Ahum... ik zou eens gaan praten daar op schoolquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:56 schreef Fogel het volgende:
Ik kreeg zojuist te horen van mijn dochter en een klasgenoot die hier logeert, dat ze het vorige nummer een beetje moe zijn omdat ze die altijd draaien tijdens de massage op school.
Massage op school? WTF...
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:56 schreef Fogel het volgende:
Ik kreeg zojuist te horen van mijn dochter en een klasgenoot die hier logeert, dat ze het vorige nummer een beetje moe zijn omdat ze die altijd draaien tijdens de massage op school.
Massage op school? WTF...
ja altijd wel een flink aantal.. vind ik leukquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ahum... ik zou eens gaan praten daar op school
Ja, dat dus.quote:
quote:
ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:09 schreef livelink het volgende:
Deze was ook al zo mooi. Dat was even genieten, Peaceman.
Mij doet dit helemaal niksquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:18 schreef peaceman het volgende:
In deze tuin wordt wellicht klaargekomen.. de tuin der lusten
ow had ie hoogtevrees?quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig meldt zich en luistert mee
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig meldt zich en luistert mee
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:23 schreef peaceman het volgende:
jullie moeten met z'n allen bij de showtitel gedacht hebben: hij zal m toch niet draaien he?! helaas.. ik draai m wel.![]()
zeg eens eerlijk.. je hoopte dat je het mis had he?!quote:
titel van de show niet gezien?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zag veel aankomen, maar dit niet....
Maar dat zal aan mij liggen.
Ik was inmiddels een beetje in slaap gesust. Ik had hem eerder verwacht. Maar toen je zei dat je nog 3 tuinplaten had voelde ik hem toch weer aankomen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeg eens eerlijk.. je hoopte dat je het mis had he?!
niet in slaap vallen he?! heb nog genoeg mooisquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was inmiddels een beetje in slaap gesust. Ik had hem eerder verwacht. Maar toen je zei dat je nog 3 tuinplaten had voelde ik hem toch weer aankomen.
Tot 23.00 hou ik nog wel vol. Een eventuele verlenging red ik niet meer.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet in slaap vallen he?! heb nog genoeg moois
ikke verlengen? doe ik toch nooitquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Tot 23.00 hou ik nog wel vol. Een eventuele verlenging red ik niet meer.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dat nooit niet....
Ik ga zo wel plat, ik vind het mooi geweest...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet in slaap vallen he?! heb nog genoeg moois
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |