SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkL2B's Mixcloud
Ik vooral slaapquote:
Die was eerder.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Paarse Paashaas [ afbeelding ]
Ow, ik had weer last van 'jeugd' sentimentquote:Op zaterdag 1 april 2017 01:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Paarse Paashaas [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:57 schreef Stien_Struis het volgende:
De altijd vrolijke sig000 was de 1e.
Heb die nog steeds een streepje door zijn naam?quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:57 schreef Stien_Struis het volgende:
De altijd vrolijke sig000 was de 1e.
Je bent nog jeugdig.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik had weer last van 'jeugd' sentiment
Hé senior, nog 6 minuten en 15 seconden dan is het Happy Hardcore Hour voorbijquote:
Nee hoor die doet het weer maar amuseer nu met Stien.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nog steeds permanent verbannen?
quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee hoor die doet het weer maar amuseer nu met Stien.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé senior, nog 6 minuten en 15 seconden dan is het Happy Hardcore Hour voorbij
Ooh, dat werd een keer tijd dat ze die streep weghaalden.quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee hoor die doet het weer maar amuseer nu met Stien.
Begane grond, gelijkvloers, met tuin van minstens 1000m2 graagquote:Op zaterdag 1 april 2017 02:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]*aanleunwoning aan gaat vragen*
quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Begane grond, gelijkvloers, met tuin van minstens 1000m2 graag![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Piet stond me ineens te hoog in top 500.
Nog niet eens op 30 staanquote:Op zaterdag 1 april 2017 02:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Piet stond me ineens te hoog in top 500.
Er loopt sowieso streep door mij en sig is boek aan het schrijven.quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ooh, dat werd een keer tijd dat ze die streep weghaalden.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Er loopt sowieso streep door mij en sig is boek aan het schrijven.
G*v*quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Er loopt sowieso streep door mij en sig is boek aan het schrijven.
Goedemorgen. Jij bent er ook goed op tijd uit.quote:
Nog zo'n vroege vogel. Goedemorgen.quote:
jij ook hoorquote:
Ik ga zo meteen op pad om mijn huiswerk te doen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 07:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij ook hoor
Wij mogen zo naar het voetbalveld.
waarom is dat huiswerk?quote:Op zaterdag 1 april 2017 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen op pad om mijn huiswerk te doen.
M.a.w. ik ga naar de Efteling foto's maken.
Ik doe een cursus fotografie.quote:
Leuk! Welke soort foto's ga je maken?quote:Op zaterdag 1 april 2017 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen op pad om mijn huiswerk te doen.
M.a.w. ik ga naar de Efteling foto's maken.
ah op die manier. Succes!quote:Op zaterdag 1 april 2017 08:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik doe een cursus fotografie.
Moeten bepaalde technieken toepassen.
Opdrachten zijn o.a, een bokeh foto, een panorama foto, een macro foto.quote:Op zaterdag 1 april 2017 08:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk! Welke soort foto's ga je maken?
die Bokeh soort vind ik erg mooi.quote:Op zaterdag 1 april 2017 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Opdrachten zijn o.a, een bokeh foto, een panorama foto, een macro foto.
[ afbeelding ]
Bokeh foto
[ afbeelding ]
Panorama foto
[ afbeelding ]
Macro foto
Dank je.quote:Op zaterdag 1 april 2017 08:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
die Bokeh soort vind ik erg mooi.![]()
Heel veel succes. Dit is wel leuk huiswerk.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je.
Ga mijn best doen.
Ik vertrek nu.
Fijne dag en succes met het voetballen zo meteen.
enjoy en ik hoop dat je knie en voeten het volhouden.quote:Op zaterdag 1 april 2017 08:40 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen.
Klaar voor wat whisky...
[ afbeelding ]
Gaat wel lukken, denk ik.quote:Op zaterdag 1 april 2017 08:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
enjoy en ik hoop dat je knie en voeten het volhouden.
Symph wil graag een rondje kringloop gaan doen, daarom zitten we al aan het ontbijt
hij heeft een obsessiequote:Op zaterdag 1 april 2017 08:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, denk ik.
Knie doet gelukkig niet al te moeilijk de laatste tijd.
Een rondje kringloop, nog niet genoeg spullen in huis?
Je hebt je klok verkeerd gezet Oscarquote:
Jij weet niet in welk land ik zitquote:Op zaterdag 1 april 2017 10:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt je klok verkeerd gezet Oscar
Dat is dan ook weer waarquote:Op zaterdag 1 april 2017 10:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij weet niet in welk land ik zit
Oeh. Betekent dat dat ik jullie als buren krijg?quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]*aanleunwoning aan gaat vragen*
het is geen aanwaaiwoningquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh. Betekent dat dat ik jullie als buren krijg?
Ik heb sinds een paar maanden een heleboel aanleunwoningen tegenover me die de wind tegenhouden.quote:
interessante tekstquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:15 schreef Fogel het volgende:
http://open.spotify.com/track/60LStPO5pcGGkuJs2fXvQD
Yiiiii haaaaa
Euhh... Semi-Crazy?quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:15 schreef Fogel het volgende:
http://open.spotify.com/track/60LStPO5pcGGkuJs2fXvQD
Yiiiii haaaaa
Mogguhquote:
Dat kan nog steeds. Gewoon met een t-shirt aan met je nek in de zon staan.quote:
Werkt niet goed bij mij.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds. Gewoon met een t-shirt aan met je nek in de zon staan.
Thurr takin' a leftturnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Wow, wat een motivatie spat ervan af zegquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:03 schreef Diaan73 het volgende:
moe, nat en koud terug van voetbal. Nu even opwarmen en dan straks naar een verjaardag.
Ja hè?quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wow, wat een motivatie spat ervan af zeg
quote:Op zaterdag 1 april 2017 14:45 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag
Straks even een show in elkaar draaien. Om 18:00 uur gaat deze van start.
Ik wilde eerst een show met alleen maar Fool-nummers doen, maar dan kan ik geen nieuwe muziek kwijt. Ik moet bovendien ook nog een Garden- en een Balcony-nummer draaienquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wilde eerst een show met alleen maar Fool-nummers doen, maar dan kan ik geen nieuwe muziek kwijt. Ik moet bovendien ook nog een Garden- en een Balcony-nummer draaien
'Moet'quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is een veto? Of gewoon een draaiverbod?
'moest'quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:07 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
'Moet'![]()
Ik moest deze even uitproberen
ToT en meppen in één zin?quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:08 schreef Tuned22 het volgende:
Maar nu 'moet' ik weg voordat ToT begint te meppen![]()
Beam me up Scotty
ToT snapt het welquote:Op zaterdag 1 april 2017 15:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ToT en meppen in één zin?![]()
(Alleen als in diezelfde zin ook het woord mug of vlieg voorkomt, wellicht)
quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:08 schreef Tuned22 het volgende:
Maar nu 'moet' ik weg voordat ToT begint te meppen![]()
Beam me up Scotty
Ik ga zo weer lafjes aan de thee.quote:
Wel eens cafeïnevrije koffie geprobeerd? Mijn ouders drinken dat standaard, omdat mijn vader geen cafeïne mag. Smaakt prima hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga zo weer lafjes aan de thee.
Ik vind koffie lekker en heb hier nog erg goede koffiebonen, maar ik ben gewoon gevoelig voor cafeïne.
Nog niet, nee.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel eens cafeïnevrije koffie geprobeerd? Mijn ouders drinken dat standaard, omdat mijn vader geen cafeïne mag. Smaakt prima hoor.
Persoonlijk proef ik geen verschil.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet, nee.Kan ik wel eens proberen.
Maar ik drink koffie vooral als ik 's ochtends op tijd moet opstaan en niet wakker kan worden. Dan is het wel nuttig, maar ik word er ook wat onrustiger door en kan de nacht er op vaak slecht slapen. (Zelfs als ik het alleen 's ochtends drink.)
Moet je stoppen met roken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet, nee.Kan ik wel eens proberen.
Maar ik drink koffie vooral als ik 's ochtends op tijd moet opstaan en niet wakker kan worden. Dan is het wel nuttig, maar ik word er ook wat onrustiger door en kan de nacht er op vaak slecht slapen. (Zelfs als ik het alleen 's ochtends drink.)
Je zult het bittere minder proeven bij decaf.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Persoonlijk proef ik geen verschil.
Goede combi.quote:
Die koffie met laurier was ook erg lekker, vond ik danquote:
Ja maar da's weer lastiger te maken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goede combi.![]()
Alhoewel je hetzelfde en misschien nog wel lekkerder kan bereiken dmv gewone citroen(sap/schillen) en gember
Heheh ik vond het zelf minder geslaagd, maar fijn dat jij het lekker vond!quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die koffie met laurier was ook erg lekker, vond ik dan
Ik hou erg van koffie met smaakjes.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die koffie met laurier was ook erg lekker, vond ik dan
Ik drink alleen heel af en toe van die speciale soorten koffie. Laatst ehhh.....geen cappuchino gehad of café latté, maar wel met schuimend melk en wat kaneel er bovenop enzo. Geen idee meer hoe het heette.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hou erg van koffie met smaakjes.Ik voeg die zelf ook wel toe. Zo gebruik ik vaak vanillemelk in plaats van koffiemelk.
koffie met kaneelquote:Op zaterdag 1 april 2017 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hou erg van koffie met smaakjes.Ik voeg die zelf ook wel toe. Zo gebruik ik vaak vanillemelk in plaats van koffiemelk.
Latte Macchiatoquote:Op zaterdag 1 april 2017 15:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik drink alleen heel af en toe van die speciale soorten koffie. Laatst ehhh.....geen cappuchino gehad of café latté, maar wel met schuimend melk en wat kaneel er bovenop enzo. Geen idee meer hoe het heette.
Die Elf maakt geen grappenquote:Op zaterdag 1 april 2017 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is druk met alles bij elkaar grabben en plukken. Nog 49 minuten
Ha Muisquote:
Heel goed, want ik ga beginnen met iets waarvan ik 100 procent zeker ben dat je het leuk vindt.quote:
50% kans op.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heel goed, want ik ga beginnen met iets waarvan ik 100 procent zeker ben dat je het leuk vindt.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heel goed, want ik ga beginnen met iets waarvan ik 100 procent zeker ben dat je het leuk vindt.
Een beter begin van de muziekavond had er niet gekozen kunnen wordenquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:01 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe kun je een show op 1 april beter beginnen dan met Fool's Overture...
quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
speciaal voor L2B - een balkon-nummer
quote:
Duurt ook maar een kleine elf minutenquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:06 schreef Elfletterig het volgende:
We zijn al halverwege het openingsnummer nu....
Kloptquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duurt ook maar een kleine elf minuten
Ze hebben zo veel goeds (lees: geweldigs) gedaan, deze band...quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit nummer is nog steeds om van de 1e tot de laatste toon intens van te genieten. Het heeft imo alles in zich: Klassiek, pop, rock, melodrama, mooie overgangen, plus een sample van wereldformaat.
Welkomquote:
Lemon Tree niet kunnen waarderen. Dan is er wat mis hoor.quote:
Ik doelde op deze specifieke uitvoering... dance remixquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lemon Tree niet kunnen waarderen. Dan is er wat mis hoor.
Daar is dan ook niets mis meequote:Op zaterdag 1 april 2017 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik doelde op deze specifieke uitvoering... dance remix
Zit er klaar voor.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna de balkon-scene van deze show. We moeten daarvoor terug naar 1997; een b-kant van een formatie die ik wel vaker draai in mijn shows...
![]()
(Sorry, het is het eerste waar ik bij balkon aan dacht)
quote:
Oh, wil ik ookquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:23 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse kijkt naar buiten, niets veranderd, nog steeds een basketbalveldje te zien vanaf het balkon
Dit klinkt prima. Leuk ook om een versie te horen die nieuw voor mij is.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij is dit pas de 2e keer dat ik een PSB B-kant draai in één van mijn shows. Terwijl ze echt tientallen geweldige B-kanten hebben gemaakt...
Flying Picketsquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een gloednieuwe cover van een nummer uit de 80s. Jullie mogen zelf de band raden.
Alison Moyet heeft een donkerdere klankkleurquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stem komt aardig in de richting nu je het typt.
Ow, je wilde weten van wie het origineel wasquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat klopt. Die zingt dit. Het is een cover van Yazoo (Alison Moyet & Vince Clarke)
Die hadden zo'n soort nummer inderdaad ook prima kunnen opnemenquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, je wilde weten van wie het origineel was
Ik had dan Housemartins gegokt
Ik ben me ervan bewust dat niet iedereen Queen even leuk vindt, maar ik vind Queen te goed om ze nooit te draaien.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:30 schreef ToT het volgende:
Gelukkig net een Queen nummer waar ik niet voor hoef te muten!
Hehehe geen probleem man!quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben me ervan bewust dat niet iedereen Queen even leuk vindt, maar ik vind Queen te goed om ze nooit te draaien.
Voor L2B: van dit nummer bestaat ook een Jam & Spoon remix
Ik maak het de luisteraars graag naar de zin. Hoewel ik wel een vrij bizarre selectie nieuwe muziek heb geselecteerd, dus jullie worden wel op de proef gesteld deze show.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe geen probleem man!![]()
Gewoon draaien wat je zelf wil!
Kende het hele nummer niet, dus de remix zeker niet.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben me ervan bewust dat niet iedereen Queen even leuk vindt, maar ik vind Queen te goed om ze nooit te draaien.
Voor L2B: van dit nummer bestaat ook een Jam & Spoon remix
Want er wordt hier nooit, echt nóóóít bizarre muziek gedraaid he.....quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik maak het de luisteraars graag naar de zin. Hoewel ik wel een vrij bizarre selectie nieuwe muziek heb geselecteerd, dus jullie worden wel op de proef gesteld deze show.Hierna nog een nummer dat helemaal bij vandaag hoort
Een nummer over een nijlpaard, is dat bizar genoeg?quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Want er wordt hier nooit, echt nóóóít bizarre muziek gedraaid he.....
quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
We gaan terug naar het jaar waarin ik -1 was
Ah, een ode aan je oudersquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
auwquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
Die zijn in oktober van dat jaar getrouwdquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah, een ode aan je ouders![]()
Gij liefdesbaby
Dat vind ik een heel mooi nummer.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
This Town Ain't Big Enough for Both of Us is inmiddels 43 jaar oud. De broers Ron en Russell Mael zijn nog steeds actief. Eentje is eind 60, de ander begin 70...
Ik twijfelde een beetje, maar ik vind de productie wel leukquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:49 schreef MaryMouse het volgende:
Matige cover, zal door de viooltjes wel een hit worden
Stromaequote:Op zaterdag 1 april 2017 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik twijfelde een beetje, maar ik vind de productie wel leukHierna nóg een nieuw nummer - daarna houd ik weer even op. Maar Stromae heeft een instrumentale Mozart-achtige track uitgebracht. Die past hier fijn achter.
Ik zag laatst een filmpje van hem, hoe hij met Reason in no-time Alors En Dance in elkaar zette. Echt knap hoor.quote:
Dit nummer is gemaakt voor de reclamecampagne ergens van.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:53 schreef MaryMouse het volgende:
Met dat Sparks nummer nog in gedachten klinkt het wel alsof ook Stromae de laatste tijd wat naar de minimalisten zoals Steve Reich geluisterd hebben.
Klinkt niet onaardig.
Ik vind deze best goed klinken ook welquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna kan het alleen maar beter worden....
MozartKugeln?quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit nummer is gemaakt voor de reclamecampagne ergens van.
Zijn eigen schoenenlijn. Blijkbaarquote:
Ik ook, maar ik zag ineens Prozzäk tussen de nieuwe muziek staan. En ineens ging er een belletje rinkelen.quote:
zonde?quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna maar even sorry zeggen voor de zonde die ik heb begaan. Perfect moment.
Dat lijkt mij na jouw showopener sterkquote:Op zaterdag 1 april 2017 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna het aller-, allermooiste nummer ooit met Fool in de songtitel.
Ik waardeer deze toch een stukje hoger nog, sorry...quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat lijkt mij na jouw showopener sterk
Java, koffie..quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een zeer onbekend, maar niet minder mooi nummer uit de 80s. De band heet Radio Java.
En dat die band dan uitgerekend één hitje heeft gehad, namelijk Fool....quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Java, koffie..
Wat die artiest terugbrengt naar mijn twee meest favoriete dingen in de wereld
Ik heb het op single. Een oom van mij overleed op jonge leeftijd en als familielid mocht ik in de muziekcollectie spitten. Daar heb ik van alles uitgeplukt, waaronder dit nummer. Ik kende het verder ook niet, maar toen ik de singles ging luisteren, sprak dit me wel aan.quote:
Niet dat ik weet.quote:
De stem kwam me erg bekend voorquote:Op zaterdag 1 april 2017 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.Nog een Fool nu trouwens. Deze komt van Boo Seeka, uit Australië. Ondergewaardeerd nummer, vind ik.
Ik heb wel eens ergens iets over de leden gelezen, maar de namen zeiden me weinig. Ik wil straks de single er nog wel even bij pakken voor namen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:13 schreef knokkels het volgende:
Er is gewoon niets te vinden, behalve dat Radio Java Fool heeft uitgebracht
Die achtergrondstress van die mensenmassa deed het hemquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die achtergrondstress van die mensenmassa deed het hem
Nooit geweten dat 7 mensen zoveel kabaal konden maken samen...quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die achtergrondstress van die mensenmassa deed het hem
whehehe Geen idee.quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nooit geweten dat 7 mensen zoveel kabaal konden maken samen...
Gelukkig wel ja. Maar goed... ik maak een selectie uit de nieuwe muziek en dan valt me zelf ook gewoon weer op hoeveel daarvan Noors is. Ik doe het er echt niet om. Iets is goed of niet. Maar bijna alles wat Carl Louis doet, vind ik (als groot Röyksopp-fan) geweldig.quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:23 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hoor toch echt meer dan één toon in dit nummer hoor
Lekker melodieus.quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
Carl Louis heb ik al verscheidene keren gedraaid. De man slaagt erin om bij vlagen Röyksopp-achtiger dan Röyksopp zelf te klinken. Hij brengt aan de lopende band nieuwe nummers uit momenteel, dus die draai ik dan ook allemaal
quote:
De track doet mij wat denken aan Triumphant, de openingstrack van het tweede album van Röyksopp.quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zou kunnen, want die muziek hoorde ik voor het eerst in één van jouw shows. Volgens mij draaide hij ook een aantal sets in The Boiler Room.
Wel goed gevonden allemaal!quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
1 april is de dag van de grappenmakers...
Die gitaar is wel ff anders, ja!quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is dit? Dit komt van een cd met reclamemuziek... maar het klinkt niet echt als de originele Steve Miller Band-versie.
Re-recording of zo...
Het lijkt iets trager te klinken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is dit? Dit komt van een cd met reclamemuziek... maar het klinkt niet echt als de originele Steve Miller Band-versie.
Re-recording of zo...
Ja het klinkt ook wat "kaler".quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het lijkt iets trager te klinken.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:34 schreef ToT het volgende:
Het ligt vooral aan de gitaar; dat is meer getokkel i.p.v. het bekende ritme.
Say no more say no more!quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:37 schreef knokkels het volgende:
Really love your peaches, wanna shake your tree
*wink wink*
*nudge nudge*
Ranzig nummer eigenlijkquote:Op zaterdag 1 april 2017 19:37 schreef knokkels het volgende:
Really love your peaches, wanna shake your tree
*wink wink*
*nudge nudge*
oproep tot púre porno, als je het een beetje analyseert.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
oproep tot púre porno, als je het een beetje analyseert.Net als de kerstklassieker "Baby it's cold outside" enzo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |