dat is hun grote hit idd. die is eigenlijk een stuk beter dan dezequote:
nee die ken ik niequote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:33 schreef livelink het volgende:
Komt Mezzoforte met Garden Party ook? Heb ik al heel lang niet meer gehoord.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:35 schreef livelink het volgende:
Heb jij alleen maar wietplantjes in je tuin?
Wie?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:35 schreef livelink het volgende:
Heb jij alleen maar wietplantjes in je tuin?
happy to serve you wellquote:
Voel je vrij om de vraag te beantwoordenquote:
Mooie jaren waren dat met de hele tuin vol.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Voel je vrij om de vraag te beantwoorden
valt me niet opquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:41 schreef peaceman het volgende:
hapert ie bij jullie ook? ik hoor haperingen
oke mocht het je wel op gaan vallen, laat het dan svp even weten.. dan herstart ik even. tijdje geleden ook een keer gehad en dat hielp toen.quote:
en wat dan nog!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:41 schreef peaceman het volgende:
Nu niet meer?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:42 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mooie jaren waren dat met de hele tuin vol.
hippie imago weggegooid dusquote:
Ik had het een minuut of 10 geleden wel ff.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:41 schreef peaceman het volgende:
niet elk nummer heeft dat...meestal liedje/artiest met garden en dan iets leuks tussendoor en dan weer garden.... tot ze straks op zijn en we gewoon lekker nummers horenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:48 schreef livelink het volgende:
![]()
Ik zie de associatie niet met de tuin, maar dat maakt helemaal niks uit
Bij R.E.M. vooral he?!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had het een minuut of 10 geleden wel ff.
hoplijk blijft het nu weg en was het gewoon die mp3quote:
die stond al klaarquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet te verwarren met Secret Garden
hebben ze die dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik had bijna een ander nummer van ze gedraaid
Ahum... ik zou eens gaan praten daar op schoolquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:56 schreef Fogel het volgende:
Ik kreeg zojuist te horen van mijn dochter en een klasgenoot die hier logeert, dat ze het vorige nummer een beetje moe zijn omdat ze die altijd draaien tijdens de massage op school.
Massage op school? WTF...
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:56 schreef Fogel het volgende:
Ik kreeg zojuist te horen van mijn dochter en een klasgenoot die hier logeert, dat ze het vorige nummer een beetje moe zijn omdat ze die altijd draaien tijdens de massage op school.
Massage op school? WTF...
ja altijd wel een flink aantal.. vind ik leukquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ahum... ik zou eens gaan praten daar op school
Ja, dat dus.quote:
quote:
ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:09 schreef livelink het volgende:
Deze was ook al zo mooi. Dat was even genieten, Peaceman.
Mij doet dit helemaal niksquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:18 schreef peaceman het volgende:
In deze tuin wordt wellicht klaargekomen.. de tuin der lusten
ow had ie hoogtevrees?quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig meldt zich en luistert mee
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig meldt zich en luistert mee
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:23 schreef peaceman het volgende:
jullie moeten met z'n allen bij de showtitel gedacht hebben: hij zal m toch niet draaien he?! helaas.. ik draai m wel.![]()
zeg eens eerlijk.. je hoopte dat je het mis had he?!quote:
titel van de show niet gezien?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zag veel aankomen, maar dit niet....
Maar dat zal aan mij liggen.
Ik was inmiddels een beetje in slaap gesust. Ik had hem eerder verwacht. Maar toen je zei dat je nog 3 tuinplaten had voelde ik hem toch weer aankomen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeg eens eerlijk.. je hoopte dat je het mis had he?!
niet in slaap vallen he?! heb nog genoeg mooisquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was inmiddels een beetje in slaap gesust. Ik had hem eerder verwacht. Maar toen je zei dat je nog 3 tuinplaten had voelde ik hem toch weer aankomen.
Tot 23.00 hou ik nog wel vol. Een eventuele verlenging red ik niet meer.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet in slaap vallen he?! heb nog genoeg moois
ikke verlengen? doe ik toch nooitquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Tot 23.00 hou ik nog wel vol. Een eventuele verlenging red ik niet meer.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dat nooit niet....
Ik ga zo wel plat, ik vind het mooi geweest...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet in slaap vallen he?! heb nog genoeg moois
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |