Gewoon zo hard mogelijk melodieus schreeuwen zodat je stem nog net niet kraakt en mensen vinden het ongetwijfeld mooi!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
oei die was ook wel heerlijk slecht he?!
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon zo hard mogelijk melodieus schreeuwen zodat je stem nog net niet kraakt en mensen vinden het ongetwijfeld mooi!![]()
Mijn dank was grootquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:55 schreef peaceman het volgende:
Omdat livelink zo naar bed gaat even deze tussendoor.
ja lekker he?! vooral prettig als er eens een nummer bij zit die je wat minder vindt qua genre..quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Al 2 uur.Was leuk om te horen.
Ik vond het een fijne uitzending. Dank je wel Peaceman! Veel plezier nog allemaal met het laatste uurtjequote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:01 schreef peaceman het volgende:
denk wel dat dit mijn uitzending was waar de meeste verschillende genres in te horen waren. Niet bewust gedaan, maar kwam zo uit
bedankt voor het luisteren en weltrustenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het een fijne uitzending. Dank je wel Peaceman! Veel plezier nog allemaal met het laatste uurtje
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Na Peaceman zijn geweldige muziek dan.
Best wel ja!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:11 schreef peaceman het volgende:
als ik dit weer hoor.,.. draai ik thuis te weinig Rush.. is toch wel erg fijn
die kerel heeft ook een heel herkenbare stem.quote:
nee ik heb verlengdquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Peaceman, bedankt mèn! Is dit Stien met Rush?
Dit is nog steeds Peace!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Peaceman, bedankt mèn! Is dit Stien met Rush?
quote:
Op de stoelquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]_________________________________________________!
zeker de leukste thuis...quote:
Ik woon alleen, dus dat klopt welquote:
sorry bad mp3quote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zeg, top 2000 DJ, draaien we liedjes niet tot het eind
Kids react to Nirvanaquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:16 schreef ToT het volgende:
Ik zat eerder vanavond nog te kijken naar Kids React To Guns 'n Roses!
Hé Luckyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |