Klopt, het is zijn besluit. Maar toen jij kon ingrijpen, deed je niks.quote:Op maandag 3 april 2017 13:25 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Nee, ik vind niet dat ik verantwoordelijk ben voor zijn beslissingen, ik ben zijn maat, niet zijn pa.
Zo werkt dat niet.quote:Op maandag 3 april 2017 13:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt, het is zijn besluit. Maar toen jij kon ingrijpen, deed je niks.
Als ik in zo'n situatie zou komen, zou ik die vriend bij zijn haren terugsleuren naar zijn gezin en met zijn drieën een oplossing bedenken.
Je bent een vriend of je bent het niet.
Bij echte vrienden wel hoor. Een echte vriend aarzelt niet om in te grijpen als het echt fout dreigt te gaan. Waar heb je anders vrienden voor?quote:
Ditquote:Op maandag 3 april 2017 13:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt, het is zijn besluit. Maar toen jij kon ingrijpen, deed je niks.
Als ik in zo'n situatie zou komen, zou ik die vriend bij zijn haren terugsleuren naar zijn gezin en met zijn drieën een oplossing bedenken.
Je bent een vriend of je bent het niet.
En dit ookquote:Op maandag 3 april 2017 13:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Bij echte vrienden wel hoor. Een echte vriend aarzelt niet om in te grijpen als het echt fout dreigt te gaan. Waar heb je anders vrienden voor?
Dit is dan wel weer kansloosquote:Op maandag 3 april 2017 12:07 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Nee, om die reden heb ik ook geen medelij met haar. Ze wist van zijn relatie en zijn gezin maar heeft hem kennelijk toch haar nest in gepraat, doet een zichzelf respecterende vrouw dat? Lijkt mij niet.
Zo werkt het wel. Wat die vriend van je doet, -dat- werkt niet. Besef je dat niet? Er is nu toevallig een topic van een vrouw wiens moeder haar in de steek heeft gelaten en nu (jaaaaren later!!) heeft ze er nog steeds last van.quote:
Zo werkt het vaak wel.quote:
En voor die moeder en vooral voor dat kindquote:Op maandag 3 april 2017 13:45 schreef Droopie het volgende:
Dit is trouwens een tip voor jou, maar ook voor je maat.
Snap wel dat jullie vrienden zijn
quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gaat dit topic net zo lopen als je andere topics? Advies vragen en vervolgens precies het tegenovergestelde doen?
Ramptoerisme?quote:Op maandag 3 april 2017 13:50 schreef Forbry het volgende:
Waarom zou je überhaupt (nog) bevriend met zo iemand (willen) zijn?
Kind is onschuldig in deze, die moet je zo ver mogelijk weghouden van die sores en gewoon beiden opvoeden, apart van elkaar dat wel.quote:Op maandag 3 april 2017 13:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En voor die moeder en vooral voor dat kind
Nee, niet met zijn omgeving erbij.quote:Op maandag 3 april 2017 13:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is dit een patroon van hem?
Patronen zijn wel leuk
Waarom niet eigenlijk? In mijn vrienden verwacht in loyaliteit en vriendelijkheid richting mij. Stupiditeiten die hij buiten onze vriendschap om doet zijn zijn eigen zaak. Zolang hij mij daar niet ongewild bij betrekt lijkt dat me geen reden om een (degelijke) vriendschap af te kappen.quote:Op maandag 3 april 2017 13:50 schreef Forbry het volgende:
Waarom zou je überhaupt (nog) bevriend met zo iemand (willen) zijn?
Dus het wel aan zijn vriendin zeggen? Zelf gaat hij dat niet doen.quote:Op maandag 3 april 2017 13:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zo werkt het vaak wel.
No offense verder, maar "jullie" maken er iedere keer een ontiegenlijke pijnhoop van.
En als puntje bij paaltje bij gaan jullie eens kijken waar je de verantwoordelijkheid eens heen kunnen schuiven, zo komt het over.
Dan een topic openen, advies inwinnen, het probleem bagataliseren na een paar dagen en dan is het topic vaak niet meer nodig want je trekt toch je eigen plan.
90% kans dat die moeder binnen nu en 10 jaar in een rancuneuze bui de vuile was buitenhangt.
Als er een probleem is, pak het grondig aan bij de eerste mogelijkheid.
Verdomd kut, maar altijd alles maar negeren en net doen of je neus bloed werkt niet bij een bastaardskind.
Dit is trouwens een tip voor jou, maar ook voor je maat.
Snap wel dat jullie vrienden zijn
Hij ja!!quote:Op maandag 3 april 2017 17:39 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Dus het wel aan zijn vriendin zeggen? Zelf gaat hij dat niet doen.
Ik wil niet een bom onder hun relatie leggen, dan heb ik het straks weer gedaan.
Volgende week maandag ga ik heen. En ja ik zal me voor 100% inzetten.quote:Op maandag 3 april 2017 13:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kind is onschuldig in deze, die moet je zo ver mogelijk weghouden van die sores en gewoon beiden opvoeden, apart van elkaar dat wel.
Die moeder tsja, is ook een trut.
Ik hoop trouwens echt Dennis dat je voor je eigen kind geboren is, je 6 maanden nuchter bent en echt aan je onverwerkte angsten bent gaan werken.
Dat karma er dan maar voor mag zorgen dat je er bij de rechtbank een beetje mild vanaf komt.
Maar dat gun ik je dan wel..
Niet als je een spelletje speelt daar, maar omdat je echt je eigen leven en omgeving wilt normaliseren.
Vooral voor je dochtertje van 12, maar ook voor Kim en jou
Dat meen ik echt.
In/op elk ander deel van haar lichaam klaarkomen.quote:Op maandag 3 april 2017 11:37 schreef kmkmmr het volgende:
[..]
Noem de andere opties voor de man eens op.
10 lullige eurootjes tssss, daar kom ik mijn nest niet eens voor uit.quote:Op maandag 3 april 2017 19:29 schreef probeer het volgende:
Ik geef je ¤10 als je toch hun getuige wordt, en het verwekken van dat kind in je 'best man speech' verwerkt.
Enige FoK!-ers die die pot ook willen spekken?
En een zichzelf respecterende vriend durft de ander in die vriendschap gewoon eerlijk te zeggen wat hij vindt. Maarja, he ...quote:Op maandag 3 april 2017 12:07 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Nee, om die reden heb ik ook geen medelij met haar. Ze wist van zijn relatie en zijn gezin maar heeft hem kennelijk toch haar nest in gepraat, doet een zichzelf respecterende vrouw dat? Lijkt mij niet.
Nee, hij wilde gewoon liever zijn piemel in iemand anders steken dan op een campingbedje / de bank slapen bij een van zijn vrienden.quote:Op maandag 3 april 2017 12:44 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat dat kon maar hij wou niet in deze omgeving blijven omdat ze hier vlakbij wonen. Geen zin in lastige vragen en geroddel denk ik.
En nog steeds durf je hem niet te zeggen waar het op staat? Geweldige vriendschap.quote:Op maandag 3 april 2017 12:47 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Klopt, hij is al 36 jaar mijn maat, haar ken ik pas 12 jaar, en alleen omdat ze met hem is.
Door pussy TS die zelfs in een 36-jarige vriendschap niet eerlijk durft te zijn want 'dan krijgt hij misschien gezeik'.quote:Op maandag 3 april 2017 13:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Door wie? Wij (de Fokkers dus) staan hier helemaal buiten. Dat TS onze mening vraagt, doet daar niks aan af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |