Lol, gaat YNG dicht?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fielaks. Want z'n kleurtje wordt afgepakt. Denk ik.
Misschien moet ZUU weer open.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mooi.
Is er spanning achter de schermen?
Tsja.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:18 schreef robin007bond het volgende:
Heb het al gepost in het FvD-topic, maar blijft heel dubieus.
https://twitter.com/Sywert/status/847698555288526848
Sywert.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:18 schreef robin007bond het volgende:
Heb het al gepost in het FvD-topic, maar blijft heel dubieus.
https://twitter.com/Sywert/status/847698555288526848
Als de topposter van een jongerenforum een voormalig alcoholist van 50+ is dan weet je dat er iets mis met het jongerenforum.quote:
Sywert is een mislukte versie van Thierry. Dat moet pijnlijk zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Sywert.
Hij is duidelijk jaloers dat hij niet zoveel aandacht als Baudet krijgt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als de topposter van een jongerenforum een voormalig alcoholist van 50+ is dan weet je dat er iets mis met het jongerenforum.
Exact. Sywert is dan ook een soort PvdA-misbaksel. Probeert nu weer aandacht te krijgen met Godwin's, altijd goed.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Sywert is een mislukte versie van Thierry. Dat moet pijnlijk zijn.
Supertof!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:17 schreef Tchock het volgende:
There Are Huge Tunnels in South America Dug By Extinct Giant Sloths
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hihiquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als de topposter van een jongerenforum een voormalig alcoholist van 50+ is dan weet je dat er iets mis met het jongerenforum.
Oh gezellig, zien we dit halve topic daar weerquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien moet ZUU weer open.
*gniffel*quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Straks maken ze 'm mod van Negativisme, White power en Seksisme
Welk museum is dat, want het lijkt het paleontologie gebouw van het natuurhistorisch museum in Parijs, maar toch ook weer net niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is toch onvoorstelbaar dat er zo'n dier uit een gigantisch ondergronds hol komt gekropen.
Iedere ex-mod heeft recht om zuur te zijn, snap dat dan.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gezellig, zien we dit halve topic daar weer
Le wil eigenlijk ook wel, maar ze durft het nog niet toe te geven.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedere ex-mod heeft recht om zuur te zijn, snap dat dan.Primaire levensbehoefte!
Ik wacht op de heropening van ZUU....quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Le wil eigenlijk ook wel, maar ze durft het nog niet toe te geven.
Als het eenmaal begint breekt de dam, krijg je een tsunami van azijn zoals 't heurt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Le wil eigenlijk ook wel, maar ze durft het nog niet toe te geven.
Nou, stel mij voor als mod. Men moet het er toch over eens zijn dat ik intens zuur ben, ofzo.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wacht op de heropening van ZUU....
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is toch onvoorstelbaar dat er zo'n dier uit een gigantisch ondergronds hol komt gekropen.
Dat lijkt mij ook wel lachen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wacht op de heropening van ZUU....
Oh wacht.... toch wel geloof ik.... raam lijkt te kloppen, kasten lijken te kloppen, en genomen vanaf het balkon van de eerste verdieping:quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welk museum is dat, want het lijkt het paleontologie gebouw van het natuurhistorisch museum in Parijs, maar toch ook weer net niet.
Had nog even gezocht maar kan zo snel niet de locatie van de originele foto vinden. Die van jou lijkt er wel heel veel op trouwens.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wacht.... toch wel geloof ik.... raam lijkt te kloppen, kasten lijken te kloppen, en genomen vanaf het balkon van de eerste verdieping:
Foto van Tchock:
[ afbeelding ]
Eigen foto van het paleontologie gebouw:
[ afbeelding ]
Het heeft natuurlijk ook te maken met de moderatie.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wordt een groter succes van YNG gok ik zo
Als je rechts kijkt dan zie je ook dezelfde kasten, en de ramen lijken ook identiek.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had nog even gezocht maar kan zo snel niet de locatie van de originele foto vinden. Die van jou lijkt er wel heel veel op trouwens.
Neuh meer met dat jongeren zich amper nog tot dit soort fora aan voelen getrokken. FOK! is een aflopende zaak, daarbinnen iets nieuws opstarten is nogal uitdagend.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk ook te maken met de moderatie.
Dacht dat het een test van God was voor ons geloof.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Dinosauriërs zijn een verzinsel van de museumlobby.
Als God lobbyist is dan ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dacht dat het een test van God was voor ons geloof.
Geweldig museum trouwens, wordt bijna niet aangeraden in de toeristenfolders, maar ik vind het zo tofquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:51 schreef Tchock het volgende:
Ah, toch gevonden.
User "LadyofHats" took the photo on the "Muséum national d'Histoire naturelle, Paris" in augustus 2006.
Joh.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh meer met dat jongeren zich amper nog tot dit soort fora aan voelen getrokken. FOK! is een aflopende zaak, daarbinnen iets nieuws opstarten is nogal uitdagend.
Negativiteit is onderdeel van het probleemquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh meer met dat jongeren zich amper nog tot dit soort fora aan voelen getrokken. FOK! is een aflopende zaak, daarbinnen iets nieuws opstarten is nogal uitdagend.
Mooi spul!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geweldig museum trouwens, wordt bijna niet aangeraden in de toeristenfolders, maar ik vind het zo tof
Hoofdgebouw is ook super![]()
[ afbeelding ]
Ik vind opgezette dieren die nog echt bestaan nooit zo heel interessant, voelt altijd zo nep of zo. Maar fossielen en skeletten zijn wel tof.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geweldig museum trouwens, wordt bijna niet aangeraden in de toeristenfolders, maar ik vind het zo tof
Hoofdgebouw is ook super![]()
[ afbeelding ]
Ho ho, mijn 6-jarige is er heilig van overtuigd dat hij paleontoloog wil worden.... wat moet dat kind dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Dinosauriërs zijn een verzinsel van de museumlobby.
Zo jong en nu al illoemienaadiequote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ho ho, mijn 6-jarige is er heilig van overtuigd dat hij paleontoloog wil worden.... wat moet dat kind dan?
Nee, ik ben sowieso nog nooit in Londen geweestquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind opgezette dieren die nog echt bestaan nooit zo heel interessant, voelt altijd zo nep of zo. Maar fossielen en skeletten zijn wel tof.Vorig jaar naar het National History museum in Londen geweest, ken je die ook en zo ja welke vond je beter?
Dat staat in zo'n religieus museum over creationisme in de VS.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dacht dat het een test van God was voor ons geloof.
Die Zwitserse kostschool van 100K per jaar werpt wel zijn vruchten af zoals je ziet.quote:
Makelaar worden of iets. Misschien Uberchauffeur.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ho ho, mijn 6-jarige is er heilig van overtuigd dat hij paleontoloog wil worden.... wat moet dat kind dan?
Zo'n alternate reality exhibition zou ik serieus wel eens willen zien.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat staat in zo'n religieus museum over creationisme in de VS.
In de VS is een heel Creation Museum om dat soort dingen uit te leggen. Met wandvullende kasten met bewijs dat er geen stenen ouder dan 6.000 jaar bestaan, tekeningen van dinosauriërs die verzwolgen worden door de zonvloed en meer van zulks.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo'n alternate reality exhibition zou ik serieus wel eens willen zien.
Aan de idiote heuvels te zien is dat niet in ons moeraslandje.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die zijn ook al autonoom.
[ afbeelding ]
Ik heb het geleerd op een openbare middelbare school, scheelt toch weer 600K.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:01 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die Zwitserse kostschool van 100K per jaar werpt wel zijn vruchten af zoals je ziet.
Ja, maar wel het dinokwartet kunnen doen zonder te kunnen lezen..... zit jij daar een beetje moeilijk te doen om hem van de Gevleugelde dino's een Archeopteryx te vragen, komt er een "Heb ik niet! Heb je voor mij van de Kleine vleeseteres de Coelophysis?" terug (en nog goed uitgesproken ook).quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo jong en nu al illoemienaadie
Hebben ze dan ook een afdeling die uitlegt hoe God werkt?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de VS is een heel Creation Museum om dat soort dingen uit te leggen. Met wandvullende kasten met bewijs dat er geen stenen ouder dan 6.000 jaar bestaan, tekeningen van dinosauriërs die verzwolgen worden door de zonvloed en meer van zulks.
En mensen samen met dino's.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de VS is een heel Creation Museum om dat soort dingen uit te leggen. Met wandvullende kasten met bewijs dat er geen stenen ouder dan 6.000 jaar bestaan, tekeningen van dinosauriërs die verzwolgen worden door de zonvloed en meer van zulks.
In Kentucky (where else?), ik ben er geweestquote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ongetwijfeld. Namelijk mysterieus en op een goede manier.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Hebben ze dan ook een afdeling die uitlegt hoe God werkt?
Dat zou wel een verklaring zijn voor het bestaan van draken in overleveringen van veel culturenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En mensen samen met dino's.![]()
[ afbeelding ]
Tofquote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
In Kentucky (where else?), ik ben er geweest![]()
Ze hadden wel mooie modellen, erg gelikt allemaal, je ging er bijna in geloven.
We hadden een winter campus in Gstaad van januari tot maart in de sneeuw, misschien ietwat decadent nu ik er aan terug denk.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het geleerd op een openbare middelbare school, scheelt toch weer 600K.
Dat is ook wat creationisten zeggen inderdaad.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou wel een verklaring zijn voor het bestaan van draken in overleveringen van veel culturen
Wauw. Dus dit is nou echte elite.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
We hadden een winter campus in Gstaad van januari tot maart in de sneeuw, misschien ietwat decadent nu ik er aan terug denk.
Paar jaar terug een lange roadtrip in Amerika gedaan, samen met een goede vriend en de vriendinnen een dikke RV met uitschuifbare slaapkamer en woonkamer en granieten vloer gehuurd en daarmee de 48 staten aangedaanquote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
TofWaarom was je in Kentucky? Lijkt me ook hilarisch om heen te gaan
Hij zat vast in het kneuzenklasje bij Latijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:05 schreef Ryon het volgende:
Baudet heeft nu al veel betekend voor de emancipatie van de gymnasiast. Een kwetsbare en achtergestelde groep Nederlanders. Ik ben hem eeuwig dankbaar.
Goed dat de granieten vloer nog even vermeld wordt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Paar jaar terug een lange roadtrip in Amerika gedaan, samen met een goede vriend en de vriendinnen een dikke RV met uitschuifbare slaapkamer en woonkamer en granieten vloer gehuurd en daarmee de 48 staten aangedaan
Tot de granieten vloer vond ik het ook maar een matig verhaal. Met granieten vloer denk ik:quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed dat de granieten vloer nog even vermeld wordt.
Ook een granieten trap, die dingen zijn zo heerlijk overdreven protserig Amerikaans.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed dat de granieten vloer nog even vermeld wordt.
Ik denk dat draken geïnspireerd zijn op ruimtekrokodillen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook wat creationisten zeggen inderdaad.
Ik denk trouwens dat er best een kern van waarheid in kan zitten, althans, dat draken (deels) geïnspireerd kunnen zijn op gevonden fossielen.
Wie slaapt er nou in een RV met een uitschuifbare slaapkamer, woonkamer en linovloertje. Ja, plebs misschien.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tot de granieten vloer vond ik het ook maar een matig verhaal. Met granieten vloer denk ik:
Deze categorie was het:quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie slaapt er nou in een RV met een uitschuifbare slaapkamer, woonkamer en linovloertje. Ja, plebs misschien.
Ik zat tussen de Rotschilds en koters van wereldleiders, echt happy wordt je daar niet van als simpele Zwitser.quote:
Wat ik altijd mis bij creationisten is dat ze ook echt geen flauw idee hebben van hoe hun god nou alles heeft ontworpen en gemaakt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Hebben ze dan ook een afdeling die uitlegt hoe God werkt?
Is ook niet belangrijk. Als je dat soort kritische vragen kunt stellen hoor je niet in de Kerk thuis.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat ik altijd mis bij creationisten is dat ze ook echt geen flauw idee hebben van hoe hun god nou alles heeft ontworpen en gemaakt.
Daar moet je dan ook niet aan twijfelen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat ik altijd mis bij creationisten is dat ze ook echt geen flauw idee hebben van hoe hun god nou alles heeft ontworpen en gemaakt.
God proberen te begrijpen met je mensenbreinquote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit dus. Geloven gaat niet om begrijpen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
God proberen te begrijpen met je mensenbrein
Elke vorm van religie is uiteraard enigszins achterlijk. We komen er als mensheid wel overheen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dit dus. Geloven gaat niet om begrijpen.
En dat zie je bij elk mens in bepaalde mate.
Denk het niet. Atheïsten geloven weer in andere onzin die we geen religie noemen. Mensen zijn idiote apen, en de omvang van het menselijke brein is al enkele honderdduizend jaren geleden gepiekt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Elke vorm van religie is uiteraard enigszins achterlijk. We komen er als mensheid wel overheen.
Beetje flauw. Natuurlijk geloven alle mensen in dingen, maar het achterlijke van religie is nou juist dat aspect wat het religie maakt (namelijk die onbewijsbare godswezens).quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Denk het niet. Atheïsten geloven weer in andere onzin die we geen religie noemen. Mensen zijn idiote apen, en de omvang van het menselijke brein is al enkele honderdduizend jaren geleden gepiekt.
Dat is het hele punt inderdaad.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:20 schreef Tchock het volgende:
Daarom zakt iemand die erg religieus is ook altijd direct enorm in mijn aanzien. Want als je iets kunt geloven waar je geen kritische vragen over kunt stellen ga ik er maar vanuit dat er niet zo veel omgaat in je bovenkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |