http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=266101&cat=1quote:Op een woonwagenkamp aan de Zweedsestraat in Deventer is vannacht een man doodgeschoten. Het is een man van middelbare leeftijd, die op het kamp woonde.
De politie kan nog niet zeggen of er een verdachte is aangehouden. Op dit moment wordt sporenonderzoek gedaan. Meer informatie over het slachtoffer en de aanleiding voor de schietpartij kan de politie nog niet geven. De politie komt later vandaag met meer informatie.
Ik gok dat het slachtoffer een hele goede bekende was van de politie.quote:De politie komt later vandaag met meer informatie.
Ik gok ook dat niemand iets gezien heeftquote:Op zondag 2 april 2017 11:28 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik gok dat het slachtoffer een hele goede bekende was van de politie.
bronquote:Laatst bijgewerkt: 2-4-2017 | 12:03
Op een woonwagenkamp aan de Zweedsestraat in Deventer is vannacht een 54-jarige man doodgeschoten. Zijn 57-jarige vrouw is als verdachte aangehouden.
Het stel woont op het kamp. Op dit moment wordt op het kamp sporenonderzoek gedaan. Het is nog niet duidelijk wat er precies is gebeurd.
Dat beperkt zich vast niet tot Deventer.quote:Op zondag 2 april 2017 12:34 schreef VixenFromHell het volgende:
Er zijn de afgelopen jaren hier in Deventer al best wel veel schietincidenten geweest op kampjes of waar mensen van de kampjes bij betrokken waren
Komt mondjesmaat toch meer naar buiten.quote:Volgens De Stentor zou de schietpartij het gevolg zijn geweest van een uit de hand gelopen echtelijke ruzie. De verslagenheid op het woonwagenkamp zou groot zijn, omdat de bewoners erg hecht zijn met elkaar.
Nou ja, je weet natuurlijk niet welk leed er al aan voorafgegaan is.quote:Op zondag 2 april 2017 12:47 schreef VixenFromHell het volgende:
Nee, Deventer is zeker niet de enige plaats waar dit soort dingen gebeuren...
Triest dan wel weer, een ruzie en dan zo even je partner doodschieten
Jawel. Dat is alleen in Deventer. Ergens anders gebeurt dat niet.quote:Op zondag 2 april 2017 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat beperkt zich vast niet tot Deventer.
Maar zo te zien is dit ook nog eens "gewoon" een relationele ruzie.
In Amersfoort was jaren geleden een vrouw op het kamp die van haar echtgenoot af wilde en hem slapend/bewusteloos met zijn auto de haven in heeft laten rijden.quote:Op zondag 2 april 2017 12:47 schreef VixenFromHell het volgende:
Nee, Deventer is zeker niet de enige plaats waar dit soort dingen gebeuren...
Triest dan wel weer, een ruzie en dan zo even je partner doodschieten
Ik denk wel dat het risico op gebruik van een vuurwapen, en misschien zelfs van dodelijk geweld, groter is als er een vuurwapen voor handen is en geweld niet geschuwd wordt.quote:Op zondag 2 april 2017 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, je weet natuurlijk niet welk leed er al aan voorafgegaan is.
Iemand doodschieten past volgens mij niet in een huis-tuin en keukenruzie. Maar het is alweer een tijd geleden dat ik een relatie gehad heb, dus misschien gaat het tegenwoordig wel anders.quote:Op zondag 2 april 2017 12:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het risico op gebruik van een vuurwapen, en misschien zelfs van dodelijk geweld, groter is als er een vuurwapen voor handen is en geweld niet geschuwd wordt.
Als ik kwaad ben kan ik een keer het servies tegen de muur gooien, maar daar houdt het in woede dan ook wel bij op.
En dat doe ik niet eens, want Sophie Conran for Portmeirion
Ja, in het zo verheerlijkte Amerika worden overvallen mensen met vuurwapen naast het bed meer beschoten dan die dat niet hebben. Zelfs als de dief zelf geen wapen heeft.quote:Op zondag 2 april 2017 12:58 schreef Leandra het volgende:
Ik denk wel dat het risico op gebruik van een vuurwapen, en misschien zelfs van dodelijk geweld, groter is als er een vuurwapen voor handen is en geweld niet geschuwd wordt.
Ik denk dat dat aan een aantal factoren ligt, net zoals sommige mensen zo uit hun plaat kunnen gaan dat ze de ander gaan slaan/schoppen, terwijl andere mensen dat niet zullen doen.quote:Op zondag 2 april 2017 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iemand doodschieten past volgens mij niet in een huis-tuin en keukenruzie. Maar het is alweer een tijd geleden dat ik een relatie gehad heb, dus misschien gaat het tegenwoordig wel anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |