SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkL2B's Mixcloud
Ik vooral slaapquote:
Die was eerder.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Paarse Paashaas [ afbeelding ]
Ow, ik had weer last van 'jeugd' sentimentquote:Op zaterdag 1 april 2017 01:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Paarse Paashaas [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:57 schreef Stien_Struis het volgende:
De altijd vrolijke sig000 was de 1e.
Heb die nog steeds een streepje door zijn naam?quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:57 schreef Stien_Struis het volgende:
De altijd vrolijke sig000 was de 1e.
Je bent nog jeugdig.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik had weer last van 'jeugd' sentiment
Hé senior, nog 6 minuten en 15 seconden dan is het Happy Hardcore Hour voorbijquote:
Nee hoor die doet het weer maar amuseer nu met Stien.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nog steeds permanent verbannen?
quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee hoor die doet het weer maar amuseer nu met Stien.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé senior, nog 6 minuten en 15 seconden dan is het Happy Hardcore Hour voorbij
Ooh, dat werd een keer tijd dat ze die streep weghaalden.quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee hoor die doet het weer maar amuseer nu met Stien.
Begane grond, gelijkvloers, met tuin van minstens 1000m2 graagquote:Op zaterdag 1 april 2017 02:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]*aanleunwoning aan gaat vragen*
quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Begane grond, gelijkvloers, met tuin van minstens 1000m2 graag![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Piet stond me ineens te hoog in top 500.
Nog niet eens op 30 staanquote:Op zaterdag 1 april 2017 02:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Piet stond me ineens te hoog in top 500.
Er loopt sowieso streep door mij en sig is boek aan het schrijven.quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ooh, dat werd een keer tijd dat ze die streep weghaalden.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Er loopt sowieso streep door mij en sig is boek aan het schrijven.
G*v*quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Er loopt sowieso streep door mij en sig is boek aan het schrijven.
Goedemorgen. Jij bent er ook goed op tijd uit.quote:
Nog zo'n vroege vogel. Goedemorgen.quote:
jij ook hoorquote:
Ik ga zo meteen op pad om mijn huiswerk te doen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 07:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij ook hoor
Wij mogen zo naar het voetbalveld.
waarom is dat huiswerk?quote:Op zaterdag 1 april 2017 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen op pad om mijn huiswerk te doen.
M.a.w. ik ga naar de Efteling foto's maken.
Ik doe een cursus fotografie.quote:
Leuk! Welke soort foto's ga je maken?quote:Op zaterdag 1 april 2017 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen op pad om mijn huiswerk te doen.
M.a.w. ik ga naar de Efteling foto's maken.
ah op die manier. Succes!quote:Op zaterdag 1 april 2017 08:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik doe een cursus fotografie.
Moeten bepaalde technieken toepassen.
Opdrachten zijn o.a, een bokeh foto, een panorama foto, een macro foto.quote:Op zaterdag 1 april 2017 08:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk! Welke soort foto's ga je maken?
die Bokeh soort vind ik erg mooi.quote:Op zaterdag 1 april 2017 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Opdrachten zijn o.a, een bokeh foto, een panorama foto, een macro foto.
[ afbeelding ]
Bokeh foto
[ afbeelding ]
Panorama foto
[ afbeelding ]
Macro foto
Dank je.quote:Op zaterdag 1 april 2017 08:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
die Bokeh soort vind ik erg mooi.![]()
Heel veel succes. Dit is wel leuk huiswerk.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je.
Ga mijn best doen.
Ik vertrek nu.
Fijne dag en succes met het voetballen zo meteen.
enjoy en ik hoop dat je knie en voeten het volhouden.quote:Op zaterdag 1 april 2017 08:40 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen.
Klaar voor wat whisky...
[ afbeelding ]
Gaat wel lukken, denk ik.quote:Op zaterdag 1 april 2017 08:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
enjoy en ik hoop dat je knie en voeten het volhouden.
Symph wil graag een rondje kringloop gaan doen, daarom zitten we al aan het ontbijt
hij heeft een obsessiequote:Op zaterdag 1 april 2017 08:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, denk ik.
Knie doet gelukkig niet al te moeilijk de laatste tijd.
Een rondje kringloop, nog niet genoeg spullen in huis?
Je hebt je klok verkeerd gezet Oscarquote:
Jij weet niet in welk land ik zitquote:Op zaterdag 1 april 2017 10:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt je klok verkeerd gezet Oscar
Dat is dan ook weer waarquote:Op zaterdag 1 april 2017 10:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij weet niet in welk land ik zit
Oeh. Betekent dat dat ik jullie als buren krijg?quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]*aanleunwoning aan gaat vragen*
het is geen aanwaaiwoningquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh. Betekent dat dat ik jullie als buren krijg?
Ik heb sinds een paar maanden een heleboel aanleunwoningen tegenover me die de wind tegenhouden.quote:
interessante tekstquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:15 schreef Fogel het volgende:
http://open.spotify.com/track/60LStPO5pcGGkuJs2fXvQD
Yiiiii haaaaa
Euhh... Semi-Crazy?quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:15 schreef Fogel het volgende:
http://open.spotify.com/track/60LStPO5pcGGkuJs2fXvQD
Yiiiii haaaaa
Mogguhquote:
Dat kan nog steeds. Gewoon met een t-shirt aan met je nek in de zon staan.quote:
Werkt niet goed bij mij.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds. Gewoon met een t-shirt aan met je nek in de zon staan.
Thurr takin' a leftturnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Wow, wat een motivatie spat ervan af zegquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:03 schreef Diaan73 het volgende:
moe, nat en koud terug van voetbal. Nu even opwarmen en dan straks naar een verjaardag.
Ja hè?quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wow, wat een motivatie spat ervan af zeg
quote:Op zaterdag 1 april 2017 14:45 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag
Straks even een show in elkaar draaien. Om 18:00 uur gaat deze van start.
Ik wilde eerst een show met alleen maar Fool-nummers doen, maar dan kan ik geen nieuwe muziek kwijt. Ik moet bovendien ook nog een Garden- en een Balcony-nummer draaienquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wilde eerst een show met alleen maar Fool-nummers doen, maar dan kan ik geen nieuwe muziek kwijt. Ik moet bovendien ook nog een Garden- en een Balcony-nummer draaien
'Moet'quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is een veto? Of gewoon een draaiverbod?
'moest'quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:07 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
'Moet'![]()
Ik moest deze even uitproberen
ToT en meppen in één zin?quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:08 schreef Tuned22 het volgende:
Maar nu 'moet' ik weg voordat ToT begint te meppen![]()
Beam me up Scotty
ToT snapt het welquote:Op zaterdag 1 april 2017 15:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ToT en meppen in één zin?![]()
(Alleen als in diezelfde zin ook het woord mug of vlieg voorkomt, wellicht)
quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:08 schreef Tuned22 het volgende:
Maar nu 'moet' ik weg voordat ToT begint te meppen![]()
Beam me up Scotty
Ik ga zo weer lafjes aan de thee.quote:
Wel eens cafeïnevrije koffie geprobeerd? Mijn ouders drinken dat standaard, omdat mijn vader geen cafeïne mag. Smaakt prima hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga zo weer lafjes aan de thee.
Ik vind koffie lekker en heb hier nog erg goede koffiebonen, maar ik ben gewoon gevoelig voor cafeïne.
Nog niet, nee.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel eens cafeïnevrije koffie geprobeerd? Mijn ouders drinken dat standaard, omdat mijn vader geen cafeïne mag. Smaakt prima hoor.
Persoonlijk proef ik geen verschil.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet, nee.Kan ik wel eens proberen.
Maar ik drink koffie vooral als ik 's ochtends op tijd moet opstaan en niet wakker kan worden. Dan is het wel nuttig, maar ik word er ook wat onrustiger door en kan de nacht er op vaak slecht slapen. (Zelfs als ik het alleen 's ochtends drink.)
Moet je stoppen met roken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet, nee.Kan ik wel eens proberen.
Maar ik drink koffie vooral als ik 's ochtends op tijd moet opstaan en niet wakker kan worden. Dan is het wel nuttig, maar ik word er ook wat onrustiger door en kan de nacht er op vaak slecht slapen. (Zelfs als ik het alleen 's ochtends drink.)
Je zult het bittere minder proeven bij decaf.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Persoonlijk proef ik geen verschil.
Goede combi.quote:
Die koffie met laurier was ook erg lekker, vond ik danquote:
Ja maar da's weer lastiger te maken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goede combi.![]()
Alhoewel je hetzelfde en misschien nog wel lekkerder kan bereiken dmv gewone citroen(sap/schillen) en gember
Heheh ik vond het zelf minder geslaagd, maar fijn dat jij het lekker vond!quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die koffie met laurier was ook erg lekker, vond ik dan
Ik hou erg van koffie met smaakjes.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die koffie met laurier was ook erg lekker, vond ik dan
Ik drink alleen heel af en toe van die speciale soorten koffie. Laatst ehhh.....geen cappuchino gehad of café latté, maar wel met schuimend melk en wat kaneel er bovenop enzo. Geen idee meer hoe het heette.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hou erg van koffie met smaakjes.Ik voeg die zelf ook wel toe. Zo gebruik ik vaak vanillemelk in plaats van koffiemelk.
koffie met kaneelquote:Op zaterdag 1 april 2017 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hou erg van koffie met smaakjes.Ik voeg die zelf ook wel toe. Zo gebruik ik vaak vanillemelk in plaats van koffiemelk.
Latte Macchiatoquote:Op zaterdag 1 april 2017 15:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik drink alleen heel af en toe van die speciale soorten koffie. Laatst ehhh.....geen cappuchino gehad of café latté, maar wel met schuimend melk en wat kaneel er bovenop enzo. Geen idee meer hoe het heette.
Die Elf maakt geen grappenquote:Op zaterdag 1 april 2017 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is druk met alles bij elkaar grabben en plukken. Nog 49 minuten
Ha Muisquote:
Heel goed, want ik ga beginnen met iets waarvan ik 100 procent zeker ben dat je het leuk vindt.quote:
50% kans op.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heel goed, want ik ga beginnen met iets waarvan ik 100 procent zeker ben dat je het leuk vindt.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heel goed, want ik ga beginnen met iets waarvan ik 100 procent zeker ben dat je het leuk vindt.
Een beter begin van de muziekavond had er niet gekozen kunnen wordenquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:01 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe kun je een show op 1 april beter beginnen dan met Fool's Overture...
quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
speciaal voor L2B - een balkon-nummer
quote:
Duurt ook maar een kleine elf minutenquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:06 schreef Elfletterig het volgende:
We zijn al halverwege het openingsnummer nu....
Kloptquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duurt ook maar een kleine elf minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |