SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
wees niet bevreesdquote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kijkt even goed... zit hij per ongeluk in het The Voice topic?
Ha, Diaanquote:
Wat ik nu toch weer lees.....quote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kijkt even goed... zit hij per ongeluk in het The Voice topic?
Koffie? Mwoah, goed plan!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:49 schreef peaceman het volgende:
Een TT met koffie erin? Zou knokkels deze aangemaakt hebben?
Zomaar een grote gok hoor....
1 april...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat ik nu toch weer lees.....
ONZ / FOK! lanceert nieuw forum
liever thee! Ik drink geen koffie.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Koffie? Mwoah, goed plan!
Ha, Peaceman
ooraidsquote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
twerk?quote:
Misschien OA.quote:
Dat rare konijn heeft een keer gegrapt dat er een Tetten-forum zou komen. En dat kwam er vervolgens écht: MED / FOK!themaforum: Bier en Tetten! *O*quote:
Wat in het vat zit, verzuurt niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat rare konijn heeft een keer gegrapt dat er een Tetten-forum zou komen. En dat kwam er vervolgens écht: MED / FOK!themaforum: Bier en Tetten! *O*
Het idee dat FOK! een democratie zou worden is nog steeds geen werkelijkheid geworden, trouwens... ONZ / Belangrijke dienstmededeling over FOK!
* OscarMopperkont moet denken aan Dexter en het moeras vol vaten met lijkenquote:
Die verzuurden niet, die losten op. Da's andersquote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont moet denken aan Dexter en het moeras vol vaten met lijken
ja schuur opruimen... een hele grote klus zo blijkt... wat verzamelt een mens veel troep zeg!quote:
Daarom, alles wat je langer dan 1 jaar niet gebruikt; WEGDOEN!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja schuur opruimen... een hele grote klus zo blijkt... wat verzamelt een mens veel troep zeg!
hmmm dan wordt het huis wel heel erg leeg....quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daarom, alles wat je langer dan 1 jaar niet gebruikt; WEGDOEN!
Doe je dat zelf ook?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daarom, alles wat je langer dan 1 jaar niet gebruikt; WEGDOEN!
Ik doe mijn bestquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat rare konijn heeft een keer gegrapt dat er een Tetten-forum zou komen. En dat kwam er vervolgens écht: MED / FOK!themaforum: Bier en Tetten! *O*
Het idee dat FOK! een democratie zou worden is nog steeds geen werkelijkheid geworden, trouwens... ONZ / Belangrijke dienstmededeling over FOK!
Ik zou het graag proberen maar ik denk dat mijn knieband dat niet wil!quote:
ik zou het voor de zekerheid gewoon NIET doenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou het graag proberen maar ik denk dat mijn knieband dat niet wil!
Wil ik best doen, maar ik denk dat het dan een duur koud broodje wordtquote:
Pfft, 30 minuten of gratis broodje hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wil ik best doen, maar ik denk dat het dan een duur koud broodje wordt
Hij woont niet binnen mijn bezorg gebiedquote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pfft, 30 minuten of gratis broodje hoor.
Ja mooi blijft diequote:
Moet dat dan? Fix ik het.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:55 schreef just me het volgende:
Peaceman ik zie je niet op het rooster staan ?
Peaceman toch niet ? Symph welquote:
quote:
Olie vervangen, gat in de band gefixt?quote:
is mijn DJ softawequote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Olie vervangen, gat in de band gefixt?
opwarmplaatje meequote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wil ik best doen, maar ik denk dat het dan een duur koud broodje wordt
Ja, zou kunnenquote:
waar ga je naartoe verhuizen? Sesamstraat?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont zijn huis is trouwens verkocht. Dus binnenkort geen Zwollenaar meer
Dan wordt het een uberkoud broodje.
je hebt gelijk Oscarquote:
Immer en altijdquote:
Gefeliciteerd! En waar ga je naar toe?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont zijn huis is trouwens verkocht. Dus binnenkort geen Zwollenaar meer
quote:Programma van vandaag
14:24 - 16:25 DJ Tailfox - Geroosterde Staartvos. Mjammie!
19:00 - 21:00 DJ Symph - Kerol Kerol wat een mooi weer
Gefeliciteerd! en nu? Op zoek naar een ander huis?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
no love lost there dus blijkbaar. Een mensenleven is daar niet zo heel veel waardquote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:29 schreef MadMaster het volgende:
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)arden-bij-Turv-Exloo
Vier brandhaarden, een verkoold lichaam en de dorpelingen maken zich druk om het aanzien van het centrum van het gehucht...
is het bijna luchttijd voor je ?quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Vier brandhaarden, een verkoold lichaam en de dorpelingen maken zich druk om het aanzien van het centrum van het gehucht...
ik weet dat ik iets raars deed met instellingenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:39 schreef knokkels het volgende:
* knokkels geeft tailfox een subtiel klapje op het achterhoofd
copy, paste..quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik weet dat ik iets raars deed met instellingen
ja dm of fb danquote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
copy, paste..
Invullen wat wel moet.
niet invullen wat niet moet
En terecht. Arm dorp.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:29 schreef MadMaster het volgende:
ja usernaam al veranderd (het heeft daar mee te maken weet ikquote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:48 schreef knokkels het volgende:
Je bedoelt wat ik net al deed zeg maar?
onder anderequote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja usernaam al veranderd (het heeft daar mee te maken weet ik
je bedoelt gup moet mogelijkheid dat ik ineens mijn instellingen weer eens begrijpquote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:57 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet helaas zo weg, maar pakt een plukje Tailfox mee
Ja net wel. Nu Modern Talking. Tell me that ain't youquote:
net wel maar maar ik zag niet dat ik geconnect wasquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja net wel. Nu Modern Talking. Tell me that ain't you
relevante info uit de dm invullen waar het wordt gevraagd. Zie je in de instellingen iets wat NIET behandeld wordt in de DM? Dan hoef je daar niets mee te doenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
je bedoelt gup moet mogelijkheid dat ik ineens mijn instellingen weer eens begrijp
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
net wel maar maar ik zag niet dat ik geconnect was
DM met allelegen veldenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
relevante info uit de dm invullen waar het wordt gevraagd. Zie je in de instellingen iets wat NIET behandeld wordt in de DM? Dan hoef je daar niets mee te doen
dit is een tailfox gaat op school dit net zolang proberen tot het werkt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:05 schreef Stien_Struis het volgende:
Is dit zo'n doet ie het wel of doet ie het niet Tailfox show?
Ohw...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
je bedoelt gup moet mogelijkheid dat ik ineens mijn instellingen weer eens begrijp
Echt waar?quote:
Les Multitasking.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je zit in de les, bent aan het draaien en op 2 plekken aan het slowchatten?
Dat wel, Ik zag mijn encoder net verbinding maken. Vervolgens hoorde ik mijn eigen muziek die ik lokaal draaide ineens.quote:
Dat kan vrij simpel wanneer je Tail zijn gegevens invoert.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat wel, Ik zag mijn encoder net verbinding maken. Vervolgens hoorde ik mijn eigen muziek die ik lokaal draaide ineens.
Geen idee, niet hierquote:
Jaquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je zit in de les, bent aan het draaien en op 2 plekken aan het slowchatten?
yeaquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:22 schreef knokkels het volgende:
Odd, heb het wachtwoord nagekekeken. Stond die van mij in, terwijl ik het wachtwoord van tail er in had gezet.
Fixed it.
Bliepjes
Tail en Knok, het blijft een geniaal duo.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:22 schreef knokkels het volgende:
Odd, heb het wachtwoord nagekekeken. Stond die van mij in, terwijl ik het wachtwoord van tail er in had gezet.
Fixed it.
Bliepjes
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:24 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Tail en Knok, het blijft een geniaal duo.
quote:
Matt Lucas, Heldquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:27 schreef knokkels het volgende:
This music makes me wanna smoke crack
Tail. What.... The... Hell?!
ik ga uitloggen hier komt gupquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:27 schreef knokkels het volgende:
This music makes me wanna smoke crack
Tail. What.... The... Hell?!
Zo nu weet ik dat alles werktquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:30 schreef knokkels het volgende:
* knokkels tikt subtiel tegen Traktor aan zodat ie gaat skippen
uhuquote:
quote:
Ik kwam Little Britain 1-3 + Live Show tegen bij de HMV in Brighton. Meteen meegenomenquote:
Niet meer veranderen dan, wanneer je zelf tiept gaat het fout.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
Maar goed vanaf nu gaan al mijn shows perfect.
(kwa instllingen
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:37 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Niet meer veranderen dan, wanneer je zelf tiept gaat het fout.
Hehe, ja die box heb ik hier ook. Blijft geniaal.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kwam Little Britain 1-3 + Live Show tegen bij de HMV in Brighton. Meteen meegenomen
Ow nee hoor rooster mij binnenkort wel paar keer in.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:37 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Niet meer veranderen dan, wanneer je zelf tiept gaat het fout.
Je ken toch zelf roosteren?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ow nee hoor rooster mij binnenkort wel paar keer in.
Ik was aan het eten toen ik deze voor de eerste keer zag.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hehe, ja die box heb ik hier ook. Blijft geniaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
4 backups maken van je encoder settingsquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ow nee hoor rooster mij binnenkort wel paar keer in.
Nu eerst even muziek op deze laptop zetten
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was aan het eten toen ik deze voor de eerste keer zag.
Alles over de grondKnokkels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jup.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
4 backups maken van je encoder settings
Nopequote:
quote:
wil graag nog op mijjn opleiding blijvenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dan dit draaien met speakers vol open.
Jij volgt die les heul niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
wil graag nog op mijjn opleiding blijven
Ja die blijft ook brilliantquote:
wat niet?quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:49 schreef peaceman het volgende:
Wil iemand de volgende uitzending plannen:
21.00-23.00
22 Tuintje in mijn hart/ad random
Bvd
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 DJ Symph - Kerol Kerol wat een mooi weer
21:00 - 23:00 DJ Peaceman - 22 Tuintje in mijn hart/ad random
stortregenenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Zit je bij de garage te wachten, gaat het opeens stortregenen. Jammer van de was aan de droogmolen die zo goed als droog was.
quote:
Ik denk wel goed, nog even wachten op de uitslag van het examen over een week of zo...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:01 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
p.s. hoe ging je toets van de week?
oh dat is al best snel, fingers crossed!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk wel goed, nog even wachten op de uitslag van het examen over een week of zo...
lukte het niet?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kijk op het rooster en je weet het.
morgen schijnt het hier te gaan regenen..quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, opeens. Nu maar laten hangen, dan zal het ergens morgen wel weer droog zijn
Oh?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:48 schreef tailfox het volgende:
Dat is echt een hele fijne wifi lamp. gebruik hem als wekker.
Jep, ik liep met Junior door de stad en ik was niet blijquote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Zit je bij de garage te wachten, gaat het opeens stortregenen. Jammer van de was aan de droogmolen die zo goed als droog was.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:38 schreef ToT het volgende:
Ahhh wacht, ik had dat verkeerd begrepen van die prijs die ik gewonnen had!
Ik heb de 3e plaats dus krijg ik deze wifi-lamp!http://www.gearbest.com/s(...)5.html?lkid=10395022
Ook tof!
Precies!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:02 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, ik liep met Junior door de stad en ik was niet blij![]()
Mijn was hing ook buiten
[..]je hebt in ieder geval een prijs!
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:49 schreef peaceman het volgende:
Wil iemand de volgende uitzending plannen:
21.00-23.00
22 Tuintje in mijn hart/ad random
Bvd
die heb ik weer afgestoftquote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:02 schreef livelink het volgende:
Ik ben er. Leuke begintune, Symponic. Die had ik nog niet gehoord.
met die robot ?quote:
En dan moeten alle gasten in Grease-stijl komen? Ik zie mogelijkhedenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Zullen we dit als openingsnummer gaan karaoke-en?
Doenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ojeequote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
ik zie het als een uitdagingquote:
is inderdaad erg mooi!quote:
deze was wel te doenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Jij draait vrijwillig mondharmonica? Ben je ziek?
beetje als het zoeken van een naald in de bekende hooiberg?quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijkop het lange gedeelte kunnen we zelfs met z'n tweeën liggen.
Bad Boy Bluesquote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:43 schreef Symphonic het volgende:
En mocht iemand weten wie dit zijn, ik hou me aanbevolen:
;div>
dit lijkt wel een cryptische omschrijving van ietsquote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:49 schreef Symphonic het volgende:
Elkie heeft een beetje stof op de naald
dit was gewoon Elkie Brooks - Sunshine after the rainquote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
dit lijkt wel een cryptische omschrijving van iets
en toen was de stof wegquote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit was gewoon Elkie Brooks - Sunshine after the rain
ow hahahaquote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, het was gewoon een brak mp3-tje
dat kan hier ook, heerlijk is dat, we gebruiken het andere deel van de bank eigenlijk nauwelijksquote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijkop het lange gedeelte kunnen we zelfs met z'n tweeën liggen.
draai jij uberhaupt nog wel eens vinyl ?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, het was gewoon een brak mp3-tje
TMI!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat kan hier ook, heerlijk is dat, we gebruiken het andere deel van de bank eigenlijk nauwelijks
ik zit zachtjes mee te zingen, heeeeel zachtjesquote:
en nu zit ik te prakkedingussen wat ook alweer op de achterkant van dit singeltje staatquote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:59 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit zachtjes mee te zingen, heeeeel zachtjes
wij hadden n andere, misschien heb ik m nog wel ergensquote:
Ik hoor eigenlijk alleen maar George Michaelquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:03 schreef peaceman het volgende:
Ladies and gentleman... mister Elton John
[ afbeelding ]
Elton doet wel meequote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk alleen maar George Michael
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat kan hier ook, heerlijk is dat, we gebruiken het andere deel van de bank eigenlijk nauwelijks
jaa, ik weet het. En Elton kan ook wel zingen, maar toch net een iets ander kaliber dan George.quote:
dood vs levend bedoel je?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
jaa, ik weet het. En Elton kan ook wel zingen, maar toch net een iets ander kaliber dan George.
hoe is het daar ?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister even mee vanaf de honkbal tribune...
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister even mee vanaf de honkbal tribune...
Ik hoop dat je zo meteen mag gaan genieten!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stil.
Eerste wedstrijd van een oefentoernooi...
Ik had zin om er even uit te gaan.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zo meteen mag gaan genieten!
Bazenplaatquote:
het was het Cocktail Trio - Grote Beerquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:18 schreef ToT het volgende:
Dat hoe-ha-ha van zonet was geloof ik toch ook ooit in een soort remix van Rubberen Robbi gebruikt?
Ook geen straf toch?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had zin om er even uit te gaan.
Morgen sta ik de hele dag weer binnen in de Pieterskerk in Leiden met whisky....
Ah, check!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was het Cocktail Trio - Grote Beer
quote:
Daar was je vorig jaar toch ookquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had zin om er even uit te gaan.
Morgen sta ik de hele dag weer binnen in de Pieterskerk in Leiden met whisky....
Ja, ik sta daar al een paar jaar in de stand van de organisator. Mooie, oude whisky's ter promotie van zijn zaak...quote:
andersom hou je ook niet volquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel uitschenken, weinig drinken...
dit is wel een stevige verbouwing jaquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze uitvoering vind ik minder geslaagd
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Stadion bijna voor mijn uppie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |