Lol, gaat YNG dicht?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fielaks. Want z'n kleurtje wordt afgepakt. Denk ik.
Misschien moet ZUU weer open.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mooi.
Is er spanning achter de schermen?
Tsja.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:18 schreef robin007bond het volgende:
Heb het al gepost in het FvD-topic, maar blijft heel dubieus.
https://twitter.com/Sywert/status/847698555288526848
Sywert.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:18 schreef robin007bond het volgende:
Heb het al gepost in het FvD-topic, maar blijft heel dubieus.
https://twitter.com/Sywert/status/847698555288526848
Als de topposter van een jongerenforum een voormalig alcoholist van 50+ is dan weet je dat er iets mis met het jongerenforum.quote:
Sywert is een mislukte versie van Thierry. Dat moet pijnlijk zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Sywert.
Hij is duidelijk jaloers dat hij niet zoveel aandacht als Baudet krijgt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als de topposter van een jongerenforum een voormalig alcoholist van 50+ is dan weet je dat er iets mis met het jongerenforum.
Exact. Sywert is dan ook een soort PvdA-misbaksel. Probeert nu weer aandacht te krijgen met Godwin's, altijd goed.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Sywert is een mislukte versie van Thierry. Dat moet pijnlijk zijn.
Supertof!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:17 schreef Tchock het volgende:
There Are Huge Tunnels in South America Dug By Extinct Giant Sloths
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hihiquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als de topposter van een jongerenforum een voormalig alcoholist van 50+ is dan weet je dat er iets mis met het jongerenforum.
Oh gezellig, zien we dit halve topic daar weerquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien moet ZUU weer open.
*gniffel*quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Straks maken ze 'm mod van Negativisme, White power en Seksisme
Welk museum is dat, want het lijkt het paleontologie gebouw van het natuurhistorisch museum in Parijs, maar toch ook weer net niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is toch onvoorstelbaar dat er zo'n dier uit een gigantisch ondergronds hol komt gekropen.
Iedere ex-mod heeft recht om zuur te zijn, snap dat dan.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gezellig, zien we dit halve topic daar weer
Le wil eigenlijk ook wel, maar ze durft het nog niet toe te geven.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedere ex-mod heeft recht om zuur te zijn, snap dat dan.Primaire levensbehoefte!
Ik wacht op de heropening van ZUU....quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Le wil eigenlijk ook wel, maar ze durft het nog niet toe te geven.
Als het eenmaal begint breekt de dam, krijg je een tsunami van azijn zoals 't heurt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Le wil eigenlijk ook wel, maar ze durft het nog niet toe te geven.
Nou, stel mij voor als mod. Men moet het er toch over eens zijn dat ik intens zuur ben, ofzo.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wacht op de heropening van ZUU....
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is toch onvoorstelbaar dat er zo'n dier uit een gigantisch ondergronds hol komt gekropen.
Dat lijkt mij ook wel lachen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wacht op de heropening van ZUU....
Oh wacht.... toch wel geloof ik.... raam lijkt te kloppen, kasten lijken te kloppen, en genomen vanaf het balkon van de eerste verdieping:quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welk museum is dat, want het lijkt het paleontologie gebouw van het natuurhistorisch museum in Parijs, maar toch ook weer net niet.
Had nog even gezocht maar kan zo snel niet de locatie van de originele foto vinden. Die van jou lijkt er wel heel veel op trouwens.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wacht.... toch wel geloof ik.... raam lijkt te kloppen, kasten lijken te kloppen, en genomen vanaf het balkon van de eerste verdieping:
Foto van Tchock:
[ afbeelding ]
Eigen foto van het paleontologie gebouw:
[ afbeelding ]
Het heeft natuurlijk ook te maken met de moderatie.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wordt een groter succes van YNG gok ik zo
Als je rechts kijkt dan zie je ook dezelfde kasten, en de ramen lijken ook identiek.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had nog even gezocht maar kan zo snel niet de locatie van de originele foto vinden. Die van jou lijkt er wel heel veel op trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |