abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 april 2017 @ 11:59:44 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169967999
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 11:56 schreef ITrade het volgende:

Dat is niet het ultieme risico. Die vrouw maakt bewust een keuze om een kind te krijgen met een vreemde man, zonder na te denken over de gevolgen. Is de man dan echt fout omdat hij haar neukt?
Dat is lekker eenvoudig redeneren.
Hij neemt bewust het risico haar zonder condoom te neuken. Zonder na te denken over de gevolgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169968001
quote:
7s.gif Op maandag 3 april 2017 11:58 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee joh het is heel normaal dat als je een ONS hebt en beiden vergeten een condoom dat je dan als vrouw het kind houd en volledig de man de schuld geeft, toch?
Inderdaad en vervolgens de man laten betalen. Daar is die alimentatie regeling toch voor ontworpen?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 3 april 2017 @ 12:00:26 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169968015
quote:
10s.gif Op maandag 3 april 2017 11:59 schreef 2NutZ het volgende:

Zij kiest er toch voor? :') _O- ze had het ook niet kunnen houden natuurlijk. Ze had een optie. Had hij die?
Ja, een condoom. Hij kiest er voor dat voorbehoedsmiddel niet te gebruiken. Dan kom je toch echt terug bij die gedeelde verantwoordelijkheid.
pi_169968064
quote:
10s.gif Op maandag 3 april 2017 11:59 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zij kiest er toch voor? :') _O- ze had het ook niet kunnen houden natuurlijk. Ze had een optie. Had hij die?
Ja.

- Niet neuken.
- Veilig neuken.

Wat deed hij?
- Wel neuken.
- Onveilig neuken.

Wat die vrouw wil en doet moet ze echt zelf allemaal weten, maar de man in kwestie kan zelf ook maatregelen nemen.
pi_169968069
quote:
7s.gif Op maandag 3 april 2017 11:58 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee joh het is heel normaal dat als je een ONS hebt en beiden vergeten een condoom dat je dan als vrouw het kind houd en volledig de man de schuld geeft, toch?
Dit was geen ONS. Hij wilde thuis weg, maar hij kon nergens heen. En toen heeft ze hem in huis genomen en van het een kwam het ander denk ik.
  maandag 3 april 2017 @ 12:02:29 #131
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169968084
quote:
7s.gif Op maandag 3 april 2017 12:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, een condoom. Hij kiest er voor dat voorbehoedsmiddel niet te gebruiken. Dan kom je toch echt terug bij die gedeelde verantwoordelijkheid.
Je plaat is stuk. Helaas de plaat voor je kop niet.

Werk daar aan en het komt goed :)

quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 11:59 schreef ITrade het volgende:

[..]

Inderdaad en vervolgens de man laten betalen. Daar is die alimentatie regeling toch voor ontworpen?
Sommige vrouwen denken echt zo idd. Echt ziek en te triest voor woorden :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 3 april 2017 @ 12:03:02 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169968108
quote:
7s.gif Op maandag 3 april 2017 12:02 schreef 2NutZ het volgende:

Je plaat is stuk. Helaas de plaat voor je kop niet.

Werk daar aan en het komt goed :)

Je kijkt momenteel in de spiegel?
  maandag 3 april 2017 @ 12:03:21 #133
64831 2NutZ
pi_169968122
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 12:01 schreef kmkmmr het volgende:

[..]

Wat die vrouw wil en doet moet ze echt zelf allemaal weten
Ah de aap uit de mouw. Zij moet alles lekker zelf weten en de man is de domme schuldige.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 3 april 2017 @ 12:04:01 #134
64831 2NutZ
pi_169968149
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 12:02 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Dit was geen ONS. Hij wilde thuis weg, maar hij kon nergens heen. En toen heeft ze hem in huis genomen en van het een kwam het ander denk ik.
Dus ze hebben er goede gesprekken over gehad of er een kind moest komen?

quote:
17s.gif Op maandag 3 april 2017 12:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je kijkt momenteel in de spiegel?
Succes er mee ;)
pi_169968169
quote:
10s.gif Op maandag 3 april 2017 12:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ah de aap uit de mouw. Zij moet alles lekker zelf weten en de man is de domme schuldige.
Ja, iemand is dom - man of vrouw, maakt niet uit - als die persoon geen kinderen wil en dan alsnog onveilig gaat neuken.
  maandag 3 april 2017 @ 12:04:57 #136
64831 2NutZ
pi_169968176
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 12:04 schreef kmkmmr het volgende:

[..]

Ja, iemand is dom - man of vrouw, maakt niet uit - geen kinderen wil en dan alsnog onveilig gaat neuken.
:)
pi_169968188
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 12:04 schreef kmkmmr het volgende:

[..]

Ja, iemand is dom - man of vrouw, maakt niet uit - geen kinderen wil en dan alsnog onveilig gaat neuken.
Zo moeilijk is het allemaal niet nee.
Hell To The Liars
pi_169968219
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 12:04 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:)
Ik vind het echt een ongezonde mentaliteit om de verantwoordelijkheid volledig bij de vrouw neer te leggen.

Als je als man geen kinderen wil, moet je ongeacht wat de vrouw zegt (ik ben aan de pil etc.) gewoon altijd zelf maatregelen nemen.

En dan laten we soa's nog buiten beschouwing.
  maandag 3 april 2017 @ 12:06:51 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169968229
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 12:05 schreef Droopie het volgende:

Zo moeilijk is het allemaal niet nee.
Blijkbaar toch wel voor sommigen.
pi_169968260
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 12:04 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dus ze hebben er goede gesprekken over gehad of er een kind moest komen?

[..]

Succes er mee ;)
Nee, om die reden heb ik ook geen medelij met haar. Ze wist van zijn relatie en zijn gezin maar heeft hem kennelijk toch haar nest in gepraat, doet een zichzelf respecterende vrouw dat? Lijkt mij niet.
pi_169968378
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 12:07 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Nee, om die reden heb ik ook geen medelij met haar. Ze wist van zijn relatie en zijn gezin maar heeft hem kennelijk toch haar nest in gepraat, doet een zichzelf respecterende vrouw dat? Lijkt mij niet.
Alsjeblieft zeg. Alsof die vriend van jou wel een zichzelf respecterende kerel is.
pi_169968452
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 12:07 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Was jouw vriend 14 en zag hij voor het eerst borsten ofzo.

Dat heet nu de kat op het spek binden.
Maar weinig medelijden met je vriend.

Toen kon hij geen verantwoordelijkheid nemen en nu ook niet.
Een huwelijk is samen alles delen en als hij dit voor haar wilt verzwijgen is hij zijn toekomstige vrouw niet waard.

Die ex gaat ook niet helemaal vrijuit hoor, maar gedeelde verantwoordelijkheid is wel de goede omschrijving.

Verder zou ik het niet zeggen, want op het einde ben jij sowieso de gebeten hond.
Hell To The Liars
pi_169968456
quote:
7s.gif Op maandag 3 april 2017 12:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar waar is de grens?

Ook met condoom kan je gewoon zwanger worden. Als een vrouw een kind wilt doet ze rare dingen. Google anders eens "condoom lek prikken".
Is het dan nog steeds gedeelde verantwoordelijkheid, want hij had eigenlijk helemaal niet mogen neuken?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_169968513
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 12:14 schreef ITrade het volgende:

[..]

Maar waar is de grens?

Ook met condoom kan je gewoon zwanger worden. Als een vrouw een kind wilt doet ze rare dingen. Google anders eens "condoom lek prikken".
Is het dan nog steeds gedeelde verantwoordelijkheid, want hij had eigenlijk helemaal niet mogen neuken?
Ja bij een condoom doorprikken is het heel iets anders.
Dan verdiend zo vrouw een nekschot.
Hell To The Liars
pi_169968518
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 12:14 schreef Droopie het volgende:

[..]

Was jouw vriend 14 en zag hij voor het eerst borsten ofzo.

Dat heet nu de kat op het spek binden.
Maar weinig medelijden met je vriend.

Toen kon hij geen verantwoordelijkheid nemen en nu ook niet.
Een huwelijk is samen alles delen en als hij dit voor haar wilt verzwijgen is hij zijn toekomstige vrouw niet waard.

Die ex gaat ook niet helemaal vrijuit hoor, maar gedeelde verantwoordelijkheid is wel de goede omschrijving.

Verder zou ik het niet zeggen, want op het einde ben jij sowieso de gebeten hond.
Vooral dat laatste wil ik voorkomen, ik heb zo al genoeg gezeik.
  maandag 3 april 2017 @ 12:18:20 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169968544
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 12:14 schreef ITrade het volgende:

Maar waar is de grens?

Ja, en mannen die de pillen van hun vrouw verwisselen voor tictacs. Er gebeuren rare dingen in de wereld, beter hou je de controle zelf. Bij zo'n vrouw met blijkbaar bedenkelijke reputatie betekent dat zelf je condoom meenemen, zelf je condoom omdoen, zelf je condoom weggooien. Kan zij hem niet lekprikken of uitwringen in haar vagijn.
Verantwoordelijkheid nemen als je iets echt niet wil. Het is niet zo moeilijk, maar blijkbaar nog altijd moeilijker dan de volledige schuld elders leggen.
pi_169968569
Serieuze tip:

Zeg het niet en komt de leugen uit.
Dan counter je die nieuwe vrouw met de opmerking "Ja ik wist het, maar dit zijn mijn zaken niet. De verantwoordelijkheid van wel of niet zeggen ligt bij je vent, niet bij mij"
Hell To The Liars
pi_169968594
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 12:19 schreef Droopie het volgende:
Serieuze tip:

Zeg het niet en komt de leugen uit.
Dan counter je die nieuwe vrouw met de opmerking "Ja ik wist het, maar dit zijn mijn zaken niet. De verantwoordelijkheid van wel of niet zeggen ligt bij je vent, niet bij mij"
Dank U.
  maandag 3 april 2017 @ 12:23:19 #149
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_169968629
quote:
7s.gif Op maandag 3 april 2017 12:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, en mannen die de pillen van hun vrouw verwisselen voor tictacs. Er gebeuren rare dingen in de wereld, beter hou je de controle zelf. Bij zo'n vrouw met blijkbaar bedenkelijke reputatie betekent dat zelf je condoom meenemen, zelf je condoom omdoen, zelf je condoom weggooien. Kan zij hem niet lekprikken of uitwringen in haar vagijn.
Verantwoordelijkheid nemen als je iets echt niet wil. Het is niet zo moeilijk, maar blijkbaar nog altijd moeilijker dan de volledige schuld elders leggen.
Nu zie ik de hele tijd vrouwen die condooms uitwringen in hun vagijn. Soort DIY activiteit.
wooblabalurg
pi_169968905
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 12:02 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Jij bent toch zijn beste vriend? Lijkt mij logisch dat wanneer je thuis problemen hebt, dat je dan contact opneemt met je beste maat. En dat jij dan een campingbed in je woonkamer legt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')