Ah, een ode aan je oudersquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
We gaan terug naar het jaar waarin ik -1 was
auwquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
We gaan terug naar het jaar waarin ik -1 was
Die zijn in oktober van dat jaar getrouwdquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah, een ode aan je ouders![]()
Gij liefdesbaby
Dat vind ik een heel mooi nummer.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
This Town Ain't Big Enough for Both of Us is inmiddels 43 jaar oud. De broers Ron en Russell Mael zijn nog steeds actief. Eentje is eind 60, de ander begin 70...
Ik twijfelde een beetje, maar ik vind de productie wel leukquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:49 schreef MaryMouse het volgende:
Matige cover, zal door de viooltjes wel een hit worden
Stromaequote:Op zaterdag 1 april 2017 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik twijfelde een beetje, maar ik vind de productie wel leukHierna nóg een nieuw nummer - daarna houd ik weer even op. Maar Stromae heeft een instrumentale Mozart-achtige track uitgebracht. Die past hier fijn achter.
Ik zag laatst een filmpje van hem, hoe hij met Reason in no-time Alors En Dance in elkaar zette. Echt knap hoor.quote:
Dit nummer is gemaakt voor de reclamecampagne ergens van.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:53 schreef MaryMouse het volgende:
Met dat Sparks nummer nog in gedachten klinkt het wel alsof ook Stromae de laatste tijd wat naar de minimalisten zoals Steve Reich geluisterd hebben.
Klinkt niet onaardig.
Ik vind deze best goed klinken ook welquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna kan het alleen maar beter worden....
MozartKugeln?quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit nummer is gemaakt voor de reclamecampagne ergens van.
Zijn eigen schoenenlijn. Blijkbaarquote:
Ik ook, maar ik zag ineens Prozzäk tussen de nieuwe muziek staan. En ineens ging er een belletje rinkelen.quote:
zonde?quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna maar even sorry zeggen voor de zonde die ik heb begaan. Perfect moment.
Dat lijkt mij na jouw showopener sterkquote:Op zaterdag 1 april 2017 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna het aller-, allermooiste nummer ooit met Fool in de songtitel.
Ik waardeer deze toch een stukje hoger nog, sorry...quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat lijkt mij na jouw showopener sterk
Java, koffie..quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een zeer onbekend, maar niet minder mooi nummer uit de 80s. De band heet Radio Java.
En dat die band dan uitgerekend één hitje heeft gehad, namelijk Fool....quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Java, koffie..
Wat die artiest terugbrengt naar mijn twee meest favoriete dingen in de wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |