Lol, gaat YNG dicht?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fielaks. Want z'n kleurtje wordt afgepakt. Denk ik.
Misschien moet ZUU weer open.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mooi.
Is er spanning achter de schermen?
Tsja.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:18 schreef robin007bond het volgende:
Heb het al gepost in het FvD-topic, maar blijft heel dubieus.
https://twitter.com/Sywert/status/847698555288526848
Sywert.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:18 schreef robin007bond het volgende:
Heb het al gepost in het FvD-topic, maar blijft heel dubieus.
https://twitter.com/Sywert/status/847698555288526848
Als de topposter van een jongerenforum een voormalig alcoholist van 50+ is dan weet je dat er iets mis met het jongerenforum.quote:
Sywert is een mislukte versie van Thierry. Dat moet pijnlijk zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Sywert.
Hij is duidelijk jaloers dat hij niet zoveel aandacht als Baudet krijgt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als de topposter van een jongerenforum een voormalig alcoholist van 50+ is dan weet je dat er iets mis met het jongerenforum.
Exact. Sywert is dan ook een soort PvdA-misbaksel. Probeert nu weer aandacht te krijgen met Godwin's, altijd goed.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Sywert is een mislukte versie van Thierry. Dat moet pijnlijk zijn.
Supertof!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:17 schreef Tchock het volgende:
There Are Huge Tunnels in South America Dug By Extinct Giant Sloths
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hihiquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als de topposter van een jongerenforum een voormalig alcoholist van 50+ is dan weet je dat er iets mis met het jongerenforum.
Oh gezellig, zien we dit halve topic daar weerquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien moet ZUU weer open.
*gniffel*quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Straks maken ze 'm mod van Negativisme, White power en Seksisme
Welk museum is dat, want het lijkt het paleontologie gebouw van het natuurhistorisch museum in Parijs, maar toch ook weer net niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is toch onvoorstelbaar dat er zo'n dier uit een gigantisch ondergronds hol komt gekropen.
Iedere ex-mod heeft recht om zuur te zijn, snap dat dan.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gezellig, zien we dit halve topic daar weer
Le wil eigenlijk ook wel, maar ze durft het nog niet toe te geven.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedere ex-mod heeft recht om zuur te zijn, snap dat dan.Primaire levensbehoefte!
Ik wacht op de heropening van ZUU....quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Le wil eigenlijk ook wel, maar ze durft het nog niet toe te geven.
Als het eenmaal begint breekt de dam, krijg je een tsunami van azijn zoals 't heurt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Le wil eigenlijk ook wel, maar ze durft het nog niet toe te geven.
Nou, stel mij voor als mod. Men moet het er toch over eens zijn dat ik intens zuur ben, ofzo.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wacht op de heropening van ZUU....
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is toch onvoorstelbaar dat er zo'n dier uit een gigantisch ondergronds hol komt gekropen.
Dat lijkt mij ook wel lachen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wacht op de heropening van ZUU....
Oh wacht.... toch wel geloof ik.... raam lijkt te kloppen, kasten lijken te kloppen, en genomen vanaf het balkon van de eerste verdieping:quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welk museum is dat, want het lijkt het paleontologie gebouw van het natuurhistorisch museum in Parijs, maar toch ook weer net niet.
Had nog even gezocht maar kan zo snel niet de locatie van de originele foto vinden. Die van jou lijkt er wel heel veel op trouwens.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wacht.... toch wel geloof ik.... raam lijkt te kloppen, kasten lijken te kloppen, en genomen vanaf het balkon van de eerste verdieping:
Foto van Tchock:
[ afbeelding ]
Eigen foto van het paleontologie gebouw:
[ afbeelding ]
Het heeft natuurlijk ook te maken met de moderatie.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wordt een groter succes van YNG gok ik zo
Als je rechts kijkt dan zie je ook dezelfde kasten, en de ramen lijken ook identiek.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had nog even gezocht maar kan zo snel niet de locatie van de originele foto vinden. Die van jou lijkt er wel heel veel op trouwens.
Neuh meer met dat jongeren zich amper nog tot dit soort fora aan voelen getrokken. FOK! is een aflopende zaak, daarbinnen iets nieuws opstarten is nogal uitdagend.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk ook te maken met de moderatie.
Dacht dat het een test van God was voor ons geloof.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Dinosauriërs zijn een verzinsel van de museumlobby.
Als God lobbyist is dan ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dacht dat het een test van God was voor ons geloof.
Geweldig museum trouwens, wordt bijna niet aangeraden in de toeristenfolders, maar ik vind het zo tofquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:51 schreef Tchock het volgende:
Ah, toch gevonden.
User "LadyofHats" took the photo on the "Muséum national d'Histoire naturelle, Paris" in augustus 2006.
Joh.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh meer met dat jongeren zich amper nog tot dit soort fora aan voelen getrokken. FOK! is een aflopende zaak, daarbinnen iets nieuws opstarten is nogal uitdagend.
Negativiteit is onderdeel van het probleemquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh meer met dat jongeren zich amper nog tot dit soort fora aan voelen getrokken. FOK! is een aflopende zaak, daarbinnen iets nieuws opstarten is nogal uitdagend.
Mooi spul!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geweldig museum trouwens, wordt bijna niet aangeraden in de toeristenfolders, maar ik vind het zo tof
Hoofdgebouw is ook super![]()
[ afbeelding ]
Ik vind opgezette dieren die nog echt bestaan nooit zo heel interessant, voelt altijd zo nep of zo. Maar fossielen en skeletten zijn wel tof.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geweldig museum trouwens, wordt bijna niet aangeraden in de toeristenfolders, maar ik vind het zo tof
Hoofdgebouw is ook super![]()
[ afbeelding ]
Ho ho, mijn 6-jarige is er heilig van overtuigd dat hij paleontoloog wil worden.... wat moet dat kind dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Dinosauriërs zijn een verzinsel van de museumlobby.
Zo jong en nu al illoemienaadiequote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ho ho, mijn 6-jarige is er heilig van overtuigd dat hij paleontoloog wil worden.... wat moet dat kind dan?
Nee, ik ben sowieso nog nooit in Londen geweestquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind opgezette dieren die nog echt bestaan nooit zo heel interessant, voelt altijd zo nep of zo. Maar fossielen en skeletten zijn wel tof.Vorig jaar naar het National History museum in Londen geweest, ken je die ook en zo ja welke vond je beter?
Dat staat in zo'n religieus museum over creationisme in de VS.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dacht dat het een test van God was voor ons geloof.
Die Zwitserse kostschool van 100K per jaar werpt wel zijn vruchten af zoals je ziet.quote:
Makelaar worden of iets. Misschien Uberchauffeur.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ho ho, mijn 6-jarige is er heilig van overtuigd dat hij paleontoloog wil worden.... wat moet dat kind dan?
Zo'n alternate reality exhibition zou ik serieus wel eens willen zien.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat staat in zo'n religieus museum over creationisme in de VS.
In de VS is een heel Creation Museum om dat soort dingen uit te leggen. Met wandvullende kasten met bewijs dat er geen stenen ouder dan 6.000 jaar bestaan, tekeningen van dinosauriërs die verzwolgen worden door de zonvloed en meer van zulks.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo'n alternate reality exhibition zou ik serieus wel eens willen zien.
Aan de idiote heuvels te zien is dat niet in ons moeraslandje.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die zijn ook al autonoom.
[ afbeelding ]
Ik heb het geleerd op een openbare middelbare school, scheelt toch weer 600K.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:01 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die Zwitserse kostschool van 100K per jaar werpt wel zijn vruchten af zoals je ziet.
Ja, maar wel het dinokwartet kunnen doen zonder te kunnen lezen..... zit jij daar een beetje moeilijk te doen om hem van de Gevleugelde dino's een Archeopteryx te vragen, komt er een "Heb ik niet! Heb je voor mij van de Kleine vleeseteres de Coelophysis?" terug (en nog goed uitgesproken ook).quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo jong en nu al illoemienaadie
Hebben ze dan ook een afdeling die uitlegt hoe God werkt?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de VS is een heel Creation Museum om dat soort dingen uit te leggen. Met wandvullende kasten met bewijs dat er geen stenen ouder dan 6.000 jaar bestaan, tekeningen van dinosauriërs die verzwolgen worden door de zonvloed en meer van zulks.
En mensen samen met dino's.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de VS is een heel Creation Museum om dat soort dingen uit te leggen. Met wandvullende kasten met bewijs dat er geen stenen ouder dan 6.000 jaar bestaan, tekeningen van dinosauriërs die verzwolgen worden door de zonvloed en meer van zulks.
In Kentucky (where else?), ik ben er geweestquote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ongetwijfeld. Namelijk mysterieus en op een goede manier.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Hebben ze dan ook een afdeling die uitlegt hoe God werkt?
Dat zou wel een verklaring zijn voor het bestaan van draken in overleveringen van veel culturenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En mensen samen met dino's.![]()
[ afbeelding ]
Tofquote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
In Kentucky (where else?), ik ben er geweest![]()
Ze hadden wel mooie modellen, erg gelikt allemaal, je ging er bijna in geloven.
We hadden een winter campus in Gstaad van januari tot maart in de sneeuw, misschien ietwat decadent nu ik er aan terug denk.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het geleerd op een openbare middelbare school, scheelt toch weer 600K.
Dat is ook wat creationisten zeggen inderdaad.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou wel een verklaring zijn voor het bestaan van draken in overleveringen van veel culturen
Wauw. Dus dit is nou echte elite.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
We hadden een winter campus in Gstaad van januari tot maart in de sneeuw, misschien ietwat decadent nu ik er aan terug denk.
Paar jaar terug een lange roadtrip in Amerika gedaan, samen met een goede vriend en de vriendinnen een dikke RV met uitschuifbare slaapkamer en woonkamer en granieten vloer gehuurd en daarmee de 48 staten aangedaanquote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
TofWaarom was je in Kentucky? Lijkt me ook hilarisch om heen te gaan
Hij zat vast in het kneuzenklasje bij Latijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:05 schreef Ryon het volgende:
Baudet heeft nu al veel betekend voor de emancipatie van de gymnasiast. Een kwetsbare en achtergestelde groep Nederlanders. Ik ben hem eeuwig dankbaar.
Goed dat de granieten vloer nog even vermeld wordt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Paar jaar terug een lange roadtrip in Amerika gedaan, samen met een goede vriend en de vriendinnen een dikke RV met uitschuifbare slaapkamer en woonkamer en granieten vloer gehuurd en daarmee de 48 staten aangedaan
Tot de granieten vloer vond ik het ook maar een matig verhaal. Met granieten vloer denk ik:quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed dat de granieten vloer nog even vermeld wordt.
Ook een granieten trap, die dingen zijn zo heerlijk overdreven protserig Amerikaans.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed dat de granieten vloer nog even vermeld wordt.
Ik denk dat draken geïnspireerd zijn op ruimtekrokodillen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook wat creationisten zeggen inderdaad.
Ik denk trouwens dat er best een kern van waarheid in kan zitten, althans, dat draken (deels) geïnspireerd kunnen zijn op gevonden fossielen.
Wie slaapt er nou in een RV met een uitschuifbare slaapkamer, woonkamer en linovloertje. Ja, plebs misschien.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tot de granieten vloer vond ik het ook maar een matig verhaal. Met granieten vloer denk ik:
Deze categorie was het:quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie slaapt er nou in een RV met een uitschuifbare slaapkamer, woonkamer en linovloertje. Ja, plebs misschien.
Ik zat tussen de Rotschilds en koters van wereldleiders, echt happy wordt je daar niet van als simpele Zwitser.quote:
Wat ik altijd mis bij creationisten is dat ze ook echt geen flauw idee hebben van hoe hun god nou alles heeft ontworpen en gemaakt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Hebben ze dan ook een afdeling die uitlegt hoe God werkt?
Is ook niet belangrijk. Als je dat soort kritische vragen kunt stellen hoor je niet in de Kerk thuis.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat ik altijd mis bij creationisten is dat ze ook echt geen flauw idee hebben van hoe hun god nou alles heeft ontworpen en gemaakt.
Daar moet je dan ook niet aan twijfelen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat ik altijd mis bij creationisten is dat ze ook echt geen flauw idee hebben van hoe hun god nou alles heeft ontworpen en gemaakt.
God proberen te begrijpen met je mensenbreinquote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit dus. Geloven gaat niet om begrijpen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
God proberen te begrijpen met je mensenbrein
Elke vorm van religie is uiteraard enigszins achterlijk. We komen er als mensheid wel overheen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dit dus. Geloven gaat niet om begrijpen.
En dat zie je bij elk mens in bepaalde mate.
Denk het niet. Atheïsten geloven weer in andere onzin die we geen religie noemen. Mensen zijn idiote apen, en de omvang van het menselijke brein is al enkele honderdduizend jaren geleden gepiekt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Elke vorm van religie is uiteraard enigszins achterlijk. We komen er als mensheid wel overheen.
Beetje flauw. Natuurlijk geloven alle mensen in dingen, maar het achterlijke van religie is nou juist dat aspect wat het religie maakt (namelijk die onbewijsbare godswezens).quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Denk het niet. Atheïsten geloven weer in andere onzin die we geen religie noemen. Mensen zijn idiote apen, en de omvang van het menselijke brein is al enkele honderdduizend jaren geleden gepiekt.
Dat is het hele punt inderdaad.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:20 schreef Tchock het volgende:
Daarom zakt iemand die erg religieus is ook altijd direct enorm in mijn aanzien. Want als je iets kunt geloven waar je geen kritische vragen over kunt stellen ga ik er maar vanuit dat er niet zo veel omgaat in je bovenkamer.
Ik denk dat die overlevering van draken in culturen juist komt van het vinden van dinoskeletten, net zoals we nu de kleuren er nog bij bedenken, hebben ze er in het verleden denk ik de vuurspuwende bek bij bedacht.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou wel een verklaring zijn voor het bestaan van draken in overleveringen van veel culturen
Ja, ik heb daar dus nogal moeite mee. Hoe kun je nou enerzijds de wetenschappelijke methode aanhangen en de diepste geheimen van het universum willen ontrafelen en tegelijkertijd denken "een Ark van Noach? Plausibel".quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:25 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat is het hele punt inderdaad.
Maar iemand die religieus is daarom negeren is ook niet zinnig. Sommige van de beste wetenschappers/denkers waren tevens religieus. Dat hoeft elkaar niet in de weg te zitten.
bronquote:"Veel beginnende schrijvers zijn op zoek naar een doorbraak", ziet Daniël van der Meer van Das Mag Uitgevers. "Maar de kans is bijna nul dat een opgestuurd manuscript wordt uitgegeven."
Zijn uitgeverij krijgt elke week zo'n twintig nieuwe verhalen binnen. Slush pile, zo wordt de dichtgeslibte mailbox met ongevraagde manuscripten genoemd. Aan de stagiaires van Das Mag Uitgevers de schone taak om een eerste selectie te maken.
"We krijgen veel rommel binnen", vertelt oud-stagiaire Isabel Harlaar. "Vaak begint het al bij een rommelige e-mail, maar ook de verhalen zijn meestal niet al te best."
Vooral de Fifty Shades of Grey-achtige verhalen blijken populaire schrijfsels onder jongeren. "Ik kwam regelmatig rare erotische verhalen tegen", vertelt Isabel. Ook wordt er volgens Daniël veel geschreven over buren, dode huisdieren en zelfmoord – een vreemd drietal, volgens hem. Verder ziet hij dat schrijvers vaak een eerste manuscript schrijven over wat er dicht om hen heen gebeurt.
Eat that Thierry, maar dat zal wel net z'n issue zijn; dat hij daar niet bij kon horen, hoe graag hij dat ook wilde.quote:
Dat kan op vele manieren. Bijvoorbeeld: wetenschap is aards, religie is onaards. Vaak is religie meer een cultureel ding waar men gewoon in meegaat om de sociale omgang te bevorderen, en niet een onderwerp dat kritisch bestudeerd moet worden.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar dus nogal moeite mee. Hoe kun je nou enerzijds de wetenschappelijke methode aanhangen en de diepste geheimen van het universum willen ontrafelen en tegelijkertijd denken "een Ark van Noach? Plausibel".
Heeft mijn broertje gedaan. Erg leerzaam. Goede opstap als je zelf ook schrijver of uitgever wilt worden.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
bron
Dat lijkt mij nou een leuke stage. Gewoon de hele dag slechte verhalen lezen.
Het is toch wel een beetje extreem treurig dat ze er nog niet het kleinste beetje onderzoek naar hebben gedaan. Hysterisch doen over waarom de 'wetenschap' er naast zou zitten kunnen ze als de beste, maar als ze zelf iets moeten onderbouwen komen ze aan met wat uit hun verband gerukte bijbelquote's en 'god's wegen zijn ondoorgrondelijk'.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
God proberen te begrijpen met je mensenbrein
Je gaat toch ook niet vragen wat het nut is van zo'n malle kerstboom in je huis?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat kan op vele manieren. Bijvoorbeeld: wetenschap is aards, religie is onaards. Vaak is religie meer een cultureel ding waar men gewoon in meegaat om de sociale omgang te bevorderen, en niet een onderwerp dat kritisch bestudeerd moet worden.
Zal wel mijn beperkte visie zijn maar ik snap daar dus niets van. Als je dertig keer hetzelfde resultaat uit een proef krijgt moet je het nóg 30 keer doen voordat je enige zekerheid hebt, bij wijze van spreken. Maar een boek waar in staat dat de aarde een paar duizend jaar oud is hoef je verder niet kritisch te beschouwen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat kan op vele manieren. Bijvoorbeeld: wetenschap is aards, religie is onaards. Vaak is religie meer een cultureel ding waar men gewoon in meegaat om de sociale omgang te bevorderen, en niet een onderwerp dat kritisch bestudeerd moet worden.
Yup. Geloof is geen rationele aangelegenheid.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is toch wel een beetje extreem treurig dat ze er nog niet het kleinste beetje onderzoek naar hebben gedaan. Hysterisch doen over waarom de 'wetenschap' er naast zou zitten kunnen ze als de beste, maar als ze zelf iets moeten onderbouwen komen ze aan met wat uit hun verband gerukte bijbelquote's en 'god's wegen zijn ondoorgrondelijk'.
Ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:30 schreef Leandra het volgende:
Is FOK! van slag of moet ik m'n router door de kamer gooien?
Er zijn weliswaar nog wat andere, onwaarschijnlijkere, mogelijkheden.quote:
Aliens, en God natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er zijn weliswaar nog wat andere, onwaarschijnlijkere, mogelijkheden.
Maar nu praat je weer als wetenschapper. Die benadering is inderdaad niet te verenigen met geloof. Inzake religieuze teksten kun je bijvoorbeeld denken dat het niet letterlijk moet worden genomen. Daarin zit ook doorgaans religieus conflict: hoe het geschreven woord te interpreteren. Verhalen zijn wel vaker onrealistisch en worden enkel gebruikt om levenslessen over te brengen. Religieuze teksten doen m.i. niet meer dan dat. Het is onderdeel van cultuur.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zal wel mijn beperkte visie zijn maar ik snap daar dus niets van. Als je dertig keer hetzelfde resultaat uit een proef krijgt moet je het nóg 30 keer doen voordat je enige zekerheid hebt, bij wijze van spreken. Maar een boek waar in staat dat de aarde een paar duizend jaar oud is hoef je verder niet kritisch te beschouwen.
Ik vind religie best interessant maar ik begrijp er weinig van.
Ja wat?quote:
Maar creationisten doen juist dat, de bijbel letterlijk opvatten. Daar is ook de leeftijd van de aarde op gebaseerd, en daarom maken ze tentoonstellingen met de afmetingen van de Ark etc.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:33 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Maar nu praat je weer als wetenschapper. Die benadering is inderdaad niet te verenigen met geloof. Inzake religieuze teksten kun je bijvoorbeeld denken dat het niet letterlijk moet worden genomen. Daarin zit ook doorgaans religieus conflict: hoe het geschreven woord te interpreteren. Verhalen zijn wel vaker onrealistisch en worden enkel gebruikt om levenslessen over te brengen. Religieuze teksten doen niet meer dan dat. Het is onderdeel van cultuur.
Het bewijst dat fiscalisten over heel erg weinig humor beschikken. Niet heel verrassend verder.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:36 schreef Tchock het volgende:
Fiscalistenhumor: de CCTB en CCCTB-richtlijnen van de Europese Unie worden "stottertax" genoemd omdat niemand ze foutloos allebei kan uitspreken als je er een gesprek over moet voeren.
Mensen die gevoel voor humor hebben gaan niet tien jaar leren om fiscale regels te begrijpen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het bewijst dat fiscalisten over heel erg weinig humor beschikken. Niet heel verrassend verder.
Ja oké, dat zou ik fundamentalisten noemen. Dat neemt dogmatische vormen aan waardoor discussie onmogelijk is. Die voelen zich vervolgens gesterkt doordat ze het woord van God denken te volgen en naar elkaar trekken. Maar ook bij dergelijke lieden zie je dat ze concessies moeten doen omdat ze in de realiteit leven, en niet in een religieus sprookje.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar creationisten doen juist dat, de bijbel letterlijk opvatten. Daar is ook de leeftijd van de aarde op gebaseerd, en daarom maken ze tentoonstellingen met de afmetingen van de Ark etc.
Ik ken uiteraard ook gematigdere gelovigen en daar kun je veel normaler mee praten.
China, daar zijn geen morele grenzen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:40 schreef Ryon het volgende:
http://www.cnbc.com/2016/(...)unborn-children.html
Gevalletje: wordt hier een morele grens overschreden, ja of nee?
Jup. En dan gaan ze zichzelf in vreselijke theologische bochten wringen om te verklaren waarom ze gemengde stoffen dragen en zo. Fundamentalisten zijn echt kut.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja oké, dat zou ik fundamentalisten noemen. Dat neemt dogmatische vormen aan waardoor discussie onmogelijk is. Die voelen zich vervolgens gesterkt doordat ze het woord van God denken te volgen en naar elkaar trekken. Maar ook bij dergelijke lieden zie je dat ze concessies moeten doen omdat ze in de realiteit leven, en niet in een religieus sprookje.
Het verbaast me bijna dat het nieuw is.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:40 schreef Ryon het volgende:
http://www.cnbc.com/2016/(...)unborn-children.html
Gevalletje: wordt hier een morele grens overschreden, ja of nee?
0,3/10quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:36 schreef Tchock het volgende:
Fiscalistenhumor: de CCTB en CCCTB-richtlijnen van de Europese Unie worden "stottertax" genoemd omdat niemand ze foutloos allebei kan uitspreken als je er een gesprek over moet voeren.
Veel plezier, ik ga zo kind ophalen, afleveren aan opa en naar een begrafenisquote:
1,3/10, je boekt vooruitgang.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry dat het niet aan de standaard voor ambtenarengrapjes voldoet.
In dit tempo studeer ik sneller af dan Pokkelmans.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar ik gestemd heb de VVD ruim de grootste. In mijn wijk Sp en PVV ex aequoquote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:21 schreef GSbrder het volgende:
Haha, 1 op de 3 mensen in mijn buurt stemde DENK.
Echt hè. Moest verdomme om 10u30 alweer m'n bed uit. Fascistoïde toestanden.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Eerder naar bed gaan Pokkel.
Da's inderdaad geen tijd voor een blanke.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Echt hè. Moest verdomme om 10u30 alweer m'n bed uit. Fascistoïde toestanden.
Da's nou niet echt een prestatie tegenwoordigquote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:45 schreef Euribob het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)den-7764327-a1552376
Hehe, NRC haalt even een VVD-bestuurder door de mangel. Mooi.
Het was ook meer stating the facts, wat eigenlijk geen opgave is inderdaad, maar van het lezen van dergelijke berichten word ik toch wel spontaan vrolijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's nou niet echt een prestatie tegenwoordig
Haar voorganger wordt hier tijdelijk CdK. Vast anders dan ome Jacquesquote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:45 schreef Euribob het volgende:
Topwijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:21 schreef GSbrder het volgende:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:36 schreef Tchock het volgende:
Kon je dat voor de verkiezingen al inschatten? Of zijn het kast-DENK'ers.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:21 schreef GSbrder het volgende:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:45 schreef Euribob het volgende:
Klinkt goed.quote:De twee ontmoetten elkaar in 1994 tijdens een interview, toen Krikke kandidaat was voor de Amsterdamse gemeenteraad en Miltenburg presentator van een anarchistisch en experimenteel programma op de Amsterdamse kabeltelevisie.
Hoe herken je de DENK'er?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Kon je dat voor de verkiezingen al inschatten? Of zijn het kast-DENK'ers.
Die ziet er aardig liberaal uit.quote:
Een partij mag de partijnaam best in all-caps uitvoeren. Daar heb je best wat vrijheid in.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is Denk, niet DENK, want geen afkorting.
Dat ziet er Rotterdams uit.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die ziet er aardig liberaal uit.
Dit komt vaker voor:
[ afbeelding ]
Kan zijn, maar op het de kandidatenlijst en het stembiljet stond ook Denk. Zo heten ze dus.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een partij mag de partijnaam best in all-caps uitvoeren.
Het is ook PvdA en niet PVDA.
Ze delen met Rotterdammers dat ze tegen de Joden zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat ziet er Rotterdams uit.
*de.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan zijn, maar op het de kandidatenlijst en het stembiljet stond ook Denk. Zo heten ze dus.
Maar dat zijn geen Turkenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die ziet er aardig liberaal uit.
Dit komt vaker voor:
[ afbeelding ]
Dat hoeft ook niet. Azarkan is ook Marokkaan.quote:
-hetquote:
De nieuwsberichten van onze staatsomroep zouden niet misstaan als Facebookpost.quote:Het is pas maart en we praten alweer over vuurwerk
[..]
Omdat Oud en Nieuw alweer even geleden is; hoe zit het ook alweer met het vuurwerk in Nederland?
https://nl.wikipedia.org/wiki/DENKquote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is Denk, niet DENK, want geen afkorting.
Heerlijk in de auto. Wel lastig om langzamer dan plankgas te rijden.quote:
En lekker boeiend hoe zij het schrijven. Dit is ons land dus wij bepalen hoe we het schrijven.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/DENK
https://www.bewegingdenk.nl/
Wordt consequent in hoofdletters geschreven.
DENK het niet Job.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:33 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En lekker boeiend hoe zij het schrijven. Dit is ons land dus wij bepalen hoe we het schrijven.
[ afbeelding ]
Maar dus niet op de kandidatenlijdt en het stembiljet.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben een opgewekte kuthippie.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, behalve opgewekte kuthippies.
Van meerdere partijen is de partijnaam officieel met hoofdletters geschreven. GROENLINKS is officieel ook zo geschreven (NIEUWE WEGEN en JEZUS LEEFT ook). Zo zijn ze nu eenmaal bij de kiesraad ingeschreven en die schrijven het nog steeds zo.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dus niet op de kandidatenlijdt en het stembiljet.
Maar wellicht is het toch een afkorting.
Voor Domme Erdogan Nepostisme Knurften ofzo.
denkquote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Denkneuzen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:58 schreef Perrin het volgende:
Leden van Denk worden ook wel Denknekken genoemd.
Nee joh. Een studie is zwaar overrated. Jezelf ontwikkelen is veel belangrijk. Maar dat kun je veel beter buiten het huidige onderwijssysteem doen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:28 schreef Ryon het volgende:
Sywert is de Baudet avant la lettre. Te vroeg gepiekt. Toch handig om eerst een studie af te ronden.
Matig advies. Een studie is een signaaltje.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:35 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee joh. Een studie is zwaar overrated. Jezelf ontwikkelen is veel belangrijk. Maar dat kun je veel beter buiten het huidige onderwijssysteem doen.
Is dat een tip uit de cursus: hoe verklein ik mijn kansen op de arbeidsmarkt?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:35 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee joh. Een studie is zwaar overrated. Jezelf ontwikkelen is veel belangrijk. Maar dat kun je veel beter buiten het huidige onderwijssysteem doen.
Ai. Je wist toch dat Japie de enige is die wel weet hoe de wereld werkt? De rest begrijpt het niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Matig advies. Een studie is een signaaltje.
Als je geen wo-titel hebt, denken werkgevers dat je niet snapt hoe de wereld werkt en werk je jezelf tegen in sollicitatierondes.
Tevens: solliciteren in de baantjesdraaimolen van het werkgeverkartelquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ai. Je wist toch dat Japie de enige is die wel weet hoe de wereld werkt? De rest begrijpt het niet.
Daarom laat hij de rest van de wereld ook voor hem werken terwijl hij superieur op zijn sofa zit.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ai. Je wist toch dat Japie de enige is die wel weet hoe de wereld werkt? De rest begrijpt het niet.
Koning. Uiteindelijk heeft hij het leven gewoon uitgespeeld.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daarom laat hij de rest van de wereld ook voor hem werken terwijl hij superieur op zijn sofa zit.
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tevens: solliciteren in de baantjesdraaimolen van het werkgeverkartel.
Als ze niet inzien dat het vlaggenschip van de Renaissancevloot voor ze staat, zijn ze m'n arbeid niet waard.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Koning. Uiteindelijk heeft hij het leven gewoon uitgespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2017 15:47:22 ]
Oh dat was iets korter samengevat.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ven-afgeschermd.html
Mooi zo, jankvolk.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:47 schreef Pokkelmans het volgende:
We hadden het hier een tijd geleden even gehad over het verzoek van de nabestaanden van Mitch Henriquez om de namen van de verdachte (en niet-verdachte maar wel betrokken) agenten te verkrijgen via een kort geding-vordering.
Is vanmiddag uitspraak gedaan:Spuit 11.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:47 schreef Pokkelmans het volgende:
We hadden het hier een tijd geleden even gehad over het verzoek van de nabestaanden van Mitch Henriquez om de namen van de verdachte (en niet-verdachte maar wel betrokken) agenten te verkrijgen via een kort geding-vordering.
Is vanmiddag uitspraak gedaan:Wat waren ze van plan met die namen, is dat bekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebban olla wergevela nestas, hagunnan hinase hi(c) (a)nda thu uuat unbidan uue nu?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
Waarom zouden wij moeten buigen voor de grillen van het kartel? Tijd voor sanering en tijd voor een nieuwe elite.
Hehe. Jouw toevoeging is wellicht beter.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh dat was iets korter samengevat.
Je was toch opgehouden met stalken?quote:
Een paar Albanezen langssturen, vermoed ik.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat waren ze van plan met die namen, is dat bekend?
'Het afsluiten', wat dat ook moge betekenen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat waren ze van plan met die namen, is dat bekend?
Of individueel aanklagen?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een paar Albanezen langssturen, vermoed ik.
Zulk Nederlands heb ik niet meer hoeven te lezen sinds mijn B2 jaarquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hebban olla wergevela nestas, hagunnan hinase hi(c) (a)nda thu uuat unbidan uue nu?
Dat klinkt luguber.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
'Het afsluiten', wat dat ook moge betekenen.
Ja, inderdaad. Ze waren van plan ze civielrechtelijk aansprakelijk te stellen. Maar dat kan nu (nog) niet, dus.quote:
Wat zullen ze balen. Want een vreemde zaak was het wel.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ze waren van plan ze civielrechtelijk aansprakelijk te stellen. Maar dat kan nu (nog) niet, dus.
Imho is deze dan beterquote:
Nederlanders, de romantici.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zulk Nederlands heb ik niet meer hoeven te lezen sinds mijn B2 jaar
Ik heb me er niet zo in verdiept, maar ik zou het wel een vreemde gang van zaken vinden als je de identiteit van afgeschermde getuigen (want dat waren de drie wel betrokken maar niet vervolgde agenten volgens mij gewoon) zou kunnen achterhalen via en voor een civielrechtelijke procedure.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat zullen ze balen. Want een vreemde zaak was het wel.
quote:
quote:Op zondag 26 maart 2017 15:25 schreef Pokkelmans het volgende:
De coverfoto van Thierry's Twitterpagina vind ik overigens ook fantastisch. Het is een foto genomen op de avond van de verkiezingen. Thierry straalt van trots. In zijn armen hangt Yernaz. Yernaz duwt zijn hoofd tegen de borst van Thierry, zoals je mongooltjes wel eens ziet doen bij Johnny de Mol.
Hij zat toch ook in zo'n tv-programma waarbij ze de route van Syrische vluchtelingen gingen nareizen of zo?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:01 schreef Ryon het volgende:
Zijn strijd tegen de linkse universiteit en de minions van het partijkartel mag nooit vergeten worden.
Ik heb me er ook niet in verdiept, maar vind het op z'n minst opmerkelijk dat het slachtoffer een hartstilstand krijgt juist als agenten z'n strot afknijpen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb me er niet zo in verdiept, maar ik zou het wel een vreemde gang van zaken vinden als je de identiteit van afgeschermde getuigen (want dat waren de drie wel betrokken maar niet vervolgde agenten volgens mij gewoon) zou kunnen achterhalen via en voor een civielrechtelijke procedure.
Nu zit je echter met het probleem dat die nabestaanden feitelijk geen mogelijkheid hebben om hun vordering voor te leggen aan een rechter.
Dat dametje rechts wilde Baudet ook feliciteren, maar zag Yernaz hangen en dacht: dit kan nog wel even duren, laat ik maar van het podium gaan.quote:
Hoe is het overigens met Carola? Hebben de roddelbladen jullie al opgepikt als het volgende populaire pro-Israël-koppel?quote:
Was dat niet zo'n PVV-pipotje?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hij zat toch ook in zo'n tv-programma waarbij ze de route van Syrische vluchtelingen gingen nareizen of zo?
Ze negeert me.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoe is het overigens met Carola? Hebben de roddelbladen jullie al opgepikt als het volgende populaire pro-Israël-koppel?
Nouja, is een stressvolle situatie natuurlijk, als je plots wordt besprongen door vijf agenten.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb me er ook niet in verdiept, maar vind het op z'n minst opmerkelijk dat het slachtoffer een hartstilstand krijgt juist als agenten z'n strot afknijpen.
Geen namen. Voor de nabestaanden is dit zuur, maar anderzijds voorkom je er wraakacties mee.
Ja, die krijg je pas los als je hem Ayn Rand-boeken voorhoudt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat dametje rechts wilde Baudet ook feliciteren, maar zag Yernaz hangen en dacht: dit kan nog wel even duren, laat ik maar van het podium gaan.
We zullen het nooit weten. Feit is dat het slachtoffer zeer hardhandig is behandeld.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, is een stressvolle situatie natuurlijk, als je plots wordt besprongen door vijf agenten.
En volgens mij is het nu ook niet uitgesloten dat die hartstilstand het gevolg is geweest van het politieoptreden, maar het maakt dat er weer een causale schakel tussen het gedrag van de politieagenten en de dood wordt geplaatst, wat maakt dat het OM weer iets meer te bewijzen heeft.
Sjongejonge. Schijtwijven op Tinder ook.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ze negeert me.Ik neem gemakshalve maar aan dat ze extreem druk is met FvD'en.
Beledigen kan altijd nog, straks maar effe Thierry bejubelen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sjongejonge. Schijtwijven op Tinder ook.
Mijn tactiek was doorgaans om maar iets beledigends te zeggen, zodat ze in ieder geval het gesprek aan gaan. Gaan ze het gesprek dan niet aan, dan hebben ze geen ruggengraat en mis je er sowieso niks aan. De ruggengraat is immers best belangrijk tijdens de daad. Anders zit je feitelijk ook maar een grote drilpudding aan te drukken.
Gewoon zeggen dat je kaartjes hebt voor zijn volgende speech.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Beledigen kan altijd nog, straks maar effe Thierry bejubelen.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten. Feit is dat het slachtoffer zeer hardhandig is behandeld.
Hangt er vanaf of je een onderdanig seksspeeltje of een bazige akela op je sofa wil hebben...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gaan ze het gesprek dan niet aan, dan hebben ze geen ruggengraat en mis je er sowieso niks aan.
Tussen laffe pogingen en buitenproportioneel geweld zit nog een scala aan mogelijkheden. Bovendien kon hij meteen al geen kant meer op, dus dat had afdoende moeten zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maarja, aan de andere kant: stel je voor dat hij wél echt een wapen bij zich had, en de politie wat laffe pogingen had gedaan hem aan te houden, en daar slachtoffers door waren gevallen...
Zo is er momenteel een zaak gaande in de VS, waarbij de zoon van een huiseigenaar drie inbrekers doodschoot. Het bleken tieners te zijn geweest die "slechts" bewapend waren met messen en boksbeugels. De critici van de schutter richten zich vooral op de buitenproportionaliteit van het toegepaste geweld, alsof hij op dat moment volledige kennis van de situatie had.
Volgens mij is de meest optimale situatie een continu voortdurende strijd voor dominantie. Dan worden beide partijen gedwongen om het beste in zichzelf naar boven te halen wat resulteert in het bereiken van ongekende hoogten.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je een onderdanig seksspeeltje of een bazige akela op je sofa wil hebben...
Kan best moeilijk zijn om een tegenstribbelend persoon volledig onder controle te houden:quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Tussen laffe pogingen en buitenproportioneel geweld zit nog een scala aan mogelijkheden. Bovendien kon hij meteen al geen kant meer op, dus dat had afdoende moeten zijn.
Hij had een AR-15:quote:Knap van die jongen dat ie ze ook meteen dood schoot; dan was het dus een goede schutter die de tieners ook gewoon onder schot had kunnen houden, vermoed ik.
Ongerelateerd voorbeeld toch? In de VS heb je het recht om buitensporig geweld te gebruiken in bepaalde situaties.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo is er momenteel een zaak gaande in de VS, waarbij de zoon van een huiseigenaar drie inbrekers doodschoot. Het bleken tieners te zijn geweest die "slechts" bewapend waren met messen en boksbeugels. De critici van de schutter richten zich vooral op de buitenproportionaliteit van het toegepaste geweld, alsof hij op dat moment volledige kennis van de situatie had.
Nouja het gaat mij er vooral om dat er achteraf feiten boven tafel kunnen komen die de situatie anders doen lijken dan dat hij op de betrokkene overkwam. Mitch Henriquez bleek niet gewapend, maar had je dat risico moeten nemen? Die drie tieners waren "slechts" bewapend met messen en boksbeugels, maar had die jongen het risico moeten nemen dat ze wél vuurwapens bij zich hadden?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ongerelateerd voorbeeld toch? In de VS heb je het recht om buitensporig geweld te gebruiken in bepaalde situaties.
Hebben ze in amerika ook bordjes met "hier waakt een AR 15" zoals wij dat hebben met een hond?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kan best moeilijk zijn om een tegenstribbelend persoon volledig onder controle te houden:
Zo stel ik me de aanhouding van Henriquez ook ongeveer voor, maar dan met drie actieve agenten (en twee minder actieve)
[..]
Hij had een AR-15:
[ afbeelding ]
Standaardcapaciteit van 30 patronen die razendsnel na elkaar afgevuurd kunnen worden met een minimale terugslag. Juist om die reden erg populair voor "home-defense" in de VS. En maar weer eens z'n naam waargemaakt.
Je doet nu net alsof er geen tussenweg zit tussen "risico nemen dat iemand bewapend is" en "met vier politiemannen een burger aftuigen". Er zijn allerlei fouten gemaakt bij de aanhouding, zo bleek vorig jaar al. En dan toets je uiteraard aan wat agenten op dat moment mochten verwachten en hoe ze daarop moeten reageren, niet op wat je achteraf weet.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mitch Henriquez bleek niet gewapend, maar had je dat risico moeten nemen? Die drie tieners waren "slechts" bewapend met messen en boksbeugels, maar had die jongen het risico moeten nemen dat ze wél vuurwapens bij zich hadden?
Uh nee. Ik pas één keer hoger dan een 9 gehaald op de uniquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus bij een 9 of lager ga je trakteren?
Ik nog nooitquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uh nee. Ik pas één keer hoger dan een 9 gehaald op de uni
Komt denk ik vanuit zeeland dan, was hier ook een uurtje zo, nu best priem weer dus hopelijk is het voor jou ook zo over daarquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:39 schreef Tchock het volgende:
Toen ik de tentamenzaal inliep was het prachtig weer dus ik zat me de hele tijd te verheugen op een biertje op het balkon maar toen ik naar buiten liep was het kutweer. Nu regen en harde wind.
Ze worden ook niet voor niks vervolgdquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof er geen tussenweg zit tussen "risico nemen dat iemand bewapend is" en "met vier politiemannen een burger aftuigen". Er zijn allerlei fouten gemaakt bij de aanhouding, zo bleek vorig jaar al. En dan toets je uiteraard aan wat agenten op dat moment mochten verwachten en hoe ze daarop moeten reageren, niet op wat je achteraf weet.
Niet altijd als een agent zijn werk verkeerd doet levert dat strafbaarheid op. Ook agenten mogen fouten maken. Maar de relativering "stel je voor dat ze wat laffe pogingen hadden gedaan en daardoor mensen gewond waren geraakt" vind ik raar. Een agent kan zijn werk (dus het beveiligen van het publiek) ook doen zonder dit soort grote fouten te makenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ze worden ook niet voor niks vervolgd.
twitter:ZihniOzdil twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 10:57:37Mooi! Er blijken toch meer vrouwelijke Tweede Kamerleden te zijn: https://t.co/lx4vCSl4Ml reageer retweet
Gezien de datum, weinig kans.quote:
Très bienquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat je altijd kunt genieten van brexit-cartoons
[ afbeelding ]
Docentenhumor.quote:
Ik heb een schurfthekel aan 1 april.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:53 schreef Tchock het volgende:
Oh ja het is bijna 1 april. Ik vergeet dat altijd tot al die domme nepberichten weer komen.
Ik ook. Of nou ja, ik vind de écht ludieke acties wel leuk. Maar van die organisaties die nep-persberichten naar buiten brengen, totaal niet grappig.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een schurfthekel aan 1 april.
"interbread corn"quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook. Of nou ja, ik vind de écht ludieke acties wel leuk. Maar van die organisaties die nep-persberichten naar buiten brengen, totaal niet grappig.
Voorbeeld van een geslaagde grap: pornhub die vorig jaar de site verving door "CornHub"
[ afbeelding ]
Het is ook niet bedoeld om de aansprakelijkheid van de agenten te relativeren, maar de beeldvorming die in de media ontstaat. Vandaar ook die parallel met de zaak die nu in de VS loopt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet altijd als een agent zijn werk verkeerd doet levert dat strafbaarheid op. Ook agenten mogen fouten maken. Maar de relativering "stel je voor dat ze wat laffe pogingen hadden gedaan en daardoor mensen gewond waren geraakt" vind ik raar. Een agent kan zijn werk (dus het beveiligen van het publiek) ook doen zonder dit soort grote fouten te maken
Ja, die zaak in de VS is totaal buitensporig uiteraard. Drie mensen doodschieten die samen één mes en een boksbeugel dragenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is ook niet bedoeld om de aansprakelijkheid van de agenten te relativeren, maar de beeldvorming die in de media ontstaat. Vandaar ook die parallel met de zaak die nu in de VS loopt.
Er is daar ook slechts een discussie omdat het om blanke tieners gaat die zijn doodgeschoten.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maarja, aan de andere kant: stel je voor dat hij wél echt een wapen bij zich had, en de politie wat laffe pogingen had gedaan hem aan te houden, en daar slachtoffers door waren gevallen...
Toch proberen hèquote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:03 schreef Tchock het volgende:
Ja, die zaak in de VS is totaal buitensporig uiteraard. Drie mensen doodschieten die samen één mes en een boksbeugel dragen
Twitter zit een duivels dilemma. Als ze hun 140-karakter-limiet afschaffen is er niets meer wat ze uniek maakt. Tegelijkertijd hindert het het medium dat je alleen maar oneliners kunt posten. Dus nu zijn ze stiekem de woordenlimiet steeds groter aan het maken.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:04 schreef remlof het volgende:
Twitter verandert @-regels, twitteraars meteen in verwarring
http://www.rtlz.nl/tech/t(...)meteen-in-verwarring
Hahahaha
Twittergebruikers zijn autistisch. Stop de persen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:04 schreef remlof het volgende:
Hahahaha
Ik heb nog geen problemen ondervondenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:04 schreef remlof het volgende:
Hahahaha
Hahaha Moblo is geen autistquote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen problemen ondervondenben ik nu geen autist?
En nu kan je honderdduizend twitteraars direct aanspreken met je onelinerquote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twitter zit een duivels dilemma. Als ze hun 140-karakter-limiet afschaffen is er niets meer wat ze uniek maakt. Tegelijkertijd hindert het het medium dat je alleen maar oneliners kunt posten. Dus nu zijn ze stiekem de woordenlimiet steeds groter aan het maken.
Jij bent ongeveer de minst autistische FOK!ker die ik ooit heb ontmoet.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen problemen ondervondenben ik nu geen autist?
Oh?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Enkel weggelegd voor studenten en docenten.
Vergeet werklozen niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee wat dat zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen met een serieuze baan hebben vaak toch wel meer te doen.
In het weekend ja?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen met een serieuze baan hebben vaak toch wel meer te doen.
Het ging toch over serieuze banen?quote:
1 April is gewoon open huizendag voor mij hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Huh? Als je een serieuze baan hebt, dan heb je meer te doen in het weekend? Die volg ik even niet.
Daar heb je tegenwoordig toch gewoon sprays voor?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
1 April is gewoon open huizendag voor mij hoor.
Ik sta alvast appeltaarten te bakken voor morgen.
In de budgetcategorie, zeker.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig toch gewoon sprays voor?
Top, dan ga ik morgen even ergens taart scoren.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In de budgetcategorie, zeker.
Vanaf een zeker prijspeil verwachten kopers gewoon een stukkie taart.
Probeer de duurdere hutten. Niet de 200-400k klasse.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Top, dan ga ik morgen even ergens taart scoren.
Uiteraard mooi tot 12 uur in m'n bed blijven stinken.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |