Haha nee! Hij is gewoon een burger.quote:Op zondag 2 april 2017 11:57 schreef Copycat het volgende:
Heeft het probleem zichzelf opgelost?
NWS / Man doodgeschoten op woonwagenkamp in Deventer
Onzin, een ongelukje zoals condoom die scheurt kan altijd gebeuren, en de vrouw bepaalt of ze het kind wilt of niet. Het is haar beslissing niet de zijne.quote:Op zondag 2 april 2017 10:03 schreef Copycat het volgende:
Waar twee neuken ... maar dat idee is blijkbaar te hoog gegrepen voor bepaalde kringen.
Huh dus eerst was het geen probleem voor je? Of niet groot genoeg?quote:Op zondag 2 april 2017 11:48 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Dat laatste.
Ik wist het inderdaad al een hele tijd maar vond het niet aan mij om zijn vriendin daarover in te lichten, dat moet hij zelf doen. Het feit dat hij wil dat ik zijn getuige ben gaat me toch iets te ver.
Jawel, ik had er wel eerder problemen mee, maar het is niet aan mij om het vuur op te stoken.quote:Op zondag 2 april 2017 12:46 schreef Elpis het volgende:
[..]
Huh dus eerst was het geen probleem voor je? Of niet groot genoeg?
Anyway ik hoop dat iemand mij zou waarschuwen als dit speelde dus onder het mom van 'wat u niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet' zou ik hem sommeren haar in te lichten en het anders zelf doen.
Dat is niet mijn probleem, hij daarentegen heeft nu wel een probleem om aan zijn verloofde uit te leggen dat een van zijn beste maten geen getuige wil zijn.quote:Op zondag 2 april 2017 18:26 schreef Elpis het volgende:
In mijn ogen is hij degene die de knauw uitdeelt. Ik zou met iemand die geen verantwoordelijkheid neemt tegenover zijn baby en zijn verloofde geen vriendschap kunnen hebben.
Iets met teveel verschillende normen en waarden.
Hoe zeker is hij er trouwens van dat moeders niet ineens op de stoep staat voor alimentatie?
(Of evt de gemeente mocht ze voor bijstand ooit moeten aankloppen.)
Tuurlijk, lekker bemoeien met andersmans zaken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik zou een andere vriend nemen. Wat een walgelijkheid zeg.
Ik zou trouwens je vriend een x aantal dagen de tijd geven het zijn vriendin te zeggen en anders doe jij het.
Ik zou het zelf wel een fijn idee vinden als ik de vrienden van mijn partner zou kunnen vertrouwen op dingen zoals SOA's en het hebben van kinderen -voordat- ik besluit met die persoon een langdurige relatie aan te gaan.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:05 schreef JohnShooter het volgende:
Stel, je weet dat een vriend van je tijdens een korte relatiebreuk een kind heeft verwekt bij een ander. Om vervolgens met hangende pootjes terug naar huis te gaan.
Zou je dit aan zijn vriendin vertellen of zou je je niet bemoeien?
Debiel. Het gaat helemaal niet om haar.quote:Op zondag 2 april 2017 10:00 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Die andere vrouw had er ook voor kunnen
kiezen om geen kind van hem te krijgen. Maar ze was al op een leeftijd dat het steeds lastiger wordt om een kindje te krijgen. Ze wist ook dat hij uit een lange relatie kwam, dat hij al een gezin had.
Met haar heb ik 0 medelijden.
Dat jij geen getuige wil zijn lijkt mij het minste dat er uitgelegd moet worden en is echt helemaal niet relevant in dit verhaal.quote:Op zondag 2 april 2017 18:44 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem, hij daarentegen heeft nu wel een probleem om aan zijn verloofde uit te leggen dat een van zijn beste maten geen getuige wil zijn.
Inlichten over wat?quote:Op maandag 3 april 2017 09:46 schreef tombolafan het volgende:
Okee Dennis, dus je hebt Kim ten huwelijk gevraagd en nu wil je beste vriend geen getuige zijn en ben je bang dat hij Kim in gaat lichten?
Over het eventueel aanwezig zijn van een SOA misschien? Onveilig neuken en daarna weer lekker in je verloofde kruipen.quote:
Dat doet hij, niet ik. En het is meer zijn taak om zijn vriendin daarover in te lichten.quote:Op maandag 3 april 2017 10:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Over het eventueel aanwezig zijn van een SOA misschien? Onveilig neuken en daarna weer lekker in je verloofde kruipen.
Smerig varken.
Dan zeg je tegen hem dat je 'ja' wil zeggen, maar dat je dan ook jezelf verplicht voelt om dit even in de groep te gooien. Kan hij zelf beslissen wat hij er mee gaat doen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:23 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet van mij. Hun hebben mij gevraagd als getuige en ik durf eigenlijk geen nee te zeggen.
Daar kun je je gewoon op laten testen.quote:Op maandag 3 april 2017 10:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Over het eventueel aanwezig zijn van een SOA misschien? Onveilig neuken en daarna weer lekker in je verloofde kruipen.
Smerig varken.
Ik heb al nee gezegd. Dit komt vanzelf een keer uit, die baby blijft niet klein en die gaat vanzelf een keer zoeken naar haar pa.quote:Op maandag 3 april 2017 11:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan zeg je tegen hem dat je 'ja' wil zeggen, maar dat je dan ook jezelf verplicht voelt om dit even in de groep te gooien. Kan hij zelf beslissen wat hij er mee gaat doen.
Denken dat dit soort figuren dat doen...quote:Op maandag 3 april 2017 11:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar kun je je gewoon op laten testen.
Maar misschien is dat huwelijk dan al lang voorbij.quote:Op maandag 3 april 2017 11:05 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Ik heb al nee gezegd. Dit komt vanzelf een keer uit, die baby blijft niet klein en die gaat vanzelf een keer zoeken naar haar pa.
Waarom niet?quote:Op maandag 3 april 2017 11:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denken dat dit soort figuren dat doen...
Ze lijken mij gelukkig, zijn ook al zeker 12 jaar samen, kindjes hebben ze. Dus eigenlijk gun ik het ze wel dat ze gewoon samen blijven. Hij had alleen niet zo stomquote:Op maandag 3 april 2017 11:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar misschien is dat huwelijk dan al lang voorbij.
Op jong zetten. Doe je dat net zoals de pruimen op sap zetten?quote:Op maandag 3 april 2017 11:14 schreef JohnShooter het volgende:
Ze lijken mij gelukkig, zijn ook al zeker 12 jaar samen, kindjes hebben ze. Dus eigenlijk gun ik het ze wel dat ze gewoon samen blijven. Hij had alleen niet zo stom
moeten zijn om een ander op jong te zetten. Snap ook niet dat hij zijn eigen vlees en bloed de rug toe keert. Zal wel aan mij liggen.
quote:Op zondag 2 april 2017 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar twee neuken zijn er twee verantwoordelijk voor de eventuele consequenties. Tenminste, als het mensen met een beetje karakter en fatsoen zijn. Wat een slappe, asociale zak, die vriend van je.
Mag je 'm van mij zeggen.
quote:Op zondag 2 april 2017 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Boehoehoe! Zijn hele leven staat op het spel. Hij heeft een nieuw leven bij elkaar geneukt, maar dat boeit niet. Zijn leven staat op het spel!!11!! Want hij heeft een kind gemaakt!!! Arme hij. Kutkind.
Wat een slappe zak.
etc.quote:Op zondag 2 april 2017 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar twee neuken ... maar dat idee is blijkbaar te hoog gegrepen voor bepaalde kringen.
En met dat kind dat opgroeit zonder vader omdat jouw vriend een lamme lul is? Boeien? Ook geen meelij? Alhoewel dat kind waarschijnlijk beter af is zonder zo'n pauper als pa.
Sowieso heel deze instelling is er weer eentje voor in het pauperboekje. 'Zwanger van onze neukpartij? Jouw probleem'. Man, man, wat een tuig van de richel.
Die vrouw heeft toch de verantwoordelijkheid genomen over dat kind van hun tweeën?quote:Op maandag 3 april 2017 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
en jouw stelling ; Waar twee neuken...' gaat dan toch ook op voor die vrouw?
Lijkt me logisch idd. Anders heeft dat kind helemaal geen ouderquote:Op maandag 3 april 2017 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vrouw heeft toch de verantwoordelijkheid genomen over dat kind van hun tweeën?
Ik zou denken dat dit soort leugens binnen de relatie de relatie niet sterker maakt.quote:Op maandag 3 april 2017 11:14 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Ze lijken mij gelukkig, zijn ook al zeker 12 jaar samen, kindjes hebben ze. Dus eigenlijk gun ik het ze wel dat ze gewoon samen blijven. Hij had alleen niet zo stom
moeten zijn om een ander op jong te zetten. Snap ook niet dat hij zijn eigen vlees en bloed de rug toe keert. Zal wel aan mij liggen.
Ik hoef er niet mee te trouwen. Als zijn aanstaande zelf de moeite zou nemen om even iets verder te kijken kan ze 1 en 1 ook wel optellen. Kan zijn dat ze dit helemaal niet wil weten.quote:Op maandag 3 april 2017 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op jong zetten. Doe je dat net zoals de pruimen op sap zetten?
En een typische definitie van gelukkig: stiekem een ander bezwangeren en vervolgens en je verantwoordelijkheid niet nemen en je vriendin voorliegen. Leuke vent, wel. Daar kun je op rekenen.
Juist. En dus moet pa-lief ook zijn verantwoordelijkheid nemen. Dat is volwassen zijn. Dat zijn de mogelijke consequenties van neuken. Je bent imo een enorme faalhaas als je je daaraan onttrekt.quote:Op maandag 3 april 2017 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
Lijkt me logisch idd. Anders heeft dat kind helemaal geen ouder
Want hij wou een kind met haar idd. Zij niet met hem, maar zij heeft per ongeluk geen pil of MAP genomen.quote:Op maandag 3 april 2017 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. En dus moet pa-lief ook zijn verantwoordelijkheid nemen. Dat is volwassen zijn. Dat zijn de mogelijke consequenties van neuken. Je bent imo een enorme faalhaas als je je daaraan onttrekt.
En hij heeft per ongeluk geen condoom gebruikt.quote:Op maandag 3 april 2017 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
Want hij wou een kind met haar idd. Zij niet met hem, maar zij heeft per ongeluk geen pil of MAP genomen.
Je kent dat fenomeen niet? helemaal onder 30+ vrouwen? gewoon een kind willen en dat doen terwijl het niet uit maakt met wie?maar is onmogelijk natuurlijk omdat vrouw.
Nee ZIJ zijn dat vergeten...Wat snap je niet aan 'Waar twee neuken'?quote:Op maandag 3 april 2017 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hij heeft per ongeluk geen condoom gebruikt.
.
Juist. Gedeelde verantwoordelijkheid. Een kind van hun beiden.quote:Op maandag 3 april 2017 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
Nee ZIJ zijn dat vergeten...Wat snap je niet aan 'Waar twee neuken'?
Nogmaals waarom dan zo'n woede op die vent alleen?quote:Op maandag 3 april 2017 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Gedeelde verantwoordelijkheid. Een kind van hun beiden.
Zij heeft het pas verteld toen ze al 20 weken heen was en hij allang weer terug naar zijn gezin was. En zoals ze haar zwangerschap etaleerde denk ik dat wat je zegt wel klopt.quote:Op maandag 3 april 2017 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Want hij wou een kind met haar idd. Zij niet met hem, maar zij heeft per ongeluk geen pil of MAP genomen.
Je kent dat fenomeen niet? helemaal onder 30+ vrouwen? gewoon een kind willen en dat doen terwijl het niet uit maakt met wie?maar is onmogelijk natuurlijk omdat vrouw.
Als hij van het kind wist en ook een keuze had dan ben ik het wel eens met je laatste zin.
Preciesquote:Op maandag 3 april 2017 11:24 schreef Nobu het volgende:
Twee neuken, eentje zwanger. Zij heeft dat kind toch gehouden? Haar keuze, haar probleem.
Nu kan het aan mij liggen, maar dit topic gaat toch over die man?quote:Op maandag 3 april 2017 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
Nogmaals waarom dan zo'n woede op die vent alleen?
Wat doet zij fout dan?quote:Op maandag 3 april 2017 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nogmaals waarom dan zo'n woede op die vent alleen?
Erg laat zeggen dat ze zwanger is? geen anti conceptie gebruiken (JA GELDT VOOR BEIDEN!!)? Geen abortus bijv? heeft die vent een keus gehad? etc.quote:
Oh vandaar dat je los gaat...quote:Op maandag 3 april 2017 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu kan het aan mij liggen, maar dit topic gaat toch over die man?
Woedend ben ik niet. Ik vind het slap, min gedrag. Wel neuken, niet de gevolgen durven dragen.
Wat is er fout aan zwanger worden? Dat is vrij natuurlijk als je zonder voorbehoedsmiddelen neukt.quote:Op maandag 3 april 2017 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Erg laat zeggen dat ze zwanger is? geen anti conceptie gebruiken (JA GELDT VOOR BEIDEN!!)? Geen abortus bijv? heeft die vent een keus gehad? etc.
Als hij niet weet dat je van neuken kinderen kunt krijgen, mist er best wat. Zijn keuze om geen condoom om te doen.quote:[b]Op maandag 3 april 2017 11:29 schreef 2NutZ het volgende:[/b
Eens (als hij een keus had en er van wist) over slap gedrag. Maar dat valt of staat door de keuze van dat wijf.
Als hij dat misschien niet wil? en voor een ONS vind je dat ook niet gek? Dus jouw stelling is, iedereen die neukt zonder anticonceptie heeft als doel zwanger worden? erg naïef en domquote:Op maandag 3 april 2017 11:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat is er fout aan zwanger worden? Dat is vrij natuurlijk als je zonder voorbehoedsmiddelen neukt.
Beetje raar.
Want idd, je hebt alleen condooms en verder is er geen andere anticonceptiequote:Op maandag 3 april 2017 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als hij niet weet dat je van neuken kinderen kunt krijgen, mist er best wat. Zijn keuze om geen condoom om te doen.
Uhm nee, die mensen nemen wel het risico. Willens en wetens.quote:Op maandag 3 april 2017 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
Als hij dat misschien niet wil? en voor een ONS vind je dat ook niet gek? Dus jouw stelling is, iedereen die neukt zonder anticonceptie heeft als doel zwanger worden? erg naïef en dom
Beetje heel erg raar.
Mannen kunnen geen kinderen krijgen.quote:Op maandag 3 april 2017 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als hij niet weet dat je van neuken kinderen kunt krijgen, mist er best wat. Zijn keuze om geen condoom om te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |