SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Jammer voor de spelersquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Stadion bijna voor mijn uppie...
dat is wel jammerquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Stadion bijna voor mijn uppie...
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:36 schreef peaceman het volgende:
ik was op de tekst aan het wachten, maar Diaan liet het afweten
Ik ben naar stofzuigers aan het kijken.....quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:36 schreef peaceman het volgende:
ik was op de tekst aan het wachten, maar Diaan liet het afweten
jammerquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:38 schreef just me het volgende:
Ik kan niet meer luisteren, fijne avond en bedankt voor de muziekjes!!
fijne avondquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:38 schreef just me het volgende:
dirt devil spider is een aanrader, stofzuigt geheel zelfstandigquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben naar stofzuigers aan het kijken.....
Ja het heeft wel een ietwat melodramatische ondertoon, maar het is wel errug mooi!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:42 schreef peaceman het volgende:
ow na al die zonnige liedjes is dit wel een depri variant....
maar wel
fijne avondquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:38 schreef just me het volgende:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:46 schreef peaceman het volgende:
wtf? zit je in de fabriek van Willy Wonka?
we hebben al een robot gehad. Was leuk voor erbij maar kon niet de stofzuiger vervangen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dirt devil spider is een aanrader, stofzuigt geheel zelfstandig
bedoel je deze of de vorige...quote:
Ja ik heb het idee dat mensen in het begin wel enthousiast zijn, maar na verloop van tijd toch niet meer.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
we hebben al een robot gehad. Was leuk voor erbij maar kon niet de stofzuiger vervangen.
Dat denk ik ook. Ik vind hem vooral handig voor erbij... Maar hij ging vrij snel kapot. En het was ook nog een dure ook.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb het idee dat mensen in het begin wel enthousiast zijn, maar na verloop van tijd toch niet meer.
Mijn broer heeft er ook eentje, maar gebruikt hem nooit meer ondanks dat hij een heel makkelijke tegelvloer heeft.
Ahhh balen!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vind hem vooral handig voor erbij... Maar hij ging vrij snel kapot. En het was ook nog een dure ook.
die van ons heeft een naamquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vind hem vooral handig voor erbij... Maar hij ging vrij snel kapot. En het was ook nog een dure ook.
hey.. je hebt het juiste kanaal gevonden?quote:
zo blont als ik mijzelf doe voorkomen, het is weer geluktquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
hey.. je hebt het juiste kanaal gevonden?
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:57 schreef sacha het volgende:
[..]
zo blont als ik mijzelf doe voorkomen, het is weer gelukt
misschien voor later erbij, voor nu hebben we een nieuwe goede stofzuiger nodig. Die van ons is oud en aan het einde van zijn kunnen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog elke dag blij met onze goedkope robot. Tuurlijk heb je ook nog een gewone stofzuiger erbij nodig, maar de grote vlakken doet alleen de robot elke paar dagen.
Ja behoorlijk. Maar is alweer tijdje geleden. Ik heb het verwerkt en een plekje gegeven.quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Maar is alweer tijdje geleden. Ik heb het verwerkt en een plekje gegeven.
heeft heel wat sessies gekostquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Maar is alweer tijdje geleden. Ik heb het verwerkt en een plekje gegeven.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:03 schreef peaceman het volgende:
om ook nog een beetje actualiteit te behandelen even een liedje mbt de brexit
Posjet in Tilburg was helemaal compleet met kotsende Sid.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:04 schreef peaceman het volgende:
Sex Pistols waren ooit op Lowlands, dat was verbijsterd slecht
op de plaat is het betere muziek, zoveel is duidelijkquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Posjet in Tilburg was helemaal compleet met kotsende Sid.
Stond niet vooraan gelulkkig.
Dat is bij vele bandjes zo.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
op de plaat is het betere muziek, zoveel is duidelijk
bij mijn favoriete bands nietquote:
Voor mij geldt dat bij R.E.M., Radiohead, Arcade Fire, Weezer, Fleet Foxes, enz...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Manfred Mann's Earth band was wel goed.
te jong om het meegemaakt te hebben, dus krampachtig pogen een deel van die idealen te behoudenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat ben je onderweg ooit ergens blijven hangen.
mooie tuin is hetquote:
Spychidelische rock uit die jaren zijn nu veel gezochte collecters items.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
te jong om het meegemaakt te hebben, dus krampachtig pogen een deel van die idealen te behouden
en terecht.. zo maken ze ze niet meer helaas.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Spychidelische rock uit die jaren zijn nu veel gezochte collecters items.
komt ook door het gebrek aan liedjes over tuin(en)quote:
Ahhhh!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
komt ook door het gebrek aan liedjes over tuin(en)
daarom zit de tuin soms ook in de bandnaamquote:
dat is hun grote hit idd. die is eigenlijk een stuk beter dan dezequote:
nee die ken ik niequote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:33 schreef livelink het volgende:
Komt Mezzoforte met Garden Party ook? Heb ik al heel lang niet meer gehoord.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:35 schreef livelink het volgende:
Heb jij alleen maar wietplantjes in je tuin?
Wie?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:35 schreef livelink het volgende:
Heb jij alleen maar wietplantjes in je tuin?
happy to serve you wellquote:
Voel je vrij om de vraag te beantwoordenquote:
Mooie jaren waren dat met de hele tuin vol.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Voel je vrij om de vraag te beantwoorden
valt me niet opquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:41 schreef peaceman het volgende:
hapert ie bij jullie ook? ik hoor haperingen
oke mocht het je wel op gaan vallen, laat het dan svp even weten.. dan herstart ik even. tijdje geleden ook een keer gehad en dat hielp toen.quote:
en wat dan nog!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:41 schreef peaceman het volgende:
Nu niet meer?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:42 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mooie jaren waren dat met de hele tuin vol.
hippie imago weggegooid dusquote:
Ik had het een minuut of 10 geleden wel ff.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:41 schreef peaceman het volgende:
niet elk nummer heeft dat...meestal liedje/artiest met garden en dan iets leuks tussendoor en dan weer garden.... tot ze straks op zijn en we gewoon lekker nummers horenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:48 schreef livelink het volgende:
![]()
Ik zie de associatie niet met de tuin, maar dat maakt helemaal niks uit
Bij R.E.M. vooral he?!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had het een minuut of 10 geleden wel ff.
hoplijk blijft het nu weg en was het gewoon die mp3quote:
die stond al klaarquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet te verwarren met Secret Garden
hebben ze die dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik had bijna een ander nummer van ze gedraaid
Ahum... ik zou eens gaan praten daar op schoolquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:56 schreef Fogel het volgende:
Ik kreeg zojuist te horen van mijn dochter en een klasgenoot die hier logeert, dat ze het vorige nummer een beetje moe zijn omdat ze die altijd draaien tijdens de massage op school.
Massage op school? WTF...
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:56 schreef Fogel het volgende:
Ik kreeg zojuist te horen van mijn dochter en een klasgenoot die hier logeert, dat ze het vorige nummer een beetje moe zijn omdat ze die altijd draaien tijdens de massage op school.
Massage op school? WTF...
ja altijd wel een flink aantal.. vind ik leukquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ahum... ik zou eens gaan praten daar op school
Ja, dat dus.quote:
quote:
ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:09 schreef livelink het volgende:
Deze was ook al zo mooi. Dat was even genieten, Peaceman.
Mij doet dit helemaal niksquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:18 schreef peaceman het volgende:
In deze tuin wordt wellicht klaargekomen.. de tuin der lusten
ow had ie hoogtevrees?quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig meldt zich en luistert mee
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig meldt zich en luistert mee
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:23 schreef peaceman het volgende:
jullie moeten met z'n allen bij de showtitel gedacht hebben: hij zal m toch niet draaien he?! helaas.. ik draai m wel.![]()
zeg eens eerlijk.. je hoopte dat je het mis had he?!quote:
titel van de show niet gezien?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zag veel aankomen, maar dit niet....
Maar dat zal aan mij liggen.
Ik was inmiddels een beetje in slaap gesust. Ik had hem eerder verwacht. Maar toen je zei dat je nog 3 tuinplaten had voelde ik hem toch weer aankomen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeg eens eerlijk.. je hoopte dat je het mis had he?!
niet in slaap vallen he?! heb nog genoeg mooisquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was inmiddels een beetje in slaap gesust. Ik had hem eerder verwacht. Maar toen je zei dat je nog 3 tuinplaten had voelde ik hem toch weer aankomen.
Tot 23.00 hou ik nog wel vol. Een eventuele verlenging red ik niet meer.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet in slaap vallen he?! heb nog genoeg moois
ikke verlengen? doe ik toch nooitquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Tot 23.00 hou ik nog wel vol. Een eventuele verlenging red ik niet meer.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dat nooit niet....
Ik ga zo wel plat, ik vind het mooi geweest...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet in slaap vallen he?! heb nog genoeg moois
graag gedaan. Was de wedstrijd ook het aanzien waard?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zo wel plat, ik vind het mooi geweest...
Dank Peaceman!
Nee, walk over...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
graag gedaan. Was de wedstrijd ook het aanzien waard?
wel voor 'jouw' team?quote:
koffiebonen rapen dan waarschijnlijkquote:
Best veel werk allemaal. Bonen plukken, rapen en malen...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
koffiebonen rapen dan waarschijnlijk
waarschijnlijk komt ie dan om kwart voor 12 binnenvallen ofzoquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Best veel werk allemaal. Bonen plukken, rapen en malen...
heb je ze al eens live gezien?quote:
En vast niet elke boon is goed, dus hij moet ook nog selecteren.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sow, vandaag een filmpje gezien over wat er allemaal in eten verwerkt zit.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee helaas. Zo zijn er wel meer bands die ik live wil / had willen zien.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb je ze al eens live gezien?
beste liveband die ik gezien heb.
als je ooit de kans krijgt, gaan! elke euro meer dan waard.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee helaas. Zo zijn er wel meer bands die ik live wil / had willen zien.
Ja en een paar bands die ik had willen zien, bestaan niet meer of zijn drastisch veranderd.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
als je ooit de kans krijgt, gaan! elke euro meer dan waard.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:47 schreef peaceman het volgende:
Elf, wil jij het verwachte extra uurtje bijplussen?
ja dat geldt voor mij met name voor Bowiequote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en een paar bands die ik had willen zien, bestaan niet meer of zijn drastisch veranderd.
oke dan ga ik het nu toch maar vragen... wat is YT? Youtube?quote:
Aiiiii ja klote!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat geldt voor mij met name voor Bowie
bij hem heb ik nooit zo de behoefte gehad om eerlijk te zijn. Eigenlijk wel zonde.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiiii ja klote!
Ach Michael Jackson heb ik in ieder geval wel live gezien!
Piepklein in de verte, maar toch!
Ik had een vrijkaartje, anders was ik ook niet gegaan!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij hem heb ik nooit zo de behoefte gehad om eerlijk te zijn. Eigenlijk wel zonde.
gewoon random plaatjesquote:
in een iets andere uitvoeringquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer is uiteraard bekend gemaakt door Stoffig Lenteveld
In 1x goed.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
oke dan ga ik het nu toch maar vragen... wat is YT? Youtube?
typo...quote:
hij heeft daar een eigen kanaal?quote:
oei die was ook wel heerlijk slecht he?!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:55 schreef ToT het volgende:
Bij dat nummer van Samantha Fox moet ik meteen denken aan Patty & Shift - Wonderful![]()
![]()
![]()
en dan te bedenken wat jij allemaal al gemist hebtquote:
Gewoon zo hard mogelijk melodieus schreeuwen zodat je stem nog net niet kraakt en mensen vinden het ongetwijfeld mooi!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
oei die was ook wel heerlijk slecht he?!
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon zo hard mogelijk melodieus schreeuwen zodat je stem nog net niet kraakt en mensen vinden het ongetwijfeld mooi!![]()
Mijn dank was grootquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:55 schreef peaceman het volgende:
Omdat livelink zo naar bed gaat even deze tussendoor.
ja lekker he?! vooral prettig als er eens een nummer bij zit die je wat minder vindt qua genre..quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Al 2 uur.Was leuk om te horen.
Ik vond het een fijne uitzending. Dank je wel Peaceman! Veel plezier nog allemaal met het laatste uurtjequote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:01 schreef peaceman het volgende:
denk wel dat dit mijn uitzending was waar de meeste verschillende genres in te horen waren. Niet bewust gedaan, maar kwam zo uit
bedankt voor het luisteren en weltrustenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het een fijne uitzending. Dank je wel Peaceman! Veel plezier nog allemaal met het laatste uurtje
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Na Peaceman zijn geweldige muziek dan.
Best wel ja!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:11 schreef peaceman het volgende:
als ik dit weer hoor.,.. draai ik thuis te weinig Rush.. is toch wel erg fijn
die kerel heeft ook een heel herkenbare stem.quote:
nee ik heb verlengdquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Peaceman, bedankt mèn! Is dit Stien met Rush?
Dit is nog steeds Peace!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Peaceman, bedankt mèn! Is dit Stien met Rush?
quote:
Op de stoelquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]_________________________________________________!
zeker de leukste thuis...quote:
Ik woon alleen, dus dat klopt welquote:
sorry bad mp3quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zeg, top 2000 DJ, draaien we liedjes niet tot het eind
Kids react to Nirvanaquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:16 schreef ToT het volgende:
Ik zat eerder vanavond nog te kijken naar Kids React To Guns 'n Roses!
Hé Luckyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |