer niet goed. Het moet wel een beetje binnen de grenzen blijven.
Ed de Rover is in ieder geval geen concurrent meer denk ik.quote:Op maandag 3 april 2017 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
JanCees had Stax wel voor zichzelf willen hebben.
Begrijpelijk wel.
twitter:Edderover2 twitterde op maandag 03-04-2017 om 16:44:19@DionneStax vuile kuthoer. Wat val mij je tegen zeg wat je Ineke en kinderen aan doet. Pijpslet. reageer retweet
Niet zo gek, toch?quote:Op maandag 3 april 2017 18:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
rtl boulevard doet hypocriet zodra het gaat om een van hunnies
Ze zou zo hier kunnen posten.quote:
Hallo René..quote:Op maandag 3 april 2017 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is voor tokkies.
Net als Nederlandstalige muziek.
quote:Op maandag 3 april 2017 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je begint nogal obsessief te worden en dat is ook weer niet goed. Het moet wel een beetje binnen de grenzen blijven.
Najah als ze zo iets al toepassen, hoe gaat het dan bij RTL Nieuws?quote:
Zelfde vraag kun je stellen bij de NOS. Of elke andere nieuwsbron.quote:Op maandag 3 april 2017 18:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah als ze zo iets al toepassen, hoe gaat het dan bij RTL Nieuws?
Wie zijn Ineke en de kinderen?quote:Op maandag 3 april 2017 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ed de Rover is in ieder geval geen concurrent meer denk ik.twitter:Edderover2 twitterde op maandag 03-04-2017 om 16:44:19@DionneStax vuile kuthoer. Wat val mij je tegen zeg wat je Ineke en kinderen aan doet. Pijpslet. reageer retweet
Gaat nu over RTL.quote:Op maandag 3 april 2017 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zelfde vraag kun je stellen bij de NOS. Of elke andere nieuwsbron.
Dat is nep.quote:Op maandag 3 april 2017 18:52 schreef Jojoortje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)den_tan_en_stax.html
Eens.quote:Op maandag 3 april 2017 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is voor tokkies.
quote:Op maandag 3 april 2017 18:52 schreef Jojoortje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)den_tan_en_stax.html
de echte 'vrouw' van tan.quote:
quote:Op maandag 3 april 2017 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is voor tokkies.
twitter:janger12 twitterde op maandag 03-04-2017 om 11:33:38@DionneStax wat had je van de week weer een mooi jurk aan.Zou graag je slaaf willen zijn en worden je huis schoonmaken voor je koken reageer retweet
twitter:janger12 twitterde op maandag 03-04-2017 om 11:34:03@DionneStax en ook je mooie voeten en benen kussen reageer retweet
Soort zoekt soort.quote:Op maandag 3 april 2017 18:54 schreef Befbekje het volgende:
Wat GGMM in die Nicki Minaj zit.. Echt een waardeloze muts vind ik dat..
ff normaal doen.quote:Op maandag 3 april 2017 18:54 schreef Befbekje het volgende:
Wat GGMM in die Nicki Minaj zit.. Echt een waardeloze muts vind ik dat..
Oh, dat was dus gewoon een beetje dom van Onlogisch?quote:Op maandag 3 april 2017 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Onlogisch wilde dat ik een weddenschap met hem ging doen terwijl ik dezelfde stellingname had in het punt waarover hij een weddenschap wilde doen.
en hiphop voor negersquote:Op maandag 3 april 2017 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is voor tokkies.
Ik laat de interpretatie aan jou over.quote:Op maandag 3 april 2017 18:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, dat was dus gewoon een beetje dom van Onlogisch?
Sowieso. Maar hij heeft nog een zoon. Die schijnen ze ook te hebben gekregen omdat Tan eerder vreemd was geweest. Verzoeningsbabyquote:Op maandag 3 april 2017 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima dochters, koekoek
[ afbeelding ]
Fuck, die naast humerto staatquote:Op maandag 3 april 2017 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima dochters, koekoek
[ afbeelding ]
fijn dat ik dit nu weetquote:Op maandag 3 april 2017 18:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sowieso. Maar hij nog een zoon. Die schijnen ze ook te hebben gekregen omdat Tan eerder vreemd was geweest. Verzoeningsbaby
Moet hij weten.quote:Op maandag 3 april 2017 18:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sowieso. Maar hij heeft nog een zoon. Die schijnen ze ook te hebben gekregen omdat Tan eerder vreemd was geweest. Verzoeningsbaby
Niet zo knap als Nicki, maar ze komt in de buurt.quote:
Wat kan mij dat godverdomme schelen.quote:Op maandag 3 april 2017 18:59 schreef Scrummie het volgende:
Wat is er met Humberto Tan en Dionne Stax dan? Is dat een stel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |