Gewoon een kloterig rechtenstudentje met iets te veel ego en dito (zogenaamde) smaakontwikkeling. Meneertje moet nog even geconfronteerd worden het leven.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem van Pokkelmans met zijn rattenavonturen. Hij overschreeuwt zich te vaak waardoor het gewoon vrijwel altijd matig is. Het veinzen van talent is nog pathetischer dan het ontbreken van talent.
Had ik kunnen doen maar dat is wel even wat anders als er nog een keer over heen rijden. En er waren ook anderen bij die al een lap over zijn kop hadden gelegd.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij had het toch de nek kunnen omdraaien is het niet?
Weet niet wat het hertje had hoor, maar zo een dier proberen op te knappen dan moet als eerst een lap om zijn kop, anders krijgt het toch een hartstilstand.
Zo zeg. Word me die pokkel even een partij verbaal geslacht hier.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gewoon een kloterig rechtenstudentje met iets te veel ego en dito (zogenaamde) smaakontwikkeling. Meneertje moet nog even geconfronteerd worden het leven.
Ga lekker even wat beters doen met je leven.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:18 schreef Etsu het volgende:
Nu begrijpt niemand waar mijn sepo over gaat
Samen nog naar ABC geweest in Hilversum.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hij luistert in ieder geval naar homomuziek.
Was maar een grapje man. Stijn kan dat echt wel waarderenquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:19 schreef Tem het volgende:
Elan, je ongenoegen over mods van een ander forum ga je niet in deze sc ventileren.
Sowieso kan hij beter, net als meerdere beter opzouten.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:19 schreef Tem het volgende:
Elan, je ongenoegen over mods van een ander forum ga je niet in deze sc ventileren.
TRquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ga lekker even wat beters doen met je leven.
Ja, maar daar is deze sc niet voor.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Was maar een grapje man. Stijn kan dat echt wel waarderen
Jouw geboorte was een grapje.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Was maar een grapje man. Stijn kan dat echt wel waarderen
Exact. En dat dan maar een beetje proberen te ondervangen met een geveinsd vermogen tot zelfspot. Maar eigenlijk vreet het me op.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gewoon een kloterig rechtenstudentje met iets te veel ego en dito (zogenaamde) smaakontwikkeling. Meneertje moet nog even geconfronteerd worden het leven.
Ruikt dat nou lekker, zo'n concertzaal vol incontinentgeneukte flikkers?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Samen nog naar ABC geweest in Hilversum.
Zo slecht deze grap.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ruikt dat nou lekker, zo'n concertzaal vol incontinentgeneukte flikkers?
Possetje baas.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:25 schreef possetje het volgende:
gelukkig ben ik ultra cool! mensen haten mij gewoon nooit tenzij ze zelf issues hebben en dat zijn er helaas 90 000 000....
Nee, vertel eens.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat humor een van mijn talenten is?
Bobje heeft de SC kapot gemaakt.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Bobje heeft het slot in de singel geflikkerd.
Heb jij dat weekend van 15/16 april al iets te doen?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Exact. En dat dan maar een beetje proberen te ondervangen met een geveinsd vermogen tot zelfspot. Maar eigenlijk vreet het me op.
to hate overpopulation and kill random people is insanity, u need better to kill the asholes, if u kill randomly u could even kill ur own sister or brotherquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:28 schreef Japie77 het volgende:
“If I were reincarnated I would wish to be returned to earth as a killer virus to lower human population levels.”
― Philip, Duke of Edinburgh
Ja, maar verdomd weinig. Hoezo?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heb jij dat weekend van 15/16 april al iets te doen?
Probleem is dat de mensen die de macht hebben in deze wereld daadwerkelijk insane zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:30 schreef possetje het volgende:
[..]
to hate overpopulation and kill random people is insanity, u need better to kill the asholes, if u kill randomly u could even kill ur own sister or brother
Zomaar, in dat Paas-weekend had ik wel even vrij om naar Nijmegen te komen. Kleine moeite verder.quote:
Kroegentochtje.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zomaar, in dat Paas-weekend had ik wel even vrij om naar Nijmegen te komen. Kleine moeite verder.
SAD! VERY UNFAIR!quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Probleem is dat de mensen die de macht hebben in deze wereld daadwerkelijk insane zijn.
dan*quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:33 schreef possetje het volgende:
[..]
ha heb meer milionairs als vrienden gehad in mn leven als jij!
Ok man, maak er een blog over met de goedkoopste jenever en een blikje coco.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:33 schreef possetje het volgende:
[..]
Gehad is volgens mij het vieste woord wat er bestaat, beter heeft men ze nog, ik heb er nog eentje, daar vanaf gezien.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:33 schreef possetje het volgende:
[..]
Ho ho Pok, d&d is gaaf.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vast ergens Dungeons & Dragons spelen.
Zodeflikker gewoon op Japie.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:39 schreef Japie77 het volgende:
Wow fucking mooie avatar heb ik nu jongeeeeee.
Dat is fijn. Ik ook.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:39 schreef Japie77 het volgende:
Begin me steeds meer thuis te voelen hier.
Ik weet zeker dat we met z'n allen een leuke SC van kunnen maken. Snap niet waar de vaste bezoekers zo druk om maken.quote:
bijnaquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vast ergens Dungeons & Dragons spelen.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Yup. Maar er is wel wat tegen te doen gelukkig.
Tja ik ook niet. Ze schijnen graag hun eigen kleine clubje te willen houden.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat we met z'n allen een leuke SC van kunnen maken. Snap niet waar de vaste bezoekers zo druk om maken.
14 delen hier en de lakens al willen uitdelen?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat we met z'n allen een leuke SC van kunnen maken. Snap niet waar de vaste bezoekers zo druk om maken.
Goed gezegd, John.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
Gehad is volgens mij het vieste woord wat er bestaat, beter heeft men ze nog, ik heb er nog eentje, daar vanaf gezien.
Echter voor hoelang nog?
Anders is er nog altijd Space Marines.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nooit gedaan. Lijkt me stiekem ook best leuk.
Politiek is dan ook iets wat niet voor het volk is.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:44 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja ik ook niet. Ze schijnen graag hun eigen kleine clubje te willen houden.
Ze doen wel erg veel moeite om dat kleine clubje te behouden. Ben op de eerste avond al helemaal uitgescholden en vanavond ook weer.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:44 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je moet je intellect koesteren. Al is Etsu waarschijnlijk serieus het hoogst opgeleid hier.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:44 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Oh shit man, ik zag die film als kind toen ik goed hard aan het ijlen was. Nachtmerries over die kleine mennekes en volgens mij ook vogels met mensenhoofden.quote:
Join the club. Bij mij is het inmiddels vooral negeren geworden na de enorme scheldkannonades.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze doen wel erg veel moeite om dat kleine clubje te behouden. Ben op de eerste avond al helemaal uitgescholden en vanavond ook weer.
15 ondertussen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
14 delen hier en de lakens al willen uitdelen?
Zeer waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet je intellect koesteren. Al is Etsu waarschijnlijk serieus het hoogst opgeleid hier.
Waar en van wie?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze doen wel erg veel moeite om dat kleine clubje te behouden. Ben op de eerste avond al helemaal uitgescholden en vanavond ook weer.
Notarissen staan niets voor niets laagst in rang hier - veelal nietszeggende mensen met lege levens.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet je intellect koesteren. Al is Etsu waarschijnlijk serieus het hoogst opgeleid hier.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie doet beter dan een toekomstige notaris? JA NOU?!
Dat is omdat je hommel bent.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Antwoord op mij?quote:
Php.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeikhond ben je zo door je moe opgevoed?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ok man, maak er een blog over met de goedkoopste jenever en een blikje coco.
Toekomstige, net als Pokkel?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben op alle plekken geweest waar ze gefilmd hebbenquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh shit man, ik zag die film als kind toen ik goed hard aan het ijlen was. Nachtmerries over die kleine mennekes en volgens mij ook vogels met mensenhoofden.
Hopelijk over 7/8 jaar als het meezit.quote:
Familie kiekje?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben op alle plekken geweest waar ze gefilmd hebben... Niet bewust overigens, kwam er later pas achter.
Samen met economen?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Notarissen staan niets voor niets laagst in rang hier - veelal nietszeggende mensen met lege levens.
Heb je eigenlijk nog onroerend goed in De Heilstaat?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben op alle plekken geweest waar ze gefilmd hebben... Niet bewust overigens, kwam er later pas achter.
Nee, die heeft mij geleerd om te werken voor mijn centen in plaats van te kanslozen,quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:50 schreef possetje het volgende:
[..]
zeikhond ben je zo door je moe opgevoed?
Ik ben dan ook een beetje de huismongool.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hopelijk over 7/8 jaar als het meezit.
Ik heb mijn bachelor al, dus ik kan oprecht zeggen dat ik meer waard ben dan Pokkel.
Oei oei dat vind ik wel overgrepen, zelfs dat zou ik niet schrijven over Pok!quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hopelijk over 7/8 jaar als het meezit.
Ik heb mijn bachelor al, dus ik kan oprecht zeggen dat ik meer waard ben dan Pokkel.
Maar we houden wel van je.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een beetje de huismongool.
Nee, maar ik kan, als ik het wil, een tweede nationaliteit fixen en dan een eilandje kopen voor startersprijs 50k... zoiets. Huurinteresse?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk nog onroerend goed in De Heilstaat?
quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:54 schreef Elan het volgende:
Mensen die businessclass naar Honolulu vliegen moet je koesteren, al is het maar vanwege de airmiles.
Ho ho als dat houd jij er maar van mijn voorkeur gaat naar vrouwen, ik heb jouw niet gemachtigd om voor mij te schrijven dus Notaris in wording let op U taal gebruik.quote:
Economen zijn vaak een soort untermensch onder de wetenschappers: lekker wat laten aanprutsen met wiskunde, terwijl jijzelf net interessant op weg was naar iets nieuws.quote:
Je doet je naam wel eer aan zeg, damn.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij mag ook weg allang weg. doei.
Of jij gaat weg? Doei.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij mag ook weg allang weg. doei.
wie zegt dat ik niet werk?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, die heeft mij geleerd om te werken voor mijn centen in plaats van te kanslozen,
Mijn excuses. Ga je nu naar de tuchtrechter?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ho ho als dat houd jij er maar van mijn voorkeur gaat naar vrouwen, ik heb jouw niet gemachtigd om voor mij te schrijven dus Notaris in wording let op U taal gebruik.
Ik hoop wel ooit veel grond te bezitten, en met die grondprijzen in Nederland wordt dat wat lastig. Al is Duitsland dan waarschijnlijk een meer interessante optie. Lekker een klein stukje over de grens zitten.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan, als ik het wil, een tweede nationaliteit fixen en dan een eilandje kopen voor startersprijs 50k... zoiets. Huurinteresse?
Jij strekt je beentjes wel erg ver onder de tafel he.quote:
Lekker boeiend wie hier langer is. Ik vind het hier leuk en blijf hier gezellig meeposten, en als jij dat niet aankan, ga je toch zelf weg of mis ik iets?quote:
Overal over mee denken te kunnen praten ook. Van zorg tot onderwijs, en van landbouw tot milieu. Met hun marktmodellen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Economen zijn vaak een soort untermensch onder de wetenschappers: lekker wat laten aanprutsen met wiskunde, terwijl jijzelf net interessant op weg was naar iets nieuws.
Houdt jij je aan die griet vast die krijgt dadelijk de helft van die grond waar jij de ratten vanger van bent!quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik hoop wel ooit veel grond te bezitten, en met die grondprijzen in Nederland wordt dat wat lastig. Al is Duitsland dan waarschijnlijk een meer interessante optie. Lekker een klein stukje over de grens zitten.
Alles is te berekenen, toch?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Overal over mee denken te kunnen praten ook. Van zorg tot onderwijs, en van landbouw tot milieu. Met hun marktmodellen.
Scandi is voor veel grond voor weinig een goede optie. Grond kost er echt niets. Voor 50k heb je een eiland, voor 100-150k een eiland met bebouwing. Mijn zusje woont voor 200k ofzo op een bergtopje wat Goteborg overziet, midden in het fucking bos en iets van 250 m2 + landgrond er om heen. Echt WTF.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik hoop wel ooit veel grond te bezitten, en met die grondprijzen in Nederland wordt dat wat lastig. Al is Duitsland dan waarschijnlijk een meer interessante optie. Lekker een klein stukje over de grens zitten.
Al aan Oost-Rusland gedacht? Goede winters ook. Lekker voor de open haard zware Russische kost lezen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
nou mijn leermeester ( eentje van de paar die ik heb ) Willem de Ridder die zegt altijd : ja alles heel leuk nu , maar het mag natuurlijk niet in werken ontaarden!quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zeg je zelf in je videoblogs.
Tsja, of je gedraagt je niet als een kleuter, dat zou ook kunnen. Hoop en denk ik.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lekker boeiend wie hier langer is. Ik vind het hier leuk en blijf hier gezellig meeposten, en als jij dat niet aankan, ga je toch zelf weg of mis ik iets?
Bedankt, hans.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:00 schreef possetje het volgende:
[..]
nou mijn leermeester ( eentje van de paar die ik heb ) Willem de Ridder die zegt altijd : ja alles heel leuk nu , maar het mag natuurlijk niet in werken ontaarden!
Nou ja kijk luie mensen zoals ik, dat zijn OOK de mensen die als eerste ooit op het idee kwamen om de afstands bediening uit te gaan vinden!
maar ik werk dus wel vaak alleen vind ik hoop banen onzinbanen.... dus noem ik mij zelf liever werkeloos dan dat ik zeg dat ik met topmensen werk
Een stukje grond midden in een bos aan een meer lijkt me ook wel mooi.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Scandi is voor veel grond voor weinig een goede optie. Grond kost er echt niets. Voor 50k heb je een eiland, voor 100-150k een eiland met bebouwing. Mijn zusje woont voor 200k ofzo op een bergtopje wat Goteborg overziet, midden in het fucking bos en iets van 250 m2 + landgrond er om heen. Echt WTF.
Goedkope grond ook, inderdaad. Hoeveel dat de VS ook alweer betaald voor de staat Alaska?quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Al aan Oost-Rusland gedacht? Goede winters ook. Lekker voor de open haard zware Russische kost lezen.
Wacht eens. Gaan wij het nu over kleutergedrag hebben? Zeggen dat anderen moeten opdonderen, anderen die uit andere hoeken van het forum komen, kansloze mongooltjes zijn, en weet ik veel wat je zei, is geen kleutergedrag wil je zeggen? Heb je mij überhaupt al een keer zien schelden sinds ik hier post?quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tsja, of je gedraagt je niet als een kleuter, dat zou ook kunnen. Hoop en denk ik.
Ahum denk dat ik zelfs schelden doe, al is het niet te horen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wacht eens. Gaan wij het nu over kleutergedrag hebben? Zeggen dat anderen moeten opdonderen, anderen die uit andere hoeken van het forum komen, kansloze mongooltjes zijn, en weet ik veel wat je zei, is geen kleutergedrag wil je zeggen? Heb je mij überhaupt al een keer zien schelden sinds ik hier post?
Meeste wonen wel aan een meertje en hebben een warmtepomp halen de warmte om het huis te verwarmen uit het meertje.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:04 schreef possetje het volgende:
scandinavie is de grond iid heel goedkoop, alleen je moet wel tegen de kou kunnen , en anders moet je zeker 1 dag per week extra werken voor de kosten die je maakt met stoken van je huis!
umm pas op hey, meren hebben vaak muggen plagen!quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Meeste wonen wel aan een meertje en hebben een warmtepomp halen de warmte om het huis te verwarmen uit het meertje.
tja ik trek geen partij he.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:05 schreef Etsu het volgende:
Zo Pokkel. Die John staat nu ook op de blocklist. Wat een figuur zeg.
Jij wil gewoon de hele dag bomen zagen, takken sjouwen en af en toe wat dieren vangen en roosteren.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een stukje grond midden in een bos aan een meer lijkt me ook wel mooi.
[..]
Goedkope grond ook, inderdaad. Hoeveel dat de VS ook alweer betaald voor de staat Alaska?
quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wacht eens. Gaan wij het nu over kleutergedrag hebben? Zeggen dat anderen moeten opdonderen, anderen die uit andere hoeken van het forum komen, kansloze mongooltjes zijn, en weet ik veel wat je zei, is geen kleutergedrag wil je zeggen? Heb je mij überhaupt al een keer zien schelden sinds ik hier post?
Is wel lekker hoor. Overdag de hele dag een beetje buiten bezig zijn, wat zooi slopen, en dan 's avonds aan de studie of een essay schrijven. Na zo'n dag ga ik altijd voldaan naar bed.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij wil gewoon de hele dag bomen zagen, takken sjouwen en af en toe wat dieren vangen en roosteren.
Nee, ik ben ook benieuwd hoe het ging.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:02 schreef skysherrif het volgende:
hebben we kaas eigenlijk hier al gehad na zijn truffels?
En anders lig je maar een beetje te woelen?quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:09 schreef john2406 het volgende:
Heb ik als ik geneukt heb dan slaap ik voldaan in.
Na zo'n dag ben ik juist veel te moe om nog te studeren. Dan ga ik samen met de kippen op stok.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is wel lekker hoor. Overdag de hele dag een beetje buiten bezig zijn, wat zooi slopen, en dan 's avonds aan de studie of een essay schrijven. Na zo'n dag ga ik altijd voldaan naar bed.
Ik zou het niet weten, dus wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:12 schreef Tem het volgende:
[..]
En anders lig je maar een beetje te woelen?
had maat van mn broer, had villa gekocht aan een meer ergens in holland, en had elke dag klokslag 6 uur savonds opeens een onwijze muggenplaag, zodat zelfs in de zomer de ramen dichtmoesten, nou heeft ie het probleem wel op kunnen lossen door de gemeente te alarmeren en die hebben toen DDT en Agent Orange in het meer gespoten, en toen was het probeem ( en ook alle gezonde vissen in het meer ) weg, maar hij had toch wel een flinke baal zomer ey!quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:06 schreef possetje het volgende:
[..]
umm pas op hey, meren hebben vaak muggen plagen!
Wat dacht jij dan van Pokkel, anders had die toch zijn Bachelor al of niet?quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Na zo'n dag ben ik juist veel te moe om nog te studeren. Dan ga ik samen met de kippen op stok.
Dat je vaak je hoofdkussen moet wassen?quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, dus wat houdt dat in?
Hij had ook een pomp in het meer kunnen smijten!quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:13 schreef possetje het volgende:
[..]
had maat van mn broer, had villa gekocht aan een meer ergens in holland, en had elke dag klokslag 6 uur savonds opeens een onwijze muggenplaag, zodat zelfs in de zomer de ramen dichtmoesten, nou heeft ie het probleem wel op kunnen lossen door de gemeente te alarmeren en die hebben toen DDT en Agent Orange in het meer gespoten, en toen was het probeem ( en ook alle gezonde vissen in het meer ) weg, maar hij had toch wel een flinke baal zomer ey!
Nee ik leg haar eigen hoofdkussen onder haar reet.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat je vaak je hoofdkussen moet wassen?
Zo weet jij dat ook Etsu strekt zijn beentjes steeds verder onder de tafel, dadelijk kan een mod nog vertrekken als het aan hem ligt.quote:
Das mijn taak. En eigenlijk ook het weghalen ervan maar daar ben ik nu niet meer toe in staat.quote:
Teveel gedronken of kan je gewoon niks vinden waar ik de policy overtreed?quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Das mijn taak. En eigenlijk ook het weghalen ervan maar daar ben ik nu niet meer toe in staat.
Te lui.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Teveel gedronken of kan je gewoon niks vinden waar ik de policy overtreed?
mijn oplossing zou zijn : hef nederlands spreken gewoon op en voeg je bij alle ( 90 000 000 ) engelstalige landen! probleem opgelost!quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:21 schreef possetje het volgende:
wat voor de een bagger is is voor de ander vermaak, kijk wij wonen in holland, een vrij klein taalgebied, dan krijg je een beetje het "teveel ratten in een kleine kooi" effect. die gaan elkaar steeds bijten, echt wat ik steeds op fok meemaak, dat heb je echt veel minder sterk in bijv usa.....
Dat is toch geen bijten in het echt zou ik het wel anders oplossen hoor,dan maak ik er totaal geen woorden aan vuil.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:21 schreef possetje het volgende:
wat voor de een bagger is is voor de ander vermaak, kijk wij wonen in holland, een vrij klein taalgebied, dan krijg je een beetje het "teveel ratten in een kleine kooi" effect. die gaan elkaar steeds bijten, echt wat ik steeds op fok meemaak, dat heb je echt veel minder sterk in bijv usa.....
Denk dat dat wel meevalt. Mensen staan niet bepaald te springen om dit klotezooitje te modereren.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tem, zie je dat?
Ontslaan die hap. Voor hem nog 10 anderen.
Begrijp ik wel als iedereen telkens in paniek raakt als er een onbekend iemand post.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt. Mensen staan niet bepaald te springen om dit klotezooitje te modereren.
fylax wel maar tem sloot het topicquote:Op zaterdag 1 april 2017 01:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt. Mensen staan niet bepaald te springen om dit klotezooitje te modereren.
ja of als je een idee/gedachte post die ze niet herkennen omdat ze het nog niet in de Linda of de Volkskrant hebben gelezen...quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Begrijp ik wel als iedereen telkens in paniek raakt als er een onbekend iemand post.
Nieuwe personen worden hier standaard gewoon hartelijk verwelkomd. Als deze SC voor jou niet aanvoelt als een warm bad doe je echt iets fout.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Begrijp ik wel als iedereen telkens in paniek raakt als er een onbekend iemand post.
Maar maar maar op mijn eerste avond kreeg ik een DM van iemand dat ik me niet zo moest aantrekken van remlof. Zegt toch wel genoeg lijkt me.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nieuwe personen worden hier standaard gewoon hartelijk verwelkomd. Als deze SC voor jou niet aanvoelt als een warm bad doe je echt iets fout.
Leugens. Je moet je juist wat aantrekken van Remlof, als je hier voor het eerst post.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar maar maar op mijn eerste avond kreeg ik een DM van iemand dat ik me niet zo moest aantrekken van remlof. Zegt toch wel genoeg lijkt me.
Gutmensch die overloper van het Pvda naar het D66?quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Leugens. Je moet je juist wat aantrekken van Remlof, als je hier voor het eerst post.
ach eerst vleokte ik ook tegen remlofquote:Op zaterdag 1 april 2017 01:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Leugens. Je moet je juist wat aantrekken van Remlof, als je hier voor het eerst post.
Zohee, dat is bijna een kwart van iedereen die er toe doet hier.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:36 schreef Etsu het volgende:
Zak chips laten vallen op een tapijt van meer dan 20 jaar oud.
Oke?quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zohee, dat is bijna een kwart van iedereen die er toe doet hier.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:39 schreef john2406 het volgende:
Nog maar eentje erbij,voor de stemming.
hoi wat lul je nu, kijk een tapijt, handgeknoopt, in peru of arabie, ja dat wil natuurlijk iedereen,quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:36 schreef Etsu het volgende:
Zak chips laten vallen op een tapijt van meer dan 20 jaar oud.
zo is datquote:Op zaterdag 1 april 2017 01:21 schreef possetje het volgende:
quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:49 schreef possetje het volgende:
[..]
hoi wat lul je nu, kijk een tapijt, handgeknoopt, in peru of arabie, ja dat wil natuurlijk iedereen,
maar als je iets verder kijkt?
ja die tapijt meisjes die worden al op hun 13 getrained en gepusht om met de hand tapijten te gaan maken, terwijl ze net zo goed lekker heel de zomer in de zee hadden kunnen gaan zwemmen, en desnoods nog met pils erbij, alles beter dan van je 13e tot je 60e in een hol te zitten om tapijten voor god knwos who te gaan zitten fabriceren!
ha jij ook fan? ik ook!quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:54 schreef Tem het volgende:
Ik ga alleen naar Nijmegen als er een gerede kans is dat Frank Boeijen er is.
Oh god, heb je die lowlife ook weer hier.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:31 schreef possetje het volgende:
[..]
ach eerst vleokte ik ook tegen remlof
nu denk ik alleen nog maar : owww die heeft issues....
tsja wat is hoog en laag? zelfs als je een god hebt van deze melkweg, staat er altijd wel weer een god boven hem die hem een lowlife noemt.,..quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh god, heb je die lowlife ook weer hier.
Ja remlof, hoe zit datquote:Op zaterdag 1 april 2017 02:01 schreef possetje het volgende:
[..]
tsja wat is hoog en laag? zelfs als je een god hebt van deze melkweg, staat er altijd wel weer een god boven hem die hem een lowlife noemt.,..
ben ik hoger als een dolfijn? ummmmquote:Op zaterdag 1 april 2017 02:01 schreef possetje het volgende:
[..]
tsja wat is hoog en laag? zelfs als je een god hebt van deze melkweg, staat er altijd wel weer een god boven hem die hem een lowlife noemt.,..
je weet dat ik nu je facebook heb achterhaald?quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:06 schreef possetje het volgende:
oke pauze
https://www.facebook.com/(...)6537/?type=3&theater
Hehe, is niet moeilijk idd.quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
je weet dat ik nu je facebook heb achterhaald?
owwww zal wel haha,quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
je weet dat ik nu je facebook heb achterhaald?
Lukraak iedereen toevoegenquote:Op zaterdag 1 april 2017 02:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij heeft meer fb vriendjes dan ik, tering.
Eens opzoeken of hij echt muziek maakt
hoi vrienden is een betrekkelijk woord hey, ik zie vaak aardige gezichten of knappe vrouwen en dan bevriend ik ze, maar ze ook echt kennen? nee haha....quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij heeft meer fb vriendjes dan ik, tering.
Eens opzoeken of hij echt muziek maakt
nou ik ben wel klein beetje selectief hoor, ik bevriend alleen maar ( in mijn ogen ) knappe mannen en vrouwenquote:Op zaterdag 1 april 2017 02:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lukraak iedereen toevoegen
Ik heb er 'maar' 453.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er 'maar' 453.
Hahaha, ach waarom ook niet toch.quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:15 schreef possetje het volgende:
[..]
hoi vrienden is een betrekkelijk woord hey, ik zie vaak aardige gezichten of knappe vrouwen en dan bevriend ik ze, maar ze ook echt kennen? nee haha....
ja alleen een persoon die "shy as a mouse" is zal bij het aantal vrienden die ik heb op facebook ( 1200 ) onder de indruk zijn, maar een normaal mens denkt al snel "het zal allemaal wel"quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Hahaha, ach waarom ook niet toch.
Ik heb er 870 trouwensquote:Op zaterdag 1 april 2017 02:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er 'maar' 453.
Moet eigenlijk opruimen, want de meesten spreek ik gewoon nooit meer of heb ik al jaren niet meer gezien. Maar dan hou ik nog maar 50 mensen over ofzo.quote:
Sowieso een beetje dood aan het gaan heb ik het idee, dat facebook.quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet eigenlijk opruimen, want de meesten spreek ik gewoon nooit meer of heb ik al jaren niet meer gezien. Maar dan hou ik nog maar 50 mensen over ofzo.
Kan best. Ik post er nooit wat meer, en ik like af en toe nog wel wat en dat is het. Maar zie iedere dag wel wat nieuws.quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sowieso een beetje dood aan het gaan heb ik het idee, dat facebook.
(washington times)quote:A battle for “mankind” is taking place inside a Northern Arizona University classroom.
An English major at NAU contacted an educational watchdog this week after she was penalized for refusing to use a gender-neutral term in lieu of “mankind.” A follow-up email by Dr. Anne Scott said that anyone who does not abide by the “letter or spirit” of the class must be docked for their decision.
“Included with [class rules] were several examples of what was and wasn’t OK to use,” student Cailin Jefferstold Campus Reform Tuesday. “In one of these examples she stated that we could not use the word ‘mankind.’ Instead, we should use ‘humankind.’ I thought this was absurd, and I wasn’t sure if she was serious.”
Dr. Scott took one point out of 50 off Ms. Jeffers‘ paper and noted that the Modern Language Association is working to have gender-neutral guidelines adopted on a national level.
“I will respect your choice to leave your diction choices ‘as is’ and to make whatever political and linguistic statement you want to make by doing so,” the professor wrote. “By the same token, I will still need to subtract a point because your choice will not be made in the letter or spirit of this particular class, which is all about having you and other students looking beneath your assumptions and understanding that ‘mankind’ does not mean ‘all people’ to all
Dat, en het kunnen blokkeren van reclame, is dan ook een van de grootste meerwaardes van een abonnement.quote:Op zaterdag 1 april 2017 06:44 schreef Friek_ het volgende:
Soms overweeg ik een abonnement te nemen, puur om figuren als john2406 en possetje te kunnen blokkeren.
Ik verdenk Danny er dan ook nog steeds van achter deze accounts te zitten.quote:Op zaterdag 1 april 2017 06:44 schreef Friek_ het volgende:
Soms overweeg ik een abonnement te nemen, puur om figuren als john2406 en possetje te kunnen blokkeren.
Bevalt prima inderdaad.quote:Op zaterdag 1 april 2017 07:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, en het kunnen blokkeren van reclame, is dan ook een van de grootste meerwaardes van een abonnement.
Dat is het mooiste aan de winst van GL. Het maakt de gefrustreerde kereltjes nog bozerquote:Op zaterdag 1 april 2017 09:33 schreef Friek_ het volgende:
http://www.elsevier.nl/op(...)ongevaarlijk-482042/
Weer een vlijmscherp stuk van Nederlands beste columnist!!
quote:Op zaterdag 1 april 2017 09:33 schreef Friek_ het volgende:
http://www.elsevier.nl/op(...)ongevaarlijk-482042/
Weer een vlijmscherp stuk van Nederlands beste columnist!!
Toch staat er 1 prima zin in:quote:Op zaterdag 1 april 2017 09:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is het mooiste aan de winst van GL. Het maakt de gefrustreerde kereltjes nog bozer
quote:Zij zou gewoon moeten studeren en vooral normaal moeten doen.
Ik kan ook werkelijk geen touw vastknopen aan dat artikel.quote:Op zaterdag 1 april 2017 09:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is het mooiste aan de winst van GL. Het maakt de gefrustreerde kereltjes nog bozer
Allicht, maar die doos blijft ook enkel maar bezig omdat ze zoveel negatieve aandacht krijgt van de gefrustreerde kereltjes.quote:Op zaterdag 1 april 2017 09:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Toch staat er 1 prima zin in:
[..]
als je beide kanten niets vindt is het best genieten allemaal.quote:Op zaterdag 1 april 2017 09:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Allicht, maar die doos blijft ook enkel maar bezig omdat ze zoveel negatieve aandacht krijgt van de gefrustreerde kereltjes.
Vind het maar een grote verzameling sneuïgheidquote:Op zaterdag 1 april 2017 09:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
als je beide kanten niets vindt is het best genieten allemaal.
quote:In Urk, Enschede, Almelo en Twenterand wil de PVV meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2018
College van PVV, SGP en CDA.quote:Op zaterdag 1 april 2017 09:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Lekker daar in de gemeenteraad dwars doen.Want meebesturen doen ze toch niet.
Dat is een safe bet. In Twente kunnen ze een dood paard op de kieslijst zetten en dan komen ze nog in de gemeenteraad. Ze lopen daar nogal weg met het gedachtegoed van de PVV.quote:
Ja maar nu ga je er van uit dat de PVV verantwoordelijkheid wil nemen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 09:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
College van PVV, SGP en CDA.
Eindelijk moslims verbieden!
Er is daar gewoon veel aanhang. Dus kun je na de verkiezingen roepen dat je in de gemeenten waar je mee hebt gedaan énorme overwinningen hebt gehaald. Dat geen hond zich interesseert voor gemeenten in de periferie laat je dan voor het gemak maar even weg.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:00 schreef 99.999 het volgende:
Ach, elke raad heeft nu ook al partijen die altijd dwars liggen![]()
Maar toch wel opvallend dat ze zich puur op die hoek richten.
Had eerder concentratie op de grotere gemeenten verwacht, daar kan je publicitair scoren, ook vanaf de zijlijn. De lokale politiek van Urk of Twenterand krijgt nooit aandacht.
De kans dat het gaat gebeuren ligt dan ook tegen de nul aan. Er wordt weer een marionet van Geert op pad gestuurd die inderdaad de onderhandelingen onmogelijk maakt en na afloop het verhaal probeert te spinnen (andere partijen willen niet samenwerken met ons, boehoe).quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja maar nu ga je er van uit dat de PVV verantwoordelijkheid wil nemen.Recent liet HUMAN in een documentaire zien hoe de PVV'ers er expres voor zorgden dat ze niet hoefden te besturen in Almere en Den Haag. Ze gooien gewoon een eis op tafel die niemand kan inwilligen en ontlopen zo hun verantwoordelijkheid als grootste partij.
Het zijn toch ook gelijk alle Twentse gemeenten?quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook wel weer de drie grootste paupergemeenten van Twente.
Ho ho. Hengelo.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het zijn toch ook gelijk alle Twentse gemeenten?
Meneer de turfsteker heeft weer praatjes, hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het zijn toch ook gelijk alle Twentse gemeenten?
Als dat nou het mooiste is van de winst van GL...quote:Op zaterdag 1 april 2017 09:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hehequote:Op zaterdag 1 april 2017 10:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In ieder geval niet meer van Turv.
Ik zie alweer een klein mannetje stampvoeten.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als dat nou het mooiste is van de winst van GL...
Ik lig lekker in bed nog.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik zie alweer een klein mannetje stampvoeten.
Ik denk dat het niet heel verstandig is voor GL om een rechts kabinet aan een meerderheid te helpen. Lekker moreel superieur vanuit de oppositie de enige progressieve partij van Nederland spelen geeft een vermakelijker effect.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik lig lekker in bed nog.Maar je acht een kabinetsdeelname van GL dus minder leuk. Opvallend wel, vandaar dat ik het even aanhaalde.
Verwacht ook niet dat met D66, CDA en VVD een erg stabiele regering te bouwen valt. De vorige keer beviel ze dat allemaal erg slecht. En samenwerken met GL zou voor twee van die partijen een gedwongen huwelijk zijn, dat is geen al te beste basis.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:52 schreef Kowloon het volgende:
Uitstekend, ik hoop ook dat GL uit het kabinet blijft.
Het beleid van GL is de toekomstquote:Op zaterdag 1 april 2017 10:58 schreef Drugshond het volgende:
GL is een utopische linkse hobby. Willen we op dat vlak het beste jongetje in de klas blijken.
Kijk naar het energiebesluit van A.Merkel dat had ook een bijzonder aardige backdraft.
RIP toekomst.quote:
Dat is eigenlijk altijd zo als de economische ratio achter een besluit uit het oog verloren wordt ten faveure van het willen maken van een politiek statement. Het zijn krachten in de markt, innovaties en prijsontwikkelingen, die in werkelijkheid verduurzaming aanjagen, niet de politiek.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kijk naar het energiebesluit van A.Merkel dat had ook een bijzonder aardige backdraft.
Hihi.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:59 schreef Friek_ het volgende:
NWS / Tunahan Kuzu (Denk): "Fethullah Gülen is mijn voorbeeld"
Zozo! Dat dachten we al!
Dat gaat voor de energievoorziening natuurlijk niet op. Zou heel mooi zijn als het zo zou werken maar helaas...quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk altijd zo als de economische ratio achter een besluit uit het oog verloren wordt ten faveure van het willen maken van een politiek statement. Het zijn krachten in de markt, innovaties en prijsontwikkelingen, die in werkelijkheid verduurzaming aanjagen, niet de politiek.
Op het gebied van duurzaamheid klopt dat wel. Zal zelfs nog wel verder gaan dan dat in de toekomst.quote:
Fuck you, de schoorsteen moet roken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op het gebied van duurzaamheid klopt dat wel. Zal zelfs nog wel verder gaan dan dat in de toekomst.
Correct.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:16 schreef Kowloon het volgende:
Morgen is er weer een puike fietswedstrijd zie ik.
De inspanningen van de hele EU hebben natuurlijk wel effect. Wij lopen in Nederland al jaren eerder achter dan voorop.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Fuck you, de schoorsteen moet roken.
Wat ik al eerder opperde we kunnen wellicht de eerste steen gooien maar netto heeft het 0,01 % effect op global warming.
Denk dat we genoeg andere issues hebben.
Met dan aan Rotterdam.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De inspanningen van de hele EU hebben natuurlijk wel effect. Wij lopen in Nederland al jaren eerder achter dan voorop.
In de EU zou Nederland achterlopen op duurzaamheid ? .... Dacht het niet.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De inspanningen van de hele EU hebben natuurlijk wel effect. Wij lopen in Nederland al jaren eerder achter dan voorop.
Denken is niet je sterkste puntquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In de EU zou Nederland achterlopen op duurzaamheid ? .... Dacht het niet.
Elektriciteit is de laatste jaren anders bijzonder goedkoop geworden vanwege door subsidies ontstane overcapaciteit. Dat wakkert het energiegebruik juist aan, en het staat de marktontwikkeling van innovaties op duurzaamheid in de weg (o.a. de binnenvaartsector toont dat wat betreft overcapaciteit aan). Vanuit milieuperspectief wil je juist een situatie waarin elektriciteit duur is. En dat bereik je niet met het grootschalig subsidiëren van de opwekking er van.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat gaat voor de energievoorziening natuurlijk niet op. Zou heel mooi zijn als het zo zou werken maar helaas...
Dat is een overgangsfase. Zorgt er overigens wel voor dat veel smerige centrales zijn gestopt. Overigens was energie voor grootverbruikers al zeer goedkoop.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Elektriciteit is de laatste jaren anders bijzonder goedkoop geworden vanwege door subsidies ontstane overcapaciteit. Dat wakkert het energiegebruik juist aan, en het staat de marktontwikkeling van innovaties op duurzaamheid in de weg (o.a. de binnenvaartsector toont dat wat betreft overcapaciteit aan). Vanuit milieuperspectief wil je juist een situatie waarin elektriciteit duur is. En dat bereik je niet met het grootschalig subsidiëren van de opwekking er van.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nieuwe personen worden hier standaard gewoon hatelijk verwelkomd. Als deze SC voor jou niet aanvoelt als een warm bad doe je echt iets fout.
Uitvoering behaalde doelstellingen vanaf beleid is zeker niet je uitgangspunt. Nederland is qua EU gezien echt geen dwaas.quote:
Tsja, iemand moet het produceren natuurlijk. Daarom moet je ook niet met van die ranglijsten van landen werken, of je moet de toedeling maken op basis van consumptie van goederen en niet op basis van productie.quote:
https://www.trouw.nl/groe(...)me-energie~af5eeddb/quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Uitvoering behaalde doelstellingen vanaf beleid is zeker niet je uitgangspunt. Nederland is qua EU gezien echt geen dwaas.
Zo gaat het altijd met du_ke.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:30 schreef Drugshond het volgende:
Uiteindelijk ga je wel gelijk krijgen 99.999 [..]
Dat zou wel erg op werken lijken, Friek.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:32 schreef Friek_ het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als ik allemaal posters ophang bij de moskee van Fethullah Gulen met het logo van Denk rechtsbovenaan?
Je hebt real life trollen ontdekt?quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:32 schreef Friek_ het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als ik allemaal posters ophang bij de moskee van Fethullah Gulen met het logo van Denk rechtsbovenaan?
Maar nu even niet.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:31 schreef 99.999 het volgende:
Dat ik gelijk heb is wel duidelijk. En gebruikelijk.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:32 schreef Friek_ het volgende:
Remmende voorsprong O.a. Maar lees het gelinkte artikel maar eens.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar nu even niet.
Ik wroeg nog even met de gedachte dat we meer met onze pet ernaar gooien dan tig Oostbloklanden.
Toen waren er nog geen boze internethelden.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ongeveer zo'n effect.
Toch levert dat stiekem wel prima koffie op. Al hoort die kampeerervaring er dan eigenlijk wel bij. 'S ochtends in een verder stil bos een keteltje water koken en opschenken en dan in de ochtendzon een bakje koffiequote:Op zaterdag 1 april 2017 11:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Armoede in huize Appel. Koffo-aparaat doet niet meer heet water. Ik heb nu dus een dure koffomolen.
En dus oldskool, kampeerstijl, koffo zetten met een los ding. Dit is was armoede looks like.
Als je het maar vaak genoeg doet blijft de boodschap vanzelf hangen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:32 schreef Friek_ het volgende:
Hehe levert wel een mooie mindfuck opquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg doet blijft de boodschap vanzelf hangen.
Verse goede bonen, dus sowieso prima koffo.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch levert dat stiekem wel prima koffie op. Al hoort die kampeerervaring er dan eigenlijk wel bij. 'S ochtends in een verder stil bos een keteltje water koken en opschenken en dan in de ochtendzon een bakje koffie
Boeiend.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Armoede in huize Appel. Koffo-aparaat doet niet meer heet water. Ik heb nu dus een dure koffomolen.
En dus oldskool, kampeerstijl, koffo zetten met een los ding. Dit is was armoede looks like.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:02 schreef Kaas- het volgende:
Ben gestopt bij 'dicht gedaan'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Libertatem
Snap ik ook wel. Al kies ik bij voorkeur wel mooie plekken uit. Dit was in een stuk bos in vrij leeg stuk Nederlandquote:Op zaterdag 1 april 2017 12:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verse goede bonen, dus sowieso prima koffo.
Ik heb in mijn leven wat afgekampeert, maar als het geen mooie lokatie is zie ik het mijzelf niet snel weer doen. Tentje op de Nederlandse hei is 'not my cup of tea coffee.'
Ben wat dat betreft toch wat meer scandi. Het Nederlandse leeg, is toch niet echt het scandi-leeg.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Al kies ik bij voorkeur wel mooie plekken uit. Dit was in een stuk bos in vrij leeg stuk Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |