SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
wees niet bevreesdquote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kijkt even goed... zit hij per ongeluk in het The Voice topic?
Ha, Diaanquote:
Wat ik nu toch weer lees.....quote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kijkt even goed... zit hij per ongeluk in het The Voice topic?
Koffie? Mwoah, goed plan!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:49 schreef peaceman het volgende:
Een TT met koffie erin? Zou knokkels deze aangemaakt hebben?
Zomaar een grote gok hoor....
1 april...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat ik nu toch weer lees.....
ONZ / FOK! lanceert nieuw forum
liever thee! Ik drink geen koffie.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Koffie? Mwoah, goed plan!
Ha, Peaceman
ooraidsquote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 08:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
twerk?quote:
Misschien OA.quote:
Dat rare konijn heeft een keer gegrapt dat er een Tetten-forum zou komen. En dat kwam er vervolgens écht: MED / FOK!themaforum: Bier en Tetten! *O*quote:
Wat in het vat zit, verzuurt niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat rare konijn heeft een keer gegrapt dat er een Tetten-forum zou komen. En dat kwam er vervolgens écht: MED / FOK!themaforum: Bier en Tetten! *O*
Het idee dat FOK! een democratie zou worden is nog steeds geen werkelijkheid geworden, trouwens... ONZ / Belangrijke dienstmededeling over FOK!
* OscarMopperkont moet denken aan Dexter en het moeras vol vaten met lijkenquote:
Die verzuurden niet, die losten op. Da's andersquote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont moet denken aan Dexter en het moeras vol vaten met lijken
ja schuur opruimen... een hele grote klus zo blijkt... wat verzamelt een mens veel troep zeg!quote:
Daarom, alles wat je langer dan 1 jaar niet gebruikt; WEGDOEN!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja schuur opruimen... een hele grote klus zo blijkt... wat verzamelt een mens veel troep zeg!
hmmm dan wordt het huis wel heel erg leeg....quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daarom, alles wat je langer dan 1 jaar niet gebruikt; WEGDOEN!
Doe je dat zelf ook?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daarom, alles wat je langer dan 1 jaar niet gebruikt; WEGDOEN!
Ik doe mijn bestquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 09:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat rare konijn heeft een keer gegrapt dat er een Tetten-forum zou komen. En dat kwam er vervolgens écht: MED / FOK!themaforum: Bier en Tetten! *O*
Het idee dat FOK! een democratie zou worden is nog steeds geen werkelijkheid geworden, trouwens... ONZ / Belangrijke dienstmededeling over FOK!
Ik zou het graag proberen maar ik denk dat mijn knieband dat niet wil!quote:
ik zou het voor de zekerheid gewoon NIET doenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou het graag proberen maar ik denk dat mijn knieband dat niet wil!
Wil ik best doen, maar ik denk dat het dan een duur koud broodje wordtquote:
Pfft, 30 minuten of gratis broodje hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wil ik best doen, maar ik denk dat het dan een duur koud broodje wordt
Hij woont niet binnen mijn bezorg gebiedquote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pfft, 30 minuten of gratis broodje hoor.
Ja mooi blijft diequote:
Moet dat dan? Fix ik het.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:55 schreef just me het volgende:
Peaceman ik zie je niet op het rooster staan ?
Peaceman toch niet ? Symph welquote:
quote:
Olie vervangen, gat in de band gefixt?quote:
is mijn DJ softawequote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Olie vervangen, gat in de band gefixt?
opwarmplaatje meequote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wil ik best doen, maar ik denk dat het dan een duur koud broodje wordt
Ja, zou kunnenquote:
waar ga je naartoe verhuizen? Sesamstraat?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont zijn huis is trouwens verkocht. Dus binnenkort geen Zwollenaar meer
Dan wordt het een uberkoud broodje.
je hebt gelijk Oscarquote:
Immer en altijdquote:
Gefeliciteerd! En waar ga je naar toe?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont zijn huis is trouwens verkocht. Dus binnenkort geen Zwollenaar meer
quote:Programma van vandaag
14:24 - 16:25 DJ Tailfox - Geroosterde Staartvos. Mjammie!
19:00 - 21:00 DJ Symph - Kerol Kerol wat een mooi weer
Gefeliciteerd! en nu? Op zoek naar een ander huis?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
no love lost there dus blijkbaar. Een mensenleven is daar niet zo heel veel waardquote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:29 schreef MadMaster het volgende:
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)arden-bij-Turv-Exloo
Vier brandhaarden, een verkoold lichaam en de dorpelingen maken zich druk om het aanzien van het centrum van het gehucht...
is het bijna luchttijd voor je ?quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Vier brandhaarden, een verkoold lichaam en de dorpelingen maken zich druk om het aanzien van het centrum van het gehucht...
ik weet dat ik iets raars deed met instellingenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:39 schreef knokkels het volgende:
* knokkels geeft tailfox een subtiel klapje op het achterhoofd
copy, paste..quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik weet dat ik iets raars deed met instellingen
ja dm of fb danquote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
copy, paste..
Invullen wat wel moet.
niet invullen wat niet moet
En terecht. Arm dorp.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:29 schreef MadMaster het volgende:
ja usernaam al veranderd (het heeft daar mee te maken weet ikquote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:48 schreef knokkels het volgende:
Je bedoelt wat ik net al deed zeg maar?
onder anderequote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja usernaam al veranderd (het heeft daar mee te maken weet ik
je bedoelt gup moet mogelijkheid dat ik ineens mijn instellingen weer eens begrijpquote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:57 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet helaas zo weg, maar pakt een plukje Tailfox mee
Ja net wel. Nu Modern Talking. Tell me that ain't youquote:
net wel maar maar ik zag niet dat ik geconnect wasquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja net wel. Nu Modern Talking. Tell me that ain't you
relevante info uit de dm invullen waar het wordt gevraagd. Zie je in de instellingen iets wat NIET behandeld wordt in de DM? Dan hoef je daar niets mee te doenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
je bedoelt gup moet mogelijkheid dat ik ineens mijn instellingen weer eens begrijp
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
net wel maar maar ik zag niet dat ik geconnect was
DM met allelegen veldenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
relevante info uit de dm invullen waar het wordt gevraagd. Zie je in de instellingen iets wat NIET behandeld wordt in de DM? Dan hoef je daar niets mee te doen
dit is een tailfox gaat op school dit net zolang proberen tot het werkt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:05 schreef Stien_Struis het volgende:
Is dit zo'n doet ie het wel of doet ie het niet Tailfox show?
Ohw...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
je bedoelt gup moet mogelijkheid dat ik ineens mijn instellingen weer eens begrijp
Echt waar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |