Als hij dat niet wilde had hij maar een condoom moeten gebruiken.quote:Op maandag 3 april 2017 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als hij dat misschien niet wil? en voor een ONS vind je dat ook niet gek? Dus jouw stelling is, iedereen die neukt zonder anticonceptie heeft als doel zwanger worden? erg naïef en dom
Beetje heel erg raar.
Vertel het even aan al die vaders, snuggerneusje.quote:
Noem de andere opties voor de man eens op.quote:Op maandag 3 april 2017 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Want idd, je hebt alleen condooms en verder is er geen andere anticonceptieduidelijk.
Anaal.quote:Op maandag 3 april 2017 11:37 schreef kmkmmr het volgende:
[..]
Noem de andere opties voor de man eens op.
Jouw pik, jouw zaad, jouw condoom. Is dat echt zo vreemd?quote:Op maandag 3 april 2017 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
Want idd, je hebt alleen condooms en verder is er geen andere anticonceptieduidelijk.
Dat is op zich ook wel een goede optie! Anaal geneukt worden als man. Nice, goede anticonceptie.quote:
Ze zal wel vermoedens hebben. Heb wel gezegd dat hij gewoon eerlijk tegen haar moet zijn. Maar eerlijk zijn betekent waarschijnlijk einde oefening.quote:Op maandag 3 april 2017 11:36 schreef kmkmmr het volgende:
Dus...
Relatie gaat uit. Korte relatiebreuk zoals jij het noemt.
Na een tijd komen ze weer bij elkaar.
Hij vraagt haar ten huwelijk.
Ze gaan binnenkort trouwen.
...
Zij is ook niet al te snugger he?
Als je anno 2017 neukt en ongewenst kinderen krijgt is er wel iets goed mis.quote:Op maandag 3 april 2017 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als hij niet weet dat je van neuken kinderen kunt krijgen, mist er best wat. Zijn keuze om geen condoom om te doen.
Waar er twee neuken is alleen toepasbaar op de man?quote:Op maandag 3 april 2017 11:37 schreef kmkmmr het volgende:
[..]
Noem de andere opties voor de man eens op.
Hij had sws een condoom moeten gebruiken, ja...quote:Op maandag 3 april 2017 11:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als hij dat niet wilde had hij maar een condoom moeten gebruiken.
Nou blijkbaar nietquote:Op maandag 3 april 2017 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm nee, die mensen nemen wel het risico. Willens en wetens.
Als je geen condoom wil dragen, moet je al helemaal de consequenties van dat risicovolle gedrag nemen. Vind het raar dat je dat raar vindt.
Idd, je moet nooit uitgaan van een vrouw.... dat blijkt. Dat was heel dom van hem.quote:Op maandag 3 april 2017 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw pik, jouw zaad, jouw condoom. Is dat echt zo vreemd?
Better safe than sorry.
Hey, iemand die het wel snapt...quote:Op maandag 3 april 2017 11:47 schreef ITrade het volgende:
[..]
Dat die vrouw ervoor kiest om toch een kind te krijgen is iets heel anders.
En dat is dus het ultieme risico dat je neemt door niet je eigen voorzorgsmaatregelen te nemen.quote:
Dat blijkt. Ik ben wat dat betreft ook persoonlijk wat naïef en ga uit van het goede van de mens.quote:Op maandag 3 april 2017 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is dus het ultieme risico dat je neemt door niet je eigen voorzorgsmaatregelen te nemen.
Dat snap ik ook niet. Maar dat het gebeurt zou des te meer reden zijn om ... enfin.quote:Op maandag 3 april 2017 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
Maar nogmaals snap ik niet dat je als vrouw zomaar een kind neemt van de eerste de beste, maar het gebeurd dus best vaak.
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik ben blij dat ikzelf nooit op de toenaderingen van deze vrouw ben ingegaan.quote:Op maandag 3 april 2017 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik ben wat dat betreft ook persoonlijk wat naïef en ga uit van het goede van de mens.
Maar nogmaals snap ik niet dat je als vrouw zomaar een kind neemt van de eerste de beste, maar het gebeurd dus best vaak.
Ja om als man overal om te denken en vooral achteraf als het wel fout gaat op die man in slaan, geforceerdquote:Op maandag 3 april 2017 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Maar dat het gebeurt zou des te meer reden zijn om ... enfin.
Dat is niet het ultieme risico. Die vrouw maakt bewust een keuze om een kind te krijgen met een vreemde man, zonder na te denken over de gevolgen. Is de man dan echt fout omdat hij haar neukt?quote:Op maandag 3 april 2017 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is dus het ultieme risico dat je neemt door niet je eigen voorzorgsmaatregelen te nemen.
Nee joh het is heel normaal dat als je een ONS hebt en beiden vergeten een condoom dat je dan als vrouw het kind houd en volledig de man de schuld geeft, toch?quote:Op maandag 3 april 2017 11:56 schreef ITrade het volgende:
[..]
Dat is niet het ultieme risico. Die vrouw maakt bewust een keuze om een kind te krijgen met een vreemde man, zonder na te denken over de gevolgen. Is de man dan echt fout omdat hij haar neukt?
Dat is lekker eenvoudig redeneren.
Hoezo? Voor die vrouw is het een walk in the park ofzo, de komende achttien jaar? Ik vind het nogal stompzinnig als je geen kinderen wilt maken je bij het neuken geen condoom draagt en vervolgens een beetje bozig gaat lopen doen dat je vader wordt.quote:Op maandag 3 april 2017 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
Ja om als man overal om te denken en vooral achteraf als het wel fout gaat op die man in slaan geforceerdtoch?
Zij kiest er toch voor?quote:Op maandag 3 april 2017 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo? Voor die vrouw is het een walk in the park ofzo, de komende achttien jaar? Ik vind het nogal stompzinnig als je geen kinderen wilt maken je bij het neuken geen condoom draagt en vervolgens een beetje bozig gaat lopen doen dat je vader wordt.
Tja.
Daarnaast is het eraan denken een condoom te gebruiken nu niet echt iets dat enorm veel kruim zou moeten kosten.
Je geeft geen antwoord op de vraag.quote:Op maandag 3 april 2017 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar er twee neuken is alleen toepasbaar op de man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |